Mijn nichtje van bijna 2,5 heeft de hond voor het eerst uitgelaten.
![]()
Ze is nu echt zo leuk! Ze begint echt in een rap tempo steeds meer te praten en echt hele zinnen te maken. Ze zegt nu ook haar eigen naam: Charlotte... echt geweldig. Alleen tante Jacqueline wil er op geen enkele manier tot nu toe uitkomen, maar dat komt vanzelf wel.
Als ze bij ons is op onze oppasdag mag ze eerst de hond eten geven. Dan loopt ze met de beker vol brokjes naar de kennel buiten, gooit de brokjes in de bak [*JEUJ* HERRIE MAKEN] en dan roept ze Lara. Die komt dan aanstormen en Charlotte houdt een oogje in het zeil of Lara wel d'r bak leegeet. Als ze dan klaar is met eten [lees: schrokken], dan komen ze samen weer naar binnen en komt ze me zeggen: "Lara alles opeten!"

.
Ik heb haar ook geleerd een speeltje van Lara te verstoppen in huis of in de tuin en hoe ze Lara kan laten zoeken. Dus ze verstopt ergens de flos, rent terug naar Lara en zegt dan op een zo'n ontzettend schattige manier: "Lara zoek". Als Lara dan terugkom met d'r flos is ze echt helemaal blij

.
Edit: Hmmzzzz... de thumbnail van de foto is nog niet geroteerd... maar volg de link en ze staan wel rechtop![ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 23-10-2009 20:09:28 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste,
Jongste en
LaraMijn
mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.