nee want dan komt Pieters in de basisquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Salcido werd natuurlijk opeens vaak op een compleet verkeerde positie gezet, en zijn vertrouwen is erg aangetast door Stevens. Tja... spelers gaan dan gewoon slechter spelen. Zet hem gewoon centraal naast Marcellis en je hebt een prima centraal duo.
of Zonneveldquote:Op woensdag 18 maart 2009 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee want dan komt Pieters in de basis
bovendien komt Wuytens terug en die doet het helemaal niet verkeerd bij de Graafschap volgens mijquote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:
Met Simons en Bakkal hebben we 2 goede controlerende middenvelders.
We hebben fatsoenlijke verdedigers nodig.
In de aanval loopt genoeg talent, dat komt heus wel een keer goed.
Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
Ik zou juist de prioriteit geven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:25 schreef ErikT het volgende:
Met Simons en Bakkal hebben we 2 goede controlerende middenvelders.
We hebben fatsoenlijke verdedigers nodig.
In de aanval loopt genoeg talent, dat komt heus wel een keer goed.
Er was toch nog 20 miljoen? Daar moet toch minstens één heel goede verdediger voor te kopen zijn.
Ik zie het niet in hem zitten, is nooit een echte topper geweest en ook nog eens over the hill nou.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:30 schreef msnk het volgende:
Hoe blij is men met de komst van Ooijer?
Topspits is prioriteit nummer 1, maar ook de andere 2 linies móét een topper bij. Geen middelmaat: top.quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik zou juist de prioriteit aangeven aan een centrumspits die wél kansen afmaakt. Talent genoeg in de voorhoede maar dat geldt alleen voor de vleugelposities. Danko en Koef mogen allebei weg, en probeer dan weer koste wat kost échte top te scouten, iemand die er direct staat dus niet weer iemand voor de toekomst. Dan mag hij de strijd aangaan met barbie.
Vervolgens moeten er weer echte degelijke wendbare backs komen, type Lee. Al hoeft het aanvallend niet top te zijn, zolang ze maar niet makkelijk te passeren door vleugelspitsen. Geen backs meer kopen op basis van 1 leuke voorzet per wedstrijd ala Kromkamp.
Ik denk niet dat het alleen aan het systeem of het verkeerd gebruiken van die spelers ligt. De PSV-kwaliteit ontbreekt gewoon bij beide spelers. Investeren in een topspits die van de 3 kansen er 2 scoort, dat moet in ieder geval gebeuren. Want hoeveel wedstrijden hebben we dit seizoen al verloren terwijl we terwijl we zelf eerst 2 à 3 goede kansen hadden om op een veilige voorsprong te komen?quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:54 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah. als je gewoon het hele seizoen met Koef en Lazovic ernaast in de basis speelt, dan ben je in principe wel verzekerd van zo'n 40 goals: Ongeveer 25 voor Koef, en 15 voor Danko. Het probleem is echt dat beide spelers compleet verkeerd gebruikt worden.
In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Waar willen jullie het geld vandaan halen voor al die top aankopen?
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.
Zelf zie ik het nog best goedkomen komend seizoen. Ooijer is een degelijke verdediger, die staat niet voor niks gewoon bij blackburn in de basis. Verder hebben we genoeg kwaliteit om mee te draaien in de top van de Eredivisie, alleen komt het er nu niet echt uit. Het enige waar ik bang voor ben is het vertrek van Afellay.
Daar is Toivonen van gekocht. Ik denk dat we maar weinig te besteden hebben nu we de CL inkomsten mislopen. Het enige geld wat we ws te besteden hebben is geld dat vrijkomt door verkoop van spelers.quote:Op woensdag 18 maart 2009 18:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In de winterstop stond er schijnbaar ook een zak geld klaar voor een nieuwe spits. Daarnaast zal Afellay inderdaad verkocht gaan worden, hopelijk voor een bedrag rond de 20 miljoen. Daar moet gewoon kwaliteit mee terug te halen zijn.
Ik ga niet over het geld, ik geef alleen maar voorwaarden aan waaraan je moet voldoen als je met enige zekerheid weer bovening mee wil doen volgend jaarquote:Op woensdag 18 maart 2009 18:07 schreef neilpad het volgende:
Waar willen jullie het geld vandaan halen voor al die top aankopen?
Dat is er gewoon niet. Ik denk dat onze toekomstige trainer blij mag zijn als hij één fatsoenlijke aankoop kan doen in de zomer.
quote:Op woensdag 18 maart 2009 23:27 schreef knep het volgende:
Jammer dat Aissati het goed deed bij onze vrienden uit de randstad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |