Trotse tantes zijn

.
Charlotte zegt trouwens mijn naam... zo schattig... al moet je wel wat fantasie hebben om er Jacqueline uit te halen, maar 'it will do for me'.
Gisteren waren we samen bij mijn oma op de thee geweest.
Mama komt haar 's avonds op halen en vraagt wat ze allemaal gedaan heeft vandaag.
Charlotte: diertjes kijken [hertjes en lama's in het dierenpark], niet peeltuin [die waren ze aan het verbouwen] maar sommel wasni kapot en, als klap op de vuurpijl, blokken gespeeld niet ikke oma.
Mama:

Die snapte er niets van.
Ik vertelde dus dat we bij mijn oma op visite waren en Charlotte had wel in de gaten dat het dus niet haar eigen oma was... dus niet ikke oma. Mama vroeg nog waar die oma woont en vol zelfvertrouwen zei ze: "bij het sembad".
Nu wonen nog haar eigen oma's, nog mijn oma in de buurt van een zwembad, dus hoe ze daar bij komt

.
Ze is helemaal vol van 'baby in de buik', dus bij iedereen die ze ziet, trekt ze je shirt omhoog als je niet oplet en vraag ze of je baby in de buik hebt.... tot aan Lara [onze hond] toe, maar buiten mama heeft er tot nu toe niemand anders een baby in de buik.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.