Hoezoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel tekent bij bij Bayerndat maakt de kans dat hij volgend jaar naar Eindhoven komt volgens mij een stuk groter
Omdat hij maar voor een jaar bijtekent. Als hij naar een andere club zou gaan, zou dat waarschijnlijk voor 2 of 3 jaar zijn.quote:
Oooow zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat hij maar voor een jaar bijtekent. Als hij naar een andere club zou gaan, zou dat waarschijnlijk voor 2 of 3 jaar zijn.
Ehh, het staat ook in het ED hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goede coach. Weet niet of hij zo goed zou passen bij psv.
Tevens, voetbalzone
i know.. niet erg betrouwbaar, maar ik was vooral ook benieuwd hoe men over hem zou denken als coach van PSV.. en het helpt wel om zo'n discussie op gang te brengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goede coach. Weet niet of hij zo goed zou passen bij psv.
Tevens, voetbalzone
Was Stevens te streng dan? En was dat de reden dat er geen chemie was tussen hem en de spelers?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Cheiron het volgende:
Stevens was te streng dus gaan ze Adriaanse halen? Klinkt als een goed plan...
Ik zie alweer een krantenartikel van Salcido voor mequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Cheiron het volgende:
Stevens was te streng dus gaan ze Adriaanse halen? Klinkt als een goed plan...
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen. En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging. Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef ErikT het volgende:
Adriaanse is een heel goede trainer. Als bepaalde spelers daar niet tegen kunnen, rotten ze maar op. Het is nu ook niet zo alsof PSV rekening moet houden met haar vedetten bij het aanstellen van een trainer, want we hebben geen vedetten.
nou ja wie weet hebben ze daar hun les uit geleerd..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen. En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging. Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.
Dat klopt. Volgens mij had Stevens ook beter nog harder kunnen zijn. Huilenbalken als Salcido en Méndez uit de selectie zetten, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen.
Verklaar je nader?quote:En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging.
Mwah, zoveel hoeven er volgens mij niet weg. Er staan heel wat voetballers die het goed zouden doen in een goed draaiend elftal. 3 spelers die het zooitje aan de gang kunnen krijgen en de andere 7 spelen ook opeens goed.quote:Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie.
Wat moet PSV met die oude man?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie. Ze worden alleen te vaak verkeerd gebruikt/opgesteld.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ze Foppe zouden halen.
Want ik vrees als deze man komt, we weer hetzelfde gezeik krijgen als met Stevens. Salcido etc gaan weer zeiken, dat ze zich dood voelen als ze hem aankijken en dat soort crap.quote:Twijfels twijfels.. ik zie liever Rutten komen. En zeker als de RVC hem naar voren heeft geschoven. Dat ongedierte moet weggewerkt worden!
Salcido en Mendez moeten gewoon oprotten...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Want ik vrees als deze man komt, we weer hetzelfde gezeik krijgen als met Stevens. Salcido etc gaan weer zeiken, dat ze zich dood voelen als ze hem aankijken en dat soort crap.
Heel serieus.quote:
Foppe weet wel het beste uit een team te halen, kan goed met jong en oud omgaan, wisselt vaak goed, heeft gewoon veel tactisch inzicht, en zou ook wel goed passen bij de cultur van PSV (gemoedelijk en respectvol, en op basis van gelijkheid, eerlijkheid en hard werken).quote:
Je noemt 1 verdediger. Dat zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Heel serieus.
Afellay, Simons, Dzsudzsak, Amrabat, Lazovic, Koevermans, Bakkal, Marcellis, Toivonen, vind ik allemaal goed genoeg om in een kampioenselftal te spelen in de NLse competitie. Dit elftal hoort gewoon altijd top 3 te eindigen. Het probleem is dat ze gewoon al jaren zeer matige trainers hebben en die de spelers regelmatig op de verkeerde plekken neerzetten, of in het verkeerde systeem laten spelen. Tja...(!)
Foppequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie. Ze worden alleen te vaak verkeerd gebruikt/opgesteld.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ze Foppe zouden halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |