Boeiend, het is 1-0.quote:Op maandag 16 maart 2009 01:38 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ook alleen maar dankzij lazovic he.
we zijn nu top 5quote:Op maandag 16 maart 2009 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dit gun ik Lodeweges wel.![]()
En Lazovic ook uiteraard.
Hoewel ik normaal PSV toch het sympathiekst vind van de top drie.![]()
PSV, Ajax, Groningen, Twente en Heerenveen?quote:
+ het komende seizoen.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:54 schreef ruud.nl het volgende:
Goed, de lijdensweg duurt nog maar 7 wedstrijden.
Leuk gerelativeerd, maar als je structureel punten verliest omdat je de kansen niet afmaakt of domme goals weggeeft in de slotseconden, dan moet je de oorzaak toch wat verder zoeken dan gewoon pech. Dan kan ik het niet meer zonnig bekijkenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef Tallie1982 het volgende:
Lazovic gaf die bal voor in de 1e helft die bedoelt was voor Toivonen. Mendez die erachter stond had hem makkelijk binnen kunnen schieten. In de 2e helft die kans van Lazovic was moeilijker om naast te schieten dan hem erin te schieten. Ook die hoge bal. Waarom houdt die die aan ? Gewoon met de kop in 1x op goal. Veel meer kans. En dan ook nog die briljante pas van Afellay op Bakkal. Dit was wel een moeilijkere kans. Al met al ben ik nog net niet depressief. Bekijk het van de zonnige kant. Tegen Heerenveen krijgen we in de laatste minuten een punt afgenomen dat we verdienden. Tegen Twente wordt de overwinning in de laatste secondes uit handen gegeven. Tegen Feijenoord werden heel veel kansen gemist. Tegen de verhouding in ( tenminste in de 2e helft ) scoort feijenoord. Hadden minimaal een punt verdiend. We hebben het echt niet slecht gedaan in die 3 wedstrijden maar moeten gewoon die kansen eens gaan benutten. En niks meer weggeven in de slotminuten
De afgelopen 2 jaar werden we kampioen in die wedstrijdquote:Op maandag 16 maart 2009 11:00 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Gelukkig kunnen jullie weer vertrouwen tanken volgende week in de traditioneel lastige wedstrijd Vitesse-thuis
Ik hoop dat ik dat woord in de laatste wedstrijden niet te vaak hoef te gebruiken.quote:Op maandag 16 maart 2009 08:54 schreef ruud.nl het volgende:
mja dat zal er dit jaar niet inzitten..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar werden we kampioen in die wedstrijd
+ play-offsquote:Op maandag 16 maart 2009 08:54 schreef ruud.nl het volgende:
niet als Twente en Heerenveen gewoon in de beker finale komenquote:
Nopequote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat zal er dit jaar niet inzitten..
Vorig jaar kampioen in Arnhemquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar werden we kampioen in die wedstrijd
ik snap niet dat Lodeweges als 2de keus geldt..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
De lijdensweg is nog lang, aangezien ik Rutten niet zie komen. En aangezien het ongedierte Lodeweges als 2e keus maakt.
Dit kan wel nog minimaal 1 seizoen langer worden als het niet structureel bij de middenmoot is.
Daar kun je mijnsinziens eigenlijk niet op wachten...........quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overduidelijk gezakt voor het examen, zo lijkt me.
Willen jullie nog steeds wachten op het eventuele ontslag van Rutte bij Schalke of kan er inmiddels naar een andere naam gekeken worden?
precies.. als je gaat wachten kan het misschien wel tot juni/juli duren en dan loop je natuurlijk de kans dat spelers die je wil aantrekken niet zo lang willen wachten en voor een andere club zullen kiezen..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar kun je mijnsinziens eigenlijk niet op wachten...........
Ik snap wel dat ze zo denken, want het past in het plaatje [zwak/slecht beleid]quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik snap niet dat Lodeweges als 2de keus geldt..
Lodeweges/Cocu is ook gesuggereerd als Rutten niet komt, en de kans dat Rutten komt schat ik niet hoger dan 50% in.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze wachten gewoon tot Rutten vrij komt, alleen gaat die dit seizoen niet meer ontslagen worden. En in de zomer pas je nieuwe trainer aanstellen is eigenlijk wat aan de late kant
Het is voetbal he, Philip kan ook opstappen bij het NL 11tal. Maar je moet je zo langzamerhand afvragen of trainers nog wel trek in PSV hebben. Iedereen met een beetje verstand ziet dat het bij PSV een grote janboel (quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Cocu is toch wat druk met het NL elftal volgend seizoen? Zie hem dan niet fulltime bij PSV bezig zijn.
En wachten op Rutten is inderdaad wat leip, dalijk wordt hij niet eens ontslagen, en kan je weer op zoek naar de 6e of 7e keus omdat de anderen ook allemaal bezet zijn of niet meer willen.
barbequequote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
offtopic.... wat betekent BBQ?
ontopic. Ik hoop dat meer supporters dit voelen, en onderhand een grote protestactie reeks gaan opzetten tegen dit tuig.
Jullie weg of je huis weg of iets dergelijks.
Uiteindelijk zal de pleuris wel een keer uitbreken maar voorlopig zullen de meeste supporters het nog wel even willen aanzien.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
offtopic.... wat betekent BBQ?
ontopic. Ik hoop dat meer supporters dit voelen, en onderhand een grote protestactie reeks gaan opzetten tegen dit tuig.
Jullie weg of je huis weg of iets dergelijks.
Als ik de geluiden een tijdje geleden zo hoorde rond het vertrek van Stevens denk ik Reker aankomende zomer weg is.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de pleuris wel een keer uitbreken maar voorlopig zullen de meeste supporters het nog wel even willen aanzien.
Positief vind ik dat Reker en co ook steeds vaker kritiek krijgen van journalisten die vorig jaar nog zo hoog opgaven over hoe hij de club 'gered' had van de financiële ondergang en mafioso.
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideequote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is niet genoeg, aangezien de RVC niet weg gaat/wil. Dan denk ik, hardhandig wegwerken dat tuig.
Reker is maar een puppet van de RVC.
waarom dan niet nu meteen weg? Voor de zomer nog een nieuwe directeur aanstellen en die een trainer laten aanstellen.. anders krijg je straks weer dat gezeik dat er een trainer van Reker zit en dat de nieuwe directeur die niet wil en em bij het minste of geringste eruit werkt..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik de geluiden een tijdje geleden zo hoorde rond het vertrek van Stevens denk ik Reker aankomende zomer weg is.
Rofl. idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideehij zegt in ieder geval vaak rare dingen
Klopt, maar de RvC slaagt er maar niet in een fatsoenlijk bestuur neer te zetten bij PSV en bemoeit zich nadrukkelijk met de dagelijkse gang van zaken. Dat hoort niet, als ze dat zo graag willen doen moeten ze zelf in de directie van PSV gaan zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideehij zegt in ieder geval vaak rare dingen
Dat was tot een tijdje geleden zo met Schuitemaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar de RvC slaagt er maar niet in een fatsoenlijk bestuur neer te zetten bij PSV en bemoeit zich nadrukkelijk met de dagelijkse gang van zaken. Dat hoort niet, als ze dat zo graag willen doen moeten ze zelf in de directie van PSV gaan zitten.
Klopt, maar dan zijn ze makkelijker buiten te werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was tot een tijdje geleden zo met Schuitemaook geen onverdeeld succes
als daarmee de rust en het topsport klimaat terugkeert ben ik zeer zeker voor, maar ja wie nietquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was tot een tijdje geleden zo met Schuitemaook geen onverdeeld succes
Maar volgens mij zijn we het er hier in deze reeks wel over eens dat de gehele leiding van de club wel wat vernieuwing kan gebruiken
van alleen heerschappij was de laatste jaren natuurlijk al geen sprake meerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:01 schreef stoofstraat het volgende:
In geen enkele krant heb ik gelezen dat, door het verlies gisteren, PSV officieel geen kampioen meer kan worden. 7 wedstrijden te gaan, 23 punten verschil. Bizar zeg, na jaren van alleenheerschappij.
quote:Willem II vreest zware kwetsuur Manco
PSV liet vorige week weten dat het Reimond Manco vaker in actie wil zien bij Willem II, maar de kans is aanwezig dat de aanvaller helemaal niet meer voor de Tilburgers zal spelen. Willem II vreest dat de dribbelaar een zware blessure heeft opgelopen. Manco wordt spoedig onderzocht in het ziekenhuis. De van PSV gehuurde aanvaller kwam volgens AD/Sportwereld tijdens een partijvorm op de training van maandag verkeerd terecht. Manco blesseerde daarbij zijn knie en moest weggedragen worden door de fysiotherapeut. De eerste diagnose stelt dat de Zuid-Amerikaan wel eens een behoorlijke periode uit de roulatie zou kunnen zijn.
De blessure betekent niet alleen slecht nieuws voor Manco en Willem II, maar ook voor PSV. De Brabanders hoopten dat de dribbelaar zou kunnen rijpen in Tilburg maar daar is tot dusver weinig van terecht gekomen. De teller van de achttienjarige Peruviaan, die vorig jaar van Alianza Lima werd overgenomen, staat pas op 83 speelminuten
quote:PSV geen stap verder na Stevens
Door ROB HARTOG
EINDHOVEN - De ranglijst liegt niet. Het zijn de woorden van Dwight Lodeweges, tot het slot van dit seizoen de tijdelijke opvolger van Huub Stevens. Eind januari stond PSV bij het vrijwillige vertrek van Stevens vijfde, met drie punten achterstand op Heerenveen. Die positie bekleedt PSV nog steeds, de marge met de Friezen is ondertussen gegroeid tot acht punten.
Lodeweges heeft PSV ontegenzeggelijk aan het voetballen gekregen, al was daar zondag in de Kuip tegen Feyenoord weinig van te zien. Qua prestaties heeft de club echter geen stap vooruit gezet. De kans op rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal, in dit geval maximaal het financieel en sportief minder aantrekkelijke toernooi om de UEFA Cup, is nog niet helemaal verkeken, maar PSV heeft vermoedelijk wel de ontsnappingsroute via de play-offs nodig volgend seizoen Europa in te mogen.
In en rond Eindhoven is er niemand die dat Lodeweges verwijt. Sterker nog, de ‘interim’ ligt binnen en buiten de club goed. Zelfs spits Danko Lazovic, qua karakter toch een speler die bij voorkeur eerder naar een ander wijst dan de hand in eigen boezem steekt, nam het zondag in Rotterdam op voor zijn coach.
,,Hij kan er niets aan doen dat ik twee open kansen miste.’’ Aanvoerder Timmy Simons viel hem bij. ,,We hadden de wedstrijd, zeker na rust, onder controle. Net als eerder tegen Heerenveen en FC Twente gaven we het zelf weg. Dat kun je de trainer niet aanrekenen.’’
Lodeweges heeft te maken met dezelfde problemen als zijn voorganger Stevens. Het huidige PSV ontbeert pure kwaliteit. In alle linies is de ploeg nét geen top. Dat begint al in het doel. Isaksson doet het de laatste maanden bepaald niet slecht, maar de Zweedse goalie is geen wondermens, zoals Gomes dat vaak wél was.
Ook in de defensie is PSV geen topploeg. Op Culina, Marcellis, Bréchet en Salcido valt weinig aan te merken, maar dat kleine beetje extra ontbreekt. Niet voor niets, hoopt algemeen directeur Jan Reker André Ooijer terug te halen. Met zijn ervaring moet hij de achterste linie vooral in mentaal opzicht bij de hand nemen, zoals Alex dat ooit deed.
Leiderschap, een beladen woord in Eindhoven. Niemand wil aanvoerder Simons openlijk afvallen, daar is de Belg te sympathiek voor, maar hij mist de klasse en capaciteiten als een veldheer zijn troepen aan te voeren. Een type Van Bommel ontbreekt in de selectie. Een speler met een ‘over mijn lijk’ mentaliteit, die als het nodig is de grens van het toelaatbare opzoekt, daar zelfs soms over heen gaat. De huidige spelersgroep telt te veel ideale schoonzonen, die afhaken zodra op leven en dood een oorlog moet worden gewonnen.
Ook voorin heeft PSV geen echte killer. Afellay is een begenadigd talent, Dzsudzák en Amrabat maken vorderingen, maar in topwedstrijden zijn zij te weinig dwingend. De komst van Toivonen heeft daarin weinig veranderd. De Zweed is na een sterke start teruggevallen. In de topduels was hij onzichtbaar. In vergelijking met Lazovic en Koevermans voegt hij beduidend minder toe dan het zich eerder liet aanzien.
De ranglijst liegt niet, om Lodeweges nog maar eens aan te halen. Algemeen directeur Jan Reker en manager scouting en transfers Adrie van Kraay, staan voor de lastige taak PSV komende zomer van een kwaliteitsimpuls te voorzien om de club weer terug aan het front te krijgen. Beiden hebben het tij niet bepaald mee. Weliswaar heeft PSV nog wel wat geld in kas, maar nu de club voor het eerst sinds jaren de tientallen miljoenen van de Champions League misloopt, zijn de financiële mogelijkheden beperkt.
Ook in Eindhoven is de recessie voelbaar. Het sportieve verval van dit seizoen kan daardoor wel eens structureel zijn. Te meer omdat in het belofteteam geen speler nadrukkelijk aan de poort rammelt.
Zelfs de eventuele komst van ‘droomtrainer’ Fred Rutten kan er vermoedelijk weinig aan veranderen dat de tijd dat PSV in het vaderlandse voetbal dominant was, voorlopig even voorbij is.
Bron: voetbalzone.nlquote:'Commissarissen PSV willen Adriaanse'
Niet Fred Rutten, maar Co Adriaanse lijkt de belangrijkste kandidaat om na dit seizoen aan de slag te gaan bij PSV. De Raad van Commissarissen van de Eindhovense club wil niet wachten of Rutten na de zomer beschikbaar zal zijn en heeft de huidige coach van Red Bull Salzburg naar voren geschoven, zo meent het Eindhovens Dagblad.
Eerder meldde ditzelfde medium dat Rutten, momenteel werkzaam bij Schalke 04, de belangrijkste kandidaat zou zijn om het stokje in de zomer over te nemen van Dwight Lodeweges. Schalke maakt ondanks enkele slechte resultaten echter nog geen aanstalten om Rutten de laan uit te sturen, waardoor de trainer een stuk minder interessant is voor de regerend landskampioen.
Red Bull Salzburg is weliswaar ook niet van plan om snel afscheid te nemen van haar coach, maar de RvC denkt dat de komst van Adriaanse een stuk realistischer is. De Amsterdammer liet in een eerder stadium al weten open te staan voor een avontuur in Eindhoven. Adriaanse heeft zijn contract in Oostenrijk nog altijd niet verlengd en Salzburg benaderde in de zoektocht naar een opvolger onlangs Frenk Schinkels al.
het is in ieder geval goed dat ze niet wachten tot Rutten ontslagen wordt.. Co zou inderdaad wel eens de juiste man kunnen zijn voor dit PSV.. gaan we misschien ook weer mooi voetbal spelen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:30 schreef rubbereend het volgende:ik ben niet zo'n fan van hem, maar misschien is hij wel de juiste man.
Ik hoop alleen niet dat hij nog steeds die kadaverdiscipline hanteertquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het is in ieder geval goed dat ze niet wachten tot Rutten ontslagen wordt.. Co zou inderdaad wel eens de juiste man kunnen zijn voor dit PSV.. gaan we misschien ook weer mooi voetbal spelen..
quote:
ach er zijn spelers die dat wel kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik hoop alleen niet dat hij nog steeds die kadaverdiscipline hanteert
ja inderdaad, toen Stevens dat hanteerde ging dat primaquote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach er zijn spelers die dat wel kunnen gebruiken
Ik weet dus niet of dat nog steeds zo is, hij heeft natuurlijk ook bij Porto gewerkt, kan me niet voorstellen dat hij daar ook zo tekeer is gegaan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:48 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ik weet niet of hij de juiste man voor PSV is. Hij is toch echt een 'baasje' die loopt te commanderen en een beetje zijn authoriteit wil doordrukken op zo'n groep, met vrij kinderachtige regels en straffen enzo, alsof het een stel kleuters zijn allemaal. PSV was voorheen altijd een gemoedelijke club waar men op een normale respectvolle manier met elkaar omging als volwassen mensen. Ik weet niet of de spelers van PSV wel zitten te wachten op een figuur als Adriaanse.
of in de herkansing, ook Jol was destijds perfect geweest volgens mijquote:Het blijft jammer dat die idioten bij PSV niet gewoon meteen Rutten hebben aangesteld toen ze Hiddink hebben weggewerkt. Dan hadden we toch nu een compleet ander PSV gezien.
Scorebordjournalistiek: PSV werd kampioen de afgelopen 2 jaar dús waren we alleenheerserquote:Op maandag 16 maart 2009 21:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van alleen heerschappij was de laatste jaren natuurlijk al geen sprake meer
Het wordt iig lachen met die mietjes van ons als Adriaanse de scepter gaat zwaaien.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:48 schreef Yi-Long het volgende:
Mwah... ik weet niet of hij de juiste man voor PSV is. Hij is toch echt een 'baasje' die loopt te commanderen en een beetje zijn authoriteit wil doordrukken op zo'n groep, met vrij kinderachtige regels en straffen enzo, alsof het een stel kleuters zijn allemaal. PSV was voorheen altijd een gemoedelijke club waar men op een normale respectvolle manier met elkaar omging als volwassen mensen. Ik weet niet of de spelers van PSV wel zitten te wachten op een figuur als Adriaanse.
Het blijft jammer dat die idioten bij PSV niet gewoon meteen Rutten hebben aangesteld toen ze Hiddink hebben weggewerkt. Dan hadden we toch nu een compleet ander PSV gezien.
nee dat niet, maar het zou wel goed voor ze zijn..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja inderdaad, toen Stevens dat hanteerde ging dat prima
Het beleid bij PSV is zeer doordacht de laatste tijd. Wordt een leuke soap tussen Jantje en Co ook ongetwijfeldquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Cheiron het volgende:
Stevens was te streng dus gaan ze Adriaanse halen? Klinkt als een goed plan...
Hoezoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 00:54 schreef rubbereend het volgende:
Van Bommel tekent bij bij Bayerndat maakt de kans dat hij volgend jaar naar Eindhoven komt volgens mij een stuk groter
Omdat hij maar voor een jaar bijtekent. Als hij naar een andere club zou gaan, zou dat waarschijnlijk voor 2 of 3 jaar zijn.quote:
Oooow zoquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Omdat hij maar voor een jaar bijtekent. Als hij naar een andere club zou gaan, zou dat waarschijnlijk voor 2 of 3 jaar zijn.
Ehh, het staat ook in het ED hoorquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goede coach. Weet niet of hij zo goed zou passen bij psv.
Tevens, voetbalzone
i know.. niet erg betrouwbaar, maar ik was vooral ook benieuwd hoe men over hem zou denken als coach van PSV.. en het helpt wel om zo'n discussie op gang te brengenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:29 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Goede coach. Weet niet of hij zo goed zou passen bij psv.
Tevens, voetbalzone
Was Stevens te streng dan? En was dat de reden dat er geen chemie was tussen hem en de spelers?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Cheiron het volgende:
Ik zie alweer een krantenartikel van Salcido voor mequote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:20 schreef Cheiron het volgende:
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen. En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging. Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:14 schreef ErikT het volgende:
Adriaanse is een heel goede trainer. Als bepaalde spelers daar niet tegen kunnen, rotten ze maar op. Het is nu ook niet zo alsof PSV rekening moet houden met haar vedetten bij het aanstellen van een trainer, want we hebben geen vedetten.
nou ja wie weet hebben ze daar hun les uit geleerd..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen. En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging. Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.
Dat klopt. Volgens mij had Stevens ook beter nog harder kunnen zijn. Huilenbalken als Salcido en Méndez uit de selectie zetten, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat hadden ze eerder moeten bedenken, dan had Stevens niet op hoeven stappen.
Verklaar je nader?quote:En ook Co zal rekening moeten houden met zaken als kapitaalvernietiging.
Mwah, zoveel hoeven er volgens mij niet weg. Er staan heel wat voetballers die het goed zouden doen in een goed draaiend elftal. 3 spelers die het zooitje aan de gang kunnen krijgen en de andere 7 spelen ook opeens goed.quote:Maar hoe eerder een groot deel van de selectie opgerot is hoe beter. Alleen dan moet je wel nieuwe spelers halen die beter zijn, dat kan lastig worden.
Dit meen je toch niet serieus?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie.
Wat moet PSV met die oude man?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie. Ze worden alleen te vaak verkeerd gebruikt/opgesteld.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ze Foppe zouden halen.
Want ik vrees als deze man komt, we weer hetzelfde gezeik krijgen als met Stevens. Salcido etc gaan weer zeiken, dat ze zich dood voelen als ze hem aankijken en dat soort crap.quote:Twijfels twijfels.. ik zie liever Rutten komen. En zeker als de RVC hem naar voren heeft geschoven. Dat ongedierte moet weggewerkt worden!
Salcido en Mendez moeten gewoon oprotten...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Want ik vrees als deze man komt, we weer hetzelfde gezeik krijgen als met Stevens. Salcido etc gaan weer zeiken, dat ze zich dood voelen als ze hem aankijken en dat soort crap.
Heel serieus.quote:
Foppe weet wel het beste uit een team te halen, kan goed met jong en oud omgaan, wisselt vaak goed, heeft gewoon veel tactisch inzicht, en zou ook wel goed passen bij de cultur van PSV (gemoedelijk en respectvol, en op basis van gelijkheid, eerlijkheid en hard werken).quote:
Je noemt 1 verdediger. Dat zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:43 schreef Yi-Long het volgende:
Heel serieus.
Afellay, Simons, Dzsudzsak, Amrabat, Lazovic, Koevermans, Bakkal, Marcellis, Toivonen, vind ik allemaal goed genoeg om in een kampioenselftal te spelen in de NLse competitie. Dit elftal hoort gewoon altijd top 3 te eindigen. Het probleem is dat ze gewoon al jaren zeer matige trainers hebben en die de spelers regelmatig op de verkeerde plekken neerzetten, of in het verkeerde systeem laten spelen. Tja...(!)
Foppequote:Op dinsdag 17 maart 2009 12:59 schreef Yi-Long het volgende:
PSv heeft een uitstekende selectie. Ze worden alleen te vaak verkeerd gebruikt/opgesteld.
Ik zou het trouwens wel leuk vinden als ze Foppe zouden halen.
en dan maar zonder linksback? Ik vind het allemaal zo makkelijk hier, die moet oprotten, die moet oprotten. Van mij mag er helemaal niemand weg. Maar moet er gewoon in elke linie een topspeler bij. Vooral voorin en achterin. Zeker als Ibi gaat dien je ook het middenveld te versterken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 13:09 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Salcido en Mendez moeten gewoon oprotten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |