abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67062798
Hoi.

Gisteren wat raar gegeten maar heb me nog niet gewogen.

Uiteindelijk geworden:

O: 3 kleine broodjes uit de oven met beleg
L: 3 boterhammen (pas om half 4 ofzo)
D: broodje hamburger, runderbraadworst, 2 kipkluifjes (BBQ)
T: cup a soup (om half 11 's avonds)

Vandaag:

O: 3 broodjes uit de oven

[middagdeel hangt af van hardlopen]

D: witlof met ham en kaas uit de oven, wat rosti erbij en wat kipkluifjes

Heb alleen ontzettende pijn in mn linker heup wrsch door hardlopen, maar ga vanmiddag wellicht wel even proberen om een stukje te lopen, want we zijn net weer begonnen met trainen. Wil de 7 HeuvelenLoop weer doen in november, dus trainen mag zeker wel beginnen

verder een galajurk gekocht in maat S! Ze hadden in die winkel van maat '2' tot maat 8 ofzo (wat echt XXXXL is ofzo) en ik mocht gewoon een 2 aan! Dat vind ikwel écht heel fijn. afvallen is soms kut, al die nieuwe kleren kopen, máár... soms als je dan in een echt kleine maat mag, is 't wel heel tof
Ja doei.
pi_67066149
Wat tof van je jurk, Moblo! Mooi istie ook, krijgen we nog een foto met de jurk aan?

Ik heb net spinningles gegeven, maar shit wat is dat zwaar als je net niet helemaal fit bent (ben nog flink verkouden). Was bang dat ik van m'n fiets zou pleuren, maar 't ging gelukkig net goed
Nu voel ik me wel heel lekker en het was wel een vrolijke les, iedereen vond het ook leuk

Lijstje:
O: handje cashewnoten ( ) yoghurt met wat frambozen en banaan
S: spinning
L: brood met tomaat, philadephia en glas jus
T: Geen idee inspiratieloos
D: ook nog geen idee
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_67066953
Ik zou op yoghurt niet kunnen spinnen, van melkproducten ga ik speeksel produceren als een malle tijdens sport. Net 60km gefietst en 5km gelopen, training voor vandaag zit er weer op. En nu koolhydraten aanvullen

Edit: moblo, als je pijn in je heup hebt dankzij hardlopen zou ik uitkijken.. rustig opbouwen!

[ Bericht 14% gewijzigd door Koert op 15-03-2009 14:09:10 ]
  zondag 15 maart 2009 @ 14:08:51 #254
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67068432
Ik wil weer bodypumpen, baalde echt dat ik afgelopen vrijdag niet kon
In me Burberry......
pi_67071822
Ook maar een tvp-tje om tips terug te kunnen lezen.
Ik hoef niet af te vallen (bmi van 22.3), maar wil met wat kleine aanpassingen in het eetpatroon kilo of 3 afvallen. Dat wil ik heel langzaam doen zodat het uiteindelijk resultaat makkelijker te onderhouden is.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67074338
Oh correctie (net even na gemeten en gewogen) mijn bmi is 21.7
Gewoon normaal, maar voor mij t hoogste ooit
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_67083726
welkom dan maar

lijstje is niet veel gebleven. Heb niet hardgelopen, morgen inhalen als 't kan

O: drie broodjes
T: klein blokje chocolade
D: 5 kleine kippenvleugeltjes, een witlof (twee helften) met ham en wat kaas, 2 rosti-schijfjes uit de oven

En zodadelijk misschien nog iets lichts, maar weet nog niet wat... heb nog wel ergens trek in...
misschien neem ik wel gewoon een appel
Ja doei.
pi_67084930
Heb vandaag hardgelopen, maar met de verkeerde les op de mp3 speler. ppffftttt
#35.
pi_67085457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 18:52 schreef cyclechick het volgende:als ik op lage intensiteit cardio doe ga ik ook altijd half dood van verveling, mis ik inderdaad die "rush" en kom ik helemaal vermoeid en verveeld van dat ding af.. Nee, doe mij maar lekker intensief bezig zijn.
Ik ben er trouwens nog steeds van overtuidg dat je net zo goed op hogere hartslag kan trainen. In verhouding is het aandeel vet dat je verbrandt dat niet zo hoog, maar in absolute getallen zal het hetzelfde zijn (of iets meer) en daarbij nog meer KH. Totaal dus ook meer Kcal.
Maargoed, daar zijn de meningen over verdeeld..
Heb ik ook. Het apparaat vindt dat ik niet boven de 166 mag gaan, maar tussen de 170 en 175 voelt het juist lekker. Ik negeer tegenwoordig dus het paniekerige "hartslag te hoog!"-gepiep van zo'n ding en ga gewoon af op m'n gevoel. Heb allang gemerkt dat ik er niet dood aan ga.

Qua vetverbranding: geen idee. Maar zelfs als 'sloom' trainen beter zou zijn, dan nog is het gewoon niet leuk.
pi_67092270
hardlopen is er niet van gekomen maar morgen weer!

Lijstje voor vandaag:

O: 3 knackebrodjes
T: appel
L: hard broodje filet americain, pak melk
T: appel/noten
D: lasagnette

Even een balansdagje... zat ineens op 67,8, snap niets van mijn lichaam
Maargoed, dat is gewoon 'loos alarm' vind ik
Ja doei.
  maandag 16 maart 2009 @ 08:40:25 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67092324
Mijn daglijstje:
o. banaan en peer
t. yoghurt
l. rijst met kalkoen + prei + ananas
t. rijstwafel + augurkjes
l. brood met tomaat
t. sport
Ook een balansdagje
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_67092364
Goed idee een balansdag!
O: yoghurt met aardbeien en muesli
S: half uur hardlopen
L: dubbele boterham rosbief en een dubbele boterham kaas
T: handje amandelen
T: paar chocolade eitjes
S: uurtje kickfit
D: geen idee!! Moet nog boodschappen doen, dus dan verzin ik het wel.
  maandag 16 maart 2009 @ 08:46:02 #263
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67092395
Pfff, deze week weer goed doen, vorige week was minder. Vandaag weer gaan cardioen. Heb hier alleen nog taart staan want ik ben vandaag jarig en die kan ik niet laten staan
In me Burberry......
  maandag 16 maart 2009 @ 09:04:50 #264
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_67092675
Ah, ik doe meteen mee met de balansdag, gisteren schandelijk (lekker!) uit eten geweest met echt een megastuk chocoladetaart toe! Heurlijk was het!

Nu doe ik vandaag heel rustig aan, want ik krijg nu net allemaal fijne complimenten van mensen!

Chav gefeliciteerd!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_67092761
gefeliciteerd Chav geniet maar lekker van de taart op je verjaardag als dát al niet meer zou kunnen...
Ja doei.
pi_67094158
Congrats Chav! Geniet inderdaad lekker van die taart

Ik kan wel een menuutje neerzetten, maar ik weet niet wat we vanavond eten (woon nog thuis):

O: cruesli met melk + optimel + vitaminepillen
T: 2 kiwi's + halve liter water + 4 mokken thee + mini bros (verjaardag collega)
L: 3 bruine boterhammen met kipfilet en sla zonder dressing + optimel
T: 2 mokken thee + halve liter water + 600 ml fanta zero + appel
D: onbekend + bakje magere perzikyoghurt

Niet sporten vandaag, ben pas rond kwart over 6 thuis en dan heb ik echt geen zin meer
pi_67094360
I Lost my boobies!
Waar zijn ze..
pi_67094426
Je mag wel wat van mij hebben
  maandag 16 maart 2009 @ 10:24:21 #269
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_67094603
Hihi, en van mij.
Ik ben nu ongeveer 10 dagen bezig met gezonder eten en sporten en ik ben 1,5 kilo afgevallen. Jeuh! Niet heel snel heel veel ofzo, maar dat schijnt ook beter te zijn, dus ik ga gestaag door.
pi_67094645
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef NoralyZ het volgende:
Same here

Ik ben ongeveer 1 cupmaat kwijt op bijna 20 kg afvallen, niet echt veel terwijl ik had gehoopt dat er zeker anderhalve cup af zou gaan
pi_67094658
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:17 schreef NoralyZ het volgende:
Graag, leuk hoor dat afvallen, maar dit is toch echt niet leuk
pi_67094806
Heb nog wel de gemiddelde maat hoor Maar toch.. Niet leuk dit!
pi_67095130
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Same here

Ik ben ongeveer 1 cupmaat kwijt op bijna 20 kg afvallen, niet echt veel terwijl ik had gehoopt dat er zeker anderhalve cup af zou gaan
Ik had ook gehoopt dat er wat af zou gaan met sporten (ik ben nooit bezig geweest met afvallen, is ook niet nodig ofzo), maar het is niet eens een halve cupmaat minder geworden. Helaas. En mn omvang lijkt wel iets te zijn geslonken, wat het alleen maar lastiger maakt.
pi_67095151
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, en van mij.
Ik ben nu ongeveer 10 dagen bezig met gezonder eten en sporten en ik ben 1,5 kilo afgevallen. Jeuh! Niet heel snel heel veel ofzo, maar dat schijnt ook beter te zijn, dus ik ga gestaag door.
Je kan beter langzaam dan snel afvallen! Als je snel afvalt, zit het er vaak ook snel weer aan...
pi_67095230
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:43 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Ik had ook gehoopt dat er wat af zou gaan met sporten (ik ben nooit bezig geweest met afvallen, is ook niet nodig ofzo), maar het is niet eens een halve cupmaat minder geworden. Helaas. En mn omvang lijkt wel iets te zijn geslonken, wat het alleen maar lastiger maakt.
Blijkbaar hebben we weinig vetweefsel dus denk ik.. Op zich ben ik niet ontevreden, maar met hardlopen zou het bijvoorbeeld wel fijn zijn om wat minder rijk bedeeld te zijn
pi_67095517
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Blijkbaar hebben we weinig vetweefsel dus denk ik.. Op zich ben ik niet ontevreden, maar met hardlopen zou het bijvoorbeeld wel fijn zijn om wat minder rijk bedeeld te zijn
Helpt n sportBH niet?
pi_67095573
quote:
Op maandag 16 maart 2009 10:59 schreef Yel het volgende:

[..]

Helpt n sportBH niet?
Ja op zich wel, maar het voelt toch niet helemaal lekker.. Mocht iemand hier een supersportbeha weten waarbij niks meer beweegt (minimaal), dan hoor ik het graag
  Vis een optie? maandag 16 maart 2009 @ 11:06:54 #278
70532 loveli
N
pi_67095736
Je kunt er een proberen met een kleinere omtrek. Het knelt wel wat, maar houdt ook alles beter op z'n plek.
crap in = crap out
pi_67096416
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef loveli het volgende:
Je kunt er een proberen met een kleinere omtrek. Het knelt wel wat, maar houdt ook alles beter op z'n plek.
Ik draag al een te kleine omtrek (75 ipv 80) dus denk niet dat het verstandig is om 70 te gaan dragen

Misschien dat hier iemand een goed merk weet, dan kan ik op zoek
  Vis een optie? maandag 16 maart 2009 @ 11:32:17 #280
70532 loveli
N
pi_67096534
Mwah, ik heb normaal maat 40 (soms 38) van bovenlijf en heb een Shockabsorber in maat xs aan bij het rennen. Alles blijft op z'n plek. Hij moet alleen wel meteen na het rennen uit, hij knelt nogal om m'n ribben. Alleen in mijn geval gaat het niet over een heel grote cup.
crap in = crap out
pi_67097382
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
Mwah, ik heb normaal maat 40 (soms 38) van bovenlijf en heb een Shockabsorber in maat xs aan bij het rennen. Alles blijft op z'n plek. Hij moet alleen wel meteen na het rennen uit, hij knelt nogal om m'n ribben. Alleen in mijn geval gaat het niet over een heel grote cup.
Hm okee.. Ik heb zelf ook maat 40. Was tijdje terug wel op zoek geweest naar een Shockabsorber, maar die hadden ze nergens meer Misschien moet ik toch nog maar eens opnieuw zoeken. Hoorde dat die sportbeha's wel erg goed waren
pi_67097988
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Hm okee.. Ik heb zelf ook maat 40. Was tijdje terug wel op zoek geweest naar een Shockabsorber, maar die hadden ze nergens meer Misschien moet ik toch nog maar eens opnieuw zoeken. Hoorde dat die sportbeha's wel erg goed waren
Ik heb 2 shockabsorbers en ik vind ze echt top! Ik heb ze bij de Bijenkorf en een lingeriezaak gekocht, maar je kan ze ook online bestellen.. Ik heb deze en deze.
Ik moet zeggen dat Shockabsorber redelijk klein valt in de omvang, die zou ik gewoon in je normale omvangsmaat nemen (als je zeker weet dat dat 80 is... veel vrouwen dragen een cupmaat te klein en een omvang te groot).
pi_67098722
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:20 schreef NoralyZ het volgende:

[..]

Ik heb 2 shockabsorbers en ik vind ze echt top! Ik heb ze bij de Bijenkorf en een lingeriezaak gekocht, maar je kan ze ook online bestellen.. Ik heb deze en deze.
Ik moet zeggen dat Shockabsorber redelijk klein valt in de omvang, die zou ik gewoon in je normale omvangsmaat nemen (als je zeker weet dat dat 80 is... veel vrouwen dragen een cupmaat te klein en een omvang te groot).
Ja dat weet ik zeker Heb mijn maat opgemeten, droeg namelijk altijd 75 (toen ik dus nog ruim 15 kg zwaarder was) en toen ik nieuwe beha's ging kopen moesten ze volgens het meetlintje toch echt 80 zijn qua omvang (ik geloof dat ik 77,5 cm had dus val precies tussen 75 en 80 in, maar 80 zit mooier - geen kwabjes ) dus dat was wel grappig Ik heb ze inderdaad altijd te klein gedragen.

Die zwarte vind ik wel mooi, wilde eigenlijk al een zwarte (draag over het algemeen zwarte sporttops).

Maarja moet ik nu dan 75 of 80 bestellen als ik precies tussen twee maten in zit
  Vis een optie? maandag 16 maart 2009 @ 12:55:19 #284
70532 loveli
N
pi_67098810
In de loop van de tijd worden ze toch wijder. Ik zou voor strakker gaan. Als het te strak is kun je er altijd nog een verloopstukje tussen plaatsen, innemen is meer werk.
crap in = crap out
pi_67098860
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef loveli het volgende:
In de loop van de tijd worden ze toch wijder. Ik zou voor strakker gaan. Als het te strak is kun je er altijd nog een verloopstukje tussen plaatsen, innemen is meer werk.
Das waar Thanks! Wel prijzig, 50 euro voor een sportbeha.. Maar alstie goed zit is het het waard
  maandag 16 maart 2009 @ 12:57:41 #286
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_67098869
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja dat weet ik zeker Heb mijn maat opgemeten, droeg namelijk altijd 75 (toen ik dus nog ruim 15 kg zwaarder was) en toen ik nieuwe beha's ging kopen moesten ze volgens het meetlintje toch echt 80 zijn qua omvang (ik geloof dat ik 77,5 cm had dus val precies tussen 75 en 80 in, maar 80 zit mooier - geen kwabjes ) dus dat was wel grappig Ik heb ze inderdaad altijd te klein gedragen.

Die zwarte vind ik wel mooi, wilde eigenlijk al een zwarte (draag over het algemeen zwarte sporttops).

Maarja moet ik nu dan 75 of 80 bestellen als ik precies tussen twee maten in zit
Volgens de verkoopsters in een bhwinkel heb je dan maat 75. En ja, dan zie je kwabjes, hoe slank je ook bent.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_67098915
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens de verkoopsters in een bhwinkel heb je dan maat 75. En ja, dan zie je kwabjes, hoe slank je ook bent.
Bij Oprah was juist dat als je kwabjes had je een te strakke beha droeg..

Ik heb van het weekend een bikini aangehad met onderwijdte 75, jezus wat zat dat ding strak 80 zat ook wel strak, maar dat knelde niet..
pi_67100067
ik heb maar 3 bh's en niet echt speciale voor het sporten...
Ja doei.
pi_67100591
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar 3 bh's en niet echt speciale voor het sporten...
Had ik eerst ook niet.. Maar de beha's die ik draag zijn écht niet stevig genoeg voor het sporten helaas
  maandag 16 maart 2009 @ 13:59:50 #290
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67100629
Yes, weer 3 kwartier gesport! Ging niet lekker vandaag, vond het zwaar en kreeg op een gegeven moment hoofdpijn (zou dat komen omdat ik met monchoutaart ontbeten heb )

Thnx voor de felicitaties!
In me Burberry......
pi_67100688
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Chav het volgende:
Yes, weer 3 kwartier gesport! Ging niet lekker vandaag, vond het zwaar en kreeg op een gegeven moment hoofdpijn (zou dat komen omdat ik met monchoutaart ontbeten heb )

Thnx voor de felicitaties!
Hoofdpijn tijdens inspanning kan ook doordat je zweet maar geen vocht inneemt.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:15:51 #292
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67101130
Ik heb bijna heel het flesje water op tijdens 33 minuten crosstraingen (daar kreeg ik hoofdpijn), op de loopband had ik nergens last van.
In me Burberry......
pi_67101709
ik drink zelf wel meer dan een flesje water, maar da's persoonlijk denk ik, tijdens het sporten.

Soms ben je gewoon niet in opperste beste conditie en gaat 't wat minder / krijg je hoofdpijn.. zolang het niet structureel is, gewoon ff balen en verder gaan
Ja doei.
  maandag 16 maart 2009 @ 14:43:01 #294
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_67101924
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik drink zelf wel meer dan een flesje water, maar da's persoonlijk denk ik, tijdens het sporten.

Soms ben je gewoon niet in opperste beste conditie en gaat 't wat minder / krijg je hoofdpijn.. zolang het niet structureel is, gewoon ff balen en verder gaan
Dan moet ik van de crosstrainer af om bij te vullen en stopt het programma
In me Burberry......
pi_67102183
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Chav het volgende:

[..]

Dan moet ik van de crosstrainer af om bij te vullen en stopt het programma
Bij ons in de sportschool kan ie een minuut op pauze, ideaal! Even snel flesje vullen en weer verder
pi_67102232
tvpatser
pi_67104085
quote:
Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Das waar Thanks! Wel prijzig, 50 euro voor een sportbeha.. Maar alstie goed zit is het het waard
Tip: op ebay worden heel veel nieuwe shockabsorbers aangeboden. Mijne zou normaal 50 zijn, en was nu 20 euro ofzo? Incl verzendkosten. Waar nog bij kwam dat mijn maat niet te koop was in NL. En hij zit heerlijk, niets schudt en alles blijft op zijn plaats. Cup F/G. Heb dat nog nooit eerder gehad met een sportbh.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_67104747
quote:
Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tip: op ebay worden heel veel nieuwe shockabsorbers aangeboden. Mijne zou normaal 50 zijn, en was nu 20 euro ofzo? Incl verzendkosten. Waar nog bij kwam dat mijn maat niet te koop was in NL. En hij zit heerlijk, niets schudt en alles blijft op zijn plaats. Cup F/G. Heb dat nog nooit eerder gehad met een sportbh.
Wauw, thanks voor de tip! Ik heb nog nooit via eBay besteld dus vandaar dat ik daaraan dacht. Scheelt een hoop!
pi_67104915
Welke ebay, Chico? Krijg je ze uit de US? UK? Duitsland?

Ik ga ook eens zoeken. Ik vind wel dat ik een SA nodig heb, maar jeetje, mijn gewone BH's zijn nog goedkoper
pi_67106010
quote:
Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Welke ebay, Chico? Krijg je ze uit de US? UK? Duitsland?

Ik ga ook eens zoeken. Ik vind wel dat ik een SA nodig heb, maar jeetje, mijn gewone BH's zijn nog goedkoper
In navolging daarop: Heb je een verkopernaam voor me? Waar jij bijvoorbeeld je beha hebt gekocht, dan weet ik in ieder geval dat het daar goed bij gaat..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')