Oja, dat is waarquote:Op maandag 16 maart 2009 15:50 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Tim
Maar meningen zijn er om te verschillen toch
Zo erg verslaafd was ik dan niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?
Counter Strike heb ik ook wel redelijk veel gedaanquote:Op maandag 16 maart 2009 15:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Zo erg verslaafd was ik dan niet.Ik heb ook heel veel uren zitten in
Counter Strike
. Ik heb wel eens een dag gehad waarbij ik de hele dag gamede maar dat was dan 1 dag en de volgende dagen kon ik dan ook geen WoW spelen als ik niet wilde.
Ik weet 't wel en dat is dat ie kut is.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
Wat vinden jullie van deze MH? Ik weet het niet zo goed.
Absoluutquote:
Eens.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik weet 't wel en dat is dat ie kut is.
Ze hadden net zo goed Jacks Mannequin of The Fray MH kunnen maken. Zelfde categorie platen en stiekem leuker ook nog...quote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
Mooie stad hèquote:Op maandag 16 maart 2009 16:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Jij ook een goed weekend gehad?
Kudquote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef Brennel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |