hihihi. Zou dat het zijn??quote:
Wat wil je ?quote:Op zondag 26 juli 2009 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
hihihi. Zou dat het zijn??![]()
Ik vind wel jammer dat zij er duidelijk geen enkel verstand van heeft, ze vraagt echt heel irrelevante dingen.geen echte chemie tussen gasten en presentatrice dus.
Ik had hier een valse nicht gewild. Eentje met liefde voor mooie dingen. En die veel mode-details weet waardoor je een goed gesprek krijgt. Niet iemand die probeert om overal wat achter te zoeken. Ik zie ze bij iedere vraag denken: Huh? Wabedoellu??quote:Op zondag 26 juli 2009 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat wil je ?
Een feministe die tegenover twee homo's zit
Tot nu toe doen ze iig bar weinig moeite om dat beeld te ontkrachten. OK, het zijn geen Geer en Goor, maar toch.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 14:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn ze zelf een wandelend clichébeeld?
Omdat tong80 zo graag homo had willen zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Het zijn gewoon 2 mannen die modedingen doen, waarom toch dat gezeur over homo's steeds?
Gewone mannen doen geen modedingen shmoop.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
Het zijn gewoon 2 mannen die modedingen doen, waarom toch dat gezeur over homo's steeds?
Presies eindelijk eens homo's die aan het beeld van een oprechte homo voldoen is het weer niet goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:56 schreef shmoopy het volgende:
ja en als ze dan tot een interessant punt komen dan is mevrouw alweer bezig met saaie en alles behalve actuele vragen over internetjournalistiek/tijdschriften..quote:Op zondag 26 juli 2009 20:50 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had hier een valse nicht gewild. Eentje met liefde voor mooie dingen. En die veel mode-details weet waardoor je een goed gesprek krijgt. Niet iemand die probeert om overal wat achter te zoeken. Ik zie ze bij iedere vraag denken: Huh? Wabedoellu??
Jij had me graag als homo gezien als beste vriend.quote:Op zondag 26 juli 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat tong80 zo graag homo had willen zijn
Ik zie jou ook als homo. Grotere nicht moet ik nog vinden.quote:Op zondag 26 juli 2009 21:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij had me graag als homo gezien als beste vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |