Dank jequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:32 schreef Fannetje het volgende:
Gefeliciteerd MM!
En Bootje, wat een leuk drietal!
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:39 schreef WEST het volgende:
als het goed is wordt ik ergens rond 8 april voor de tweede keer oom.![]()
schiet mooi op. dat kun je aan m'n zus wel zienquote:Op donderdag 19 maart 2009 12:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!![]()
da's al bijna!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:40 schreef WEST het volgende:
m'n zus is vanmiddag bevallen van een dochter dat de naam Marin draagt.weer 1 op een warme dag geboren
Dankje, er zijn alleen wel complicaties. Er is iets met de slokdarmpje ze kunnen alleen nog niet zien wat maar ze moet naar een academisch ziekenhuis in dit geval naar Groningen.quote:
OMG wat een lekker spekkie in het midden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
Mijn 3 oogappeltjes. 2 van mijn oudste zus en 1 van mijn jongste zus..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ie-jaa-dee-jaa..."SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt zo leuk dat ze [bijna 2] nu wat meer vocabulaire aan het ontwikkelen is en niet allen maar losse woorden zegt, maar iets wat op zinnen lijkt. En als echte brabantse heb ik haar geleerd om houdoe te zeggen bij het weggaan, tot grote vreugde van de papa en mama.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Renzell, wat vreselijk naarquote:Op zaterdag 11 april 2009 00:22 schreef renzell het volgende:
MinderMutsig; gefeliciteerd!!!
West; jij ook gefeliciteerd!!!Wel vervelend dat er complicaties zijn zeg!
Ik hoop met je mee dat het niets ernstigs is!
Mjn lieve neefje (6 maanden) is vandaag geopereerd. Héél lang! Wel 6 uur. Er zat een flink gat in zijn milt, waar de maag helemaal doorheen kwam (en die was helemaal verkleefd met het weefsel er omheen, vandaar dat de oparatie zo lang duurde). Hij heeft hier heel lang last van gehad. Bloed spugen, pijn met drinken, heel zielig!De operatie is geslaagd, gelukkig! Maar het herstel kan nog best lang duren en het probleem kan misschien weer terugkomen in de toekomst. Moeilijk hoor! Mijn zus was helemaal op, na alle zorgen. Het kleintje ligt al vanaf dinsdag in het ziekenhuis, op de intensive care. Bah bah!
Ik duim maar hard voor een snel en goed herstel.
Middenrif ja, dat bedoel ik!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:46 schreef Jelief het volgende:
Renzell klinkt als een gat in zijn middenrif ipv in zijn milt?
iiig sterkte gewenst voor de kleine man!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben vandaag "tante" geworden van een mooi klein jongetje dat Cas heet.
Zooo schattig en klein
Oh, dat zie ik nu pas.quote:Op zondag 19 april 2009 18:10 schreef rena het volgende:
Renzell, hoe is het met je neefje nu?
West, hoe is het met jouw nichtje? Hoop dat alles goed is gegaan!
Oh, wat leuk! Gefeliciteerd Bla Bla Bla!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zooo schattig en klein
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Zooo schattig en klein
fijn dat ze weer thuis is!quote:Op maandag 27 april 2009 12:51 schreef WEST het volgende:
mijn nichtje is sinds afgelopen vrijdag thuis. alles gaat goed. foto komt later.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn tantezeggertje is vandaag twee geworden.
De feeststemming ontbreekt alleen een beetje... maandag op de echo was te zien dat het hartje van #2 niet meer klopte na ruim 8 weken. Dus wat het grote nieuws had moeten worden op haar verjaardagsfeestje zaterdag, is nu een behoorlijke domper op de feestvreugde.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Ze zijn nu bijna 9 maanden vanaf de geboorte, en officieel zouden ze in november geboren moeten zijn, dus zo'n 5 maanden als je het op die manier bekijkt.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Fannetje het volgende:
Wat lief Rena, hoe oud zijn ze nu?
Ik word eind oktober ook weer tante, mijn zus is zwanger van de vierde
Ik kan ze inmiddels redelijk goed uit elkaar houdenquote:Op zondag 10 mei 2009 21:28 schreef lady-wrb het volgende:
ha, zo zijn ze goed uit elkaar te houden
maar wie is wie?
Dank jequote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef renzell het volgende:
Rena, wat gaaf! Wat een heerlijke mannen zijn het al!!!!![]()
Echt super om te zien!
hij was net naar bed toen wij weer naar huis gingenquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:33 schreef rena het volgende:
Ze lijken echt sprekend op mijn zwager, we zien er eigenlijk nog weinig van mijn zus inWas eigenlijk vanaf de geboorte al zo, hoe klein ze toen ook waren.
![]()
draculettetje, wat is er gebeurd dan met je neefje?
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:41 schreef draculettetje het volgende:
ah schoolfotograaf, zal eens aan mn zus vragen of die daar ook al is geweest
Ik zie geen zwaaiend monster... Alleen een kruisjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
beetje onduidelijke foto dat wel, hier dus mn neefje dat ons nog had willen uitzwaaien
nu niet meer als het goe isquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik zie geen zwaaiend monster... Alleen een kruisje
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zeker nog geen resultaat gezien?
ja da zou fijn zijn en dan kan ik hier weer showen!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Zal vanmiddag ff t een en ander door de scanner gooien
Ach gossiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:18 schreef draculettetje het volgende:
beetje onduidelijke foto dat wel, hier dus mn neefje dat ons nog had willen uitzwaaien
[ afbeelding ]
jaquote:Op zondag 21 juni 2009 13:14 schreef rena het volgende:
[..]
Ach gossie![]()
Je ziet de tranen nog zitten of niet?
fijnquote:Op zondag 21 juni 2009 21:33 schreef kleinetrom het volgende:
precies, als hij maar goed gezond geboren wordt, komt die logeerpartij er vanzelf.
ik hou je op de hoogte!
Het grappige is wel dat andere mensen vaak de verschillen beter zien dan ikquote:Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Oh Rena, die zijn leuk geworden!
Ik vind de een wel een ander neusje hebben dan de ander, maar dat zal de foto wel zijn.
Zijn ze moeilijk uit elkaar te houden in het echt?
Mijn nieuwe neefje, gisteren gaan kijken, 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
En zijn grote zussen:
[ afbeelding ]
Wat een leuk babytjequote:Op zondag 28 juni 2009 15:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn nieuwe neefje, gisteren gaan kijken, 3 dagen oud:
[ afbeelding ]
En zijn grote zussen:
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef tong80 het volgende:
Vandaag wordt mijn neefje 9.
De tijd gaat te hard. Hem gebeld en hij mocht zelf een cadeautje uitkiezen.
Werd natuurlijk Pokemon.
Dus twee mooie pokemon boeken gekocht waar ie zelf in kan kwissen en puzzelen.
Nichtje van 5 krijgt natuurlijk ook een kadootje. Iets met Barby enzo
Jelle en Mijntje zijn mijn beste vrienden.
Dank je wel.quote:
Wat een mooi kindjequote:Op zondag 19 juli 2009 15:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg! Doe eens even roepen dat mijn nichtje mooi is!
Dankje. Zo spontaan.quote:
Het gaat wel heel hard hoor, die van mij zijn volgende maand al weer een jaar op deze wereldquote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje. Zo spontaan.![]()
Ze mag niet zo snel groot worden als die van jullie hoor.
Gefeliciteerd! Leuk dat je nichtje dan ook een kadootje krijgtquote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef tong80 het volgende:
Vandaag wordt mijn neefje 9.
De tijd gaat te hard. Hem gebeld en hij mocht zelf een cadeautje uitkiezen.
Werd natuurlijk Pokemon.
Dus twee mooie pokemon boeken gekocht waar ie zelf in kan kwissen en puzzelen.
Nichtje van 5 krijgt natuurlijk ook een kadootje. Iets met Barby enzo
Jelle en Mijntje zijn mijn beste vrienden.
Wat vreemd dat ze dat niet even zelf vertellen maar gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Popples het volgende:
Minder Mustig wat een schatje.
tong gefeliciteerd.
bij schoonbroer en schoonzus krijgen ze weer een meisje. dit hebben we wel moeten vernemen via msn waar iedereen het kan lezen maar goed ik neem aan dat alles goed was.
met fannetje eens is!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef Fannetje het volgende:
Waarom is dat stom? Ik ben vaak genoeg zonder kinderen naar de Efteling geweest. Je ziet héél veel volwassenen zonder kinderen in een pretpark hoor.
ik ga er gewoon van blozen popplesquote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef Popples het volgende:
draculettetje wat gezellig zeg. je bent echt een top tante volgens mij als ik de verhalen hier lees.
MM ja het is ook stom wij hebben het bij beide kinderen alles persoonlijk verteld maar bij hun moeten we alles in hun msn lezen. voelt gewoon een beetje achter gestoten omdat ze wel vragen om alles te lenen.maar goed ik hoop dat het kindje dadelijk gezond geboren word.
Ik kan geen shrek meer zien....quote:Op zondag 2 augustus 2009 08:01 schreef draculettetje het volgende:
zo ik lig sinds iets voor half 8 shrek te kijken, nu I am Sam, maar die is toch niet zo leuk,
gezellig zo'n logeerpartij
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:33 schreef kleinetrom het volgende:
MIJN NEEFJE IS vanmiddag IN GOEDE GEZONDHEID GEBOREN !!!!!!
( sorry voor de caps)
Wel hoor...quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:22 schreef draculettetje het volgende:neefje en nichte die aan singstar doen
![]()
het is zoooooo leuk en helemaaaal nie vals
(mag geen fimpje van ze plaatsen)
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi jij krijgt ze nog wel per mail
Lief hè?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef kleinetrom het volgende:
leuk zo'n kapotte modem, dat je niet weet wanneer je internet hebt..
maar goed, hij doet t weer even dus kan ik deze en gene even bedanken voor de lieve reacties nav de geboorte van jesse.gisteren zijn we weer geweest en het gaat onwijs goed, bijna weer op het geboorte gewicht.
bootje, wat een plaatjes!!!
Oooh wat schattig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:38 schreef rena het volgende:
Mijn neefkes zijn vandaag 1 (!!!) geworden![]()
Van twee kleine scharminkeltjes van krap 800 gram naar twee grote, stoere, schattige jongemannen
[ afbeelding ]
Al eerder geplaatst, maar hij blijft zo leuk deze
kleinetrom nog gefeliciteerd met je neefje! Volgens mij heeft mijn zus het geboortekaartje ook gekregenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 19:48 schreef kleinetrom het volgende:
leuk zo'n kapotte modem, dat je niet weet wanneer je internet hebt..
maar goed, hij doet t weer even dus kan ik deze en gene even bedanken voor de lieve reacties nav de geboorte van jesse.gisteren zijn we weer geweest en het gaat onwijs goed, bijna weer op het geboorte gewicht.
bootje, wat een plaatjes!!!
Wat een verdrietig nieuws oh-ohquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik vind het heel moeilijk te bevatten. Ze hebben haar woensdagmiddag in zeer besloten kring begraven en willen nu verder ook helemaal niemand zien. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk het voor hun moet zijn om dit een plekje te geven. Mn zusje vindt het ook extra rot , haar jongste is pas net 6 weken.
Het was trouwens een meisje, ze heette Lois , ze heeft een zus van bijna 5 jaar.
Wat afschuwelijkquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Rena, gefeliciteerd, wat een heerlijke bonkies zijn dat geworden!
Bij ons in de familie hadden we een groot drama deze week.
Mn nichtje is bevallen van een dochter, die overleden is bij haar geboorte, de navelstreng zat om haar nekje![]()
Gewoon perfecte zwangerschap gehad en netjes op tijd bevallen, niks aan de hand en dan ineens...
Vreselijk gewoon.
Wat een leuke foto'squote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:43 schreef draculettetje het volgende:
hmm toch wat minder geslaagde foto;s:
mijn scoot als 8 baan
[ afbeelding ]
bij epe wissel bij de bokjes en geitjes
[ afbeelding ]
zelf 2 beesten mee terug
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en de oudste 2
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:de mannen!
wat zijn ze groot!
en dat heerlijke babyspek!
Ja he! Het gaat zo hard nuquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef Pritt het volgende:
* Pritt wordt over een paar maandjes ook oom.
Natuurlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
tja weet niet of ik me hier ook mag melden, maare mijn hartvriendin (ze is echt als een zus voor me die zij en ik beide niet hebben) is zwanger van de 2e en ik voel me echt een tante van de oudste en het is ook ga maar tante..... Zou het wel leuk vinden als ik hier mee mag posten.
O wat spannendquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje Rena, ze worden echt groot!
Mijn zus is inmiddels ook weer met de laatste weken van haar zwangerschap bezig, ze is over 17 dagen uitgerekend, dus binnen nu en een maand heb ik er een neefje bij
Wat een leuk ventje om te zien!quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
de kleine boef...
[ afbeelding ]
van de zomer gemaakt toen we met z'n alle op een terrasje zaten.. meneer had die avond sjans met de serveerster en lol met een koekje, het zat tot in zijn haren..
Leuke manneke is het om te zien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
de kleine boef...
[ afbeelding ]
van de zomer gemaakt toen we met z'n alle op een terrasje zaten.. meneer had die avond sjans met de serveerster en lol met een koekje, het zat tot in zijn haren..
Oh, dat is leukquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh Rena ik zag de foto gisteren, wat een heerlijke jongens zijn het, en wat zijn ze groot![]()
Mijn beste vriendin van vroeger is nu de beste vriendin van mn zusje en zij krijgt ook een tweeling, ze heeft al een zoontje van 4 en is nu 3 maanden!
Gefeliciteerd!!!! Wat een schatjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden!
Mijn nieuwe neefje heet Diede, weegt 4040 gram en is kerngezondHij lijkt sprekend op zijn grote broer toen die een baby was
[ afbeelding ]![]()
![]()
dat is te toevallig, ik ben oom van ook een myrthe en thijmen maar dan met de Hquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Mirte en Tijmen hadden een paar weken geleden de schoolfotograaf op bezoek, met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
van harte gefeliciteerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden!
Mijn nieuwe neefje heet Diede, weegt 4040 gram en is kerngezondHij lijkt sprekend op zijn grote broer toen die een baby was
[ afbeelding ]![]()
![]()
En jij ook van harte gefeliciteerd.. wanneer wordt je tante??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga tante worden
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef vamperotica het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ga tante worden
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa leuk he?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef Popples het volgende:
fannetje gefeliciteerd![]()
vamp jij ook gefeliciteerd wat leuk
Wij moeten nog wel even wachten... half mei volgend jaar "pas" ongeveer....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd...
[..]
En jij ook van harte gefeliciteerd.. wanneer wordt je tante??
Ik ga ook weer bijna 'tante' worden.. gaat echt niet lang meer duren, kan nu op elk moment gebeuren.. Ben helemaal hyper..
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef draculettetje het volgende:
Mn neefje wordt vandaag alweer 12 jaar!
wat gebeurd er met de tijd?!
wat leuk sonnetje, dat je samen met zus en schoonzus kunt zwangeren!quote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga ook twee keer tante worden(en mama maar das een ander topic
)
Zus is 5 mei uitgerekend en schoonzus 21 mei
Leuk joh!
Driedubbel gefeliciteerd! Wat gezellig! Wanneer ben jij uitgerekend? Hele babyboom volgend jaar dan in jullie familiequote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
)
Leuk joh!
Ik vind het nu al zo hard gaan met mijn neefjesquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik had dat zelfs al toen mijn oudste nichtje 6 werd...
dat gaat dadelijk nog veel snellerquote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het nu al zo hard gaan met mijn neefjesVooral als je ziet hoe snel ze zich ontwikkelen van hulpeloze babies tot kruipende en ondernemende mannetjes
dat is wel lkekker dicht op elkaar wat leuk.. met z'n 3tjes zwanger kunnen jullie lekker samen genieten en natuurlijk uitgebreid shoppen enzoquote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
)
Leuk joh!
dankjewelquote:
ik wist dat ook niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef mijsje het volgende:ik had er nooit bij nagedacht dat dat niet goed was... weer wat geleerd!
Ik wist het ook niet hoor.. maar bij de eerste hadden ze het ook niet gedaan.. dus nu vond ik het heel normaal..quote:Op donderdag 5 november 2009 11:44 schreef mijsje het volgende:
ik had er nooit bij nagedacht dat dat niet goed was... weer wat geleerd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
tante zijn is ook heeeeel leukquote:Op woensdag 18 november 2009 17:26 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook tante zijn... Ik ben heel benieuwd wanneer mijn zusje zwange is..
quote:Op woensdag 18 november 2009 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tante zijn is ook heeeeel leuk![]()
Duimen draaien nog steeds...quote:Op woensdag 18 november 2009 19:43 schreef Scorpie het volgende:
Morgen worden bij mijn zus de weeen opgewekt, dus duim voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |