niet als Twente en Heerenveen gewoon in de beker finale komenquote:
Nopequote:Op maandag 16 maart 2009 12:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat zal er dit jaar niet inzitten..
Vorig jaar kampioen in Arnhemquote:Op maandag 16 maart 2009 11:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar werden we kampioen in die wedstrijd
ik snap niet dat Lodeweges als 2de keus geldt..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:32 schreef HL_Dog43 het volgende:
De lijdensweg is nog lang, aangezien ik Rutten niet zie komen. En aangezien het ongedierte Lodeweges als 2e keus maakt.
Dit kan wel nog minimaal 1 seizoen langer worden als het niet structureel bij de middenmoot is.
Daar kun je mijnsinziens eigenlijk niet op wachten...........quote:Op maandag 16 maart 2009 08:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Overduidelijk gezakt voor het examen, zo lijkt me.
Willen jullie nog steeds wachten op het eventuele ontslag van Rutte bij Schalke of kan er inmiddels naar een andere naam gekeken worden?
precies.. als je gaat wachten kan het misschien wel tot juni/juli duren en dan loop je natuurlijk de kans dat spelers die je wil aantrekken niet zo lang willen wachten en voor een andere club zullen kiezen..quote:Op maandag 16 maart 2009 13:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar kun je mijnsinziens eigenlijk niet op wachten...........
Ik snap wel dat ze zo denken, want het past in het plaatje [zwak/slecht beleid]quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik snap niet dat Lodeweges als 2de keus geldt..
Lodeweges/Cocu is ook gesuggereerd als Rutten niet komt, en de kans dat Rutten komt schat ik niet hoger dan 50% in.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze wachten gewoon tot Rutten vrij komt, alleen gaat die dit seizoen niet meer ontslagen worden. En in de zomer pas je nieuwe trainer aanstellen is eigenlijk wat aan de late kant
Het is voetbal he, Philip kan ook opstappen bij het NL 11tal. Maar je moet je zo langzamerhand afvragen of trainers nog wel trek in PSV hebben. Iedereen met een beetje verstand ziet dat het bij PSV een grote janboel (quote:Op maandag 16 maart 2009 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Cocu is toch wat druk met het NL elftal volgend seizoen? Zie hem dan niet fulltime bij PSV bezig zijn.
En wachten op Rutten is inderdaad wat leip, dalijk wordt hij niet eens ontslagen, en kan je weer op zoek naar de 6e of 7e keus omdat de anderen ook allemaal bezet zijn of niet meer willen.
barbequequote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
offtopic.... wat betekent BBQ?
ontopic. Ik hoop dat meer supporters dit voelen, en onderhand een grote protestactie reeks gaan opzetten tegen dit tuig.
Jullie weg of je huis weg of iets dergelijks.
Uiteindelijk zal de pleuris wel een keer uitbreken maar voorlopig zullen de meeste supporters het nog wel even willen aanzien.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
offtopic.... wat betekent BBQ?
ontopic. Ik hoop dat meer supporters dit voelen, en onderhand een grote protestactie reeks gaan opzetten tegen dit tuig.
Jullie weg of je huis weg of iets dergelijks.
Als ik de geluiden een tijdje geleden zo hoorde rond het vertrek van Stevens denk ik Reker aankomende zomer weg is.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal de pleuris wel een keer uitbreken maar voorlopig zullen de meeste supporters het nog wel even willen aanzien.
Positief vind ik dat Reker en co ook steeds vaker kritiek krijgen van journalisten die vorig jaar nog zo hoog opgaven over hoe hij de club 'gered' had van de financiële ondergang en mafioso.
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideequote:Op maandag 16 maart 2009 15:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dat is niet genoeg, aangezien de RVC niet weg gaat/wil. Dan denk ik, hardhandig wegwerken dat tuig.
Reker is maar een puppet van de RVC.
waarom dan niet nu meteen weg? Voor de zomer nog een nieuwe directeur aanstellen en die een trainer laten aanstellen.. anders krijg je straks weer dat gezeik dat er een trainer van Reker zit en dat de nieuwe directeur die niet wil en em bij het minste of geringste eruit werkt..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als ik de geluiden een tijdje geleden zo hoorde rond het vertrek van Stevens denk ik Reker aankomende zomer weg is.
Rofl. idd.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideehij zegt in ieder geval vaak rare dingen
Klopt, maar de RvC slaagt er maar niet in een fatsoenlijk bestuur neer te zetten bij PSV en bemoeit zich nadrukkelijk met de dagelijkse gang van zaken. Dat hoort niet, als ze dat zo graag willen doen moeten ze zelf in de directie van PSV gaan zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Reker doet buiten de RvC dingen ook zelf rare dingen heb ik het ideehij zegt in ieder geval vaak rare dingen
Dat was tot een tijdje geleden zo met Schuitemaquote:Op maandag 16 maart 2009 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar de RvC slaagt er maar niet in een fatsoenlijk bestuur neer te zetten bij PSV en bemoeit zich nadrukkelijk met de dagelijkse gang van zaken. Dat hoort niet, als ze dat zo graag willen doen moeten ze zelf in de directie van PSV gaan zitten.
Klopt, maar dan zijn ze makkelijker buiten te werkenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat was tot een tijdje geleden zo met Schuitemaook geen onverdeeld succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |