Als die personen er niet meer zouden rondlopen, dan nog gaat hij niet terugkomen hoor. Die zit voorlopig wel goed in Moskou/Londen.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KELDER het volgende:maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
Hiddink zie ik sowieso niet meer trug komen bij PSV.quote:Op woensdag 18 maart 2009 08:57 schreef KELDER het volgende:
ach en wee, wat is er toch met ons mooie clubje gebeurd
zowel rutten als co zie ik niet als DE oplossing
maar DE oplossing zit lekker in london/moskou en gaat niet terugkomen zolang er bepaalde personen rondlopen bij PSV
Die halve aankopen, daar moeten ze eens mee ophouden. Wat heb je nou aan 2 bijna goede spelers?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nou ik denk dat ze portomonee niet voor grotere bedragen trekken dan 8 miljoen. Ja.. wellicht 9 miljoen voor de zoveelste kut aankoop.
je gaat Ibi toch niet vervangen door een controlerende middenvelder?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:01 schreef Alulu het volgende:
Ik denk dat PSV het wel moeilijk krijgt volgend jaar. Ik niet dat men over de financiele middelen beschikt om wat leuke spelers te halen (2 a 3) die allen echt een toegevoegde waarde zullen hebben. Als Ibbi vertrekt moeten ze voor Engelaar gaan. Ook vind ik Tiote van Twente een goede controlerende middenvelder. Amrabat had ik dit seizoen wat meer van verwacht moet ik zeggen, maar aan de andere kant is het pas zijn eerste seizoen, is hij nog jong en kwam van VVV.
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijnquote:Op woensdag 18 maart 2009 12:25 schreef Yi-Long het volgende:
Mocht Hiddink blijven bij Chelsea, dan heb je natuurlijk kans dat er weer een mooie connectie ontstaat tussen de 2 clubs, en dat er weer wat talent enzo hier uitgeprobeert zal worden.
Op welke positie speelt hij?quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijn
Als ie rechtsback gaat spelen, vind ik het prima dat ie komt.quote:
Aanvallende middenvelder, hij kan ook wel voorin uit de voeten.quote:
Zou mooi zijn, maar die band met chelsea nu is niet echt het jut van het of het van jut.. of iets dergelijks.quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:27 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Gael Kakuta naar PSV zou briljant zijn
Niet blij. Ik vind hem te wisselvallig, en het is ook nog eens zo'n zeikerd in het veld tegen jonkies, dus zo'n gozer verneukt al snel de sfeer en het zelfvertrouwen.quote:
Zak 'ns lekker doorquote:
quote:PSV komt terug op bezuinigingen jeugdopleiding
18/03/2009 10:35
EXCLUSIEF - De economische malaise en het sportieve verval beginnen hun tol te eisen bij PSV. De Eindhovense club, die komend seizoen niet zal uitkomen in de Champions League, bekijkt op welke terreinen er bezuinigd kan worden. In eerste instantie besloot de directie te korten op de jeugdopleiding. Dit tot groot ongenoegen van hoofd opleiding Wiljan Vloet, die met succes de discussie aanging met algemeen directeur Jan Reker.
'Ik heb Jan kunnen overtuigen van het belang van de opleiding voor PSV', reageert Vloet. 'Ik begrijp dat de club in deze situatie elke euro heel bewust moet uitgeven. Maar dat mag nooit ten koste gaan van de jeugd. Stilstand is achteruitgang, als we de kraan dichtdraaien krijgen we de achterstand op andere clubs nooit weggewerkt. We werken allemaal niet voor niets keihard om de opleiding naar een hoger niveau te tillen.'
'Het was een rumoerig weekje', aldus Vloet. 'Ik heb heel pittige gesprekken gevoerd met Jan. Maar de uitkomsten zijn positief. De meeste parttimers krijgen nu zelfs een aanbod om fulltime in dienst te komen bij PSV.' Helemaal tevreden is Vloet niet. Zo kreeg hij nog geen toezegging over de naar zijn mening noodzakelijke investeringen in de accommodatie. 'Ik heb nog heel wat wensen op mijn lijstje. Daar gaan we later nog wel over stoeien. Maar ik ben blij dat de directie het belang van de opleiding in ieder geval inziet.'
Op dit moment komen drie spelers uit de eigen opleiding regelmatig aan spelen toe in het eerste elftal van PSV. Van hen zijn Ibrahim Afellay en Dirk Marcellis ook vaste waarden in de selectie van het Nederlands elftal. Otman Bakkal behoort tot de voorselectie van Nederland B.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |