dat is te toevallig, ik ben oom van ook een myrthe en thijmen maar dan met de Hquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:46 schreef Fannetje het volgende:
Mirte en Tijmen hadden een paar weken geleden de schoolfotograaf op bezoek, met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
van harte gefeliciteerd...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden!
Mijn nieuwe neefje heet Diede, weegt 4040 gram en is kerngezondHij lijkt sprekend op zijn grote broer toen die een baby was
[ afbeelding ]![]()
![]()
En jij ook van harte gefeliciteerd.. wanneer wordt je tante??quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ga tante worden
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:35 schreef vamperotica het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik ga tante worden
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaaaaaa leuk he?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef Popples het volgende:
fannetje gefeliciteerd![]()
vamp jij ook gefeliciteerd wat leuk
Wij moeten nog wel even wachten... half mei volgend jaar "pas" ongeveer....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:17 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
van harte gefeliciteerd...
[..]
En jij ook van harte gefeliciteerd.. wanneer wordt je tante??
Ik ga ook weer bijna 'tante' worden.. gaat echt niet lang meer duren, kan nu op elk moment gebeuren.. Ben helemaal hyper..
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 2 november 2009 11:42 schreef draculettetje het volgende:
Mn neefje wordt vandaag alweer 12 jaar!
wat gebeurd er met de tijd?!
wat leuk sonnetje, dat je samen met zus en schoonzus kunt zwangeren!quote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik ga ook twee keer tante worden(en mama maar das een ander topic
)
Zus is 5 mei uitgerekend en schoonzus 21 mei
Leuk joh!
Driedubbel gefeliciteerd! Wat gezellig! Wanneer ben jij uitgerekend? Hele babyboom volgend jaar dan in jullie familiequote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
)
Leuk joh!
Ik vind het nu al zo hard gaan met mijn neefjesquote:Op maandag 2 november 2009 19:19 schreef Fannetje het volgende:
Ik had dat zelfs al toen mijn oudste nichtje 6 werd...
dat gaat dadelijk nog veel snellerquote:Op maandag 2 november 2009 19:27 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind het nu al zo hard gaan met mijn neefjesVooral als je ziet hoe snel ze zich ontwikkelen van hulpeloze babies tot kruipende en ondernemende mannetjes
dat is wel lkekker dicht op elkaar wat leuk.. met z'n 3tjes zwanger kunnen jullie lekker samen genieten en natuurlijk uitgebreid shoppen enzoquote:Op maandag 2 november 2009 09:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
)
Leuk joh!
dankjewelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |