quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon zeggen dat de schoonmakers vandaag vrij zijn.
Ik ben het eens met de boswachter...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS: Bedrijven willen alleen het beste.
Dat daar dan geen nieuwe nederlanders bij zitten zijn die nieuwe nederlanders zelf schuld.
Dat dus. Wat heb je potdomme aan een medewerker die niet alleen onvoldoende vakkennis heeft, maar ook volledig de plank mis slaat als het op 'ABN' aan komt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS: Bedrijven willen alleen het beste.
Dat daar dan geen nieuwe nederlanders bij zitten zijn die nieuwe nederlanders zelf schuld.
zo'n zuurkipje wat pissig is omdat haar Reginald thuis op de bank niet aan de bak komt enkel dan bij de gemeentereinigingquote:
quote:Ter Horst verklaarde afgelopen weekeinde dat zij de benoeming van Visscher had aangehouden, omdat het niet opschoot met de benoeming van meer vrouwen en allochtonen aan de top
Enige juiste antwoord op zo'n moment. Wel met een stalen gezicht zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
"Ja, iets met Allah ofzo."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord op zo'n moment. Wel met een stalen gezicht zeggen natuurlijk
Je weet wel zeker dat ze haar handen niet gebruikt tijdens het pijpenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
Ze willen ook dat je een bepaald percentage gehandicapten aanneemt.
Wat moet je nou met een chick zonder armen als je ook een vlotte jongeman kan aannemen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb die reactie zonet uitgeprint en opgehangen, zo kan ik er om blijven gniffelen ook als ik niet aan de computer zit.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkelijk waar ik lig dubbel, kun je 't ook aan de gewone gebruikers uitleggen?
Je moet 't niet te ingewikkeld maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef BasEnAad het volgende:
De PABO-chick is natuurlijk zelf de racist, zij maakt onderscheid op irrelevante gronden, zoals afkomst.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet 't niet te ingewikkeld maken.
Onder andere.quote:
Ik wel. *giegel*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je daar ook zo om lachen?
Ik lag op de grond gekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je daar ook zo om lachen?
Nu toch ook nog wel?quote:
Denk je er wel aan om af en toe adem te halen tussen het lachen door?quote:
Whehe, jij praten net als schoonmaker op onze kantoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef sig000 het volgende:
Ik spontaan een hekel aan Pasen gekregen nu.
Volgens haar zijn Friezen en Twenten ook andere rassen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik: "Tja, tussen het aantal sollicitanten die we de laatste tijd over de vloer hebben gehad zaten wel een paar allochtonen. Maar sowieso voldeed daarvan geen enkeling aan de eisen die we stellen. Er zat zelfs laatst nog een tussen die nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kon praten."
PABO chick: "Maar is dat niet racistisch?"
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die onzin hier. Normaal posten of richting SC. Senks.
Heldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Kun je niet ff oppleuren naar de topics de je normaal gewend.bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
You nutteloze toevoeging was met 1 post al duidelijk.
M'n koffie, wat doe je!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
fuck, moest net hoesten toen ik dit las.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Zelfs deze bagger helpt niet meer.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:25 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Je had haar ook eerst moeten neuken en naderhand pas aan die vragenlijst moeten beginnen.
Klachtenopsomming.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Klachtenopsomming:PABO chick die in het begin heel leuk is maar vervolgens de sfeer doodt met een kutvraag Multikul Lui die multikul door je strot proberen te rammen
hahahahahaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Het probleem met mensen als jezelf is dat jullie niet alleen elke gelegenheid aangrijpen om in een slachtofferrol te kruipen en/of allochtonen in een slachtofferrol te duwen, maar daar vervolgens ook anderen overal de schuld van geven. Het is echt niet zo dat we hier in het bedrijf ons personeelsbestand 'blank' willen houden (wtf?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:Bedrijven die hun personeelsbestand lekker blank houden en allochtonen alleen aannemen als schoonmakers. ![]()
Ik ben een autochtoon.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het probleem met mensen als jezelf is dat jullie niet alleen elke gelegenheid aangrijpen om in een slachtofferrol te kruipen en/of allochtonen in een slachtofferrol te duwen, maar daar vervolgens ook anderen overal de schuld van geven.
Staat jullie bedrijf in Oost Groningen, als allochtonen niet bij jullie solliciteren?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:38 schreef Tuvai.net het volgende:
, het is gewoon dat van de enkele allochtonen die hier gesolliciteerd heeft geen een bekwaam genoeg was om de betreffende functie te vervullen. Nota bene sprak één van die enkelingen nauwelijks Nederlands.
Het zal mij aan mijn reet roesten wat jij bent. Vraag ik er ergens naar of beweer ik ergens dat jij allochtoon bent? Nee. Schijnbaar vind je het zelf nogal belangrijk om onderscheid te maken. En dan vind je mij en andere posters racistisch?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik ben een autochtoon.
Limburg. En lezen is niet je sterkste kant zie ik. Want ik zeg net in mijn vorige post duidelijk dat wij wel degelijk sollicitanten van niet-Nederlandse afkomst hebben.quote:Staat jullie bedrijf in Oost Groningen, als allochtonen niet bij jullie solliciteren?
Je had gewoon moeten zeggen dat de schoonmakers pas rond een uur of vier beginnen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Die beginnen toch ook pas wanneer de kantoorvarkens hun plek verlaten hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten zeggen dat de schoonmakers pas rond een uur of vier beginnen.
Ik wilde even duidelijk maken dat niet alle autochtonen er zo over denkenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn reet roesten wat jij bent. Vraag ik er ergens naar of beweer ik ergens dat jij allochtoon bent? Nee. Schijnbaar vind je het zelf nogal belangrijk om onderscheid te maken. En dan vind je mij en andere posters racistisch?
[..]
Maar die zijn allemaal niet geschikt dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:44 schreef Tuvai.net het volgende:Limburg. En lezen is niet je sterkste kant zie ik. Want ik zeg net in mijn vorige post duidelijk dat wij wel degelijk sollicitanten van niet-Nederlandse afkomst hebben.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:23 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik wilde even duidelijk maken dat niet alle autochtonen er zo over denken
Juist. Wat dat verder met hun afkomst te maken heeft, is mij een raadsel. We hebben ook autochtone sollicitanten gehad die niet bekwaam genoeg waren. Je punt?quote:Maar die zijn allemaal niet geschikt dus.
Al.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zo krijgen jullie wel gelijk hoor. Als we zo door gaan blijkt de multikul samenleving inderdaad gauw genoeg een illusie.
Ik ken jullie situatie niet.. maar laten we eens 2 uitersten schetsen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:27 schreef Tuvai.net het volgende:
Juist. Wat dat verder met hun afkomst te maken heeft, is mij een raadsel. We hebben ook autochtone sollicitanten gehad die niet bekwaam genoeg waren. Je punt?
Als het de gemeentelijke plantsoenendienst is of een bedrijf waar alleen universitair geschoolden werken?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als er in Limburg maar 5% allochtoon is en er werken iets van 30 mensen op het bedrijf dat is de kans groot dat daar idd geen allochtoon bij zit, logisch.
Maar als in Limburg 40% allochtoon is en er werken iets van 200 mensen op het bedrijf en die zijn allemaal blank Dan kan het toch niet meer aan toeval liggen dat er nooit een geschikte allochtoon heeft gesolliciteerd? Dan is er iets anders aan de hand. Wat voor sticker je daarop wil plakken...
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:17 schreef koogert het volgende:
knor?
(mooie reacties hier btw)
[ afbeelding ]
Dat is het al.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Zo krijgen jullie wel gelijk hoor. Als we zo door gaan blijkt de multikul samenleving inderdaad gauw genoeg een illusie.
Nee, dat maak jij er van. Er is helemaal niets aan de hand. Als iemand solliciteert naar een functie en die blijkt bij het intakegesprek niet te beschikken over genoeg vakkennis om de betreffende functie te vervullen, dan is het gewoon jammer en einde oefening. Klaar. Basta. That's it. Dat is niet meer dan pure logica. De enige persoon die er iets achter blijft zoeken, zijn mensen als jezelf. Nogmaals, kap toch eens met dat ongelooflijk zielige gedoe. Als ik ergens solliciteer en ik wordt afgewezen omdat ik niet voldoende vakkenis heb, dan ga ik toch ook niet achteraf zielig doen en beweren dat ik de vacature niet heb mogen vervullen omdat ik blank / Limburgs ben?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Als er in Limburg maar 5% allochtoon is en er werken iets van 30 mensen op het bedrijf dat is de kans groot dat daar idd geen allochtoon bij zit, logisch.
Maar als in Limburg 40% allochtoon is en er werken iets van 200 mensen op het bedrijf en die zijn allemaal blank Dan kan het toch niet meer aan toeval liggen dat er nooit een geschikte allochtoon heeft gesolliciteerd? Dan is er iets anders aan de hand.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Ook vraag ik me af waar je vandaan haalt dat 40% van de inwoners in Limburg allochtoon zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
wat is dit nu weer voor achterlijk irritant trekje.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef Black_Shining_Moon het volgende:
like,
waarom zou t racistisch zijn om op een basisschool, waar kinderen nederlands moeten leren van iemand die het zelf volledig kan, mensen niet aan te nemen als ze niet eens nederlands kunnen=']
hoe KUN je dat racistisch noemen? like,
je wilt toch t beste voor je kids![]()
en daarbij vond ik die grap best komisch, alleen past t niet echt bij deze topic he
Nergens. Het was maar een voorbeeld van het ' ene uiterste' .quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:49 schreef Tuvai.net het volgende:
Overigens gebruik je maar al te graag in jouw voordeel liggende aannames als 'argumenten'. Ik werk namelijk bij een vrij klein (doch snel groeiend) bedrijf met nog maar een paar tientallen medewerkers. Ook vraag ik me af waar je vandaan haalt dat 40% van de inwoners in Limburg allochtoon zou zijn.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:52 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Helaas knul,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer het gewoon niet. Je 1e grap kun je niet meer overtreffen.Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
doe eens normaal met je like is dat weer het nieuwe breezahwoordje ofzo?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef Black_Shining_Moon het volgende:
like,
waarom zou t racistisch zijn om op een basisschool, waar kinderen nederlands moeten leren van iemand die het zelf volledig kan, mensen niet aan te nemen als ze niet eens nederlands kunnen=']
en daarbij vond ik die grap best komisch, alleen past t niet echt bij deze topic he
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:08 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Helaas knul,
Probeer het gewoon niet. Je 1e grap kun je niet meer overtreffen.
quote:
Niet !quote:
Even een serieuze reactie tussendoor: het aannemen van "nieuwe Nederlanders" is vragen om problemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Klachtenopsomming.Bedrijven die hun personeelsbestand lekker blank houden en allochtonen alleen aannemen als schoonmakers. ![]()
Vervolgens het hele topic vol met mensen die dat nog normaal vinden ook. ![]()
En iemand die daar wat van zegt lekker affakkelen. ![]()
And then I was like ... and so, like, I did like these like things and then we like dis this crazy like thing and so I was like and then she was like and then I said like a bit too often.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
doe eens normaal met je like is dat weer het nieuwe breezahwoordje ofzo?
excuusamerikaan in NL
opkankeren![]()
![]()
idd, wat een mongool.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef pisnicht het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor achterlijk irritant trekje.
Naast dat ik dat 'like' zeer debiel vind, vraag ik me af waar je post over gaat. Het slaat in elk geval niet op dit topic.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:03 schreef Black_Shining_Moon het volgende:
like,
Triest dat je een bevolkingsgroep zo afschrijft.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Even een serieuze reactie tussendoor: het aannemen van "nieuwe Nederlanders" is vragen om problemen.
Die feiten waren geen feiten meer voorbeelden in de zin van ' stel dat'.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:48 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Als users meelullen is het leuk. Als users constructief en onderbouwd met je in discussie gaan is dat vermaak. Als users topics een kutwending gaan geven door over irrelevante dingen te gaan bléren en 'feiten' uit hun duim te zuigen, waar jij zo goed in bent, dan is dat gewoon gruwelijk irritant. En dan ook nog eens de huilie gaan uithangen wanneer anderen dat bij jou doen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Post uit Interessante topics die verzanden in een oninteressante bashpartij
[..]
Die feiten waren geen feiten meer voorbeelden in de zin van ' stel dat'.
En ja ik vind het vreemd dat in een land met zoveel allochtonen er nog nooit een geschikte allochtoon is komen opdagen. Dan denk ik zijn ze niet geschikt, of vinden jullie ze niet geschikt?
Tja, met zo'n 'stellingen' vraag je gewoon om tegenvuur.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Klachtenopsomming.Bedrijven die hun personeelsbestand lekker blank houden en allochtonen alleen aannemen als schoonmakers. ![]()
Ach, ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze door ervaring een stuk terughoudender zijn geworden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En ja ik vind het vreemd dat in een land met zoveel allochtonen er nog nooit een geschikte allochtoon is komen opdagen. Dan denk ik zijn ze niet geschikt, of vinden jullie ze niet geschikt?
Zuid, heel erg Zuid-Limburg, even ter herhaling.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Dawwa het volgende:
Hangt ervan af waar het bedrijf is gelokaliseerd is het nou ergens in Groningen of hartje Bijlmer?
Als het de laatste van de twee was dan zijn jullie inderdaad niet goed bezig.
Het personeelsbestand moet de maatschappij weerspiegelen, is het percentage allochtonen nieuwe Nederlanders (quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Zuid, heel erg Zuid-Limburg, even ter herhaling.
Altijd maar weer in die slachtoffer rol kruipen hequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:19 schreef Dawwa het volgende:
[..]
Het personeelsbestand moet de maatschappij weerspiegelen, is het percentage allochtonen nieuwe Nederlanders () 7%, dan moeten er ook ongeveer hetzelfde percentage aan allochtonen binnen het bedrijf werken, anders zijn jullie niet 'MVO' bezig (maatschappelijk verantwoord ondernemen).
Dan tegenvuur je er maar een end op los.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:01 schreef Tuvai.net het volgende:
Tja, met zo'n 'stellingen' vraag je gewoon om tegenvuur.
Ik heb een hoop nare ervaringen met Nederlanders, echt waar. Ik ben nu ook een stuk terughoudender.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ach, ik heb van meerdere mensen gehoord dat ze door ervaring een stuk terughoudender zijn geworden.
Nee. Iedereen ten zuiden van Spanje is achterlijk en kan nooit in een reguliere baan functioneren.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:21 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Altijd maar weer in die slachtoffer rol kruipen heHet ligt altijd aan een ander, je lijkt zelf wel een allochtoon. Zeiken zeiken en nog een zeiken, het is nooit goed.
Dat heb ik je nou al in een heleboel posts in dit topic uitgelegd, maar schijnbaar lees je érg selectief.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:26 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Maar lik blijf me afvragen zijn ze niet geschikt? Of vinden jullie ze niet geschikt? '
Wat heeft afkomst of je geografische locatie nou te maken met het functioneren binnen een bedrijf?quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:28 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Nee. Iedereen ten zuiden van Spanje is achterlijk en kan nooit in een reguliere baan functioneren.![]()
Heeft niks met racisme te maken, ze zijn gewoon echt niet geschikt.![]()
De beste man voor de baan toch?![]()
Ze zijn niet geschikt. In een land met 20% allochtonen zijn jullie nog nooit een geschikte allochtoon tegengekomen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:32 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat heb ik je nou al in een heleboel posts in dit topic uitgelegd, maar schijnbaar lees je érg selectief.
En ik heb jou nou al meerdere malen verteld dat dat niks met racisme te maken heeft maar aan het feit licht dat de enkele allochtone sollicitanten die we gehad hebben niet aan de functionele eisen voldeden.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:35 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Ze zijn niet geschikt. In een land met 20% allochtonen zijn jullie nog nooit een geschikte allochtoon tegengekomen.
Kijk ik probeer nou ook al de hele tijd iets duidelijk te maken. Dat geschikte allochtonen door jullie niet als geschikt worden herkend. Wellicht door (onbewust) racisme.
Dit is idd een hopeloze discussie.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:40 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
En ik heb jou nou al meerdere malen verteld dat dat niks met racisme te maken heeft maar aan het feit licht dat de enkele allochtone sollicitanten die we gehad hebben niet aan de functionele eisen voldeden.
Dat jij er nog steeds de hele tijd van alles achter blijft zoeken, is mij een raadsel. Je valt in ieder geval behoorlijk in herhaling.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
De werkgever zegt dat er een betere kandidaat beschikbaar was, of dat men niet aan de functionele eisen voldeed..
Het kan een goede discussie zijn, maar dan moet je een algemeen verschijnsel wat zeker voorkomt(onbewuste discriminatie) niet bij 1 specifieke situatie betrekken.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 14:43 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Dit is idd een hopeloze discussie.![]()
De sollicitant zegt dat het discriminatie is. De werkgever zegt dat er een betere kandidaat beschikbaar was, of dat men niet aan de functionele eisen voldeed..
Ik vond hem wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:31 schreef B.E.D het volgende:
Whehe die grap! 'gewoon zeggen dat de schoonmakers vandaag vrij hebben!' !!!!!!!!!!!!
Klopt. Ik was dan ook wat lomp is mijn opmerking over het ' blank houden'. In het specifieke geval van dit bedrijf was het erg lullig.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:30 schreef Mr.K het volgende:
[..]
Het kan een goede discussie zijn, maar dan moet je een algemeen verschijnsel wat zeker voorkomt(onbewuste discriminatie) niet bij 1 specifieke situatie betrekken.
Tuurlijk is het mogelijk dat allochtone medewerkers anders beoordeeld worden in het selectieproces en zelfs zogenaamde "harde feiten" zoals een IQ test blijken een differentiële validiteit te hebben. Maar het is ook gewoon erg waarschijnlijk dat in dit geval de allochtone sollicitanten bijvoorbeeld niet de benodigde diploma's hadden. Als je dan begint over mogelijke discriminatie, dan lijkt het alsof je mensen gaat beschuldigen van rascisme en dat bedrijven maar allochtonen aan moeten nemen ongeacht kwalificaties. Kortom: ik deel je bezorgdheid over discriminatie in het selectieproces, maar door de discussie op deze wijze te voeren krijg je geen mensen mee en een hopeloze discussie.
Importbruid?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook gewoon een Indonesische vriendin hoor.
Dat is dan weer niet grappig.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Schoonmakers beginnen altijd later.![]()
![]()
3 smilies en KLB is blijkbaar nog niet genoeg om te laten blijken dat het niet grappig bedoeld was.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |