Geen idee.quote:

Nu klopt hij weer.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Oja en lieve mensen... Als jullie een topic openen, pas dan ook de wiki even aanNu loopt hij weer achter

Doe ik ook elke keerquote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik heb de oude topic's erbij gedaan, omdat veel mensen dit niet doen

Ja, volgens mij ben je één van de weinigequote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook elke keer
Ik wil nog steeds een nieuwe OP maken, is er nog niet van gekomen. Ik denk erover om het ter ere van het 100e topic te doen.
 Haha.
 Haha. 

Sorry, denk ik nooit aanquote:Op maandag 16 maart 2009 19:22 schreef automatic_ het volgende:
Oja en lieve mensen... Als jullie een topic openen, pas dan ook de wiki even aanNu loopt hij weer achter
Ik pas hem eerst aan en dan maak ik nieuwe.

Nog 5 topics over, in het spam geval, 2 dagen, in rustige tijd 5 a 6 dagenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Doe ik ook elke keer
Ik wil nog steeds een nieuwe OP maken, is er nog niet van gekomen. Ik denk erover om het ter ere van het 100e topic te doen.

Zal het proberenquote:

hehe, ach jah, komt op hetzelfde neerquote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef aardappel het volgende:
In de OP staat "Inmiddels de zesde gemeente van Nederland. " moet dat niet de "zesde grootste" zijn oid?

Neequote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef aardappel het volgende:
In de OP staat "Inmiddels de zesde gemeente van Nederland. " moet dat niet de "zesde grootste" zijn oid?

dat bedoel ik dusquote:

.
.

Volgens mij welquote:Op maandag 16 maart 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Een betere vraag is of het nog steeds de zesde gemeente is, gezien die informatie al heel lang geleden erin is gezet.

quote:Per 31 dec. 2008 had de gemeente 203.482 inwoners, waarmee het de zesde gemeente van Nederland is.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Tilburg

Nog steeds dusquote:

quote:Op maandag 16 maart 2009 21:32 schreef Lindytje het volgende:
Oh, om nog even terug te komen op de honden, dit zijn die van mij:
Dikkie:
[ afbeelding ]
En Sien:
[ afbeelding ]

HEY !!!!quote:

HALLOKIDOKIEDOEKIEPOEKIE !!!!quote:
 )
 )

Jep, dat is ze zeker ja!!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:57 schreef styliste het volgende:
[..]

Wat een scheetjes! Sien is een deugniet of niet?
 Maar wel lief!
 Maar wel lief!   

lachwekkend, geweldig! Nou weet je zeker dat ie 'm gaat aanpassen.. Misschien heb je m dan alsnog gehaald?
 lachwekkend, geweldig! Nou weet je zeker dat ie 'm gaat aanpassen.. Misschien heb je m dan alsnog gehaald?  

Hehe, lijkt er idd veel opquote:

nee, zijn gewoon levende beesiesquote:Op maandag 16 maart 2009 22:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Wat een droppies die hondjes trouwens (@ toma en lindytje)

Omdat ze zo ondeugend is misschien ?quote:Op maandag 16 maart 2009 22:10 schreef Lindytje het volgende:
Dankje! Ik vind ze zelf ook errug lief!
Al vind ik Sien liever dan Dikkie...

Ja, misschien wel....quote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Omdat ze zo ondeugend is misschien ?

hallo thekid,quote:Op maandag 16 maart 2009 22:13 schreef theKiD het volgende:
waarom heb je dikkie niet ot genoemd?Hoi crazy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |