abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67108982
In dit topic is het alleen de bedoeling om tips te geven! De hoi/doei/lekker weertje he-post doe je maar ergens anders! Als je toch steun wil omdat het afvallen niet zo lekker gaat door persoonlijke issues ben je van harte welkom in het slank de herfst in topic en als je overgewicht hebt kun je terecht in de dieetclub Als je interesse vooral bij krachttraining ligt, kun je ook terecht in het bodybuild topic

- Bespreek hier je eet schema's - Reageer alleen inhoudelijk! - Heb je DE nieuwe afval methode gevonden, meld hem hier! - Als je het idee hebt dat iemand het verkeerd aanpakt, zeg het gerust! - Aub geen post over je man/vriendje/huisdieren/kinderen/collega's - Heb je trainingstips, post ze hier!

En, stel jezelf natuurlijk even voor ! - Hoe heet je - Hoe oud ben je (hoef je niet te zeggen ) - Wat is je lengte - Wat is je gewicht/bmi/maten/vetpercentage - Wat is je doe? Wil je slanker worden? Gespierder? Ga je eerst bulken? - Wat is je plan van aanpak? - Wat zijn je valkuilen? - Doe je ook aan sport? Zo nee, waarom niet? - Heb je nog overige tips!

Eventueel kun je een foto van je eigen figuur, en een foto van je streef figuur posten! Of als je al een tijdje bezig bent je voor- en na foto's!

Eten: Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Eten doe je zo:

schema 1 schema 2 schema 3 schema 4

Trainen: Thuis trainen doe je zo: klik

Een fitnessschema voor op de sportschool vind jehier

Succes iedereen!

En voor de mensen met een oogaandoening: GEEN SLOWCHAT!!!

Link naar de OP.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:28:28 #2
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67109160
Nou, balansdag is gelukt:

O: allbran + magere melk
T: roggebrood met houmous
T: paprika en komkommer met yoghurt-ketchupdip
L: 2 wasa crisp crackers, 1 gekookt ei, saladetje met komkommer en deense kaas
T: 2 wasa crisp crackers
A: salade met kipfilet, pecorinokaas en veel gemengde sla
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67109515
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Welke ebay, Chico? Krijg je ze uit de US? UK? Duitsland?

Ik ga ook eens zoeken. Ik vind wel dat ik een SA nodig heb, maar jeetje, mijn gewone BH's zijn nog goedkoper
Ik heb het vanuit de nederlandse ebay, maar ze komen allemaal uit Engeland. Pond staat voordelig. En mijn gewone bh's zijn duurder dan een shockabsorber, ben gewend aan hoge prijzen.

Ik heb het gekocht van budicebelle. Die verkoopt niet zo heel veel shockabsorbers. Andere verkopers (die ook 99 tot 100% positieve feedback hebben): naturalfigures en undercoverlingerie2005. Hebben allebei duizenden transacties op hun naam staan, daar wil ik volgende keer waarschijnlijk bestellen.

Tip: paypal op je bankrekening/creditcard laten zetten. Dan krijg je 'kopersbescherming' en krijgen zij jouw gegevens (bankrekeningnummer enzo) niet te zien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67109719
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik heb het vanuit de nederlandse ebay, maar ze komen allemaal uit Engeland. Pond staat voordelig. En mijn gewone bh's zijn duurder dan een shockabsorber, ben gewend aan hoge prijzen.

Ik heb het gekocht van budicebelle. Die verkoopt niet zo heel veel shockabsorbers. Andere verkopers (die ook 99 tot 100% positieve feedback hebben): naturalfigures en undercoverlingerie2005. Hebben allebei duizenden transacties op hun naam staan, daar wil ik volgende keer waarschijnlijk bestellen.

Tip: paypal op je bankrekening/creditcard laten zetten. Dan krijg je 'kopersbescherming' en krijgen zij jouw gegevens (bankrekeningnummer enzo) niet te zien.
Wordt daar niet zomaar geld van afgeschreven dan?
pi_67109794
Chico, thanks, ik ga morgen 's kijken!
pi_67109980
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:43 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wordt daar niet zomaar geld van afgeschreven dan?
Uhm, alleen als jij aangeeft dat paypal dat moet doen (per transactie). En anders kan je ook instellen dat jij eerst geld overzet naar je paypalrekening, en van dat geld spullen gekocht kan worden. Het is zonder tancode, maar er wordt op verschillende manieren gecontroleerd of JIJ echt eigenaar van die rekening bent (ze storten oa geld naar je, 5/10 ct enzo, 2x, en dan moet jij bij paypal invullen hoeveel dat was. Alleen de eigenaar van de rekening weet hoeveel dat was). Etc. Paypal is een grote organisatie en alle veiligheidsmaatregelen maken het (voor mij) betrouwbaarder dan gewoon je creditcard nummer geven aan zo'n verkoper.
pi_67110336
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Uhm, alleen als jij aangeeft dat paypal dat moet doen (per transactie). En anders kan je ook instellen dat jij eerst geld overzet naar je paypalrekening, en van dat geld spullen gekocht kan worden. Het is zonder tancode, maar er wordt op verschillende manieren gecontroleerd of JIJ echt eigenaar van die rekening bent (ze storten oa geld naar je, 5/10 ct enzo, 2x, en dan moet jij bij paypal invullen hoeveel dat was. Alleen de eigenaar van de rekening weet hoeveel dat was). Etc. Paypal is een grote organisatie en alle veiligheidsmaatregelen maken het (voor mij) betrouwbaarder dan gewoon je creditcard nummer geven aan zo'n verkoper.
Ah okee, thanks Ik ben altijd een beetje huiverig met dit soort sites en aangezien ik nog nooit met paypal heb gewerkt is het allemaal nieuw voor me
pi_67110447
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ah okee, thanks Ik ben altijd een beetje huiverig met dit soort sites en aangezien ik nog nooit met paypal heb gewerkt is het allemaal nieuw voor me
Ik was er ook huiverig voor en schrok me kapot toen ik merkte dat ik geen TAN code hoefde in te voeren. Alsof ze 'zomaar' geld van mn rekening kunnen afschrijven. Maar na wat achtergrond onderzoek kwam ik erachter dat het wel goed zit . En als je het nog steeds eng vindt, dan moet je het gewoon niet doen. Er zullen vast ook wel verkopers te vinden zijn die normale bankoverschrijvingen accepteren. Maar dat zal duurder zijn.
pi_67110619
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:03 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik was er ook huiverig voor en schrok me kapot toen ik merkte dat ik geen TAN code hoefde in te voeren. Alsof ze 'zomaar' geld van mn rekening kunnen afschrijven. Maar na wat achtergrond onderzoek kwam ik erachter dat het wel goed zit . En als je het nog steeds eng vindt, dan moet je het gewoon niet doen. Er zullen vast ook wel verkopers te vinden zijn die normale bankoverschrijvingen accepteren. Maar dat zal duurder zijn.
Ik vind het nu niet zo eng meer, moest alleen even uitvogelen hoe of wat
Ik wil met zo'n tussenrekening gaan werken dan, lijkt me toch fijner. Heb ondertussen ook al een goede sportbeha gevonden. Alleen: nu zit ik met de maten. Ik heb 77,5 in cm's aan onderwijdte. Als ik dit opzoek en afrond naar beneden (77 cm) zou ik op een 30 moeten uitkomen, kan dat kloppen?
pi_67110667
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik wil met zo'n tussenrekening gaan werken dan, lijkt me toch fijner. Heb ondertussen ook al een goede sportbeha gevonden. Alleen: nu zit ik met de maten. Ik heb 77,5 in cm's aan onderwijdte. Als ik dit opzoek en afrond naar beneden (77 cm) zou ik op een 30 moeten uitkomen, kan dat kloppen?
Nee. 30 = 65 cm. Kijk in het labeltje van je bh, daar staat de engelse maat als het goed is ook in .

http://www.sensuelelingerie.nl/lingerie.html Of met deze calculator. Klopt wel zo te zien.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:10:34 #11
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_67110710
Tvptje
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  maandag 16 maart 2009 @ 19:10:55 #12
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67110728
Ik wil ook een goddelijk lichaam, dus ik kijk weer graag mee naar alle tips. Zo even naar de sportschool (die op 1 minuut afstand zit... ) om weer een les evy te doen. Meer niet, want morgenvroeg heb ik een fitheidstest op diezelfde sportschool. Ik ben een beetje bang... Weet iemand wat dat inhoudt? Hardlopen tot je omvalt ofzo?
pi_67110830
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nee, Engelse omvang 30 is 65 bij ons. Ik heb zelf 70 omvang en in mijn BHs staat 32 als engelse omvangsmaat. Als je 75 omvang wilt moet je dus een 34 nemen.

Ontopic: ik wilde vanavond gaan attacken, maar ik voel me niet echt lekker... en ik ga morgen sowieso hardlopen.

/edit: duidelijk te laat met de omvangsmaat info
pi_67110899
Ik ben 5 kilo in 1,5 maand afgevallen toen ik van brood overging op rijstwafels (als lunch). Dus gewoon belegde rijstwafels (met geitenkaas, kaas, rookvlees bijv.) en daarnaast ben ik gaan joggen. Maar heb het idee dat het echt door de rijstwafels kwam, omdat ik ervoor ook al sportte.

Als tussendoortjes neem ik zowat alleen fruit of nootjes...

Oja en als ontbijt neem ik elke dag biogarde yoghurt, met havermout, beetje diksap en lijnzaadolie en lijnzaad.

Ben van de 62 naar 57 gegaan en dit dieet was niet eens echt bedoeld om af te vallen, maar juist om gezonder te leven (kwam er achter dat ik niet tegen gluten kan...)
Strawberry Flavour..
  maandag 16 maart 2009 @ 19:25:51 #15
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67111380
Ik blijk toch niet zo goed in niet snoepen
Sporten gaat wel veel beter dan verwacht Ga al 5 weken op een rij 2 keer per week, minimaal 2 uur.

Ik vind eten alleen zo lekker.... had net misschien ook niet die satesaus bij m'n nasi moeten doen

De rest van de dag ging het gelukkig wel goed;
O Muesli met magere melk
L 3 boterhammen, 2 met philadelphia light en 1 met appelstroop
T cup-a-soup groente, een droge beschuit en 2 handjes cashewnoten (ongezouten)
D nasi met satesaus
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:44:06 #16
142151 Q_Orianka
Help spread the suffering!
pi_67112288
TEEVEEPEE
Sarcasm. Because arguing with stupid people isn't nearly as much fun.
pi_67112873
Thanks allemaal voor de mateninfo Ik was dus blijkbaar op een verkeerde site terecht gekomen met omrekeningstabelletjes
pi_67113126
Menuutje is uiteindelijk geworden:

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: 3 groene thee + 3 rooibosthee + 0,5 liter water + minibros + 2 kiwi's
L: 3 bruine boterhammen + 2 plakjes kipfilet + 2 gekookte eitjes + beetje zout + beetje mayo + optimel
T: 1 groene thee + 2 rooibosthee + 2 blikjes fanta zero + chocoladecakeje + twee glazen rosevicee
D: 10 patatjes + ca 150 gram gyros + thee kleine lepels zelfgemaakte knoflooksaus + magere aardbeienyoghurt toe (geen groente....)

Ik vond dat het erg goed ging, tot het avondeten... Helaas heb ik daar weinig over te zeggen dus kan ik alleen mijn best doen om het overdag goed te doen..
pi_67113546
Dude, Daph, jij drinkt echt veel teveel Je arme nieren!
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
Menuutje is uiteindelijk geworden:

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: 3 groene thee + 3 rooibosthee + 0,5 liter water + minibros + 2 kiwi's
L: 3 bruine boterhammen + 2 plakjes kipfilet + 2 gekookte eitjes + beetje zout + beetje mayo + optimel
T: 1 groene thee + 2 rooibosthee + 2 blikjes fanta zero + chocoladecakeje + twee glazen rosevicee
D: 10 patatjes + ca 150 gram gyros + thee kleine lepels zelfgemaakte knoflooksaus + magere aardbeienyoghurt toe (geen groente....)

Ik vond dat het erg goed ging, tot het avondeten... Helaas heb ik daar weinig over te zeggen dus kan ik alleen mijn best doen om het overdag goed te doen..
Je lunch is goed, en de kiwi's ook. Maar verder kan het echt nog wel wat beter
pi_67113857
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Lips het volgende:
Ik blijk toch niet zo goed in niet snoepen
Sporten gaat wel veel beter dan verwacht Ga al 5 weken op een rij 2 keer per week, minimaal 2 uur.

Ik vind eten alleen zo lekker.... had net misschien ook niet die satesaus bij m'n nasi moeten doen

De rest van de dag ging het gelukkig wel goed;
O Muesli met magere melk
L 3 boterhammen, 2 met philadelphia light en 1 met appelstroop
T cup-a-soup groente, een droge beschuit en 2 handjes cashewnoten (ongezouten)
D nasi met satesaus
Maar het is toch helemaal niet zo evil? De rest van de dag is dusdanig mager dat satesaus heus wel kan, hoor.

Alleen: waarom een droge beschuit? Is niet lekker, en niet nuttig
  maandag 16 maart 2009 @ 20:38:49 #21
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_67114417
Tip: In plaats van normale boterhammen kun je (als je daar tegen kunt) 'Duits' brood eten.. Bij de Albert Heijn hebben ze bijvoorbeeld Oberlander. Dit brood heeft heel weinig vet en heel veel vezels. Gevolg: niet snel hongergevoel!

Oja, nog een tip: koop bij een molen of bakkerwinkel zemelen, als je dit op je brood strooit voor (of na) je broodbeleg maak je je brood "bruiner". Gevolg.. zie hierboven
Fuck the EBU
pi_67114771
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:14 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, Daph, jij drinkt echt veel teveel Je arme nieren!
[..]

Je lunch is goed, en de kiwi's ook. Maar verder kan het echt nog wel wat beter
Ik drink veel ja, maar heb nergens last van? Heb wel altijd een droge strot op kantoor door die airco/verwarming, misschien komt het daardoor want in het weekend drink ik niet zo veel (ongeveer 1,5 liter per dag).

En ja ik weet dat het beter kan Brosje was doordat collega jarig was (vond het nog vrij braaf, was namelijk 50 kCal en er lagen borden vol met twixen, marsen enz), chocoladecakje heb ik eigenlijk uit gewoontje genomen toen ik thuis was. Dat had ik aan kunnen passen, maar mijn avondeten helaas niet We hadden gewoon geen groente

Oh en ik eet cruesli omdat het me meer vult bij het ontbijt Op brood houd ik het net uit tot half 10, hiermee red ik het tot na 11en De melk drink ik niet op, ik zorg er alleen voor dat mijn cruesli vochtig is en de melk gooi ik weg..

[ Bericht 2% gewijzigd door Daph_ op 16-03-2009 20:54:33 ]
  maandag 16 maart 2009 @ 20:54:24 #23
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_67114954
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:23 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Maar het is toch helemaal niet zo evil? De rest van de dag is dusdanig mager dat satesaus heus wel kan, hoor.

Alleen: waarom een droge beschuit? Is niet lekker, en niet nuttig
Nee vandaag viel het wel mee, dat klopt. Maar ik moet nu wel vanavond volhouden niet naar chips ofzo te grijpen

Die droge beschuit was meer omdat ik even niet kon verzinnen wat ik er op wou ik stond op het werk in de kantine en zag beschuit liggen. Had geen zin een mes of een kaasschaaf te zoeken voor beleg... Maar inderdaad, niet echt lekker al die kruimels in je mond
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_67115363
Ik vind het zo raar dat er vaak in een dieet staat: 1/4 appel of 1/2 banaan
Wat doe je dan met de rest van de appel? Want er staat niets over appel in de rest van het dagmenu. En bij zo'n dieet is het juist de bedoeling dat je precies de hoeveelheden eet die aangegeven worden.
Niet dat ik zon dieet volg maar ik vind het gewoon raar!!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67117228
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben een beetje bang... Weet iemand wat dat inhoudt? Hardlopen tot je omvalt ofzo?
Ik weet niet waar je bent met je lessen, stel de op de helft, neem dan de laatste les en loop die uit.
dan val je om.
#35.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')