Dank je wel.quote:
Wat een mooi kindjequote:Op zondag 19 juli 2009 15:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Zeg! Doe eens even roepen dat mijn nichtje mooi is!
Dankje. Zo spontaan.quote:
Het gaat wel heel hard hoor, die van mij zijn volgende maand al weer een jaar op deze wereldquote:Op zondag 19 juli 2009 16:19 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje. Zo spontaan.![]()
Ze mag niet zo snel groot worden als die van jullie hoor.
Gefeliciteerd! Leuk dat je nichtje dan ook een kadootje krijgtquote:Op zondag 19 juli 2009 00:26 schreef tong80 het volgende:
Vandaag wordt mijn neefje 9.
De tijd gaat te hard. Hem gebeld en hij mocht zelf een cadeautje uitkiezen.
Werd natuurlijk Pokemon.
Dus twee mooie pokemon boeken gekocht waar ie zelf in kan kwissen en puzzelen.
Nichtje van 5 krijgt natuurlijk ook een kadootje. Iets met Barby enzo
Jelle en Mijntje zijn mijn beste vrienden.
Wat vreemd dat ze dat niet even zelf vertellen maar gefeliciteerdquote:Op maandag 20 juli 2009 09:50 schreef Popples het volgende:
Minder Mustig wat een schatje.
tong gefeliciteerd.
bij schoonbroer en schoonzus krijgen ze weer een meisje. dit hebben we wel moeten vernemen via msn waar iedereen het kan lezen maar goed ik neem aan dat alles goed was.
met fannetje eens is!quote:Op maandag 20 juli 2009 18:34 schreef Fannetje het volgende:
Waarom is dat stom? Ik ben vaak genoeg zonder kinderen naar de Efteling geweest. Je ziet héél veel volwassenen zonder kinderen in een pretpark hoor.
ik ga er gewoon van blozen popplesquote:Op maandag 20 juli 2009 18:35 schreef Popples het volgende:
draculettetje wat gezellig zeg. je bent echt een top tante volgens mij als ik de verhalen hier lees.
MM ja het is ook stom wij hebben het bij beide kinderen alles persoonlijk verteld maar bij hun moeten we alles in hun msn lezen. voelt gewoon een beetje achter gestoten omdat ze wel vragen om alles te lenen.maar goed ik hoop dat het kindje dadelijk gezond geboren word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |