Volgens mij had je net 10 posts op een rijquote:
Zou best kunnenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Briggy het volgende:
Volgens mij had je net 10 posts op een rij
Yepquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Dandelion het volgende:
'n avond! ben ik hier in het Hans topic?
Nope, wel in het 3FM-topicquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Dandelion het volgende:
'n avond! ben ik hier in het Hans topic?
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou best kunnen. 't was wel erg rustig
.
Viva La Vida
3FM Hans Radio?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, wel in het 3FM-topic![]()
edit:
Mook !!. welkom terug!
Klaas vind ik nog wel grappig, maar voor de rest is het ook niet mijn favoriete 3FM-tijd. Luister tegenwoordig ook nog wel eens naar Bring it On!, maar dat is volgende week ook wel afgelopen want dan is Barbara weer terug...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...
quote:
En door de week nog niet genoeg ingeburgerd op m'n baan om te fok!ken... Dus eigenlijk nooit meer hier.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja 't weekend is niet mijn favoriete 3fm tijd...
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Dandelion het volgende:
[..]
En door de week nog niet genoeg ingeburgerd op m'n baan om te fok!ken... Dus eigenlijk nooit meer hier.
It's goed to be backquote:
zo af en toe val ik wel eens binnen jaquote:Op zondag 15 maart 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
, maar vrijdagavond en zaterdag toch wel??
Zeker doenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:44 schreef Dandelion het volgende:
[..]
zo af en toe val ik wel eens binnen ja
Ekstraweekend zeker!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker doenvooral de vrijdagavond is nog steeds top
.
wtf. kan dat in excel?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo ffffwww wat een uitzoek werk om je badkamer offerte goedkoper te krijgen
mooi model gemaakt in excel wat 15 sites afgaat zoeken naar product en dan alles terugplaatst in excel
wat een verschillen zie je dan en je ziet gelijk welke sites van de zelfde eigenaar zijn
Wordt het geen tijd voor een draagbare MP3? Lekker 3FM onderweg.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef Briggy het volgende:
[..]
Voetbal![]()
![]()
Ik sta meestal te koken met de radio aan... en dan hoor ik liever geen Barbara![]()
Tijd voor een MP3-speler in de keuken
EkStra weekend is nog steeds echt top, maar het is wel een programma waar je voor in de stemming moet zijn, vind ik.. Veel hangt ook wel af van de gast.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:47 schreef Dandelion het volgende:
Ekstraweekend zeker!
Ben geen fan van Rudy, te hoog onderbroekenlol gehalte. Op een vervelendere manier dan Ekdom en Veenstra.
Staat komt dagelijks nog wel voorbij, vooral 3voor12.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
Succes Borisz !
Wordt de Staat nog wel eens gedraaid ?
En wie heeft er ook last van dat je niet meer direct kan reageren?
Bijna 100x gedraaid @ 3FMquote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
Succes Borisz !
Wordt de Staat nog wel eens gedraaid ?
En wie heeft er ook last van dat je niet meer direct kan reageren?
ja, maar die vertalingen van liedjes die hij doet enzo.. neh. is het niet voor mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
EkStra weekend is nog steeds echt top, maar het is wel een programma waar je voor in de stemming moet zijn, vind ik.. Veel hangt ook wel af van de gast.
Rudy vind ik eigenlijk heel degelijk. Dan heb je trouwens de mazzel dat MoveYourAss een muziekprogramma is en je Rudy dus niet heel veel hoort praten.
Als je het over balletje-trap hebt: die laatste zin is een contradictio in terminis.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bijna 100x gedraaid @ 3FM![]()
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/6102
Liverpool... Ja, die speelden echt heel goed !
Soms trouwens nog best wel lastig om te radenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef Dandelion het volgende:
ja, maar die vertalingen van liedjes die hij doet enzo.. neh. is het niet voor mij.
Mooi gesprokenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
Als je het over balletje-trap hebt: die laatste zin is een contradictio in terminis.
Voegde me vandaag toe (via een vriend van mijn broertje) en na 2 berichtjes heen en terug dit alquote:maar goed uhm tja hoe zal ik het zeggen , je mag gerust mijn telefoonnummer zodat we kunnen smsen , en nee ik doe dit niet bij iedereen.. Maar oo ja hoe zal ik het zeggen ik vind je zon mooie en lieve vertrouwde ogen hebben! Haha Nou , 06-xxxxxxxx Lijkt me leuk , ja jij lijkt me leuk oh ik heb nu zeker veel te veel gezegt dalijk loop ik nog een blauwtje! oei
Thanks. Ik dacht eigenlijk dat het er 'standaard' bij zou zitten, dus had er nog geen onderzoek naar gedaanquote:Op zondag 15 maart 2009 22:54 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Staat komt dagelijks nog wel voorbij, vooral 3voor12.
Direct reageren kun je weer aanzetten bij opties. Baggerlayout is aangepast vandaag.
Daarom heb ik ook geen Hyves-profiel. En niemand die mij kan overtuigen.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:04 schreef DaMook het volgende:
Hyves kan eng zijn.
[..]
Voegde me vandaag toe (via een vriend van mijn broertje) en na 2 berichtjes heen en terug dit al.
Nouja echt slecht is het natuurlijk niet om aandacht van de vrouwtjes te krijgenquote:Op zondag 15 maart 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook geen Hyves-profiel. En niemand die mij kan overtuigen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nouja echt slecht is het natuurlijk niet om aandacht van de vrouwtjes te krijgen, maar aan de hand van 1 foto
. Ze is wel gezellig trouwens
.
Ik heb hyves trouwens vooral om met collega's en (oude)(school)vrienden een beetje contact te houden. En met familie en kennisen in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |