abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73590425
Gefeliciteerd DanseMacabre!

Wij zijn een weekendje weg geweest met het hele gezin en de knullen. Ze hebben zich echt voorbeeldig gedragen We zagen obers bang opkijken als we binnenkwamen , maar in restaurants houden ze zich zo goed en ze vermaken zich ook al met elkaar, dat scheelt wel!

[ Bericht 18% gewijzigd door rena op 12-10-2009 23:22:11 ]
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:57:19 #202
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_73603789
de mannen!
wat zijn ze groot!
en dat heerlijke babyspek!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_73603921
* Pritt wordt over een paar maandjes ook oom.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 12 oktober 2009 @ 11:18:42 #204
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73617725
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 10:57 schreef DaviniaHR het volgende:
de mannen!
wat zijn ze groot!
en dat heerlijke babyspek!
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Lekkere knullen zijn het rena..
Ja he! Het gaat zo hard nu Ze tijgeren/kruipen al de hele kamer door en van de ene vermoed ik dat het niet lang meer duurt voor hij loopt. Ik zeg het misschien te vaak, maar het blijft bizar en heel erg bijzonder dat ze het nu zo supergoed doen Beter dan we hadden durven hopen in het begin..
And you know I might
pi_73617741
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:03 schreef Pritt het volgende:
* Pritt wordt over een paar maandjes ook oom.
Gefeliciteerd Al details bekend ?
And you know I might
pi_73620936
Jeetje Rena, ze worden echt groot!

Mijn zus is inmiddels ook weer met de laatste weken van haar zwangerschap bezig, ze is over 17 dagen uitgerekend, dus binnen nu en een maand heb ik er een neefje bij
pi_73622250
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 18:13 schreef rena het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Al details bekend ?
Geschat op 1 januari en wordt een jongen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:21:15 #209
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73629608
tja weet niet of ik me hier ook mag melden, maare mijn hartvriendin (ze is echt als een zus voor me die zij en ik beide niet hebben) is zwanger van de 2e en ik voel me echt een tante van de oudste en het is ook ga maar tante..... Zou het wel leuk vinden als ik hier mee mag posten.
Be happy with the little things in life
pi_73630310
droomvrouwtje van mij wel hoor, gaat toch om het gevoel! en (semi) tante zijn kan net zo bijzonder zijn!

pritt jij ook gefeliciteerd!
pi_73630552
tuurlijk droomvrouwtje, het is gewoon het gevoel dat telt!
( kan ik nog even vertellen op kraamvisite geweest te zijn bij een dierbare vriendin van ons, weer zo'n lekker kereltje erbij)
en jesse lacht!!!
pi_73630556
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
tja weet niet of ik me hier ook mag melden, maare mijn hartvriendin (ze is echt als een zus voor me die zij en ik beide niet hebben) is zwanger van de 2e en ik voel me echt een tante van de oudste en het is ook ga maar tante..... Zou het wel leuk vinden als ik hier mee mag posten.
Natuurlijk Ik denk dat ik dat ook wel heel sterk zou hebben met mijn beste vriendin, ook al heb ik 2 zussen Gefeliciteerd!
And you know I might
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:36:35 #213
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73630586
dankjewel dat vind ik wel leuk.. ik zal zo eens een fototje uploaden van de kleine rakker.. Damian is sinds 8 aug is jaar..Het is echt zo'n scheetje.. hij weet al precies wie ik ben.. (ben ook dan wel heel vaak bij mijn vriendin te vinden wonen bij elkaar om de hoek en haar man en mijn verloofde zijn ook hele goede vrienden van elkaar)en de 2e ja die kan elk moment geboren worden.. ze is woensdag 37 weken dus word spannend. Het wordt trouwens een meisje... tis alleen wanneer komt ze
  maandag 12 oktober 2009 @ 22:44:03 #214
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73630991
de kleine boef...

van de zomer gemaakt toen we met z'n alle op een terrasje zaten.. meneer had die avond sjans met de serveerster en lol met een koekje, het zat tot in zijn haren..
pi_73632735
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 19:36 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje Rena, ze worden echt groot!

Mijn zus is inmiddels ook weer met de laatste weken van haar zwangerschap bezig, ze is over 17 dagen uitgerekend, dus binnen nu en een maand heb ik er een neefje bij
O wat spannend Heb je al een idee wat het gaat worden ?
And you know I might
pi_73632758
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
de kleine boef...

[ afbeelding ]

van de zomer gemaakt toen we met z'n alle op een terrasje zaten.. meneer had die avond sjans met de serveerster en lol met een koekje, het zat tot in zijn haren..
Wat een leuk ventje om te zien!
And you know I might
  maandag 12 oktober 2009 @ 23:36:11 #217
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_73633291
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 22:44 schreef droomvrouwtje het volgende:
de kleine boef...

[ afbeelding ]

Leuke manneke is het om te zien.
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 08:54:19 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73638210
Oh Rena ik zag de foto gisteren, wat een heerlijke jongens zijn het, en wat zijn ze groot
Mijn beste vriendin van vroeger is nu de beste vriendin van mn zusje en zij krijgt ook een tweeling, ze heeft al een zoontje van 4 en is nu 3 maanden!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73708402
ik heb hier eindelijk nog wat foto's van toen ik op de jongste 3 van mn zus aan het oppassen was van de zomer:
achter op het veld

genieten van het mooie weer

hoe werkt zo'n snorkel

en nog even knutselen
pi_73719191
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh Rena ik zag de foto gisteren, wat een heerlijke jongens zijn het, en wat zijn ze groot
Mijn beste vriendin van vroeger is nu de beste vriendin van mn zusje en zij krijgt ook een tweeling, ze heeft al een zoontje van 4 en is nu 3 maanden!
Oh, dat is leuk Ze zal het dan wel druk krijgen, maar het is zo bijzonder

Draculletetje; volgens mij hebben die het wel naar hun zin bij jou thuis! Leuk om ze weer eens te zien!

[ Bericht 17% gewijzigd door rena op 17-10-2009 09:04:19 ]
And you know I might
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:47:52 #221
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_73722664
wat een leuke foto's....

hahaha dat helpen met eten en dan duidelijk ''hap'' zeggen dat gaat hier ook automatisch hoor... en zeg ik het niet gaat mijn mond vanzelf mee open
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 20:03:17 #222
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_73995094
Mijn nichtje van bijna 2,5 heeft de hond voor het eerst uitgelaten.

Ze is nu echt zo leuk! Ze begint echt in een rap tempo steeds meer te praten en echt hele zinnen te maken. Ze zegt nu ook haar eigen naam: Charlotte... echt geweldig. Alleen tante Jacqueline wil er op geen enkele manier tot nu toe uitkomen, maar dat komt vanzelf wel.

Als ze bij ons is op onze oppasdag mag ze eerst de hond eten geven. Dan loopt ze met de beker vol brokjes naar de kennel buiten, gooit de brokjes in de bak [*JEUJ* HERRIE MAKEN] en dan roept ze Lara. Die komt dan aanstormen en Charlotte houdt een oogje in het zeil of Lara wel d'r bak leegeet. Als ze dan klaar is met eten [lees: schrokken], dan komen ze samen weer naar binnen en komt ze me zeggen: "Lara alles opeten!" .

Ik heb haar ook geleerd een speeltje van Lara te verstoppen in huis of in de tuin en hoe ze Lara kan laten zoeken. Dus ze verstopt ergens de flos, rent terug naar Lara en zegt dan op een zo'n ontzettend schattige manier: "Lara zoek". Als Lara dan terugkom met d'r flos is ze echt helemaal blij .

Edit: Hmmzzzz... de thumbnail van de foto is nog niet geroteerd... maar volg de link en ze staan wel rechtop!

[ Bericht 4% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 23-10-2009 20:09:28 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_74008026
mooi sjeekie beekie hoe ze ook met lara om kan gaan
en lara zit er ook zo mooi trouw bij
pi_74141190
Ik ben gisteren weer tante geworden!

Mijn nieuwe neefje heet Diede, weegt 4040 gram en is kerngezond Hij lijkt sprekend op zijn grote broer toen die een baby was

pi_74141311
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:30 schreef Fannetje het volgende:
Ik ben gisteren weer tante geworden!

Mijn nieuwe neefje heet Diede, weegt 4040 gram en is kerngezond Hij lijkt sprekend op zijn grote broer toen die een baby was

[ afbeelding ]

Gefeliciteerd!!!! Wat een schatje !
And you know I might
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')