quote:Verzekeringsbedrijf Eureko schrapt in de komende twee jaar 2500 banen. Het bedrijf hoopt hiermee 300 miljoen euro te besparen.
Verlies van 2,1 miljard
Dat maakte Eureko dinsdag bekend bij de publicatie van de jaarcijfers. Het verzekeringsbedrijf heeft vorig jaar een nettoverlies geboekt van 2,1 miljard euro. In 2007 boekte Eureko nog 979 miljoen euro winst.
Kapitaalinjectie
Eureko bevestigde daarmee de voorlopige cijfers die het in februari bekendmaakte na een kapitaalinjectie. De grootste verzekeraar van Nederland kreeg op 16 februari 1 miljard euro van zijn twee grootste aandeelhouders, Vereniging Achmea en Rabobank.
Ik geloof het niet. Ik geloof dat de beleggers weer even op een roze wolk zitten naar de uitspraken van Pinokkio Bernanke... Zie ING & Aegon, die houden de schade behoorlijk beperkt, mi.quote:
Ik vraag me af hoeveel schade die bankiers nou eigenlijk hebben berokkend als je het afzet tegen het positieve resultaat van die risicovolle producten. Door die risico's zijn we jarenlang ook heel welvarend geweest, toen leverden die genomen risico's heel veel geld op. Nu gaat het mis, maar maken we netto zo veel verlies?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:15 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
De kijkers van rtlz zijn de houding van de bankiers trouwens ook zat, gezien de poll aldaar:
Moeten meer bankiers hun excuses aanbieden voor de kredietcrisis?
Ja, wel zo netjes na al die staatssteun: 46%
Nee, als ze het zouden menen hadden ze dat al gedaan: 54%
Aantal stemmen: 1301
AGENDAquote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:09 schreef One_conundrum het volgende:
Gaat AMG nog lang door naar boven straks? die dippen nu een beetje en dan kan ik mooi rond de 5e instappen
en vandaag cijfers van de dochterondernemingb Timminco .quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:43 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
AGENDA
18-maart 00.00 uur AMG Group: jaarcijfers 2008
Ik voorzie een stijging die nog wel even doorgaat.![]()
quote:Mar 17, 2009 Fourth Quarter & Year End Fiscal 2008 Results
Conference Call
Geef dalijk ff een samenvatting, wil je?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:04 schreef capricia het volgende:
Nu live, het CPB over de Nederlandse economie.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
[Cijfers CPB] Nederlandse economie krimpt 3,5% in 2009quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geef dalijk ff een samenvatting, wil je?
Hoeveelste bijstelling omlaag is dit nou?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
[Cijfers CPB] Nederlandse economie krimpt 3,5% in 2009
Geen idee, teveel in ieder geval. CPB geeft in elk geval aan dat de economie dit jaar tot 5,6% kan krimpen. Zie Hierquote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:25 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Hoeveelste bijstelling omlaag is dit nou?
nee, da's het begrotingstekort... En dan ook nog in 2010. Dit jaar is de gok dat het tekort op 3.5% komt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Geen idee, teveel in ieder geval. CPB geeft in elk geval aan dat de economie dit jaar tot 5,6% kan krimpen. Zie Hier
Oh, dat had ik dan verkeerd begrepen. Is er een 'normale' berekening om het economische tekort te berekenen aan de hand van het begrotingstekort? Of kan dat niet?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 10:40 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
nee, da's het begrotingstekort... En dan ook nog in 2010. Dit jaar is de gok dat het tekort op 3.5% komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |