abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 maart 2009 @ 15:10:17 #102
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67137647
Het is trouwens van de gekke dat de RvC een trainer naar voren schuiven. Dat dient de directie te doen en de RvC kan dan hoogstens een fiat geven aan de kandidatenlijst en later aan de definitieve aanstelling hun goedkeuring geven. Dat lijkt me de gezonde situatie. Maarja van een gezonde machtsverhouding is al jaren geen sprake bij PSV
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:28:18 #103
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67138328
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef ErikT het volgende:

[..]

Je noemt 1 verdediger. Dat zegt wat mij betreft genoeg.
Ik zeg ook niet dat er niemand bij moet, maar zoals ik al zei, deze selectie had gewoon in de top 3 moeten eindigen wanneer men gebruik had gemaakt van de krachten van de selectie, ipv in een speelstijl te leunen waarbij juist de gebreken zo overduidelijk werden.

Dit PSV heeft uitmuntende aanvallende kwaliteiten, en kan zowel met 2 spitsen (Koef en Danko) alswel met 1 spits en 2 vleugelaanvallers spelen (Toivonen, met Amrabat op de ene vleugel en Dzudzsak op de andere vleugel.

Maar PSV heeft het grootste gedeelte van dit seizoen gewoon veels te veel laf naar achteren geleund, en dan ook nog eens met spelers op de verkeerde positie (Simons centraal in de verdediging, Afellay op een vleugel, balinleveraars centraal (Mendez, Culina), etc etc). Tja, niet zo vreemd dat je vervolgens voorin niets presteert en achterin de ballen om je oren krijgt, en je middenveld totaal overlopen wordt(!)

Zet de mannetjes gewoon op de juiste positie, laat het team aanvallend en vrijuit voetballen, en ik denk dat je dan uiteindelijk er een stuk beter had voorgestaan dan nu het geval is.

Je mag wat mij betreft best leunend op je verdedigende kwaliteiten spelen, ALS daar je kwaliteiten liggen. PSV gaat verdedigend spelen terwijl ze juist verdedigend niet zo best zijn, en daarmee negeren ze dat hun aanvallende kwaliteiten wel prima zijn. Tja...(!) Dan ben je gewoon DOM wanneer je op die manier gaat spelen.
pi_67138717
PSV speelt al wekenlang met vleugelspelers, en Afellay daarachter, Lodeweges zegt dat je lekker moet aanvallen zonder zorgen(quote Dzsudzsak) en het is nog steeds weinig.

Wat mij betreft zit het probleem dat de verdediging elke wedstrijd wel een cruciale fout maakt, PSV geen middenvelder heeft die een beetje kan passen, en spitsen heeft die 20 kansen nodig hebben om een goal te maken.

En dit zijn nog alleen problemen die puur met kwaliteit te maken hebben. Er zijn nog wel issues als een team dat zonder vertrouwen speelt, en fysiek weinig body biedt.

Al moet ik wel toegeven dat ze een paar keer knap teruggekomen zijn, wat enigzins spirit verraadt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 17 maart 2009 @ 15:44:22 #105
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67138845
verschil met vorig jaar is natuurlijk ook dat we destijds met 2 prima controlerende meddenvelders speelden. Simons en Bakkal deden het buitengewoon goed, vulden elkaar aan en Bakkal kon ook prima diepgang geven. Daardoor werd er nogal eens een tegendoelpunt voorkomen. Nu staat Simons dat vooral alleen te doen en moet ook nog eens een elftal organiseren en de aanvoeder spelen. Wat veel op het bordje volgens mij. Van Bommel ging pas ook weer heel goed spelen toen hij niet meer alles hoefde te doen.

Tel daarbij op dat de verdediging gewoon minder is dan kom je al snel op meer tegendoelpunten.......
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_67139716
En dan te bedenken dat die eerste wedstrijd dit seizoen met 5-1 gewonnen werd van Utrecht... Bood mogelijkheden toen...
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:09:59 #107
121310 venomsnake
El Saltador
pi_67139888
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Leso_Varen het volgende:
En dan te bedenken dat die eerste wedstrijd dit seizoen met 5-1 gewonnen werd van Utrecht... Bood mogelijkheden toen...
Maar Utrecht speelde toen ook echt een dramatische wedstrijd. Één grote gatenkaas in hun verdediging toen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_67140005
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef rubbereend het volgende:
verschil met vorig jaar is natuurlijk ook dat we destijds met 2 prima controlerende meddenvelders speelden. Simons en Bakkal deden het buitengewoon goed, vulden elkaar aan en Bakkal kon ook prima diepgang geven. Daardoor werd er nogal eens een tegendoelpunt voorkomen. Nu staat Simons dat vooral alleen te doen en moet ook nog eens een elftal organiseren en de aanvoeder spelen. Wat veel op het bordje volgens mij. Van Bommel ging pas ook weer heel goed spelen toen hij niet meer alles hoefde te doen.

Tel daarbij op dat de verdediging gewoon minder is dan kom je al snel op meer tegendoelpunten.......
vorig jaar werd er ook wel erg defensief gespeeld hoor.. maar ik ben het met je eens dat Simons en Bakkal naast elkaar controleren op het middenveld moeten spelen en dan Afellay daar voor.. en dan gewoon drie aanvallers (amrabat, toivonen, dzsudzsak)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_67140024
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dan maar zonder linksback? Ik vind het allemaal zo makkelijk hier, die moet oprotten, die moet oprotten. Van mij mag er helemaal niemand weg. Maar moet er gewoon in elke linie een topspeler bij. Vooral voorin en achterin. Zeker als Ibi gaat dien je ook het middenveld te versterken.

De spelers die er nu lopen heb je na versterking nodig voor de breedte van de selectie.
Er mogen best nieuwe spelers komen. Er moeten sowieso goede verdedigers bij. Ze hoeven van mij niet de hele selectie in de uitverkoop te doen, ik zie het zelf niet meer zo heel erg in deze twee zitten, en ze kunnen er nu nog wat voor vangen. Salcido hadden ze beter aan Valencia kunnen verkopen achteraf gezien , zoveel geld krijg je er nu niet meer voor...
pi_67140263
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maar Utrecht speelde toen ook echt een dramatische wedstrijd. Één grote gatenkaas in hun verdediging toen.
True! Maar toch, het was wel hoopvol! PSV speelde ook goed die wedstrijd, dat is nu ook niet echt het geval.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 16:30:53 #111
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67140719
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef mcyodogg het volgende:
PSV speelt al wekenlang met vleugelspelers, en Afellay daarachter, Lodeweges zegt dat je lekker moet aanvallen zonder zorgen(quote Dzsudzsak) en het is nog steeds weinig.

Wat mij betreft zit het probleem dat de verdediging elke wedstrijd wel een cruciale fout maakt, PSV geen middenvelder heeft die een beetje kan passen, en spitsen heeft die 20 kansen nodig hebben om een goal te maken.

En dit zijn nog alleen problemen die puur met kwaliteit te maken hebben. Er zijn nog wel issues als een team dat zonder vertrouwen speelt, en fysiek weinig body biedt.

Al moet ik wel toegeven dat ze een paar keer knap teruggekomen zijn, wat enigzins spirit verraadt.
Klopt helemaal wat je zegt, en ik vind ook dat PSV beter voetbalt dan voor Lodeweges. De opstellingen zijn wat logischer (alhoewel ik het niet met alles eens ben), en de creatieve spelers hebben nu eindelijk weer zelfvetrrouwen en dus weer van meerwaarde.

Het probleem ligt inderdaad nu achterin, waar ze het de laatste weken iets te vaak onnodig weggeven (denk aan de weggeven penalty door Culina, of die solo van Elia), maar dat is slordigheid en niet langer dat ze ook de mindere ploeg zijn, zoals voorheen.

Daarnaast prefereer ik persoonlijk nog steeds een 2-spitsen systeem met Danko en Koef, want dat vind ik het ideale spitsenduo op dit moment bij PSV. Maar Danko is wel een speler die gewoon vertrouwen en ritme nodig heeft (en dat WEET je van te voren wanneer je hem koopt), en dan is hij fantastisch...
pi_67141006
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En misten ontzettend veel spelers
pi_67141234
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat klopt. Volgens mij had Stevens ook beter nog harder kunnen zijn. Huilenbalken als Salcido en Méndez uit de selectie zetten, dat soort dingen.
Nu ging hij Méndez weer opstellen na dat er weet-ik-wat was voorgevallen. Nee, zo behoud je je autoriteit.
[..]

Verklaar je nader?
[..]
Nou, dat dus. Salcido en Mendez vertegenwoordigen een transferwaarde, zeker Salcido, ze uit de selectie zetten maakt die lager. Al moet je je daar niet al te druk over maken blijkbaar want dat gebeurt nu ook, Koevermans, Lazovic, Nijland, Pieters, Maza. Volgend jaar zal daar Toivonen wel bij staan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_67141374
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Het is trouwens van de gekke dat de RvC een trainer naar voren schuiven. Dat dient de directie te doen en de RvC kan dan hoogstens een fiat geven aan de kandidatenlijst en later aan de definitieve aanstelling hun goedkeuring geven. Dat lijkt me de gezonde situatie. Maarja van een gezonde machtsverhouding is al jaren geen sprake bij PSV
Dat is inderdaad debiel ja, maar dat roep ik al sinds het gezeik jaren geleden begon met Hiddink en van Raaij.

Ook een motie van wantrouwen richting Reker natuurlijk, dat is het enige positieve aan dit verhaal
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:12:06 #115
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67141980
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad. Maar breng ze dat aan hun (nog zelden aanwezige) gezonde verstand bij.
Die snotapen denken dat ze de leiders van PSV zijn.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_67142027
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is inderdaad debiel ja, maar dat roep ik al sinds het gezeik jaren geleden begon met Hiddink en van Raaij.

Ook een motie van wantrouwen richting Reker natuurlijk, dat is het enige positieve aan dit verhaal
mja knikkeren ze die eruit en dan krijgen we daarna de tandem van Geel - Adriaanse
pi_67142144
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

mja knikkeren ze die eruit en dan krijgen we daarna de tandem van Geel - Adriaanse
Tja, dat is een beetje het probleem, de RvC lijkt gewoon niet in staat om goede bestuurders aan te stellen, dus dan kan je bezig blijven ja. Kijk maar naar Ajax of Feyenoord. Het zou wel eens AZ kunnen zijn die met de prijzen gaat slepen de komende jaren
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:23:52 #118
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67142338
Leuk om even hier neer te zetten wat ik op het netwerk heb neergezet.
quote:
Wat me opvalt is dat de snotapen van de RVC, helemaal geen regie in handen mogen nemen.
Deze snotapen hebben als RVC een toezichtelijke rol! Zeker geen leidinggevende, en het word tijd dat wij supporters eens wat gaan doen, voor het een nog krommere machtsverhouding word!

Dan vraag je je echter af, wie heeft de ballen en kwaliteit om de leiding te nemen voor actie?
We lopen er echter nog teveel achter als een stel hersenloze kuddedieren (op enkelingen na).
Misschien dat hier een ideeën zijn.
pi_67142425
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, dat is een beetje het probleem, de RvC lijkt gewoon niet in staat om goede bestuurders aan te stellen, dus dan kan je bezig blijven ja. Kijk maar naar Ajax of Feyenoord. Het zou wel eens AZ kunnen zijn die met de prijzen gaat slepen de komende jaren
Zoals Hugo Borst als zei bij Studio Voetbal: 'Het lijkt alsof de provincieclubs de macht aan het grijpen zijn'
pi_67142640
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Zoals Hugo Borst als zei bij Studio Voetbal: 'Het lijkt alsof de provincieclubs de macht aan het grijpen zijn'
CLubs die het structureel goed doen hebben gewoon een fatsoenlijk beleid. AZ staat trouwens natuurlijk ook bovenaan vanwege de tientallen miljoenen die Scheringa erin gepompt heeft. Maar geld is slechts een voorwaarde voor succes, geen garantie.

Wel typisch ja, bij de rijke topclubs gaat het nu helemaal naar de tering, teveel machtsgeile mannetjes met te weinig verstand van bedrijfsvoering en voetbal
  dinsdag 17 maart 2009 @ 17:33:30 #121
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67142694
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Goed nieuws voor PSV dus.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67150286
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En daar ligt ook het probleem. Marcellis en Salcido kunnen ermee door. Maar een rots in de branding a la Alex is er niet. Brechet en Culina heb je niets aan.
Salcido was in de tijd van Alex goed, daarna is het niet meer dan middelmaat gebleken. Brechet vind ik steeds beter spelen de laatste weken.
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:20:23 #123
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_67150501
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef Barca het volgende:
Cootje serieus kandidaat om de nieuwe trainer/coach van Eindhoven te worden.

Een coach die hard kan zijn (zoals ook Stevens) maar ik denk ook een coach die zijn spelers goed aanvoelt en daar goed gebruik van maakt.

Nu nog een grote schoonmaak in de selectie en Eindhoven zal volgend seizoen weer meedoen. Helaas!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:26:16 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67150702
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef dndiek het volgende:

[..]

Salcido was in de tijd van Alex goed, daarna is het niet meer dan middelmaat gebleken. Brechet vind ik steeds beter spelen de laatste weken.
Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.
pi_67150746
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.
Liever laat je daar Brechet staan.
pi_67154591
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 17:33 schreef TC03 het volgende:

[..]

Goed nieuws voor PSV dus.
hij doelde meer op AZ, Twente en Heerenveen..
  woensdag 18 maart 2009 @ 08:57:13 #127
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_67160088
ach en wee, wat is er toch met ons mooie clubje gebeurd
zowel rutten als co zie ik niet als DE oplossing

maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_67161113
quote:
Op woensdag 18 maart 2009  08:57 schreef KELDER het volgende:maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV 
Als die personen er niet meer zouden rondlopen, dan nog gaat hij niet terugkomen hoor. Die zit voorlopig wel goed in Moskou/Londen.
We sure are cute for two ugly people.
  woensdag 18 maart 2009 @ 10:13:11 #129
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_67161868
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KELDER het volgende:
ach en wee, wat is er toch met ons mooie clubje gebeurd
zowel rutten als co zie ik niet als DE oplossing

maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
Hiddink zie ik sowieso niet meer trug komen bij PSV.
pi_67163386
Ik denk dat PSV het wel moeilijk krijgt volgend jaar. Ik niet dat men over de financiele middelen beschikt om wat leuke spelers te halen (2 a 3) die allen echt een toegevoegde waarde zullen hebben. Als Ibbi vertrekt moeten ze voor Engelaar gaan. Ook vind ik Tiote van Twente een goede controlerende middenvelder. Amrabat had ik dit seizoen wat meer van verwacht moet ik zeggen, maar aan de andere kant is het pas zijn eerste seizoen, is hij nog jong en kwam van VVV.
X
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:25:58 #131
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67164149
Met Simons en Bakkal hebben we 2 goede controlerende middenvelders.
We hebben fatsoenlijke verdedigers nodig.
In de aanval loopt genoeg talent, dat komt heus wel een keer goed.

Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:40:47 #132
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67164758
Nou ik denk dat ze portomonee niet voor grotere bedragen trekken dan 8 miljoen. Ja.. wellicht 9 miljoen voor de zoveelste kut aankoop.
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:00:35 #133
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67165490
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ik denk dat ze portomonee niet voor grotere bedragen trekken dan 8 miljoen. Ja.. wellicht 9 miljoen voor de zoveelste kut aankoop.
Die halve aankopen, daar moeten ze eens mee ophouden. Wat heb je nou aan 2 bijna goede spelers?
pi_67165677
9 miljoen voor een Nederlandse topclub is echt wel veel hoor. Dan moet je zeker weten dat het een speler is die al op een zodanig niveau presteert dat hij constant is en belangrijk kan worden zodat hij weer voor meer verkocht kan worden. Meestal willen zulke spelers al niet meer naar Nederlandse topclubs en dan moet je dus het weer hebben van spelers waarvan het een 50/50 wordt, maar je minder zekerheid hebt en ook minder betaald.
X
pi_67165772
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:01 schreef Alulu het volgende:
Ik denk dat PSV het wel moeilijk krijgt volgend jaar. Ik niet dat men over de financiele middelen beschikt om wat leuke spelers te halen (2 a 3) die allen echt een toegevoegde waarde zullen hebben. Als Ibbi vertrekt moeten ze voor Engelaar gaan. Ook vind ik Tiote van Twente een goede controlerende middenvelder. Amrabat had ik dit seizoen wat meer van verwacht moet ik zeggen, maar aan de andere kant is het pas zijn eerste seizoen, is hij nog jong en kwam van VVV.
je gaat Ibi toch niet vervangen door een controlerende middenvelder?
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:25:50 #136
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67166409
Als Ibi vertrekt (en hij zou gek zijn als hij niet zou gaan) dan wil je natuurlijk een creatieve aanvallende middenvelder met inzicht hebben. Je hoort veel mensen zeggen dat ze Honda moeten ophalen bij VVV, maar ik heb niet genoeg van die jongen gezien om dat goed te kunnen beoordelen (maar wat ik heb gezien eind vorig seizoen, en in kleine samenvattingen dit seizoen, lijkt het me op het eerste gezicht wel degelijk een zeer bruikbare speler voor de top in NL).

Mocht Hiddink blijven bij Chelsea, dan heb je natuurlijk kans dat er weer een mooie connectie ontstaat tussen de 2 clubs, en dat er weer wat talent enzo hier uitgeprobeert zal worden.
pi_67166460
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:

Mocht Hiddink blijven bij Chelsea, dan heb je natuurlijk kans dat er weer een mooie connectie ontstaat tussen de 2 clubs, en dat er weer wat talent enzo hier uitgeprobeert zal worden.
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijn
pi_67166557
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Op welke positie speelt hij?
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:30:26 #139
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67166594
Hoe blij is men met de komst van Ooijer?
AFC AJAX
pi_67166626
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef msnk het volgende:
Als ie rechtsback gaat spelen, vind ik het prima dat ie komt.
pi_67166691
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:29 schreef dndiek het volgende:

[..]

Op welke positie speelt hij?
Aanvallende middenvelder, hij kan ook wel voorin uit de voeten.
  woensdag 18 maart 2009 @ 12:49:25 #142
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67167170
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Zou mooi zijn, maar die band met chelsea nu is niet echt het jut van het of het van jut.. of iets dergelijks.
pi_67167250
je van het doe maar
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:00:52 #144
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67167509
quote:
Niet blij. Ik vind hem te wisselvallig, en het is ook nog eens zo'n zeikerd in het veld tegen jonkies, dus zo'n gozer verneukt al snel de sfeer en het zelfvertrouwen.

Als hij een goede dag heeft, dan is hij gewoon een uitstekende verdediger, maar hij heeft me net iets te vaak dagen dat hij wat minder is, en domme/onnodige overtredingen maakt.
pi_67167705
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
Bolo.

Zak 'ns lekker door
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:13:08 #147
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67167902
fantastisch
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:13:13 #148
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67167907
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:04 schreef LudoSanders het volgende:
Bolo.

Wat een knuppel
pi_67168326
quote:
PSV komt terug op bezuinigingen jeugdopleiding

18/03/2009 10:35

EXCLUSIEF - De economische malaise en het sportieve verval beginnen hun tol te eisen bij PSV. De Eindhovense club, die komend seizoen niet zal uitkomen in de Champions League, bekijkt op welke terreinen er bezuinigd kan worden. In eerste instantie besloot de directie te korten op de jeugdopleiding. Dit tot groot ongenoegen van hoofd opleiding Wiljan Vloet, die met succes de discussie aanging met algemeen directeur Jan Reker.

'Ik heb Jan kunnen overtuigen van het belang van de opleiding voor PSV', reageert Vloet. 'Ik begrijp dat de club in deze situatie elke euro heel bewust moet uitgeven. Maar dat mag nooit ten koste gaan van de jeugd. Stilstand is achteruitgang, als we de kraan dichtdraaien krijgen we de achterstand op andere clubs nooit weggewerkt. We werken allemaal niet voor niets keihard om de opleiding naar een hoger niveau te tillen.'

'Het was een rumoerig weekje', aldus Vloet. 'Ik heb heel pittige gesprekken gevoerd met Jan. Maar de uitkomsten zijn positief. De meeste parttimers krijgen nu zelfs een aanbod om fulltime in dienst te komen bij PSV.' Helemaal tevreden is Vloet niet. Zo kreeg hij nog geen toezegging over de naar zijn mening noodzakelijke investeringen in de accommodatie. 'Ik heb nog heel wat wensen op mijn lijstje. Daar gaan we later nog wel over stoeien. Maar ik ben blij dat de directie het belang van de opleiding in ieder geval inziet.'

Op dit moment komen drie spelers uit de eigen opleiding regelmatig aan spelen toe in het eerste elftal van PSV. Van hen zijn Ibrahim Afellay en Dirk Marcellis ook vaste waarden in de selectie van het Nederlands elftal. Otman Bakkal behoort tot de voorselectie van Nederland B.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:31:39 #150
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67168477
Goedzo vloet. Zo zie je weer dat ze liever willen bezuinigen, dan investeren in een club die niet een definitief die middenmoot opzoekt.
Want bezuinigingen zetten die stap wel dichterbij, en dat dat niet doordringt tot sommige van ons, is mij een raadsel.
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:35:57 #151
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_67168638
Prima beslissing inderdaad.
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 maart 2009 @ 13:44:41 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67168894
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

nee want dan komt Pieters in de basis
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67168931
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nee want dan komt Pieters in de basis
of Zonneveld
  woensdag 18 maart 2009 @ 13:48:09 #154
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67168990
of ik

ow shit ..sprekend over middelma.... uh slecht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 18 maart 2009 @ 13:48:52 #155
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_67169015
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:

Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
bovendien komt Wuytens terug en die doet het helemaal niet verkeerd bij de Graafschap volgens mij
DeLuna vindt me dik ;(
pi_67170748
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:

Ik zou juist de prioriteit geven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.

Vervolgens moeten er weer echte degelijke wendbare backs komen, type Lee. Al hoeft het aanvallend niet top te zijn, zolang ze maar niet makkelijk te passeren door vleugelspitsen. Geen backs meer kopen op basis van 1 leuke voorzet per wedstrijd ala Kromkamp.

[ Bericht 0% gewijzigd door ganzenherder op 18-03-2009 17:40:56 ]
Patat Friet
pi_67171575
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 13:45 schreef dndiek het volgende:

[..]

of Zonneveld
of Brechet, want die kan ook wel linksback..
pi_67176199
quote:
Ik zie het niet in hem zitten, is nooit een echte topper geweest en ook nog eens over the hill nou.
pi_67176307
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 14:41 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik zou juist de prioriteit aangeven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.

Vervolgens moeten er weer echte degelijke wendbare backs komen, type Lee. Al hoeft het aanvallend niet top te zijn, zolang ze maar niet makkelijk te passeren door vleugelspitsen. Geen backs meer kopen op basis van 1 leuke voorzet per wedstrijd ala Kromkamp.
Topspits is prioriteit nummer 1, maar ook de andere 2 linies móét een topper bij. Geen middelmaat: top.

Als je dan nog een fatsoenlijke trainer regelt kan je volgend jaar meteen weer meedoen voor de bovenste plaatsen volgens mij. Voldoe je niet aan die voorwaarden dan hangt het er maar helemaal vanaf hoe je volgend jaar eindigt. Misschien doe je alsnog mee voor de titel maar voor hetzelfde geld donder je zelfs uit de subtop.
  woensdag 18 maart 2009 @ 17:54:25 #160
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67176680
Mwah. als je gewoon het hele seizoen met Koef en Lazovic ernaast in de basis speelt, dan ben je in principe wel verzekerd van zo'n 40 goals: Ongeveer 25 voor Koef, en 15 voor Danko. Het probleem is echt dat beide spelers compleet verkeerd gebruikt worden.
  woensdag 18 maart 2009 @ 18:05:14 #161
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_67176946
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah. als je gewoon het hele seizoen met Koef en Lazovic ernaast in de basis speelt, dan ben je in principe wel verzekerd van zo'n 40 goals: Ongeveer 25 voor Koef, en 15 voor Danko. Het probleem is echt dat beide spelers compleet verkeerd gebruikt worden.
Ik denk niet dat het alleen aan het systeem of het verkeerd gebruiken van die spelers ligt. De PSV-kwaliteit ontbreekt gewoon bij beide spelers. Investeren in een topspits die van de 3 kansen er 2 scoort, dat moet in ieder geval gebeuren. Want hoeveel wedstrijden hebben we dit seizoen al verloren terwijl we terwijl we zelf eerst 2 à 3 goede kansen hadden om op een veilige voorsprong te komen?

Daarna moet er een goede verdediger bijkomen. Liefst op links, want daar ligt op dit moment wel een zeer zwakke plek in het elftal.
pi_67177006
Waar willen jullie het geld vandaan halen voor al die top aankopen?
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.

Zelf zie ik het nog best goedkomen komend seizoen. Ooijer is een degelijke verdediger, die staat niet voor niks gewoon bij blackburn in de basis. Verder hebben we genoeg kwaliteit om mee te draaien in de top van de Eredivisie, alleen komt het er nu niet echt uit. Het enige waar ik bang voor ben is het vertrek van Afellay.
Money won is twice as sweet as money earned.
  woensdag 18 maart 2009 @ 18:10:34 #163
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_67177091
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.

Zelf zie ik het nog best goedkomen komend seizoen. Ooijer is een degelijke verdediger, die staat niet voor niks gewoon bij blackburn in de basis. Verder hebben we genoeg kwaliteit om mee te draaien in de top van de Eredivisie, alleen komt het er nu niet echt uit. Het enige waar ik bang voor ben is het vertrek van Afellay.
In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.
pi_67177270
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.
Daar is Toivonen van gekocht. Ik denk dat we maar weinig te besteden hebben nu we de CL inkomsten mislopen. Het enige geld wat we ws te besteden hebben is geld dat vrijkomt door verkoop van spelers.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_67179539
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Ik ga niet over het geld, ik geef alleen maar voorwaarden aan waaraan je moet voldoen als je met enige zekerheid weer bovening mee wil doen volgend jaar

Niemand gelooft natuurlijk dat PSV 3 topspelers kan halen...
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:16:35 #166
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67187638
Maar wie wil nog komen met die idiote aan de leiding?
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:48:47 #167
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67189464
Is Co al trainer?
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_67190441
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:48 schreef appelsientje het volgende:
Is Co al trainer?
hij is nog steeds trainer ja
pi_67191037
Zaterdag 3 punten verdomme!!!!!!!!
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:18:38 #170
11102 knep
Mountainfreak
pi_67191123
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:17 schreef FL_Freak het volgende:
Denk je?
pi_67191177
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:18 schreef knep het volgende:

[..]

Denk je?
Hope soo
pi_67191206
quote:
het wordt wel weer eens tijd ja..
pi_67191323
quote:
Alleen gaan wij niet
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:27:43 #174
11102 knep
Mountainfreak
pi_67191543
Jammer dat Aissati het goed deed bij onze vrienden uit de randstad .
pi_67191857
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:36:32 #176
11102 knep
Mountainfreak
pi_67191997
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:33 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

pi_67192286
quote:
Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_67192315
Ibi
pi_67192366
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
pi_67192481
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
die zijn ziek van het lachen..
pi_67192674
''Wie?''

Ibi
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:15:57 #182
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193483
quote:
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:17:56 #183
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193532
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
pi_67193717
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:51 schreef Cyberia18 het volgende:
''Wie?''

Ibi
En terecht.

Wat een onzinnig item van Joep was het.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:27:44 #185
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_67193749
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.

Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:34:52 #186
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_67193891
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.

Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
Spaan is van het begin af aan steeds heel lovend geweest over Aissati. Volgens mij meerdere keren een 10 gekregen, en dat was nog gewoon voordat hij naar Ajax ging.
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:43:21 #187
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_67194042
Mwah, zo erg was ik nou ook weer niet onder de indruk van Aissati.
Hij speelde redelijk, meer niet.

Totaal geen reden voor hosanna bij onze aller Ajacieden imo, en ik kan ook niet echt zeggen dat sinds zijn vertrek in huilen ben uitgebarsten dat ie weg is.
Het is zonde, maar wat hij in zijn jaren bij Hiddink heeft laten zien is er sindsdien niet meer uitgekomen, ook bij Ajax niet.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_67194262
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.

Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
pi_67194290
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.

Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
pi_67194314
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
Geef hem tijd. Komt er wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_67194327
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 01:08 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Geef hem tijd. Komt er wel.
Oké.
pi_67195337
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
Als ie nu los is, heeft ie daar driekwart seizoen voor nodig gehad...

Normaal gesproken misschien niet zo'n probleem, maar gezien het geld dat voor 'm is neergelegd...
pi_67196159
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:07:16 #194
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_67196641
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.

Ik zat dat gisteren opeens ook te denken...
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_67198133
quote:
Vind ik juiste een goede zaak, het is een ongelooflijk talent en als hij slaagt in Amsterdam legt dat alleen maar meer druk op Jan (afb)Reker.
pi_67199014
Reker heeft wel 4 miljoen euro gevangen voor Aissati.. een bedrag dat Ajax voor Bruno Silva vraagt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_67200015
quote:
Terugkeer naar PSV nog te vroeg voor Mark van Bommel
19 maart 2009 09:20
PSV MEDIA - Mark van Bommel vindt het nog te vroeg om terug te keren naar PSV. Dat zei de middenvelder woensdag tegenover PSV TV. Hij is vereerd met het verzoek om weer in Eindhoven te komen spelen, maar denkt zelf binnenkort zijn contract bij FC Bayern München toch te gaan verlengen.

“Het streelt mij enorm”
“PSV heeft mij gevraagd om terug te komen, dat streelt mij enorm. Ik vind het zelf nog iets te vroeg. Ik voel me fysiek nog iets te goed en denk dat ik op dit niveau nog makkelijk mee kan. Ik schat daarnaast de Duitse competitie iets hoger in dan de Nederlandse competitie, dat bedoel ik overigens niet respectloos. Mijn ambitie is groot om de UEFA Champions League nog een keer te winnen. Ik voel me nog hartstikke fit en ik acht het dus nog te vroeg acht om te komen bij PSV”, aldus Van Bommel. Hij is op dit moment weer in gesprek met zijn club om tot een nieuwe verbintenis te komen. Uiteraard volgt hij PSV van afstand nog op de voet. “Het is normaal dat als je vier keer op rij kampioen wordt, dat die vijfde keer hartstikke moeilijk is en het is ook normaal dat je een keer geen kampioen wordt. Alleen de basis moet daar zijn om volgend jaar weer voor het kampioenschap te spelen.”
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:39:43 #198
11102 knep
Mountainfreak
pi_67201384
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
Ik gun het Aissati misschien wel maar Ajax niet .
pi_67201749
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
  donderdag 19 maart 2009 @ 11:54:48 #200
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_67201952
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Nu PSV zo slecht presteert is dat helemaal zo raar niet, denk ik. Spelers moeten zich toch meestal wel in Europese wedstrijden in de kijker spelen.
Nu is er al eerder interesse voor Afellay geweest natuurlijk, dus ze kennen m wel.
25% kans dat hij blijft denk ik.
pi_67202041
quote:
Hopelijk realiseert hij zich eerder vroeger dan later dat Bayern de CL voorlopig niet gaat winnen.

Zal je zien dat ze hem nu dit seizoen pakken.
pi_67203735
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Ik hoop dat hij blijft, hij is eigenlijk de enige speler die voetballend "top" genoemd kan worden bij dit PSV. Maar ik denk dat Ibi het wel gezien heeft en hoe dan ook vertrekt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')