Heb ik ook. Het apparaat vindt dat ik niet boven de 166 mag gaan, maar tussen de 170 en 175 voelt het juist lekker. Ik negeer tegenwoordig dus het paniekerige "hartslag te hoog!"-gepiep van zo'n ding en ga gewoon af op m'n gevoel. Heb allang gemerkt dat ik er niet dood aan ga.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:52 schreef cyclechick het volgende:als ik op lage intensiteit cardio doe ga ik ook altijd half dood van verveling, mis ik inderdaad die "rush" en kom ik helemaal vermoeid en verveeld van dat ding af.. Nee, doe mij maar lekker intensief bezig zijn.
Ik ben er trouwens nog steeds van overtuidg dat je net zo goed op hogere hartslag kan trainen. In verhouding is het aandeel vet dat je verbrandt dat niet zo hoog, maar in absolute getallen zal het hetzelfde zijn (of iets meer) en daarbij nog meer KH. Totaal dus ook meer Kcal.
Maargoed, daar zijn de meningen over verdeeld..
Same herequote:
Ik had ook gehoopt dat er wat af zou gaan met sporten (ik ben nooit bezig geweest met afvallen, is ook niet nodig ofzo), maar het is niet eens een halve cupmaat minder geworden. Helaas. En mn omvang lijkt wel iets te zijn geslonken, wat het alleen maar lastiger maakt.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same here
Ik ben ongeveer 1 cupmaat kwijt op bijna 20 kg afvallen, niet echt veel terwijl ik had gehoopt dat er zeker anderhalve cup af zou gaan
Je kan beter langzaam dan snel afvallen! Als je snel afvalt, zit het er vaak ook snel weer aan...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef egeltje1985 het volgende:
Hihi, en van mij.
Ik ben nu ongeveer 10 dagen bezig met gezonder eten en sporten en ik ben 1,5 kilo afgevallen. Jeuh! Niet heel snel heel veel ofzo, maar dat schijnt ook beter te zijn, dus ik ga gestaag door.
Blijkbaar hebben we weinig vetweefsel dus denk ik.. Op zich ben ik niet ontevreden, maar met hardlopen zou het bijvoorbeeld wel fijn zijn om wat minder rijk bedeeld te zijnquote:Op maandag 16 maart 2009 10:43 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat er wat af zou gaan met sporten (ik ben nooit bezig geweest met afvallen, is ook niet nodig ofzo), maar het is niet eens een halve cupmaat minder geworden. Helaas. En mn omvang lijkt wel iets te zijn geslonken, wat het alleen maar lastiger maakt.
Helpt n sportBH niet?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben we weinig vetweefsel dus denk ik.. Op zich ben ik niet ontevreden, maar met hardlopen zou het bijvoorbeeld wel fijn zijn om wat minder rijk bedeeld te zijn
Ja op zich wel, maar het voelt toch niet helemaal lekker.. Mocht iemand hier een supersportbeha weten waarbij niks meer beweegt (minimaal), dan hoor ik het graagquote:
Ik draag al een te kleine omtrek (75 ipv 80) dus denk niet dat het verstandig is om 70 te gaan dragenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef loveli het volgende:
Je kunt er een proberen met een kleinere omtrek. Het knelt wel wat, maar houdt ook alles beter op z'n plek.
Hm okee.. Ik heb zelf ook maat 40. Was tijdje terug wel op zoek geweest naar een Shockabsorber, maar die hadden ze nergens meerquote:Op maandag 16 maart 2009 11:32 schreef loveli het volgende:
Mwah, ik heb normaal maat 40 (soms 38) van bovenlijf en heb een Shockabsorber in maat xs aan bij het rennen. Alles blijft op z'n plek. Hij moet alleen wel meteen na het rennen uit, hij knelt nogal om m'n ribben. Alleen in mijn geval gaat het niet over een heel grote cup.
Ik heb 2 shockabsorbers en ik vind ze echt top! Ik heb ze bij de Bijenkorf en een lingeriezaak gekocht, maar je kan ze ook online bestellen.. Ik heb deze en deze.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hm okee.. Ik heb zelf ook maat 40. Was tijdje terug wel op zoek geweest naar een Shockabsorber, maar die hadden ze nergens meerMisschien moet ik toch nog maar eens opnieuw zoeken. Hoorde dat die sportbeha's wel erg goed waren
Ja dat weet ik zekerquote:Op maandag 16 maart 2009 12:20 schreef NoralyZ het volgende:
[..]
Ik heb 2 shockabsorbers en ik vind ze echt top! Ik heb ze bij de Bijenkorf en een lingeriezaak gekocht, maar je kan ze ook online bestellen.. Ik heb deze en deze.
Ik moet zeggen dat Shockabsorber redelijk klein valt in de omvang, die zou ik gewoon in je normale omvangsmaat nemen (als je zeker weet dat dat 80 is... veel vrouwen dragen een cupmaat te klein en een omvang te groot).
Das waarquote:Op maandag 16 maart 2009 12:55 schreef loveli het volgende:
In de loop van de tijd worden ze toch wijder. Ik zou voor strakker gaan. Als het te strak is kun je er altijd nog een verloopstukje tussen plaatsen, innemen is meer werk.
Volgens de verkoopsters in een bhwinkel heb je dan maat 75. En ja, dan zie je kwabjes, hoe slank je ook bent.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik zekerHeb mijn maat opgemeten, droeg namelijk altijd 75 (toen ik dus nog ruim 15 kg zwaarder was) en toen ik nieuwe beha's ging kopen moesten ze volgens het meetlintje toch echt 80 zijn qua omvang (ik geloof dat ik 77,5 cm had dus val precies tussen 75 en 80 in, maar 80 zit mooier - geen kwabjes
) dus dat was wel grappig
Ik heb ze inderdaad altijd te klein gedragen.
Die zwarte vind ik wel mooi, wilde eigenlijk al een zwarte (draag over het algemeen zwarte sporttops).
Maarja moet ik nu dan 75 of 80 bestellen als ik precies tussen twee maten in zit
Bij Oprah was juist dat als je kwabjes had je een te strakke beha droeg..quote:Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens de verkoopsters in een bhwinkel heb je dan maat 75. En ja, dan zie je kwabjes, hoe slank je ook bent.
Had ik eerst ook niet.. Maar de beha's die ik draag zijn écht niet stevig genoeg voor het sporten helaasquote:Op maandag 16 maart 2009 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maar 3 bh's en niet echt speciale voor het sporten...
Hoofdpijn tijdens inspanning kan ook doordat je zweet maar geen vocht inneemt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:59 schreef Chav het volgende:
Yes, weer 3 kwartier gesport! Ging niet lekker vandaag, vond het zwaar en kreeg op een gegeven moment hoofdpijn (zou dat komen omdat ik met monchoutaart ontbeten heb)
Thnx voor de felicitaties!
Dan moet ik van de crosstrainer af om bij te vullen en stopt het programmaquote:Op maandag 16 maart 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik drink zelf wel meer dan een flesje water, maar da's persoonlijk denk ik, tijdens het sporten.
Soms ben je gewoon niet in opperste beste conditie en gaat 't wat minder / krijg je hoofdpijn.. zolang het niet structureel is, gewoon ff balen en verder gaan
Bij ons in de sportschool kan ie een minuut op pauze, ideaal! Even snel flesje vullen en weer verderquote:Op maandag 16 maart 2009 14:43 schreef Chav het volgende:
[..]
Dan moet ik van de crosstrainer af om bij te vullen en stopt het programma
Tip: op ebay worden heel veel nieuwe shockabsorbers aangeboden. Mijne zou normaal 50 zijn, en was nu 20 euro ofzo? Incl verzendkosten. Waar nog bij kwam dat mijn maat niet te koop was in NL. En hij zit heerlijk, niets schudt en alles blijft op zijn plaats. Cup F/G. Heb dat nog nooit eerder gehad met een sportbh.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Das waarThanks! Wel prijzig, 50 euro voor een sportbeha.. Maar alstie goed zit is het het waard
Wauw, thanks voor de tip! Ik heb nog nooit via eBay besteld dus vandaar dat ik daaraan dacht. Scheelt een hoop!quote:Op maandag 16 maart 2009 15:52 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tip: op ebay worden heel veel nieuwe shockabsorbers aangeboden. Mijne zou normaal 50 zijn, en was nu 20 euro ofzo? Incl verzendkosten. Waar nog bij kwam dat mijn maat niet te koop was in NL. En hij zit heerlijk, niets schudt en alles blijft op zijn plaats. Cup F/G. Heb dat nog nooit eerder gehad met een sportbh.
In navolging daarop: Heb je een verkopernaam voor me?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef ColdFeet het volgende:
Welke ebay, Chico? Krijg je ze uit de US? UK? Duitsland?
Ik ga ook eens zoeken. Ik vind wel dat ik een SA nodig heb, maar jeetje, mijn gewone BH's zijn nog goedkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |