Hij kwam altijd echt geïnteresseerd over en was vaak enthousiast. Daarnaast stelde hij nog wel eens wat leuke bonusklachtenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Hik het volgende:
Joris Luyendijk was voor Bas Haene. Die was inderdaad wel ok.
Bas Heijne heet ie.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:49 schreef Hik het volgende:
Joris Luyendijk was voor Bas Haene. Die was inderdaad wel ok.
Van een portret van De Volkskrant.quote:CV
1970 - geboren in Nieuw-Lekkerland, Zuid-Holland
1982 - 1988 atheneum, daarna havo aan de Reformatorische Scholengemeenschap Guido de Bres, Rotterdam
1988 - 1992 Christelijke School voor Journalistiek, Amersfoort
1992 - 1993 redacteur Nieuw Israëlietisch Weekblad
1992 - 1994 redacteur De ronde van Witteman, VARA
1994 - 1996 redacteur RTL Nieuws
1996 - 1998 presentatrice Vijf in het Land, RTL5
1998 - 2001 freelance correspondent in New York voor onder meer Twee Vandaag, SBS6 en Net 5
2001 - 2004 freelance presentator AT5, RTV NH
2002 - 2007 hoofdredacteur BLVD
2005 - 2008 presentator BNR en Het Gesprek
2008 - heden hoofdredacteur Opzij
Ik geef haar graag het voordeel van de twijfel. Het hangt meestal toch heel erg van de gast zelf af. Heeft hij/zij besloten niets van zichzelf prijs te geven, en van zulke mensen zijn er genoeg geweest, dan kun je vragen wat je wilt, maar dan wordt het een lange avond.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:45 schreef Toad het volgende:
Ik ben ook wel blij dat het (weer) een journalistiek iemand is.
Ben benieuwd of we hiervan wat merken tijdens Zomergasten.quote:1982 - 1988 atheneum, daarna havo aan de Reformatorische Scholengemeenschap Guido de Bres, Rotterdam
1988 - 1992 Christelijke School voor Journalistiek, Amersfoort
1992 - 1993 redacteur Nieuw Israëlietisch Weekblad
quote:Van der Linden groeide op in een Gereformeerde Bondsgezin in Ridderkerk. Dit nogal op zichzelf staande orthodox-protestantse milieu stond haar niet aan, mede vanwege haar ontluikende homoseksuele gevoelens. Al jong kwam ze in opstand tegen de Bijbelse opvatting van de ondergeschiktheid van de vrouw aan de man.
Op Prem Radhakishun na vind ik ze ook wel interessant.quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 21:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Op Prem Radhakishun na vind ik ze ook wel interessant.
Wie maakt wat bekend ?quote:
En wie ?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 01:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Margriet vd Linden heeft bekend gemaakt bij Knevel &vd Brink welke gasten komen.
Ja ik mis ookquote:Op zaterdag 27 juni 2009 02:42 schreef Toad het volgende:
Wel veel bekende namen, dat vind ik wel een beetje jammer.
Dat is ze ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:19 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind Carice best een leuk wijf, maar om nou drie uur naar haar te moeten kijken...
Leg eens uitquote:Op zaterdag 27 juni 2009 11:41 schreef Klopkoek het volgende:
Ah ja, Pechtold, het lievelingetje van de VPRO
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:21 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat het mooi weer is zodat we buiten kunnen zitten emt een boek en de tv uit kan blijven.
Waar hoop je op shmoopy ?quote:
Ik vind de formule de laatste jaren een beetje uitgewerkt en als ik dan deze lijst met gasten zie, ook weer zo'n knieval voor het licht populaire in plaats van mensen die echt zouden weten te verrassen of eminence grises die je nog wel een keer wilt zien. Als voorbeeld Pechtold. Met alle respect maar dat is toch niet iemand die je nu al voor ZG uitnodigt, kom dan met Terlouw of Van Mierlo maar niet zo'n iemand die volgens mij nog geen eens 50 is. Er zijn zoveel oud-politici die nog een keer zouden kunnen. Is Wiegel al geweest, Korthals Altes, Tjeenk Willink, Neelie Kroes enz?quote:
Op heel veel mooie muziek.quote:
Kiri de Kanapa ?quote:
Die van Ian Kerkhof had ik opgenomen.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:10 schreef GeorgKacher het volgende:
1995: Frits Bolkestein, Ian Kerkhof, Lydia Rood, Marcel Kurpershoek, Harry Mulisch
Ik lees je reactie nu pas.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 03:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja ik mis ook
Henk van Gameren
Trudie van Vliet
Eppo Goedgebeuren
Wilco van 't Hek
Peter Langslaaf
en vooral
Pieter van het Hof.
Goed punt SCH.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind de formule de laatste jaren een beetje uitgewerkt en als ik dan deze lijst met gasten zie, ook weer zo'n knieval voor het licht populaire in plaats van mensen die echt zouden weten te verrassen of eminence grises die je nog wel een keer wilt zien. Als voorbeeld Pechtold. Met alle respect maar dat is toch niet iemand die je nu al voor ZG uitnodigt, kom dan met Terlouw of Van Mierlo maar niet zo'n iemand die volgens mij nog geen eens 50 is. Er zijn zoveel oud-politici die nog een keer zouden kunnen. Is Wiegel al geweest, Korthals Altes, Tjeenk Willink, Neelie Kroes enz?
Voor Pechtold, Prem, Carice en ook Jaap van Zweden blijf ik niet een hele avond kijken ben ik bang.
Om een interviewster interviewer te noemen is niet bepaald feministisch.quote:Op maandag 29 juni 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht eerst, Prem wordt de meest vervelende uitzending ooit, maar met die feministe als interviewer wordt het hilarisch, dat kan niet anders!
Waarom? Prem is toch ook best feministisch?quote:Op maandag 29 juni 2009 12:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht eerst, Prem wordt de meest vervelende uitzending ooit, maar met die feministe als interviewer wordt het hilarisch, dat kan niet anders!
ze zit in deze zembla:quote:Op maandag 29 juni 2009 14:57 schreef Hik het volgende:
Prem bah, Trudy Dehue ken ik niet
De uitzending met Anton Corbijn was ook (mede door Freek de Jonge als presentator), tenenkrommend.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
En Lydia Rood was de meest pijnlijke uitzending.
Wat een vreselijk mens is dat.
Kan ik me niet meer zo herinneren. Wel jammer, want Corbijn lijkt me een geweldige kerel. Tijd geleden in NRC of Volkskrant magazine een interview met hem gelezen. Interessantquote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De uitzending met Anton Corbijn was ook (mede door Freek de Jonge als presentator), tenenkrommend.
Anton is ook wel een interessante man. Alleen Freek vond zichzelf nog interessanter. Dus dat gaf wat frictie tussen die twee. Bovendien was die avond ook de volleyball finale bij de OS o.i.d. waar Nederland dus won. Dit interesseerde Anton weer geen enige biet en Freek weer welquote:Op donderdag 23 juli 2009 13:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ik me niet meer zo herinneren. Wel jammer, want Corbijn lijkt me een geweldige kerel. Tijd geleden in NRC of Volkskrant magazine een interview met hem gelezen. Interessant.
Kloptquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:58 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Anton is ook wel een interessante man. Alleen Freek vond zichzelf nog interessanter. Dus dat gaf wat frictie tussen die twee. Bovendien was die avond ook de volleyball finale bij de OS o.i.d. waar Nederland dus won. Dit interesseerde Anton weer geen enige biet en Freek weer wel.
Volgens mij vond ik die wel ok.quote:Op donderdag 23 juli 2009 12:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De uitzending met Anton Corbijn was ook (mede door Freek de Jonge als presentator), tenenkrommend.
Viktor Horsting (Geldrop, 1969) en Rolf Snoeren (Dongen, 1969) ontmoetten elkaar op de kunstacademie in Arnhem, waar hun samenwerking begon. Na hun afstuderen in 1992 vertrokken ze samen naar Parijs, het epicentrum van de mode. Faam en naam kreeg het duo een jaar later, toen ze tijdens de Salon Européen des Jeunes Stylistes maar liefst drie eerste prijzen in de wacht sleepten. Inmiddels staan ze al jaren aan de top van de internationale modewereld.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Die Viktor en Rolf, ik weet het niet. Het zijn wel erge poseurs.
Ik zou het knap vinden als Margriet gewone mensen van ze weet te maken.
Heb je dit zelf bedacht, dan hulde, zoniet ze de bron er dan even bij.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Viktor Horsting (Geldrop, 1969) en Rolf Snoeren (Dongen, 1969) ontmoetten elkaar op de kunstacademie in Arnhem, waar hun samenwerking begon. Na hun afstuderen in 1992 vertrokken ze samen naar Parijs, het epicentrum van de mode. Faam en naam kreeg het duo een jaar later, toen ze tijdens de Salon Européen des Jeunes Stylistes maar liefst drie eerste prijzen in de wacht sleepten. Inmiddels staan ze al jaren aan de top van de internationale modewereld.
Viktor & Rolf ontwerpen zowel haute couture als prêt-à-porter kleding. Ze kleedden niet alleen prinsessen – de bruidsjurk van Mabel van Oranje was van hun hand - , maar ook minder gefortuneerde jonge vrouwen. Hun H&M collectie (2006) was wereldwijd binnen korte tijd uitverkocht. Hun spectaculaire shows zijn thematisch en vormen vaak een beeldend commentaar op de wereld van de mode en hun positie daarin. Zo kleedden de ontwerpers voor hun Russian Doll collectie (winter 1999-2000) persoonlijk on stage een model aan met tien opeenvolgende lagen kleding, als een babuschka in tegengestelde volgorde. Deze tegendraadsheid is kenmerkend voor hun werk; zoals het onheilspellende silhouet van een atoomwolk in de bolle kragen van de Atomic Bomb collectie (winter 1998-1999), of The Fashion Show (winter 2007-2008), waar ieder model haar eigen licht- en geluidsinstallatie meedroeg.
Buiten de catwalks van de modewereld maakt het duo ook al geruime tijd furore in de kunstwereld. Zo was hun werk te zien in het Museum of Contemporary Art in Tokyo (1999), het Musée de la Mode et du Textile in Parijs (2003), The Museum of Contemporary Art (MOCA) in Los Angeles (2007) en in 2008 in de Barbican Gallery in Londen en het Centraal Museum in Utrecht.
Recent werden Viktor & Rolf uitgenodigd de kostuums te ontwerpen voor Der Freischütz, een opera geregisseerd door de Amerikaanse theatermaker Robert Wilson.
Hun Zomergastenavond zal onder andere gaan over hun jeugd, hun wens te excelleren, de vroegere en tegenwoordige modewereld en de wijze waarop de Nederlandse reclame volhardt homoseksuelen nog altijd in clichébeelden te laten zien. Met fragmenten uit o.a. Neues vom Kleidermarkt met de onvergetelijke presentatrice Antonia Hilke van de Duitse zender NDR; De vierde man (Paul Verhoeven, 1983); Romy Schneider in de speelfilm Ludwig (Luchino Visconti, 1972); Nicole Kidman en Julianne Moore in The Hours (Stephen Daldry, 2002); een jonge Yves Saint Laurent in de documentaire In and Out of Fashion van William Klein; een fenomenale dansscène van Fred Astaire en Ginger Rogers uit Top Hat (Mark Sandrich, 1935) en een fragment uit MTV Made.
De keuzefilm van Viktor & Rolf is Maurice (James Ivory, 1987) een kostuumdrama met een twist, naar het gelijknamige boek van E.M. Forster. Een nog zeer jonge Hugh Grant speelt in deze film zijn eerste hoofdrol. De film beschrijft de moeilijke liefde tussen twee jonge mannen in het Engeland van de vroege twintigste eeuw. Maurice ging in wereldpremière tijdens het Filmfestival van Venetië in 1987 en won meteen verschillende prijzen: Beste Acteur voor zowel James Wilby als Hugh Grant, de Zilveren Leeuw (beste regie) voor James Ivory en de Gouden Osella (beste muziek) voor Richard Robbins.
Bron: de nieuwsbrief van de VPRO die iedereen al jaren krijgt als je je daarop abonneert.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:25 schreef qonmann het volgende:
Heb je dit zelf bedacht, dan hulde, zoniet ze de bron er dan even bij.
Ok thx !quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bron: de nieuwsbrief van de VPRO die iedereen al jaren krijgt als je je daarop abonneert.
Ligt het aan mij, of zijn ze zelf een wandelend clichébeeld?quote:en de wijze waarop de Nederlandse reclame volhardt homoseksuelen nog altijd in clichébeelden te laten zien
Als je een internetaansluiting van UPC hebt, kun je het via hun live kijken dacht ik...quote:Op zondag 26 juli 2009 10:48 schreef KdR het volgende:
Is zomergasten ergens via internet te streamen vanavond ofzo? Want ik zit zonder televisie maar wil het toch wel graag zien, maar de afleveringen worden niet op uitzendinggemist gezet.
Het wordt wel online gezet, maar dan zijn er allerlei dingen uit geknipt waar ze maar voor 1 uitzending rechten voor hebben...quote:
Mij ookquote:Op zondag 28 juni 2009 19:11 schreef Susi het volgende:
Ik ben benieuwd.
T was een stomme film dat heeft geeen geluid.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:23 schreef agentstarling het volgende:
sorry dit filmpje echt, ligt geloof ik niet aan mijn tv dat er geen muziek bij zat?
Je moet de film in zijn tijdsbeeld zien, razend knap is het dan!!quote:Op zondag 26 juli 2009 20:28 schreef agentstarling het volgende:
ja maar het is ook echt een STOMME film, en de heren zijn volgens mij ook zenuwachtig. Daarnaast vind ik de camerastand ook niet helemaal fijn!
ja storend, wordt ook steeds harder. Ik denk dat we welbeschouwd kunnen zeggen dat het tot nu toe geen succes is?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:30 schreef sander89 het volgende:
Zit een irritante zoem door het geluid, zal misschien de airco zijn ofzo.
Ga wel straks nog even Top Gear kijken.
Ik hou niet van mode, mss is dat hetquote:Op zondag 26 juli 2009 20:35 schreef conleche het volgende:
O ik vind het leuk. Maar ik hou dan ook van mode. En van Viktor en Rolf.
hihihi. Zou dat het zijn??quote:
Wat wil je ?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihi. Zou dat het zijn??![]()
Ik vind wel jammer dat zij er duidelijk geen enkel verstand van heeft, ze vraagt echt heel irrelevante dingen.geen echte chemie tussen gasten en presentatrice dus.
Ik had hier een valse nicht gewild. Eentje met liefde voor mooie dingen. En die veel mode-details weet waardoor je een goed gesprek krijgt. Niet iemand die probeert om overal wat achter te zoeken. Ik zie ze bij iedere vraag denken: Huh? Wabedoellu??quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je ?
Een feministe die tegenover twee homo's zit
Tot nu toe doen ze iig bar weinig moeite om dat beeld te ontkrachten. OK, het zijn geen Geer en Goor, maar toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn ze zelf een wandelend clichébeeld?
Omdat tong80 zo graag homo had willen zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Het zijn gewoon 2 mannen die modedingen doen, waarom toch dat gezeur over homo's steeds?
Gewone mannen doen geen modedingen shmoop.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Het zijn gewoon 2 mannen die modedingen doen, waarom toch dat gezeur over homo's steeds?
Presies eindelijk eens homo's die aan het beeld van een oprechte homo voldoen is het weer niet goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
ja en als ze dan tot een interessant punt komen dan is mevrouw alweer bezig met saaie en alles behalve actuele vragen over internetjournalistiek/tijdschriften..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had hier een valse nicht gewild. Eentje met liefde voor mooie dingen. En die veel mode-details weet waardoor je een goed gesprek krijgt. Niet iemand die probeert om overal wat achter te zoeken. Ik zie ze bij iedere vraag denken: Huh? Wabedoellu??
Jij had me graag als homo gezien als beste vriend.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat tong80 zo graag homo had willen zijn
Ik zie jou ook als homo. Grotere nicht moet ik nog vinden.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij had me graag als homo gezien als beste vriend.
And thank god for that.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewone mannen doen geen modedingen shmoop..
Allang gebeurdquote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
And thank god for that.
Die kijken nu naar Ajax. Hup, mannen, zap naar RTL7.
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie jou ook als homo. Grotere nicht moet ik nog vinden.
Donequote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
[..]
And thank god for that.
Goed idee. Had ik al gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:03 schreef shmoopy het volgende:
Euh..quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik word echt helemaal ziek van al die k*nkerflikkers op teevee. Echt, ik heb in principe niets tegen homo's, maar de hele televisie wordt er door gedomineerd. Optiefen, krijg aids en pleur in je graf, en neem gelijk Paul de Leeuw en Albert Verlinde met je mee.![]()
Typisch een post van iemand die zelf nog uit de kast moet komen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Ik word echt helemaal ziek van al die k*nkerflikkers op teevee. Echt, ik heb in principe niets tegen homo's, maar de hele televisie wordt er door gedomineerd. Optiefen, krijg aids en pleur in je graf, en neem gelijk Paul de Leeuw en Albert Verlinde met je mee.![]()
quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Neuken?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:11 schreef jkdjjsop het volgende:
Iddquote:Op zondag 26 juli 2009 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Typisch een post van iemand die zelf nog uit de kast moet komen.
wow, dan had het er wel anders uitgezien, ja.. Ik vind haar nu nog veelsteveel een journalist.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:17 schreef Misstique het volgende:
Ik vind hen saai, maar zij is ook slecht, een andere interviewer zou er iets interessanters van weten te maken.
Ik wil Simek.
Ja.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
.
Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Deed je dat dan niet al of heb je de stemgerechtigde leeftijd nog niet bereikt, homo?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:32 schreef jkdjjsop het volgende:
Je zou er g*dverdomme spontaan PVV door gaan stemmen.
..en de dame is ook al geen lachebekjequote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef servus_universitas het volgende:
Hmmm, het boeit mij niet erg, maar dat komt vooral omdat het onderwerp mij totaal niet interesseert. Daarnaast zijn de heren ook wat stroef in de omgang.
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
..en de dame is ook al geen lachebekje
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.
Ik hoop overigens niet dat dit mens de presentator wordt voor de hele serie, want dan is dit meteen de laatste keer dat ik dit seizoen gekeken heb.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.
Check...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel is toch naar Top Gear geswitcht.
Ja, hij staat alweer op NGC. Maar ik had me wel verheugd op een nieuwe serie Zomergasten. Eindelijk weer eens iets interessants op de vaderlandsche televisie. Krijg je dit voorgeschoteld...quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.
Hij vindt een beetje trollen met een kloon veel te leuk, denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef Dunckie het volgende:
Er zit een rood knopje op je afstandsbediening.
Ik spreek je wel weer over 10 jaar. Dan zul je zien dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:38 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.
De onderwerpen zijn gewoon totaal onzinnig, nutteloos en oninteressant. Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel aardig eigenlijk. Zit pas net te kijken. Van der Linden doet het goed en vakkundig en beide heren zijn wat secundair.
We zijn natuurlijk de enorme snelheid gewenst waarin iedereen adrem en alert en grappig moeten zijn. Maar een gesprek waarin nog een stiltes vallen, niks mis mee.
Neuken?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
De onderwerpen zijn gewoon totaal onzinnig, nutteloos en oninteressant. Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.
Als de onderwerpen al niet kloppen dan merk je ook meteen dat de rest niet klopt. Het is troep.
Het is oh zo verleidelijk, maar oh zo onzinnig, om hierop te happen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:44 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Alleen sommige vrouwen en bijna alle homo's vinden dit boeiend en belangrijk.
ze hebt een mollekop en ze is fokking chagrijnig !quote:Op zondag 26 juli 2009 21:37 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Een lelijk molenpaard, geen wonder dus dat dat hoofdredactrice van Opzij is geworden. Bijna net zo afstotelijk als d'r voorgangster, die draak.
Met Carice wordt het vast niet veel beter dan nu... Alhoewel ik sommige clipjes tot nu toe wel mooi vond.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het jammer dat dit de eerste aflevering is. Zij moet nog groeien in deze rol en ik had liever dat ze op carice had geoefend.
Wellicht dat een paar buisjes GHB of poppers wonderen doen bij deze twee.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:59 schreef Zana het volgende:
er is geen chemie en ze hebben nog niet een keer gelachen...gooi er wat drank in dan worden ze misschien losser, bij Big Brother heeft dat ook altijd geholpen...
Een homofilm. Wat dacht jij dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
wat voor film is het ? wil je hem alvast wat toelichten
Echt zo'n zwoel Engels kostschooldrama met 2 jongens die verliefd op elkaar worden. James Ivory regie. Rupert Graves en (een jongen) Hugh Grant in de hoofdrollen, mjammie.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:02 schreef Mestras het volgende:
[..]
wat voor film is het ? wil je hem alvast wat toelichten
Met momenten inetrerssant aeen Beetje elitair iis 't wel.....gaapquote:Op maandag 29 juni 2009 01:42 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Margriet van der Linden wel een prettig mens om naar te kijken en te luisteren. Ik denk dat ze het wel goed gaat doen.
oke, interestingquote:Op zondag 26 juli 2009 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt zo'n zwoel Engels kostschooldrama met 2 jongens die verliefd op elkaar worden. James Ivory regie. Rupert Graves en (een jongen) Hugh Grant in de hoofdrollen, mjammie.
Film kwam uit ten tijde van mijn coming-out, toen was dit spekkie voor het bekkie.
Weinig homo's op tv??quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef Heathen. het volgende:
Geweldig interview. Jammer genoeg zijn er juist te weinig homo's op tv. Vind het ook raar dat er geen uitzending bestaat speciaal voor homo's om sexuele voorlichting te geven.
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Is toch ook wel eens leuk. Ik vind ze wel apart.
Okay, dan begreep ik je niet goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Ze presenteren zich als merk, he. En het merk Viktor & Rolf isquote:Op zondag 26 juli 2009 22:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat constante, consequente gepraat in de wij-vorm vind ik heeeel apart. Zeker wanneer je je bedenkt dat het gaat over tijden dat ze elkaar nog niet kenden...
Ze hebben geen humor SCH. Laten als voorbeeld van homofobie een reclame zien met een echte homo zoals ie moet zijn,quote:Op zondag 26 juli 2009 21:42 schreef SCH het volgende:
Ik vind het wel aardig eigenlijk. Zit pas net te kijken. Van der Linden doet het goed en vakkundig en beide heren zijn wat secundair.
We zijn natuurlijk de enorme snelheid gewenst waarin iedereen adrem en alert en grappig moeten zijn. Maar een gesprek waarin nog een stiltes vallen, niks mis mee.
Ik heb alleen heel veel last van een soort achtergrondruis, een geluid op de achtergrond, jullie ook?
Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.quote:
lijkt mij van wel, ze zaten samen op een klein kamertje in Parijs na hun studie, nu blijkt het een gewoon ordinair gescheiden stel te zijn met beiden hun eigen lieffies en alleen de zaken binden nog..quote:Op zondag 26 juli 2009 22:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zijn ze wel geweest toch? Jaren terug kwamen ze nogal verliefd over in een documentaire op TV Gelderland.
Dat mis ik dan weerquote:
inderdaad, ik erger me rot aan de cameravoering, en haar kapsel (ziet er niet uit) en continu de close-up van bovenaf met argwanende oogopslag van bovenaf genomen..quote:Op zondag 26 juli 2009 23:06 schreef Zana het volgende:
Ze zit de hele tijd als of ze snel wil opstaan, ook wordt ze door de camera niet goed in beeld gebracht, je krijgt er al een ongemakelijk gevoel van om naar te kijken
de rechter van de twee probeert in elk geval nog om " leuk mee te doen" ...hoop dat het volgende week beter wordt, ik had me er zo op verheugd
Het treurige vind ik pas dat Madonna de context van het vogue-fenomeen helemaal heeft gewist en heeft gebruikt voor hele andere doeleinden. Misschien heeft zij de subcultuur (of de waarachtigheid ervan) wel de nek omgedraaid, omdat zij hét symbool gehercontextualiseerd heeft tot een uiting van de norm waar de ball'rs zich juist van af hadden gekeerd. Ik vraag me tevens af of de mensen die de vogue hebben bedacht net zo rijk geworden als Madonna.quote:Op zondag 26 juli 2009 22:43 schreef cultheld het volgende:
Ik heb het niet over de gasten hoor, maar over dat filmpje van net. Stelen om drugs en een dure outfit te kunnen kopen zodat je kunt flaneren binnen je subcultuurtje ademt m.i. treurigheid uit.
Decor was mooi.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:37 schreef SCH het volgende:
Die treurige SCHelpen zijn in ieder geval verdwenen.
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:19 schreef jkdjjsop het volgende:
Het ergste vind ik nog dat ik zelf ook verplicht meebetaal aan al die onzin. Deze uitzending is wat mij betreft het beste bewijs voor de stelling dat de Publieke Omroep maar helemaal moet verdwijnen. Laat dit soort mokkels met hun knuffelhomootjes lekker hun eigen nichtenkanaal oprichten, gefinancierd door reclames voor Tena Lady, OB, Apple en cosmetica, maar val mij er niet mee lastig op de PO.
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.quote:Op maandag 27 juli 2009 05:09 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk erger dat jouw soort in aanmerking komt voor een ziektekostenverzekering, want de wereld zou hoogwaardiger zijn zonder extreem domme randdebielen.
Dit is offtopic, om over je psychologische problemen te praten bestaan er wel andere topics voor maar kaap dit topic niet over.quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Je realiseert je hopelijk wel dat ik die ziektekostenverzekering alleen maar geld oplever en al jaren voor jouw hiv-remmers opdraai? Geen dank, ik had het zelf ook liever anders gezien.
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
407000 kijkers. Ik gok dat ze met het dubbele aantal begonnen. Of er werd niet goed geinterviewd of er is niets interessants aan V&R te beleven.
Wel een makkelijke manier om de avond mee te vullen...quote:Op maandag 27 juli 2009 10:39 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, bij elke vraag wachtten ze eerst een halve minuut en gaven dan een antwoord van 1 zin. Daar heeft de beste interviewer nog moeite mee...
Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".quote:Op maandag 27 juli 2009 10:31 schreef Argento het volgende:
Viktor & Rolf waren gisterenavond hard bezig het image van het ietwat gesloten, vakidiote ontwerpersduo nog wat nader kracht bij te zetten.
Mwah, ik denk dan toch dat ik iets liever sterf en de wereld achterlaat als een iets mooiere, intelligentere plek!quote:Op maandag 27 juli 2009 08:28 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Goed samengevat.quote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:
[..]
Wat dat betreft was wat Margriet aan het einde zei erg treffend. Ik weet niet meer de exacte formulering, maar kwam op iets neer van: 'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".
Dat was ook precies het probleem wat ik met deze gasten had, ze kwamen teveel over als poseurs. Te gemaakt arty farty. Geen vervelende kerels, maar wel zo stevig vastklampend aan hun bedachte imago dat het onmogelijk werd om er een heel sprankelende avond van te maken.
Ik vond dat gezeur over die reclame ook vrij misplaatst. Van twee 'artistieke geesten' valt het me tegen dat ze dit blijkbaar niet in het juiste perspectief kunnen zien! Als je je punt wil maken, zijn er volgens mij veel betere voorbeelden.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:47 schreef Loohcs het volgende:
Dat kapel van Margriet leidt echt af. Het is net alsof ze een uur tegen de wind in heeft gefietst.
De uitzending boeide niet echt. Waren maar weining dingen die niet 'werk'-gerelateerd waren. En dat zielige zeuren over een overdreven neergezette nicht in een reclame...kom op zeg, dat IS reclame! Heterostellen worden ook altijd clichématig neergezet in reclames. Alles en iedereen wordt eigenlijk overdreven neergezet in reclame.
Deze zin is mij ook opgevallen...vreemd om dat in een uitzending tegen je gasten te zeggen, lijkt net alsof ze ook buitenom geen klik hadden...volgens mij heeft de presentatrice toch wel enig invloed welke gasten komenquote:Op maandag 27 juli 2009 12:21 schreef Weakling het volgende:
'Eigenlijk zijn jullie twee heel verschillende personen en is het op elkaar afgestemde uiterlijk ook maar gefabriceerd".
Als je op haar naam googled en dan haar foto's bekijkt, kan je zien dat ze dit kapsel al enige tijd heeft en dat er dus geen sprake is van een modisch statement.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:38 schreef Thorical het volgende:
Ik ben dus niet de enige die vragen had bij Margriets kapsel. Ik vroeg me af of het een modisch statement was.
Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.quote:Op maandag 27 juli 2009 20:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het storender dat zij in de loop van het programma wat kansen liet liggen om in te gaan op hun persoonlijke homosexualiteit. Aan het eind vermoedde ik dat ze dat expres deed(en) omdat er in het laatste kwart van het programma wel op werd ingegaan. Maar ik dacht echt een paar keer VRAAG NOU DOOOOOHOOOOORRRRRR. En dat liet ze dan weer liggen. Met name omdat het er later dus ook niet echt uitkwam.
Of aan jou vragen.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Nee, ze verbranden nooit iets anders.quote:Op maandag 27 juli 2009 23:15 schreef qonmann het volgende:
Het NRC is uitermate voorspelbaar.
De TV rubriek ging vandaag alleen maar hierover.
Als de VPRO iets uitzendt..nooit een verassing van die krant
Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!quote:Op maandag 27 juli 2009 23:04 schreef jkdjjsop het volgende:
[..]
Die twee kerels zaten daar niet om jouw persoonlijke nieuwsgierigheid naar homofiele neigingen, gedragingen en relaties te stillen hoor, roddeltante. Hun geaardheid is als onderwerp op zichzelf totaal niet interessant. Als je meer wilt weten over homo's kun je er beter eens een boek over lezen.
Oh puhlease, "gesloten"... die lui hebben gewoon niks te melden. Zoals alle lui die werkzaam zijn in de modewereld een vrijwel lege bovenkamer en niks te melden hebben.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Whehehe bitch puuuuhleaaaaase!!! Ik zat idd echt te kijken om ook eens een echte homo te zien!
Ze gaven zelf al vrij vroeg in het programma al aan dat ze twee thema's hadden, homosexualiteit en mode en het is algemeen bekend dat zomergasten ook de mens achter de (...) belicht en de ruimte geeft. Dat kwam er nu totaal niet uit. V&R staan er om bekend gesloten te zijn.
Een opening tot wat? Tot hun eigen homoseksualiteit? Wat wil je precies horen? Hoe ze kleine jongetjes kontjebonken in het park?quote:Als ze dan een opening geven moet je die pakken.
Misschien is dat in hun geval wel helemaal niet zo.quote:En geaardheid lijkt me nou net 1 van die dingen die een behoorlijke stempel op je kunnen drukken/richting kunnen geven. Zeker wanneer je in een durp geboren bent als V&R.
Ik denk een combinatie van die twee.quote:Op maandag 27 juli 2009 09:27 schreef SigmundFreud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |