quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Gewoon zeggen dat de schoonmakers vandaag vrij zijn.
Ik ben het eens met de boswachter...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS: Bedrijven willen alleen het beste.
Dat daar dan geen nieuwe nederlanders bij zitten zijn die nieuwe nederlanders zelf schuld.
Dat dus. Wat heb je potdomme aan een medewerker die niet alleen onvoldoende vakkennis heeft, maar ook volledig de plank mis slaat als het op 'ABN' aan komt?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:30 schreef de_boswachter het volgende:
Eens met TS: Bedrijven willen alleen het beste.
Dat daar dan geen nieuwe nederlanders bij zitten zijn die nieuwe nederlanders zelf schuld.
zo'n zuurkipje wat pissig is omdat haar Reginald thuis op de bank niet aan de bak komt enkel dan bij de gemeentereinigingquote:
quote:Ter Horst verklaarde afgelopen weekeinde dat zij de benoeming van Visscher had aangehouden, omdat het niet opschoot met de benoeming van meer vrouwen en allochtonen aan de top
Enige juiste antwoord op zo'n moment. Wel met een stalen gezicht zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
"Ja, iets met Allah ofzo."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:13 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord op zo'n moment. Wel met een stalen gezicht zeggen natuurlijk
Je weet wel zeker dat ze haar handen niet gebruikt tijdens het pijpenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
Ze willen ook dat je een bepaald percentage gehandicapten aanneemt.
Wat moet je nou met een chick zonder armen als je ook een vlotte jongeman kan aannemen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:28 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb die reactie zonet uitgeprint en opgehangen, zo kan ik er om blijven gniffelen ook als ik niet aan de computer zit.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Werkelijk waar ik lig dubbel, kun je 't ook aan de gewone gebruikers uitleggen?
Je moet 't niet te ingewikkeld maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:35 schreef BasEnAad het volgende:
De PABO-chick is natuurlijk zelf de racist, zij maakt onderscheid op irrelevante gronden, zoals afkomst.
Hij heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet 't niet te ingewikkeld maken.
Onder andere.quote:
Ik wel. *giegel*quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je daar ook zo om lachen?
Ik lag op de grond gekquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moest je daar ook zo om lachen?
Nu toch ook nog wel?quote:
Denk je er wel aan om af en toe adem te halen tussen het lachen door?quote:
Whehe, jij praten net als schoonmaker op onze kantoor.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef sig000 het volgende:
Ik spontaan een hekel aan Pasen gekregen nu.
Volgens haar zijn Friezen en Twenten ook andere rassen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:28 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik: "Tja, tussen het aantal sollicitanten die we de laatste tijd over de vloer hebben gehad zaten wel een paar allochtonen. Maar sowieso voldeed daarvan geen enkeling aan de eisen die we stellen. Er zat zelfs laatst nog een tussen die nog niet eens fatsoenlijk Nederlands kon praten."
PABO chick: "Maar is dat niet racistisch?"
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die onzin hier. Normaal posten of richting SC. Senks.
Heldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
Kun je niet ff oppleuren naar de topics de je normaal gewend.bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
You nutteloze toevoeging was met 1 post al duidelijk.
M'n koffie, wat doe je!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
fuck, moest net hoesten toen ik dit las.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:31 schreef jeroen25 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |