abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67129598
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:45 schreef capricia het volgende:
Samenvatting:
- Het is zeer ernstig.
- Deze crisis los je niet in NL op.
- NL moet een grotere rol in Europa spelen om het samen aan te pakken.
- Voorkom protectionisme.
- Automatische stabilisatoren doen hun werk.
- Er moet beleid komen voor de onderkant van de arbeidsmarkt
- De crisis is te vergelijken met de jaren 30.
- Grote structurele risico's voor de overheidsfinancien.
- Geen forse pogingen doen om de lonen verder naar beneden te krijgen (deflatie risico)
Mooi dat het CPB eindelijk toegeeft wat meerdere mensen in BBB en hier al een hele tijd roepen
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_67129693
quote:
Whut?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67129753
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Whut?
Niets doen vanuit de overheid is ook actie. Is gistermiddag op BNR uitgelegd. Komt er op neer dat de overheid automatisch meer geld uit gaat geven doordat mensen werkloos worden. Zodoende zal de overheid de economie automatisch een beetje stimuleren.

Al loopt het tekort dan op natuurlijk
pi_67129795
Omzet detailhandel januari +2,3% jaarbasis
quote:
De Nederlandse detailhandel heeft in januari van dit jaar 2,3% meer omzet geboekt dan in dezelfde maand van 2008.

De prijzen stegen met 2,2% terwijl het volume nagenoeg hetzelfde bleef, blijkt dinsdag uit cijfers van het Centraal Bureau van de Statistiek (CBS).

De stijging komt voornamelijk doordat de omzetontwikkeling positief is beinvloed door de samenstelling van koopdagen. Na een correctie hiervoor bedroeg de omzetgroei ongeveer 1,0% volgens het CBS.

Binnen de detailhandel boekten supermarkten de hoogste omzetgroei. De omzet nam ruim 12% toe in vergelijking met januari 2008. De prijzen waren bijna 6% hoger. Het volume nam bijna 7% toe. Na een correctie voor het koopdageneffect resteert volgens het CBS een volumegroei van enkele procenten.

De omzet van non-foodwinkels nam ten opzichte van dezelfde maand een jaar eerder met 3,0% af. Dit komt vooral door een krimp van het volume. Van de branches in de non-foodsector hadden alleen drogisterijen en kledingwinkels iets meer omzet dan een jaar eerder.
Netto effect is dus dat de stijging enkel op conto van de supermarkten komt. Zorgelijke ontwikkeling.
pi_67129805
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Whut?
Onze economie is een Transformer, zo blijkt.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 10:54:41 #82
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67129876
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef capricia het volgende:
Ik probeer de laatste tijd bezig te zijn met candlesticks. In dit geval op de DJ t/m afgelopen vrijdag.
[ afbeelding ]

Het laatste figuur wat je ziet interpreteer ik als een zgn. "hanging man". Dat zou kunnen duiden op een omkeerpatroon. Dus dat we naar beneden zouden gaan...

Vandaag helemaal een klassieke candlestick gemaakt (rechterplaatje - Shooting Star):
[ afbeelding ]
[..]

DJ slot van vandaag:
[ afbeelding ]

Op basis van de candlesticks gaat de DJ morgen naar beneden.
Wie is hier nog meer mee bezig?
Vroeger veel mee gedaan.
Maar als je het gaat backtesten dan blijkt de voorspellende waarde nihil.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 10:59:56 #83
236264 crew  capricia
pi_67130057
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:54 schreef SeLang het volgende:

[..]

Vroeger veel mee gedaan.
Maar als je het gaat backtesten dan blijkt de voorspellende waarde nihil.
Je zult idd meerdere indicatoren moeten gebruiken. Plus het sentiment, en dat is vaak moeilijk te peilen, vind ik.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67130081
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:36 schreef pberends het volgende:
ArcelorMittal op laagste punt ooit .
voor 2004 was hij nog lager toch als ik de grafiek bekijk
pi_67130194
Duitse cijfers zijn best goed... Zal wel een plusje worden vandaag.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 11:04:26 #86
236264 crew  capricia
pi_67130206
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:00 schreef edikt het volgende:

[..]

voor 2004 was hij nog lager toch als ik de grafiek bekijk
in 2001 iets van 0,96 euro...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:04:49 #87
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67130221
quote:
Samenvatting:
- Het is zeer ernstig.
- Geen forse pogingen doen om de lonen verder naar beneden te krijgen (deflatie risico)
- Pensioenfondsen zijn dramatisch. Zeker de komende jaren geen indexatie.
- Deze crisis gaat jaren duren. We komen niet op het originele groeipad meer terug.
Vooral dat is een conclusie die tot nu toe angstvallig werd gemeden.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_67130229
TT mag ook wel aangepast worden overigens.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:05:24 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_67130240
quote:
Samenvatting:
- Het is zeer ernstig.
- Pensioenfondsen zijn dramatisch. Zeker de komende jaren geen indexatie.
- Deze crisis gaat jaren duren. We komen niet op het originele groeipad meer terug.
Dank je!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 11:05:57 #90
236264 crew  capricia
pi_67130256
ArcelorMittal:
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67130323
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:04 schreef Provinciaal het volgende:
TT mag ook wel aangepast worden overigens.
Check!
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_67130562
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:07 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Check!
danku!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:18:06 #93
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_67130655
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 09:48 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

en vandaag cijfers van de dochterondernemingb Timminco .

http://www.timminco.com/Default.aspx
[..]

quote:
TORONTO, ONTARIO--(Marketwire - Feb. 27, 2009) - Timminco Limited ("Timminco") (TSX:TIM) announced today it will host a conference call on Tuesday, March 17, 2009 at 5:00 pm ET to discuss its financial results for the fourth quarter and year ended December 31, 2008. Timminco will report its fourth quarter and year end financial results via news release on Tuesday, March 17, at approximately 4:30 pm ET.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:19:14 #94
78918 SeLang
Black swans matter
pi_67130697
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Je zult idd meerdere indicatoren moeten gebruiken. Plus het sentiment, en dat is vaak moeilijk te peilen, vind ik.
Het is wel zo dat belangrijke draaipunten inderdaad vaak de vorm aannemen van een hamer, morningstar, eveningstar, engulfing bear, etc etc, maar helaas kun je het niet omdraaien in de zin dat een dergelijk partroon met grote zekerheid een omkeerpatroon is. Van dag tot dag je positie bepalen op grond hiervan gaat dus niet werken, is mijn ervaring.

Ik heb zelf een tijdje in AEX futures gehandeld gebruik makend van candlesticks, een aantal indicatoren en nog wat subjectieve factoren. Een tijd heb ik daarmee een grote winst opgebouwd. Echter, na verloop van tijd is die winst stukje bij beetje weer verdwenen. Ik ben er dus mee gekapt voordat het resultaat negatief werd en heb de conclusie getrokken dat de voorspellende waarde nihil is. (een conclusie die ik uit een historische backtest op puur de candlesticks al eerder had getrokken).
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_67130865
Deze crisis net zo erg als die van de jaren dertig .

Halllooooo, in de jaren dertig aten mensen hondenvoer, was er massawerkloosheid en hadden de mensen bijna niets. We hebben nog steeds (bijna) allemaal een dak boven ons hoofd, een auto, een tv en een pc en iedereen is in paniek .

Oh help, onze decadente levensstijl is in gevaar!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 11:28:59 #96
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67130986
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Sloggi het volgende:

Halllooooo, in de jaren dertig aten mensen hondenvoer, was er massawerkloosheid en hadden de mensen bijna niets. We hebben nog steeds (bijna) allemaal een dak boven ons hoofd, een auto, een tv en een pc en iedereen is in paniek .

Net zo erg qua terugval in de groei (forse afname), toename van de werkloosheid en daling van de beurskoersen. Tenminste dat KAN het worden. Nu is het nog niet zo erg en het welvaartsniveau waar we vandaan komen is inderdaad veel hoger dan in de jaren '30. Toch is het einde van de crisis nog niet in zicht, niemand weet precies hoe erg het gaat worden. Wie hoog staat kan hard vallen.
---
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 11:30:08 #97
236264 crew  capricia
pi_67131032
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:25 schreef Sloggi het volgende:

Dat zei het CPB niet. Ze zeiden niet dat de crisis net zo erg als de jaren 30 was.
Ze zeiden dat economisch gezien het ermee te vergelijken viel. Met cijfers en lijntjes e.d.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67131104
Ik heb de persconferentie dan ook niet gezien, ik heb alleen de reacties hier gelezen.
pi_67131492
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:32 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb de persconferentie dan ook niet gezien, ik heb alleen de reacties hier gelezen.
Je moet er ook rekening mee houden dat het allemaal nog in de kinderschoenen staat. We zijn nog niet eens op de helft van alle effecten op de reële economie. Begin jaren 20 was de welvaart wereldwijd ook hoger dan ooit.

Wat niet is, kan nog komen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 12:09:27 #100
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67132270
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Je moet er ook rekening mee houden dat het allemaal nog in de kinderschoenen staat. We zijn nog niet eens op de helft van alle effecten op de reële economie. Begin jaren 20 was de welvaart wereldwijd ook hoger dan ooit.

De welvaart was toen wel een stuk minder breedgedragen waarschijnlijk. Er was inderdaad rijkdom en er wordt gesproken over de "roaring twenties". Maar ik vermoed dat de ongelijkheid (in het Westen) toen wel groter was, dus nog steeds veel mensen in bittere armoede.
---
pi_67132478
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 10:52 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Omzet detailhandel januari +2,3% jaarbasis
[..]

Netto effect is dus dat de stijging enkel op conto van de supermarkten komt. Zorgelijke ontwikkeling.
Zie je, deflatie is een 100% fabel.

Ja, misschien voor aandelen en vastgoed.
pi_67132512
quote:
ArcelorMittal: geen banken aangesteld voor claim emissie
17-3-2009 11:45:00

ArcelorMittal
13,72 ( 12:17 ) -0,6300 / -4,39%%

AMSTERDAM (Dow Jones)--ArcelorMittal zegt dat het niet van plan is nieuw kapitaal op te halen. Het bedrijf heeft niemand in de arm genomen om een dergelijke transactie te begeleiden, aldus het grootste staalconcern ter wereld.

"ArcelorMittal hoeft op dit moment geen extra kapitaal op te halen, aangezien er een succesvol programma loopt om de schuld te verlagen", zegt een woordvoerder van het concern. "We hebben geen banken aangesteld om een claim emissie te begeleiden."

Het aandeel is de afgelopen dagen onderuit gegaan op speculatie dat het staalbedrijf EUR5 miljard aan kapitaal wil ophalen om de balans te versterken. Deze week ging tot nu toe bijna 8% verloren.

Arcelor sloot stappen verder in de toekomst overigens niet uit. Het bedrijf blijft alle mogelijkheden bestuderen om de toekomst van het bedrijf veilig te stellen tijdens deze uitdagende economische tijden, aldus de woordvoerder.

Om 11.40 uur noteert het aandeel 3,3% lager op EUR13,87, bij een AEX die 1% verliest. De laagste koers van vandaag was EUR13,16.
Mittal .

Ik geef een koopadvies voor het aandeel.
pi_67132597
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:09 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

De welvaart was toen wel een stuk minder breedgedragen waarschijnlijk. Er was inderdaad rijkdom en er wordt gesproken over de "roaring twenties". Maar ik vermoed dat de ongelijkheid (in het Westen) toen wel groter was, dus nog steeds veel mensen in bittere armoede.
Ga daar maar van uit ja, maar de huidige terugval van vraag is dan ook ongekend in de geschiedenis. Inclusief de depressie.
pi_67132613
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 11:44 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Begin jaren '20 leefden de mensen maar net boven subsistentie-niveau hoor. Nu leeft iedereen er ver maar dan ook echt ver boven.
pi_67132626
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Begin jaren '20 leefden de mensen maar net boven subsistentie-niveau hoor. Nu leeft iedereen er ver maar dan ook echt ver boven.
En vandaar deze crisis
  Redactie Frontpage dinsdag 17 maart 2009 @ 13:06:46 #106
145738 superworm
is erbij
pi_67133948
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:22 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Het is dan ook de vraag in hoeverre dat naar beneden kan zakken. Als je bijv hyperinflatie krijgt zit je zo weer terug op puur de 1e levensbehoeftes (als in voedsel, water, alleen hoognodige kleding). Dan zit je wel met een huis propvol blitse 20e eeuwse meuk, maar verandert de situatie niet maar heel marginaal? Spullen zijn spullen, van een Full HD-tv komt er geen brood op de plank (behalve als je 'm verkoopt).
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 13:11:28 #107
236264 crew  capricia
pi_67134086
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef superworm het volgende:

[..]

Het is dan ook de vraag in hoeverre dat naar beneden kan zakken. Als je bijv hyperinflatie krijgt zit je zo weer terug op puur de 1e levensbehoeftes (als in voedsel, water, alleen hoognodige kleding). Dan zit je wel met een huis propvol blitse 20e eeuwse meuk, maar verandert de situatie niet maar heel marginaal? Spullen zijn spullen, van een Full HD-tv komt er geen brood op de plank (behalve als je 'm verkoopt).
Om hierop aan te sluiten: Mijn vader is particulier belegger en doet dit om zijn inkomen bij elkaar te verdienen. Ook nu lukt hem dat voldoende. De beste man is echter sinds september 2008 naast het beleggen een volkstuin begonnen om zijn eigen groente te verbouwen.
Ik heb wel eens gedacht: Is dit een signaal? Als beleggers opeens volkstuinen gaan verbouwen, berg je dan maar...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:13:22 #108
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67134140
Waarom zakken we ineens weg?!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_67134182
TORONTO, ONTARIO--(Marketwire - Feb. 27, 2009) - Timminco Limited ("Timminco") (TSX:TIM) announced today it will host a conference call on Tuesday, March 17, 2009 at 5:00 pm ET to discuss its financial results for the fourth quarter and year ended December 31, 2008. Timminco will report its fourth quarter and year end financial results via news release on Tuesday, March 17, at approximately 4:30 pm ET.

(dochteronderneming AMG) met de eerste jaarcijfers.
Dat gaat een schokgolf betekenen voor AMG en het kan beide kanten op, al geef ik de voorkeur aan omhoog.
Een goede winst in namelijk bij lange na niet ingeprijst in de huidige koers.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_67134603
Mijn account bij Binck is inmiddels set to go .

Wat betekenen die adviezen precies? Buy en Sell begrijp ik nog wel (doh), maar wat betekenen In-Line, Outperform, Overweight, Equal Weight en Hold (aandelen vasthouden)?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 17-03-2009 13:31:28 ]
pi_67134867
Aegon staat weer op zijn dayhigh, kom op nog een beetje omhoog dan kan ik jou dumpen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 13:42:29 #112
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_67134923
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:30 schreef Sloggi het volgende:
Mijn account bij Binck is inmiddels set to go .

Wat betekenen die adviezen precies? Buy en Sell begrijp ik nog wel (doh), maar wat betekenen In-Line, Outperform, Overweight, Equal Weight en Hold (aandelen vasthouden)?
Ik heb vandaag een mail ontvangen van Alex dat ie over 4 dagen actief is.Hoop dat de daling zich nog even doortrekt.

[ Bericht 0% gewijzigd door foetre op 17-03-2009 13:56:21 ]
pi_67135276
De cijfers uit de VS waren best goed.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:09:17 #114
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_67135725
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 13:42 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik heb vandaag een mail ontvangen van Alex dat ie over 4 dagen actief is.Hoop dat de daling zich nog even doortrekt.
Heb je al meegedaan met de actie 50,- gratis aandelen erbij?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:11:33 #115
66186 foetre
pi_67135798
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Heb je al meegedaan met de actie 50,- gratis aandelen erbij?
Je bedoelt bij het aanmelden als je 500 stort?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:14:55 #116
56749 BlaZ
pi_67135905
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:11 schreef foetre het volgende:

[..]

Je bedoelt bij het aanmelden als je 500 stort?
Ja. vroeg me af wat je nou precies kreeg...
pi_67135941
Roland Koopman vond de video over de ijsbeer tweeling duidelijk niet erg grappig
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:18:21 #118
66186 foetre
pi_67135991
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:14 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Ja. vroeg me af wat je nou precies kreeg...
Ik denk gewoon 50 e gratis transactiekosten bij de aankoop van aandelen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:20:45 #119
56749 BlaZ
pi_67136072
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Mittal .

Staan wel goed momenteel ja . 13,39
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:21:21 #120
56749 BlaZ
pi_67136084
Futures duiken overigens net in de min.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:21:44 #121
236264 crew  capricia
pi_67136097
hard naar beneden nu.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:22:25 #122
56749 BlaZ
pi_67136123
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:18 schreef foetre het volgende:

[..]

Ik denk gewoon 50 e gratis transactiekosten bij de aankoop van aandelen.
Dat lijkt me niet... er staat duidelijk
quote:
Opent uw introducé een Alex beleggingsrekening én stort hij of zij ¤ 500, dan ontvangt u allebei een portefeuille ter waarde van ¤ 50.
pi_67136135
Aandelen Aegon zeker .
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:24:04 #124
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67136173
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Lager dan ie ooit gesloten is tijdens deze crisis.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:24:40 #125
66186 foetre
pi_67136191
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:22 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet... er staat duidelijk
[..]

Dus rekening openen storten opheffen ben je 50 e rijker
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:26:41 #126
236264 crew  capricia
pi_67136258
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:20 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Gekocht voor 13,32...nu maar afwachten...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:28:35 #127
56749 BlaZ
pi_67136321
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:24 schreef foetre het volgende:

[..]

Dus rekening openen storten opheffen ben je 50 e rijker
Nee, er moet eerst 500,- gestort zijn. Om die 50,- aandelen te verkopen heb je natuurlijk wel transactiekosten....
Dat zal wel het addertje onder het gras zijn.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:31:50 #128
66186 foetre
pi_67136407
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:28 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nee, er moet eerst 500,- gestort zijn. Om die 50,- aandelen te verkopen heb je natuurlijk wel transactiekosten....
Dat zal wel het addertje onder het gras zijn.
Ach was het toch ni van plan maar er zal wel ergens een addertje zitten idd.
Zie straks vanzelf wel waar ik het voor kan gebruiken.
Ben benieuwd wat de aex deze week nog gaat doen voordat ik wat kan gaan inkopen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:31:58 #129
56749 BlaZ
pi_67136413
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:26 schreef capricia het volgende:

[..]

Gekocht voor 13,32...nu maar afwachten...
Zakt verder....
pi_67136444
Positieve opening WS... maar voor hoe lang nog?

Dow 7,225.89 +8.92 (0.12%)
S&P 500 755.27 +1.38 (0.18%)
Nasdaq 1,410.13 +6.11 (0.44%)
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:33:14 #131
236264 crew  capricia
pi_67136458
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:31 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Zakt verder....
Ja, die kan nog wel ff zakken...is onder de euro geweest in 2001.
Maar ik heb besloten om langzaam wat meer positie te nemen...niet te veel in 1 keer...maar langzaam aan...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:34:06 #132
56749 BlaZ
pi_67136481
13,13 gekocht
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:35:58 #133
236264 crew  capricia
pi_67136542
Dow ook weer in de min!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:36:32 #134
66186 foetre
pi_67136562
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:35 schreef capricia het volgende:
Dow ook weer in de min!
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:36:37 #135
236264 crew  capricia
pi_67136567
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:34 schreef BlaZ het volgende:
13,13 gekocht
Netjes!
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:36:38 #136
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67136568
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:33 schreef capricia het volgende:

[..]

Ja, die kan nog wel ff zakken...is onder de euro geweest in 2001.
Maar ik heb besloten om langzaam wat meer positie te nemen...niet te veel in 1 keer...maar langzaam aan...
van 1 naar 67 euro in 7 jaar, wat een aandeel...
Was wel een ander bedrijf toen, volgens mij

Maar net van 13,10 naar 13,20 in een minuut.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:40:02 #137
66186 foetre
pi_67136677
De AEX gaat wel erg hard naar beneden opeens.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:40:58 #138
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_67136712
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef foetre het volgende:
De AEX gaat wel erg hard naar beneden opeens.
De Waalstraat achterna. Maargoed die schrikken natuurlijk ook van de CPB-cijfers
---
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:41:20 #139
236264 crew  capricia
pi_67136724
Arcelor blijft hard naar beneden gaan:13.08 net...
Die duikt zo onder de 13 euro.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:44:36 #140
66186 foetre
pi_67136822
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:40 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

De Waalstraat achterna. Maargoed die schrikken natuurlijk ook van de CPB-cijfers
Als we maar nog niet onder de 200 punten kruipen vandaag want ik moet nog 4 dagen wachten
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:47:17 #141
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67136926
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef capricia het volgende:
Ja. 12,96
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:47:38 #142
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67136940
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:41 schreef capricia het volgende:
12.95 daylow....
Thucydides
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:48:15 #143
236264 crew  capricia
pi_67136958
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:47 schreef Xtreem het volgende:

[..]

12.95 daylow....
12.94 zegt ie bij mij..
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:49:28 #144
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67136996
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef capricia het volgende:

[..]

12.94 zegt ie bij mij..
12.92 hier
Thucydides
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:49:37 #145
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67137002
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:48 schreef capricia het volgende:

[..]

12.94 zegt ie bij mij..
het is een zichzelf ontwikkelende ramp.

als ie onder de 13 sluit, kan het morgen twee kanten op, maar iig hard.
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:50:06 #146
236264 crew  capricia
pi_67137015
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:49 schreef Xtreem het volgende:

[..]

12.92 hier
Ondertussen gaat ie nog lager...
There is a name for it:
We call them Poor"
  Moderator dinsdag 17 maart 2009 @ 14:51:02 #147
236264 crew  capricia
pi_67137038
12.80
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:51:22 #148
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_67137049
gaat wel heel rap nu. In minder dan een uur 1,15 eraf...
pi_67137050
Heb hem op 12,90 gekocht, ben benieuwd wat ie gaat doen. Anders koop ik later nog wel wat bij

Vandaag trouwens omgekeerde van gister. DJ/S&P daalt en Nasdaq stijgt.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 14:51:28 #150
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_67137054
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:50 schreef capricia het volgende:

[..]

Ondertussen gaat ie nog lager...
12.76... Het is echt een vrije val....
Thucydides
pi_67137104
Ik wacht nog even met Arcelor kopen .
pi_67137158
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:18 schreef pberends het volgende:

[..]

Mittal .

Niet luisteren... .

Ergens stopt deze vrije val die vrijwel nergens op gebaseerd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')