quote:Op zondag 15 maart 2009 23:37 schreef DaMook het volgende:
Echt druk is het hier weer niet, maarja dat had ik me moeten herinneren
.
MGMT - Kids - dat kloptquote:Op zondag 15 maart 2009 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
@Briggy: die ondertitel komt me bekend voor.
Ik zocht op 'Control yourself... take only what you need from it' via Google en kwam ineens op MGMT - Kids uit, nog een soundtrack van FIFA 09.
Je komt me toch niet vertellen dat je computerspelletjes speelt in je vrije tijd? Een aantal van die nummers die op 3FM gedraaid werden, heb ik toevallig als soundtracks van de FIFA-reeksen.
knip
Met deze informatie heb ik in één keer 942 puzzelstukjes gelegd in een puzzel met één miljoen onderdelen. Ik heb er nog 856.921 te gaan.
Heb ik ook gehad (tijdelijk), maar dat hebben niet veel mensen die ik kenquote:
PlayStation 2?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
MGMT - Kids - dat klopt
Computerspelletjes spellen - dat klopt![]()
Succes met je puzzel
Nope geen Playstation... wel Gameboy - Nintendo 64 - Xbox360 - PC - mobieltjequote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
PlayStation 2?
Die puzzel moet je niet serieus nemen.
* Ofyles2 maakt inmiddels een Top-100.
Trusten Roelquote:
XBOX 360.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nope geen Playstation... wel Gameboy - Nintendo 64 - Xbox360 - PC - mobieltje
Ah zo. Ik dan weer Facebook. Myspace lijkt zo onhandig en onoverzichtelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad (tijdelijk), maar dat hebben niet veel mensen die ik ken. Voor de buitenlanders die ik ken heb ik myspace
.
Mjah zo vind ik facebook weer onoverzichtelijk, is maar net wat je gewend bent denk ikquote:Op maandag 16 maart 2009 00:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dan weer Facebook. Myspace lijkt zo onhandig en onoverzichtelijk
En dát is de waarheid als een koequote:Op maandag 16 maart 2009 01:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mjah zo vind ik facebook weer onoverzichtelijk, is maar net wat je gewend bent denk ik.
Ik ga slapen btw![]()
![]()
![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 06:27 schreef borisz het volgende:
[on air]
Mogge bij deze eerste maandag van de week
[/on air]
Waarom moesten jullie zo belachelijk vroeg op vandaag dan?quote:
G'morgenquote:Op maandag 16 maart 2009 08:08 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
[..]
Waarom moesten jullie zo belachelijk vroeg op vandaag dan?
quote:Op maandag 16 maart 2009 08:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Wordt tijd dat Beelen weer es op vakantie gaat. Met z'n overdreven knuffelgezeik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |