Ik heb het vanuit de nederlandse ebay, maar ze komen allemaal uit Engeland. Pond staat voordelig. En mijn gewone bh's zijn duurder dan een shockabsorber, ben gewend aan hoge prijzen.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Welke ebay, Chico? Krijg je ze uit de US? UK? Duitsland?
Ik ga ook eens zoeken. Ik vind wel dat ik een SA nodig heb, maar jeetje, mijn gewone BH's zijn nog goedkoper
Wordt daar niet zomaar geld van afgeschreven dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb het vanuit de nederlandse ebay, maar ze komen allemaal uit Engeland. Pond staat voordelig. En mijn gewone bh's zijn duurder dan een shockabsorber, ben gewend aan hoge prijzen.
Ik heb het gekocht van budicebelle. Die verkoopt niet zo heel veel shockabsorbers. Andere verkopers (die ook 99 tot 100% positieve feedback hebben): naturalfigures en undercoverlingerie2005. Hebben allebei duizenden transacties op hun naam staan, daar wil ik volgende keer waarschijnlijk bestellen.
Tip: paypal op je bankrekening/creditcard laten zetten. Dan krijg je 'kopersbescherming' en krijgen zij jouw gegevens (bankrekeningnummer enzo) niet te zien.
Uhm, alleen als jij aangeeft dat paypal dat moet doen (per transactie). En anders kan je ook instellen dat jij eerst geld overzet naar je paypalrekening, en van dat geld spullen gekocht kan worden. Het is zonder tancode, maar er wordt op verschillende manieren gecontroleerd of JIJ echt eigenaar van die rekening bent (ze storten oa geld naar je, 5/10 ct enzo, 2x, en dan moet jij bij paypal invullen hoeveel dat was. Alleen de eigenaar van de rekening weet hoeveel dat was). Etc. Paypal is een grote organisatie en alle veiligheidsmaatregelen maken het (voor mij) betrouwbaarder dan gewoon je creditcard nummer geven aan zo'n verkoper.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wordt daar niet zomaar geld van afgeschreven dan?
Ah okee, thanksquote:Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Uhm, alleen als jij aangeeft dat paypal dat moet doen (per transactie). En anders kan je ook instellen dat jij eerst geld overzet naar je paypalrekening, en van dat geld spullen gekocht kan worden. Het is zonder tancode, maar er wordt op verschillende manieren gecontroleerd of JIJ echt eigenaar van die rekening bent (ze storten oa geld naar je, 5/10 ct enzo, 2x, en dan moet jij bij paypal invullen hoeveel dat was. Alleen de eigenaar van de rekening weet hoeveel dat was). Etc. Paypal is een grote organisatie en alle veiligheidsmaatregelen maken het (voor mij) betrouwbaarder dan gewoon je creditcard nummer geven aan zo'n verkoper.
Ik was er ook huiverig voor en schrok me kapot toen ik merkte dat ik geen TAN code hoefde in te voeren. Alsof ze 'zomaar' geld van mn rekening kunnen afschrijven. Maar na wat achtergrond onderzoek kwam ik erachter dat het wel goed zitquote:Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah okee, thanksIk ben altijd een beetje huiverig met dit soort sites en aangezien ik nog nooit met paypal heb gewerkt is het allemaal nieuw voor me
Ik vind het nu niet zo eng meer, moest alleen even uitvogelen hoe of watquote:Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik was er ook huiverig voor en schrok me kapot toen ik merkte dat ik geen TAN code hoefde in te voeren. Alsof ze 'zomaar' geld van mn rekening kunnen afschrijven. Maar na wat achtergrond onderzoek kwam ik erachter dat het wel goed zit. En als je het nog steeds eng vindt, dan moet je het gewoon niet doen. Er zullen vast ook wel verkopers te vinden zijn die normale bankoverschrijvingen accepteren. Maar dat zal duurder zijn.
Nee. 30 = 65 cm. Kijk in het labeltje van je bh, daar staat de engelse maat als het goed is ook inquote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet zo eng meer, moest alleen even uitvogelen hoe of wat![]()
Ik wil met zo'n tussenrekening gaan werken dan, lijkt me toch fijner. Heb ondertussen ook al een goede sportbeha gevonden. Alleen: nu zit ik met de maten. Ik heb 77,5 in cm's aan onderwijdte. Als ik dit opzoek en afrond naar beneden (77 cm) zou ik op een 30 moeten uitkomen, kan dat kloppen?
Nee, Engelse omvang 30 is 65 bij ons. Ik heb zelf 70 omvang en in mijn BHs staat 32 als engelse omvangsmaat. Als je 75 omvang wilt moet je dus een 34 nemen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet zo eng meer, moest alleen even uitvogelen hoe of wat![]()
Ik wil met zo'n tussenrekening gaan werken dan, lijkt me toch fijner. Heb ondertussen ook al een goede sportbeha gevonden. Alleen: nu zit ik met de maten. Ik heb 77,5 in cm's aan onderwijdte. Als ik dit opzoek en afrond naar beneden (77 cm) zou ik op een 30 moeten uitkomen, kan dat kloppen?
Je lunch is goed, en de kiwi's ook. Maar verder kan het echt nog wel wat beterquote:Op maandag 16 maart 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Menuutje is uiteindelijk geworden:
O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: 3 groene thee + 3 rooibosthee + 0,5 liter water + minibros + 2 kiwi's
L: 3 bruine boterhammen + 2 plakjes kipfilet + 2 gekookte eitjes + beetje zout + beetje mayo + optimel
T: 1 groene thee + 2 rooibosthee + 2 blikjes fanta zero + chocoladecakeje + twee glazen rosevicee
D: 10 patatjes + ca 150 gram gyros + thee kleine lepels zelfgemaakte knoflooksaus + magere aardbeienyoghurt toe (geen groente....)
Ik vond dat het erg goed ging, tot het avondeten...Helaas heb ik daar weinig over te zeggen dus kan ik alleen mijn best doen om het overdag goed te doen..
Maar het is toch helemaal niet zo evil? De rest van de dag is dusdanig mager dat satesaus heus wel kan, hoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Lips het volgende:
Ik blijk toch niet zo goed in niet snoepen
Sporten gaat wel veel beter dan verwachtGa al 5 weken op een rij 2 keer per week, minimaal 2 uur.
Ik vind eten alleen zo lekker.... had net misschien ook niet die satesaus bij m'n nasi moeten doen
De rest van de dag ging het gelukkig wel goed;
O Muesli met magere melk
L 3 boterhammen, 2 met philadelphia light en 1 met appelstroop
T cup-a-soup groente, een droge beschuit en 2 handjes cashewnoten (ongezouten)
D nasi met satesaus
Ik drink veel ja, maar heb nergens last van? Heb wel altijd een droge strot op kantoor door die airco/verwarming, misschien komt het daardoor want in het weekend drink ik niet zo veel (ongeveer 1,5 liter per dag).quote:Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, Daph, jij drinkt echt veel teveelJe arme nieren!
[..]
Je lunch is goed, en de kiwi's ook. Maar verder kan het echt nog wel wat beter
Nee vandaag viel het wel mee, dat klopt. Maar ik moet nu wel vanavond volhouden niet naar chips ofzo te grijpenquote:Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar het is toch helemaal niet zo evil? De rest van de dag is dusdanig mager dat satesaus heus wel kan, hoor.
Alleen: waarom een droge beschuit? Is niet lekker, en niet nuttig
Ik weet niet waar je bent met je lessen, stel de op de helft, neem dan de laatste les en loop die uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een beetje bang... Weet iemand wat dat inhoudt? Hardlopen tot je omvalt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |