Volgens mij had je net 10 posts op een rijquote:
Zou best kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
Volgens mij had je net 10 posts op een rij
Yepquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Dandelion het volgende:
'n avond! ben ik hier in het Hans topic?
Nope, wel in het 3FM-topicquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Dandelion het volgende:
'n avond! ben ik hier in het Hans topic?
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou best kunnen. 't was wel erg rustig
.
Viva La Vida
3FM Hans Radio?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, wel in het 3FM-topic![]()
edit:
Mook !!. welkom terug!
Klaas vind ik nog wel grappig, maar voor de rest is het ook niet mijn favoriete 3FM-tijd. Luister tegenwoordig ook nog wel eens naar Bring it On!, maar dat is volgende week ook wel afgelopen want dan is Barbara weer terug...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...
quote:
En door de week nog niet genoeg ingeburgerd op m'n baan om te fok!ken... Dus eigenlijk nooit meer hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
En door de week nog niet genoeg ingeburgerd op m'n baan om te fok!ken... Dus eigenlijk nooit meer hier.
It's goed to be backquote:
zo af en toe val ik wel eens binnen jaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
, maar vrijdagavond en zaterdag toch wel??
Zeker doenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
zo af en toe val ik wel eens binnen ja
Ekstraweekend zeker!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doenvooral de vrijdagavond is nog steeds top
.
wtf. kan dat in excel?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ffffwww wat een uitzoek werk om je badkamer offerte goedkoper te krijgen
mooi model gemaakt in excel wat 15 sites afgaat zoeken naar product en dan alles terugplaatst in excel
wat een verschillen zie je dan en je ziet gelijk welke sites van de zelfde eigenaar zijn
Wordt het geen tijd voor een draagbare MP3? Lekker 3FM onderweg.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Voetbal![]()
![]()
Ik sta meestal te koken met de radio aan... en dan hoor ik liever geen Barbara![]()
Tijd voor een MP3-speler in de keuken
EkStra weekend is nog steeds echt top, maar het is wel een programma waar je voor in de stemming moet zijn, vind ik.. Veel hangt ook wel af van de gast.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Dandelion het volgende:
Ekstraweekend zeker!
Ben geen fan van Rudy, te hoog onderbroekenlol gehalte. Op een vervelendere manier dan Ekdom en Veenstra.
Staat komt dagelijks nog wel voorbij, vooral 3voor12.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
Succes Borisz !
Wordt de Staat nog wel eens gedraaid ?
En wie heeft er ook last van dat je niet meer direct kan reageren?
Bijna 100x gedraaid @ 3FMquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
Succes Borisz !
Wordt de Staat nog wel eens gedraaid ?
En wie heeft er ook last van dat je niet meer direct kan reageren?
ja, maar die vertalingen van liedjes die hij doet enzo.. neh. is het niet voor mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EkStra weekend is nog steeds echt top, maar het is wel een programma waar je voor in de stemming moet zijn, vind ik.. Veel hangt ook wel af van de gast.
Rudy vind ik eigenlijk heel degelijk. Dan heb je trouwens de mazzel dat MoveYourAss een muziekprogramma is en je Rudy dus niet heel veel hoort praten.
Als je het over balletje-trap hebt: die laatste zin is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 100x gedraaid @ 3FM![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6102
Liverpool... Ja, die speelden echt heel goed !
Soms trouwens nog best wel lastig om te radenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef Dandelion het volgende:
ja, maar die vertalingen van liedjes die hij doet enzo.. neh. is het niet voor mij.
Mooi gesprokenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je het over balletje-trap hebt: die laatste zin is een contradictio in terminis.
Voegde me vandaag toe (via een vriend van mijn broertje) en na 2 berichtjes heen en terug dit alquote:maar goed uhm tja hoe zal ik het zeggen , je mag gerust mijn telefoonnummer zodat we kunnen smsen , en nee ik doe dit niet bij iedereen.. Maar oo ja hoe zal ik het zeggen ik vind je zon mooie en lieve vertrouwde ogen hebben! Haha Nou , 06-xxxxxxxx Lijkt me leuk , ja jij lijkt me leuk oh ik heb nu zeker veel te veel gezegt dalijk loop ik nog een blauwtje! oei
Thanks. Ik dacht eigenlijk dat het er 'standaard' bij zou zitten, dus had er nog geen onderzoek naar gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Staat komt dagelijks nog wel voorbij, vooral 3voor12.
Direct reageren kun je weer aanzetten bij opties. Baggerlayout is aangepast vandaag.
Daarom heb ik ook geen Hyves-profiel. En niemand die mij kan overtuigen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:04 schreef DaMook het volgende:
Hyves kan eng zijn.
[..]
Voegde me vandaag toe (via een vriend van mijn broertje) en na 2 berichtjes heen en terug dit al.
Nouja echt slecht is het natuurlijk niet om aandacht van de vrouwtjes te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen Hyves-profiel. En niemand die mij kan overtuigen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nouja echt slecht is het natuurlijk niet om aandacht van de vrouwtjes te krijgen, maar aan de hand van 1 foto
. Ze is wel gezellig trouwens
.
Ik heb hyves trouwens vooral om met collega's en (oude)(school)vrienden een beetje contact te houden. En met familie en kennisen in het buitenland.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef DaMook het volgende:
Echt druk is het hier weer niet, maarja dat had ik me moeten herinneren
.
MGMT - Kids - dat kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
@Briggy: die ondertitel komt me bekend voor.
Ik zocht op 'Control yourself... take only what you need from it' via Google en kwam ineens op MGMT - Kids uit, nog een soundtrack van FIFA 09.
Je komt me toch niet vertellen dat je computerspelletjes speelt in je vrije tijd? Een aantal van die nummers die op 3FM gedraaid werden, heb ik toevallig als soundtracks van de FIFA-reeksen.
knip
Met deze informatie heb ik in één keer 942 puzzelstukjes gelegd in een puzzel met één miljoen onderdelen. Ik heb er nog 856.921 te gaan.
Heb ik ook gehad (tijdelijk), maar dat hebben niet veel mensen die ik kenquote:
PlayStation 2?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
MGMT - Kids - dat klopt
Computerspelletjes spellen - dat klopt![]()
Succes met je puzzel
Nope geen Playstation... wel Gameboy - Nintendo 64 - Xbox360 - PC - mobieltjequote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PlayStation 2?
Die puzzel moet je niet serieus nemen.
* Ofyles2 maakt inmiddels een Top-100.
Trusten Roelquote:
XBOX 360.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nope geen Playstation... wel Gameboy - Nintendo 64 - Xbox360 - PC - mobieltje
Ah zo. Ik dan weer Facebook. Myspace lijkt zo onhandig en onoverzichtelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad (tijdelijk), maar dat hebben niet veel mensen die ik ken. Voor de buitenlanders die ik ken heb ik myspace
.
Mjah zo vind ik facebook weer onoverzichtelijk, is maar net wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 00:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dan weer Facebook. Myspace lijkt zo onhandig en onoverzichtelijk
En dát is de waarheid als een koequote:Op maandag 16 maart 2009 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah zo vind ik facebook weer onoverzichtelijk, is maar net wat je gewend bent denk ik.
Ik ga slapen btw![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 06:27 schreef borisz het volgende:
[on air]
Mogge bij deze eerste maandag van de week
[/on air]
Waarom moesten jullie zo belachelijk vroeg op vandaag dan?quote:
G'morgenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Waarom moesten jullie zo belachelijk vroeg op vandaag dan?
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Wordt tijd dat Beelen weer es op vakantie gaat. Met z'n overdreven knuffelgezeik.
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:21 schreef TIM-846 het volgende:
Is FOK trouwens aan het kijken hoeveel icoontjes er in het venster passen? Of vanwaar die twee nieuwe groene icoontjes?
We zijn er nu vanaf actie is klaar qua 3fmquote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Wordt tijd dat Beelen weer es op vakantie gaat. Met z'n overdreven knuffelgezeik.
neuhquote:Op maandag 16 maart 2009 08:49 schreef TIM-846 het volgende:
Is die nieuwe MH een beetje leuk?
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jouw avatar is ook een stuk aantrekkelijker geworden zeg
niet verkeerd iddquote:Op maandag 16 maart 2009 08:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Jouw avatar is ook een stuk aantrekkelijker geworden zeg
Best wel!quote:
Over 2 weken, dacht ikquote:Op maandag 16 maart 2009 09:35 schreef TIM-846 het volgende:
Wordt de klok komend weekend al verzet of wanneer gaat dat weer gebeuren?
Jup, gaat prima weer wordenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Okee. Dat maakt de dagen ook weer extra aangenaam
Vreselijke bagger iddquote:Op maandag 16 maart 2009 09:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een akelig nummer, die nieuwe van Racoon
Maar helaas, Nederlandsch fabrikaat, dus we zullen er nog maandenlang mee gespamd worden.
Nog nooit van Dorien Rose gehoordquote:Op maandag 16 maart 2009 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)gelina___.html?p=1,1
wapperen met je handen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:15 schreef on_air het volgende:
Geloof niet dat springen één van de mogelijkheden van mijn gesteldheid is.
wakker worden doe je bij Giel, dit is Arbeitsvitaminen, dus ben je al aan de arbeitquote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Numbie het volgende:
Katie Melua![]()
![]()
![]()
Ekdom; hier worden we niet bepaald wakker van...![]()
Nou, nee, dit is een lekkere plaatquote:Op maandag 16 maart 2009 10:24 schreef Numbie het volgende:
Katie Melua![]()
![]()
![]()
Ekdom; hier worden we niet bepaald wakker van...![]()
Ik las: Ben aan het bier.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:32 schreef Feivel1 het volgende:Ben hier heel ff, daarna weer richting school.
kan tochquote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op een maandagochtend, op dit tijdstip?!
Have we met?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:34 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Op een maandagochtend, op dit tijdstip?!
Eh, nee, eigenlijk niet. Op maandag moet je gewoon in je nest blijven liggen, eigenlijk. Maarja, iets met verplicht ofzoquote:
Beiaardier?quote:Op maandag 16 maart 2009 10:37 schreef on_air het volgende:
Ik weet waar ik dit aan verdiend heb. Het begint met een B en eindigt op IER.
Kan ook zonder pij. En daarbij, ik weet toch niet wat jij uitspookt op een gemiddelde zondagavond...quote:Op maandag 16 maart 2009 10:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat is toch een functie van iemand, in een pij.
Ik kan het me meestal niet zo herinneren.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan ook zonder pij. En daarbij, ik weet toch niet wat jij uitspookt op een gemiddelde zondagavond...
In dat geval sluit ik de beiaardier nog niet uit!quote:Op maandag 16 maart 2009 10:48 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik kan het me meestal niet zo herinneren.
Die kroeg op het Spui toch.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In dat geval sluit ik de beiaardier nog niet uit!
Ik vind 'm zeker beterquote:Op maandag 16 maart 2009 10:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Beter dan Jacqueline ja?
Nog 19 dagen stage lopen.. Dan zit het afstuderen er op hier
Ja, het afstuderen gaat ook wel lukken.. Alleen duren 19 dagen nog wel lang hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 11:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind 'm zeker beter. Nog maar 19 dagen?! Easy ! dat moet volgens mij wel te doen zijn
Heb je niet nog wat mogelijkheden om verlof/vakantie op te nemen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:06 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, het afstuderen gaat ook wel lukken.. Alleen duren 19 dagen nog wel lang hoor
Ej, goedemorgenquote:Op maandag 16 maart 2009 11:13 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
geen last van een maandagmorgen gevoel!
Ik heb denk ik al redelijk wat vrije dagen gehad.. Zo'n 7 ofzo. Op 85 in totaal is dat wel redelijk denk ik toch?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb je niet nog wat mogelijkheden om verlof/vakantie op te nemen?
Hallo.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:13 schreef themauster het volgende:
Goedemorgen![]()
geen last van een maandagmorgen gevoel!
Geen idee hoe die verhouding normaal gesproken ligt, maar volgens mij is dat inderdaad behoorlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 11:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al redelijk wat vrije dagen gehad.. Zo'n 7 ofzo. Op 85 in totaal is dat wel redelijk denk ik toch?
John Legendquote:Op maandag 16 maart 2009 11:34 schreef Vlindur het volgende:
Goh. Dat was een verschrikkelijk mooi nummer.. Wie was da?
Titel is : This time..quote:Op maandag 16 maart 2009 11:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ah. Eens kijken of ie online staat. Thnx!
Jep, overmorgen nog een her en dan volgende week vier echte tentamens.quote:
Ahh lekker druk dus.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Jep, overmorgen nog een her en dan volgende week vier echte tentamens.
quote:Op maandag 16 maart 2009 11:50 schreef SilentChaos het volgende:
Nikki
"I'm naked in the rain"
Nou, dat wil ik wel zien hoor Nikki![]()
quote:
quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
Is cosmick iedereen op vakantie vandaag?
Ik zie hetquote:Op maandag 16 maart 2009 14:46 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Hans!
Het was al zo ongezellig in mijn eentje in het 3FM topic
Ik zit even te gamenquote:Op maandag 16 maart 2009 14:55 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Maar je laatste post was toch al een half uur geleden![]()
WAR?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:07 schreef Jimbo het volgende:
ik ga zo WAR weer eens opstarten , vaarwel real life
Warhammer online, t spel wat ooit de WoW (world of warcraft) beater moest wordenquote:
Hehe..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Warhammer online, t spel wat ooit de WoW (world of warcraft) beater moest worden
t is wel een leuk spel , maar had t na een maandje toch al wel gezien(had de CE gekocht, en was dr echt zooooooo op verheugd tot ie uitkwam , ik werd gek, boh viel dat tegen), en nu kreeg ik een 10 dagen trial aangeboden en ja daar ga ik dus eens op spelen
mn leven wat doe ik
quote:informer, you no say daddy me snow me i'll go blame,
a leaky boom boom down.
detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
a leaky boom boom down.
informer, you no say daddy me snow me i'll go blame,
a leaky boom boom down.
detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
a leaky boom boom down.
WOWquote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Warhammer online, t spel wat ooit de WoW (world of warcraft) beater moest worden
t is wel een leuk spel , maar had t na een maandje toch al wel gezien(had de CE gekocht, en was dr echt zooooooo op verheugd tot ie uitkwam , ik werd gek, boh viel dat tegen), en nu kreeg ik een 10 dagen trial aangeboden en ja daar ga ik dus eens op spelen
mn leven wat doe ik
Ik vond Californication best een fijne CDquote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
Leuk liedje van RHCP, waarschijnlijk ook de enigeb
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WOW![]()
Ja ik ben gestopt met WOW ik had het wel gezien, maar WOW blijft een geweldig spel.
Mag ik zeggen dat ik WoW een heel groot kutspel vindt?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WOW![]()
Ja ik ben gestopt met WOW ik had het wel gezien, maar WOW blijft een geweldig spel.
Nee, bij WoW snap ik het ook niet, maar ik heb tijden gehad waarbij ik heul veul gamede (uhm, ja spelletjes spelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukemquote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?
Duke Nukem, toen begon mijn tijdperkquote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukem
Ik heb een jaar een xbox 360 gehad. In goede tijden speelde ik maximaal 1 uur per dag. Gemiddeld haalde ik dat niet in dat jaar.. Die heb ik ook maar verkocht uiteindelijk omdat hij teveel in de kast stond..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukem
Nou, laat ik ook maar eens netjes doenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne stelt zich netjes voor aan 3fmasterHoi, ik ben lean
Oja, dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Tim
Maar meningen zijn er om te verschillen toch
Zo erg verslaafd was ik dan niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Counter Strike heb ik ook wel redelijk veel gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo erg verslaafd was ik dan niet.Ik heb ook heel veel uren zitten in
Counter Strike
. Ik heb wel eens een dag gehad waarbij ik de hele dag gamede maar dat was dan 1 dag en de volgende dagen kon ik dan ook geen WoW spelen als ik niet wilde.
Ik weet 't wel en dat is dat ie kut is.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
Wat vinden jullie van deze MH? Ik weet het niet zo goed.
Absoluutquote:
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet 't wel en dat is dat ie kut is.
Ze hadden net zo goed Jacks Mannequin of The Fray MH kunnen maken. Zelfde categorie platen en stiekem leuker ook nog...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
Mooie stad hèquote:Op maandag 16 maart 2009 16:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Jij ook een goed weekend gehad?
Kudquote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |