Ik zeg ook niet dat er niemand bij moet, maar zoals ik al zei, deze selectie had gewoon in de top 3 moeten eindigen wanneer men gebruik had gemaakt van de krachten van de selectie, ipv in een speelstijl te leunen waarbij juist de gebreken zo overduidelijk werden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:23 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je noemt 1 verdediger. Dat zegt wat mij betreft genoeg.
Maar Utrecht speelde toen ook echt een dramatische wedstrijd. Één grote gatenkaas in hun verdediging toen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:05 schreef Leso_Varen het volgende:
En dan te bedenken dat die eerste wedstrijd dit seizoen met 5-1 gewonnen werd van Utrecht... Bood mogelijkheden toen...
vorig jaar werd er ook wel erg defensief gespeeld hoor.. maar ik ben het met je eens dat Simons en Bakkal naast elkaar controleren op het middenveld moeten spelen en dan Afellay daar voor.. en dan gewoon drie aanvallers (amrabat, toivonen, dzsudzsak)..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:44 schreef rubbereend het volgende:
verschil met vorig jaar is natuurlijk ook dat we destijds met 2 prima controlerende meddenvelders speelden. Simons en Bakkal deden het buitengewoon goed, vulden elkaar aan en Bakkal kon ook prima diepgang geven. Daardoor werd er nogal eens een tegendoelpunt voorkomen. Nu staat Simons dat vooral alleen te doen en moet ook nog eens een elftal organiseren en de aanvoeder spelen. Wat veel op het bordje volgens mij. Van Bommel ging pas ook weer heel goed spelen toen hij niet meer alles hoefde te doen.
Tel daarbij op dat de verdediging gewoon minder is dan kom je al snel op meer tegendoelpunten.......
Er mogen best nieuwe spelers komen. Er moeten sowieso goede verdedigers bij. Ze hoeven van mij niet de hele selectie in de uitverkoop te doen, ik zie het zelf niet meer zo heel erg in deze twee zitten, en ze kunnen er nu nog wat voor vangen. Salcido hadden ze beter aan Valencia kunnen verkopen achteraf gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dan maar zonder linksback? Ik vind het allemaal zo makkelijk hier, die moet oprotten, die moet oprotten. Van mij mag er helemaal niemand weg. Maar moet er gewoon in elke linie een topspeler bij. Vooral voorin en achterin. Zeker als Ibi gaat dien je ook het middenveld te versterken.
De spelers die er nu lopen heb je na versterking nodig voor de breedte van de selectie.
True! Maar toch, het was wel hoopvol! PSV speelde ook goed die wedstrijd, dat is nu ook niet echt het geval.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar Utrecht speelde toen ook echt een dramatische wedstrijd. Één grote gatenkaas in hun verdediging toen.
Klopt helemaal wat je zegt, en ik vind ook dat PSV beter voetbalt dan voor Lodeweges. De opstellingen zijn wat logischer (alhoewel ik het niet met alles eens ben), en de creatieve spelers hebben nu eindelijk weer zelfvetrrouwen en dus weer van meerwaarde.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:40 schreef mcyodogg het volgende:
PSV speelt al wekenlang met vleugelspelers, en Afellay daarachter, Lodeweges zegt dat je lekker moet aanvallen zonder zorgen(quote Dzsudzsak) en het is nog steeds weinig.
Wat mij betreft zit het probleem dat de verdediging elke wedstrijd wel een cruciale fout maakt, PSV geen middenvelder heeft die een beetje kan passen, en spitsen heeft die 20 kansen nodig hebben om een goal te maken.
En dit zijn nog alleen problemen die puur met kwaliteit te maken hebben. Er zijn nog wel issues als een team dat zonder vertrouwen speelt, en fysiek weinig body biedt.
Al moet ik wel toegeven dat ze een paar keer knap teruggekomen zijn, wat enigzins spirit verraadt.
En misten ontzettend veel spelersquote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Maar Utrecht speelde toen ook echt een dramatische wedstrijd. Één grote gatenkaas in hun verdediging toen.
Nou, dat dus. Salcido en Mendez vertegenwoordigen een transferwaarde, zeker Salcido, ze uit de selectie zetten maakt die lager. Al moet je je daar niet al te druk over maken blijkbaar want dat gebeurt nu ook, Koevermans, Lazovic, Nijland, Pieters, Maza. Volgend jaar zal daar Toivonen wel bij staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:25 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat klopt. Volgens mij had Stevens ook beter nog harder kunnen zijn. Huilenbalken als Salcido en Méndez uit de selectie zetten, dat soort dingen.
Nu ging hij Méndez weer opstellen na dat er weet-ik-wat was voorgevallen. Nee, zo behoud je je autoriteit.
[..]
Verklaar je nader?
[..]
Dat is inderdaad debiel ja, maar dat roep ik al sinds het gezeik jaren geleden begon met Hiddink en van Raaij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Het is trouwens van de gekke dat de RvC een trainer naar voren schuiven. Dat dient de directie te doen en de RvC kan dan hoogstens een fiat geven aan de kandidatenlijst en later aan de definitieve aanstelling hun goedkeuring geven. Dat lijkt me de gezonde situatie. Maarja van een gezonde machtsverhouding is al jaren geen sprake bij PSV
Inderdaad. Maar breng ze dat aan hun (nog zelden aanwezige) gezonde verstand bij.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:10 schreef rubbereend het volgende:
Het is trouwens van de gekke dat de RvC een trainer naar voren schuiven. Dat dient de directie te doen en de RvC kan dan hoogstens een fiat geven aan de kandidatenlijst en later aan de definitieve aanstelling hun goedkeuring geven. Dat lijkt me de gezonde situatie. Maarja van een gezonde machtsverhouding is al jaren geen sprake bij PSV
mja knikkeren ze die eruit en dan krijgen we daarna de tandem van Geel - Adriaansequote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is inderdaad debiel ja, maar dat roep ik al sinds het gezeik jaren geleden begon met Hiddink en van Raaij.
Ook een motie van wantrouwen richting Reker natuurlijk, dat is het enige positieve aan dit verhaal
Tja, dat is een beetje het probleem, de RvC lijkt gewoon niet in staat om goede bestuurders aan te stellen, dus dan kan je bezig blijven ja. Kijk maar naar Ajax of Feyenoord. Het zou wel eens AZ kunnen zijn die met de prijzen gaat slepen de komende jarenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja knikkeren ze die eruit en dan krijgen we daarna de tandem van Geel - Adriaanse
Misschien dat hier een ideeën zijn.quote:Wat me opvalt is dat de snotapen van de RVC, helemaal geen regie in handen mogen nemen.
Deze snotapen hebben als RVC een toezichtelijke rol! Zeker geen leidinggevende, en het word tijd dat wij supporters eens wat gaan doen, voor het een nog krommere machtsverhouding word!
Dan vraag je je echter af, wie heeft de ballen en kwaliteit om de leiding te nemen voor actie?
We lopen er echter nog teveel achter als een stel hersenloze kuddedieren (op enkelingen na).
Zoals Hugo Borst als zei bij Studio Voetbal: 'Het lijkt alsof de provincieclubs de macht aan het grijpen zijn'quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat is een beetje het probleem, de RvC lijkt gewoon niet in staat om goede bestuurders aan te stellen, dus dan kan je bezig blijven ja. Kijk maar naar Ajax of Feyenoord. Het zou wel eens AZ kunnen zijn die met de prijzen gaat slepen de komende jaren
CLubs die het structureel goed doen hebben gewoon een fatsoenlijk beleid. AZ staat trouwens natuurlijk ook bovenaan vanwege de tientallen miljoenen die Scheringa erin gepompt heeft. Maar geld is slechts een voorwaarde voor succes, geen garantie.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zoals Hugo Borst als zei bij Studio Voetbal: 'Het lijkt alsof de provincieclubs de macht aan het grijpen zijn'
Goed nieuws voor PSV dus.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Zoals Hugo Borst als zei bij Studio Voetbal: 'Het lijkt alsof de provincieclubs de macht aan het grijpen zijn'
Salcido was in de tijd van Alex goed, daarna is het niet meer dan middelmaat gebleken. Brechet vind ik steeds beter spelen de laatste weken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 14:39 schreef -Vaduz- het volgende:
En daar ligt ook het probleem. Marcellis en Salcido kunnen ermee door. Maar een rots in de branding a la Alex is er niet. Brechet en Culina heb je niets aan.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:08 schreef Barca het volgende:
Cootje serieus kandidaat om de nieuwe trainer/coach van Eindhoven te worden.
Een coach die hard kan zijn (zoals ook Stevens) maar ik denk ook een coach die zijn spelers goed aanvoelt en daar goed gebruik van maakt.
Nu nog een grote schoonmaak in de selectie en Eindhoven zal volgend seizoen weer meedoen. Helaas!
Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Salcido was in de tijd van Alex goed, daarna is het niet meer dan middelmaat gebleken. Brechet vind ik steeds beter spelen de laatste weken.
Liever laat je daar Brechet staan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.
Als die personen er niet meer zouden rondlopen, dan nog gaat hij niet terugkomen hoor. Die zit voorlopig wel goed in Moskou/Londen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KELDER het volgende:maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
Hiddink zie ik sowieso niet meer trug komen bij PSV.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KELDER het volgende:
ach en wee, wat is er toch met ons mooie clubje gebeurd
zowel rutten als co zie ik niet als DE oplossing
maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
Die halve aankopen, daar moeten ze eens mee ophouden. Wat heb je nou aan 2 bijna goede spelers?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ik denk dat ze portomonee niet voor grotere bedragen trekken dan 8 miljoen. Ja.. wellicht 9 miljoen voor de zoveelste kut aankoop.
je gaat Ibi toch niet vervangen door een controlerende middenvelder?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:01 schreef Alulu het volgende:
Ik denk dat PSV het wel moeilijk krijgt volgend jaar. Ik niet dat men over de financiele middelen beschikt om wat leuke spelers te halen (2 a 3) die allen echt een toegevoegde waarde zullen hebben. Als Ibbi vertrekt moeten ze voor Engelaar gaan. Ook vind ik Tiote van Twente een goede controlerende middenvelder. Amrabat had ik dit seizoen wat meer van verwacht moet ik zeggen, maar aan de andere kant is het pas zijn eerste seizoen, is hij nog jong en kwam van VVV.
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Mocht Hiddink blijven bij Chelsea, dan heb je natuurlijk kans dat er weer een mooie connectie ontstaat tussen de 2 clubs, en dat er weer wat talent enzo hier uitgeprobeert zal worden.
Op welke positie speelt hij?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijn
Als ie rechtsback gaat spelen, vind ik het prima dat ie komt.quote:
Aanvallende middenvelder, hij kan ook wel voorin uit de voeten.quote:
Zou mooi zijn, maar die band met chelsea nu is niet echt het jut van het of het van jut.. of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijn
Niet blij. Ik vind hem te wisselvallig, en het is ook nog eens zo'n zeikerd in het veld tegen jonkies, dus zo'n gozer verneukt al snel de sfeer en het zelfvertrouwen.quote:
Zak 'ns lekker doorquote:
quote:PSV komt terug op bezuinigingen jeugdopleiding
18/03/2009 10:35
EXCLUSIEF - De economische malaise en het sportieve verval beginnen hun tol te eisen bij PSV. De Eindhovense club, die komend seizoen niet zal uitkomen in de Champions League, bekijkt op welke terreinen er bezuinigd kan worden. In eerste instantie besloot de directie te korten op de jeugdopleiding. Dit tot groot ongenoegen van hoofd opleiding Wiljan Vloet, die met succes de discussie aanging met algemeen directeur Jan Reker.
'Ik heb Jan kunnen overtuigen van het belang van de opleiding voor PSV', reageert Vloet. 'Ik begrijp dat de club in deze situatie elke euro heel bewust moet uitgeven. Maar dat mag nooit ten koste gaan van de jeugd. Stilstand is achteruitgang, als we de kraan dichtdraaien krijgen we de achterstand op andere clubs nooit weggewerkt. We werken allemaal niet voor niets keihard om de opleiding naar een hoger niveau te tillen.'
'Het was een rumoerig weekje', aldus Vloet. 'Ik heb heel pittige gesprekken gevoerd met Jan. Maar de uitkomsten zijn positief. De meeste parttimers krijgen nu zelfs een aanbod om fulltime in dienst te komen bij PSV.' Helemaal tevreden is Vloet niet. Zo kreeg hij nog geen toezegging over de naar zijn mening noodzakelijke investeringen in de accommodatie. 'Ik heb nog heel wat wensen op mijn lijstje. Daar gaan we later nog wel over stoeien. Maar ik ben blij dat de directie het belang van de opleiding in ieder geval inziet.'
Op dit moment komen drie spelers uit de eigen opleiding regelmatig aan spelen toe in het eerste elftal van PSV. Van hen zijn Ibrahim Afellay en Dirk Marcellis ook vaste waarden in de selectie van het Nederlands elftal. Otman Bakkal behoort tot de voorselectie van Nederland B.
nee want dan komt Pieters in de basisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.
of Zonneveldquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want dan komt Pieters in de basis
bovendien komt Wuytens terug en die doet het helemaal niet verkeerd bij de Graafschap volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:
Met Simons en Bakkal hebben we 2 goede controlerende middenvelders.
We hebben fatsoenlijke verdedigers nodig.
In de aanval loopt genoeg talent, dat komt heus wel een keer goed.
Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
Ik zou juist de prioriteit geven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:
Met Simons en Bakkal hebben we 2 goede controlerende middenvelders.
We hebben fatsoenlijke verdedigers nodig.
In de aanval loopt genoeg talent, dat komt heus wel een keer goed.
Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
Ik zie het niet in hem zitten, is nooit een echte topper geweest en ook nog eens over the hill nou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef msnk het volgende:
Hoe blij is men met de komst van Ooijer?
Topspits is prioriteit nummer 1, maar ook de andere 2 linies móét een topper bij. Geen middelmaat: top.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zou juist de prioriteit aangeven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.
Vervolgens moeten er weer echte degelijke wendbare backs komen, type Lee. Al hoeft het aanvallend niet top te zijn, zolang ze maar niet makkelijk te passeren door vleugelspitsen. Geen backs meer kopen op basis van 1 leuke voorzet per wedstrijd ala Kromkamp.
Ik denk niet dat het alleen aan het systeem of het verkeerd gebruiken van die spelers ligt. De PSV-kwaliteit ontbreekt gewoon bij beide spelers. Investeren in een topspits die van de 3 kansen er 2 scoort, dat moet in ieder geval gebeuren. Want hoeveel wedstrijden hebben we dit seizoen al verloren terwijl we terwijl we zelf eerst 2 à 3 goede kansen hadden om op een veilige voorsprong te komen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah. als je gewoon het hele seizoen met Koef en Lazovic ernaast in de basis speelt, dan ben je in principe wel verzekerd van zo'n 40 goals: Ongeveer 25 voor Koef, en 15 voor Danko. Het probleem is echt dat beide spelers compleet verkeerd gebruikt worden.
In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Waar willen jullie het geld vandaan halen voor al die top aankopen?
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.
Zelf zie ik het nog best goedkomen komend seizoen. Ooijer is een degelijke verdediger, die staat niet voor niks gewoon bij blackburn in de basis. Verder hebben we genoeg kwaliteit om mee te draaien in de top van de Eredivisie, alleen komt het er nu niet echt uit. Het enige waar ik bang voor ben is het vertrek van Afellay.
Daar is Toivonen van gekocht. Ik denk dat we maar weinig te besteden hebben nu we de CL inkomsten mislopen. Het enige geld wat we ws te besteden hebben is geld dat vrijkomt door verkoop van spelers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.
Ik ga niet over het geld, ik geef alleen maar voorwaarden aan waaraan je moet voldoen als je met enige zekerheid weer bovening mee wil doen volgend jaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Waar willen jullie het geld vandaan halen voor al die top aankopen?
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Jammer dat Aissati het goed deed bij onze vrienden uit de randstad.
Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:42 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wat zou Reker denken als hij deze wedstrijd gezien heeft?
die zijn ziek van het lachen..quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat zou Heerenveen denken als ze de Sulejmani zien die dit seizoen bij Ajax voetbalt?
En terecht.quote:
Spaan is van het begin af aan steeds heel lovend geweest over Aissati. Volgens mij meerdere keren een 10 gekregen, en dat was nog gewoon voordat hij naar Ajax ging.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Aissati was gewoon een verdomd jankertje.. SPAAN HIMSELF ZEI HET! Maar nu? Nu word ie de hemel in gesprezen, omdat ie bij zijn clubje speelt.
Ah fijn, ik gun het hem NIET toe, bovenal omdat het zo'n jankertje was toen ie gut oh gut niet speelde. Ah boehoehoeeee.
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:03 schreef mcyodogg het volgende:
Sky Sports ziet Amrabat wel zitten.
Sky Sports Scout< - Nordin Amrabat
Geef hem tijd. Komt er wel.quote:Op donderdag 19 maart 2009 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vooralsnog komt er dit seizoen vrij weinig uit.
Als ie nu los is, heeft ie daar driekwart seizoen voor nodig gehad...quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah... die goal zou wel eens bevrijdend kunnen werken. Voor de goal speelde hij redelijk zwak, maar nadat hij dat balletje inkopte kwamen ook opeens de voorzetten enzo aan, waren de loopacties beter, was hij wat scherper aan de bal. Iedereen weet dat Sulejmani gewoon een prima speler is, maar blijkbaar heeft hij wat tijd nodig om weer op niveau te komen.
quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:38 schreef Dylan Dog het volgende:
IK had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik denk dat Co moet komen.
Vind ik juiste een goede zaak, het is een ongelooflijk talent en als hij slaagt in Amsterdam legt dat alleen maar meer druk op Jan (afb)Reker.quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476quote:Terugkeer naar PSV nog te vroeg voor Mark van Bommel
19 maart 2009 09:20
PSV MEDIA - Mark van Bommel vindt het nog te vroeg om terug te keren naar PSV. Dat zei de middenvelder woensdag tegenover PSV TV. Hij is vereerd met het verzoek om weer in Eindhoven te komen spelen, maar denkt zelf binnenkort zijn contract bij FC Bayern München toch te gaan verlengen.
“Het streelt mij enorm”
“PSV heeft mij gevraagd om terug te komen, dat streelt mij enorm. Ik vind het zelf nog iets te vroeg. Ik voel me fysiek nog iets te goed en denk dat ik op dit niveau nog makkelijk mee kan. Ik schat daarnaast de Duitse competitie iets hoger in dan de Nederlandse competitie, dat bedoel ik overigens niet respectloos. Mijn ambitie is groot om de UEFA Champions League nog een keer te winnen. Ik voel me nog hartstikke fit en ik acht het dus nog te vroeg acht om te komen bij PSV”, aldus Van Bommel. Hij is op dit moment weer in gesprek met zijn club om tot een nieuwe verbintenis te komen. Uiteraard volgt hij PSV van afstand nog op de voet. “Het is normaal dat als je vier keer op rij kampioen wordt, dat die vijfde keer hartstikke moeilijk is en het is ook normaal dat je een keer geen kampioen wordt. Alleen de basis moet daar zijn om volgend jaar weer voor het kampioenschap te spelen.”
Ik gun het Aissati misschien wel maar Ajax nietquote:Op donderdag 19 maart 2009 00:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo jammer!? Door het idiote beleid en daardoor de achterlijke trainers bij PSV heeft die jongen 2 jaar vrijwel stilgestaan in zijn ontwikkeling terwijl die gewoon al jaren in de basis had horen te staan. Groot gelijk dat hij nu naar een andere club is en ik hoop echt dat hij het daar uitstekend gaat doen. Ik gun hem echt het allerbeste, ongeacht bij welke club hij gaat spelen. Schitterende speler en een prima gozertje.
Nu PSV zo slecht presteert is dat helemaal zo raar niet, denk ik. Spelers moeten zich toch meestal wel in Europese wedstrijden in de kijker spelen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Hopelijk realiseert hij zich eerder vroeger dan later dat Bayern de CL voorlopig niet gaat winnen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:05 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=6476
Ik hoop dat hij blijft, hij is eigenlijk de enige speler die voetballend "top" genoemd kan worden bij dit PSV. Maar ik denk dat Ibi het wel gezien heeft en hoe dan ook vertrekt.quote:Op donderdag 19 maart 2009 11:48 schreef Dvm86 het volgende:
Is er nou eigenlijk al eens concrete interesse voor Afellay geweest? Ik vind hem echt een topspeler, zeker nu hij veel minder geblesseerd is, maar in tegenstelling tot veel andere talenten lijkt de (concrete) belangstelling toch uit te blijven. Denken jullie dat hij na de zomer nog voor PSV uitkomt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |