quote:informer, you no say daddy me snow me i'll go blame,
a leaky boom boom down.
detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
a leaky boom boom down.
informer, you no say daddy me snow me i'll go blame,
a leaky boom boom down.
detective mon said daddy me snow me stab someone down the lane,
a leaky boom boom down.
WOWquote:Op maandag 16 maart 2009 15:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Warhammer online, t spel wat ooit de WoW (world of warcraft) beater moest worden
t is wel een leuk spel , maar had t na een maandje toch al wel gezien(had de CE gekocht, en was dr echt zooooooo op verheugd tot ie uitkwam , ik werd gek, boh viel dat tegen), en nu kreeg ik een 10 dagen trial aangeboden en ja daar ga ik dus eens op spelen
mn leven wat doe ik
Ik vond Californication best een fijne CDquote:Op maandag 16 maart 2009 15:30 schreef 3FMaster het volgende:
Leuk liedje van RHCP, waarschijnlijk ook de enigeb
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WOW![]()
Ja ik ben gestopt met WOW ik had het wel gezien, maar WOW blijft een geweldig spel.
Mag ik zeggen dat ik WoW een heel groot kutspel vindt?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:31 schreef borisz het volgende:
[..]
WOW![]()
Ja ik ben gestopt met WOW ik had het wel gezien, maar WOW blijft een geweldig spel.
Nee, bij WoW snap ik het ook niet, maar ik heb tijden gehad waarbij ik heul veul gamede (uhm, ja spelletjes spelenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukemquote:Op maandag 16 maart 2009 15:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen zoveel tijd in iets als WOW kunnen stoppen. Ik heb een jaar een huisgenoot gehad, die kon zichzelf ooit een hele dag opsluiten voor dat spel. Zelfs midden in de zomer wanneer het 30 graden buiten was kreeg hij het voor elkaar om 5 uur dat spel te spelen.. Dat is toch zonde van je tijd?
Duke Nukem, toen begon mijn tijdperkquote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukem
Ik heb een jaar een xbox 360 gehad. In goede tijden speelde ik maximaal 1 uur per dag. Gemiddeld haalde ik dat niet in dat jaar.. Die heb ik ook maar verkocht uiteindelijk omdat hij teveel in de kast stond..quote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat snap ik ook niet maarja ik heb het gamen al opgegeven tijdens Duke Nukem
Nou, laat ik ook maar eens netjes doenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:39 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne stelt zich netjes voor aan 3fmasterHoi, ik ben lean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |