quote:Op zondag 15 maart 2009 18:47 schreef Den_Haag het volgende:
ook lekker...mijn stalling ben ik kwijt. hij heeft een extra motor gekocht dus ik kan er (als laatst bijkomende) eruit. gelukkig heeft hij wel ergens anders een plek geregeld.
Laat z'n motor jatten. Hij kan toch maar op 1 motor tegelijk rijden. Is zeker net zo'n WB-figuur met 25 motorenquote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tering, eerst IOH, toen Befjan, nu jij, wie is er nog niet aan de beurt geweest zeg.![]()
Je kent het gezegde drie is echt teveel..quote:Op zondag 15 maart 2009 18:32 schreef Den_Haag het volgende:
valt me tegen WB
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-quote:
Tjeh, ben er maar trots op.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-
Gaat hier niet zo vaak posten hoop ik nu is het wel leuk geweest modjesquote:Op zondag 15 maart 2009 19:22 schreef Isdatzo het volgende:
Daar kom je achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Kusje eropquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Komt ie ff binnen vallen en doen alsof ie alles weetOnwetende zak hooi
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie wordenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bijquote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Wat weet jij van FOT?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij lijkt uit FOT te komen, hij is gewend met kliekjes om te gaan, dit kan een taaie worden
Dat het 1 kliekjesbende isquote:
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bij
Correctquote:
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven jequote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mevrouw wordt teretoriaal. [ afbeelding ]
Letterlijk of figuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?
Had het meer over de tripjes naar het strand met Maksterquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
ja, hebben we er uberhaupt nog mensen bij die niet al eens op hun smoel zijn gegaan?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven je.
Jij niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tering, eerst IOH, toen Befjan, nu jij, wie is er nog niet aan de beurt geweest zeg.![]()
beidequote:
vast wel afbeeldingquote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je snapt een garpje![]()
VerderBen je nu alweer aan het dromen?
Herkenbaarquote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
beide
Hoewel ik zelf alleen letterlijk gegaan ben.
Zo goed?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft i al pics gepost![]()
![]()
Een fot mod zonder pics is niks
quote:
Dat had ik nou nooit van WB gedacht.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor die categorie moet je bij WB of Rib zijn denk ik
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je kent het gezegde drie is echt teveel..![]()
Ben behalve klein geschapen ook te klein behuist.![]()
[..]
Veeeeel langer dan op MF. Wij zijn de ontdekkers van -XX-
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gaat hier niet zo vaak posten hoop ik nu is het wel leuk geweest modjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 19:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 19:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, wij zijn kei vriendelijk. 1x meeten en na 3 weken revalideren hoor je er helemaal bij
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Als jouw observatievermogen nu eens net zo goed was als die van de user boven je.
quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:03 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Had het meer over de tripjes naar het strand met Makster![]()
Maarre ondergetekende heeft alleen de kawa 20 keer stilstaand laten flikkerenRijdend nog niet en gaat ook niet gebeuren
*afklopt*
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je snapt een garpje![]()
VerderBen je nu alweer aan het dromen?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
beide
Hoewel ik zelf alleen letterlijk gegaan ben.
[..]
vast wel afbeelding
quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft i al pics gepost![]()
![]()
Een fot mod zonder pics is niks
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beugel op de tank is er ondertussen (al een hele tijd) af.
quote:quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 22:17 schreef Cageon het volgende:
ze ziet er niet onsmakelijk uit... van wat er van te zien is.
quote:quote:quote:Op zondag 15 maart 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weer? Minder vaak dan Fok! iig.
Maar of je daar nou zo trots op moet zijn.
quote:Combobreakersquote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor die categorie moet je bij WB of Rib zijn denk ik
![]()
![]()
Wéér zón blaauwe in dit topicquote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi blauw is niet lelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wéér zón blaauwe in dit topic
"Jongens, meeten?"quote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Cageon het volgende:
ondertussen hebben de volgende FOK!ers vandaag gereden:
OPM, Cageon, Geerd, BazzieK, TattaK, Coctail
Dat was al een beste meet geweest als ze niet "afzonderlijk" waren gaan rijden...
Ik heb 'm de schuur uit en weer terug de schuur in gereden vandaagquote:Op zondag 15 maart 2009 22:35 schreef Cageon het volgende:
ondertussen hebben de volgende FOK!ers vandaag gereden:
OPM, Cageon, Geerd, BazzieK, TattaK, Coctail
Dat was al een beste meet geweest als ze niet "afzonderlijk" waren gaan rijden...
Ik was om 2 uur bij het Gelredome... Heb er zelfs geprobeerd om jullie met rooksignalen van mijn achterband te bereiken, maar niemand reageerdequote:Op zondag 15 maart 2009 22:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
"Jongens, meeten?"
Jaaa!
"Waar?"
Gelredome!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pakt veel beter op een warme ketting, volgende keer eerst rijden dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
En de ketting gesmeerd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:41 schreef Cocktailprikker het volgende:
Trouwens waar gaan we nou volgende week meeten?BBQ @ CageonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is ook niet leuk voor het zeiltjequote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Mijn motor is al weken niet onder z'n zeiltje vandaan geweest
in de zomerquote:
Fuck het westen, gewoon lekker centraal @ PV Den Bosch Utrecht idd.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
in de zomer![]()
Meeten @ dome neuh, maar t is altijd "in t westen"![]()
Utrecht is prima
Klopt, zullen wel alweer allemaal spinnenwebben opzittenquote:
Utrecht is te doenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
in de zomer![]()
Meeten @ dome neuh, maar t is altijd "in t westen"![]()
Utrecht is prima
Klopt, maar laatste keer dat ik reed was in de regenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Pakt veel beter op een warme ketting, volgende keer eerst rijden dus.
Ook als 't nog regent terwijl ik 'm in de schuur zet?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:06 schreef Cageon het volgende:
ook een natteketting droogt sneller als je er mee rijd
Nou niet bijdehand gaan doen ehquote:Op zondag 15 maart 2009 23:07 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ook als 't nog regent terwijl ik 'm in de schuur zet?
Je heet toevallig niet Nick?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je heet toevallig niet Nick?![]()
Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
Niet toevallig nee.quote:
Hans. Hoi. Kusje.quote:Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:46 schreef stinkie het volgende:
Tis al erg genoeg dat ik een blauwe neuk, maar nu blijft er ok nog een hangen in ons toppiekje
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriendingquote:Op zondag 15 maart 2009 23:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je heet toevallig niet Nick?![]()
Wie de neuk ben je nou eigenlijk? Nogmaals, voorstellen of oprotten.
aha, dat verklaard de afwezigheid van vieze plaatjes van WBquote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriending
Fout. WB is ooit hier naar dat SZdinges 'weze kijken'.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe - maar ik gok dat ie is weze kijken naar de SZdinges van WB met z'n vriending
Goed merk, leuke kleur!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft een SRAD met wave disks. interesse?quote:Op zondag 15 maart 2009 18:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laat z'n motor jatten. Hij kan toch maar op 1 motor tegelijk rijden. Is zeker net zo'n WB-figuur met 25 motoren![]()
.
</jaloezie>
't gaat nog veel gekker worden.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:44 schreef ikookhier het volgende:
Goedemorgen![]()
Is i er nogveel gekker moet het niet worden
Och jongen toch, last van je handje.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't gaat nog veel gekker worden.![]()
Net naar de huisarts geweest, was 2 weken geleden oid een beetje op mn bek gegaanen sindsdien doet m'n hand pijn bij bepaalde bewegingen. Dacht: dat gaat wel over. Maar dat deed 't niet
. Hij gaat voor gebroken (ik ook, paar dagen geleden viel me op dat er stomme bobbel zit), zo naar 't ziekenhuis foto maken
.
Gasgeven is één van die bewegingen.
mogen ze hem weer opnieuw brekenquote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Net naar de huisarts geweest, was 2 weken geleden oid een beetje op mn bek gegaanen sindsdien doet m'n hand pijn bij bepaalde bewegingen. Dacht: dat gaat wel over. Maar dat deed 't niet
. Hij gaat voor gebroken (ik ook, paar dagen geleden viel me op dat er stomme bobbel zit), zo naar 't ziekenhuis foto maken
.
............................................________........................quote:Op maandag 16 maart 2009 09:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheur in je hand dan een hand in je scheur.
Geen idee, met dat laatste heb ik geen ervaring. Jij?quote:Op maandag 16 maart 2009 15:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beter een scheur in je hand dan een hand in je scheur.
Gefeliciteerdquote:
t' is jammer dat je een voorbeeld functie hebt anders zou je m ff kunnen toppenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw, weer 100+ maandagmiddag kilometers er op zitten. Zit nu op 1200km, dealer moet toch maar eens open zijn voor de 1000 beurt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
t' is jammer dat je een voorbeeld functie hebt anders zou je m ff kunnen toppen![]()
vast wel. wat heb je nodig?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
past een deel toch ook op een YZF750?
Wat dacht jequote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de J gaat t al foutquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef bvvt het volgende:
Ehh, nee niet echt tijd overs. kwam ik tegen en was toepasselijk.....
K*T J2RE installers - daar zit ik mee te worstelen
1600quote:Op maandag 16 maart 2009 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet inrijden tot 1600km
Mag nu maar tot 7k. Heb em wel eens ietsje verder doorgetrokken
Voorwiel wil redelijk omhoog voor een 600
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
1600het is deze week goed weer dus dat gaat lukken
ben benieuwdquote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu bijna 1200km, donderdag vrij dus als het dan mooi weer is lekker rijden. Moet komende zondag wel mee kunnen natuurlijk
Is geen poob maar 'casual' modder.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat dacht jeIk laat iedereen ff zien dat ik liever door de poob rij met mijn (on)verkapte "ik ben op de nordschleife geweest" fiets?
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.Blijkbaar ga ik zo recht als een plank de bocht in
had je met ons meegereden gisteren was je er nu al ruim overheenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet inrijden tot 1600km
Mag nu maar tot 7k. Heb em wel eens ietsje verder doorgetrokken
Voorwiel wil redelijk omhoog voor een 600
Wat zei je, wat lach je nou rukker, je kan je gas niet eens vinden.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.Blijkbaar ga ik zo recht als een plank de bocht in
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had je met ons meegereden gisteren was je er nu al ruim overheen
Wilde wel maar de jongen komt ook uit Tilburg, je weet nooit wat voor connecties hij daar heeft met plaatsvervangend El P.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat zei je, wat lach je nou rukker, je kan je gas niet eens vinden.
boeienquote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeien![]()
ik kan geen betere reden bedenken om niet in je eigen buurt rond te tuffen
Je bent ook niet bepaald actief hier dan...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb alle uitnodigingsmailtjes zeker gemist dan
![]()
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je bent ook niet bepaald actief hier dan...
Ben je dan nog wel FOK!MC lid waardig?
dudequote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.[/oude man]
![]()
Dat Geerd, OPM en jij een incestueuze relatie hebben die zich afspeelt rond de 'dome betekent niet dat je meteen zo'n grote bakkes open mag trekken.![]()
![]()
![]()
Vertraging.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt ook iemand het topic binnengekengedengd.
veel te hard voor mij, ik moet met m'n voeten remmenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.[/oude man]
![]()
Dat Geerd, OPM en jij een incestueuze relatie hebben die zich afspeelt rond de 'dome betekent niet dat je meteen zo'n grote bakkes open mag trekken.![]()
![]()
![]()
Zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft -XX- je liefdesverklaring afgewezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazzies verklaring:quote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Cageon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft -XX- je liefdesverklaring afgewezen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets
Kan hem nog harder inkoppen zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat doe ik niet
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bazzies verklaring: [ afbeelding ][ afbeelding ]
.....en dat werkte niet Bazzie![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets
Neem mijne maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ervoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kan hem nog harder inkoppen zo..![]()
Maar dat doe ik niet
Tsjah,,,,, 't gaat om updating van 1.4.2 naar 6.0.11 naar 6.0.12. - van die 11 naar 12 hangt ie tijdens het bijwerken. erg irritantquote:
Toch wel schattig hoor, hoe jullie voor elkaar op komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij doet al flink je bestis meer dan genoeg denk ik.
Daarom zit ik ook te expirimeneren waarom het fout gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
Koop een stagiair voor zoiets.
160 systemen handmatig gaan updaten, die's gek.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch wel schattig hoor, hoe jullie voor elkaar op komen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:45 schreef Den_Haag het volgende:
oh ja, ook een klein bonnetje binnen voor de auto. 24km/h te hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Ja, het was wat he, die eerste meet.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
i know how it feels banged by Bazzie.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
i know how it feels banged by Bazzie.
nu met deze auto in 1,5 jaar tijd 2 bonnen. valt mee. en natuurlijk wel weer bezwaar maken. laat Bazzie maar werken voor zijn centen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
nu met deze auto in 1,5 jaar tijd 2 bonnen. valt mee. en natuurlijk wel weer bezwaar maken. laat Bazzie maar werken voor zijn centen.
niet mijn probleem.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Net alsof die vent die heel de dag in zijn auto zit te patiencen terwijl zijn flitser aan staat ooit jouw bezwaar te zien krijgt. Je maakt alleen een dikke 50+ part-time huisvrouw bij het CJIB doodongelukkig.
In tegenstelling tot mijn ernstige empatische gevoelens richting die huisvrouw.quote:
"Special price for you my friend"?quote:
ik ook, maar weet niet of ie er nog bij zit. Vast wel, alleen de aandrijving is weg, maar mijn eigen accu is nog niet meer in nieuwstaatquote:Op maandag 16 maart 2009 20:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Niet zozeer voor mij. Die andere met een YZF kan nog wel een accu gebruiken
auto-scriptje en je kan er ook nog leuk geld op verdienenquote:Op maandag 16 maart 2009 21:02 schreef BazzieK het volgende:
[..]
In tegenstelling tot mijn ernstige empatische gevoelens richting die huisvrouw.Kan mezelf er nooit toe zetten bezwaar te maken tegen bekeuringen, echt te lui voor.
je wordt steeds beterquote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch wel schattig hoor, hoe jullie voor elkaar op komen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je wordt steeds beterga door
deze is dan weer minderquote:Op maandag 16 maart 2009 21:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vond je veel leuker toen je nog janked over een protocol op de knietjes voor de broertjes ging iedere meet. Was tenminste duidelijk waar je stond.
Echt weer tijd voor een batsmeet, dat slappe geouwehoer er uit slaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze is dan weer minder![]()
je was net zo lekker op dreef
't werd pas slap toen de opblaasversie plaats moest maken voor een britse traai oempfquote:Op maandag 16 maart 2009 21:20 schreef BazzieK het volgende:
Echt weer tijd voor een batsmeet, dat slappe geouwehoer er uit slaan.![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
't werd pas slap toen de opblaasversie plaats moest maken voor een britse traai oempfdus pak die opblazert er gewoon weer bij en bats wat je wilt
't wordt echt minder hoorquote:Op maandag 16 maart 2009 21:24 schreef BazzieK het volgende:
Dacht het niet, heb die strippenkaart van KK niet voor niets.
JAaaaa, ikkuh doe mee, met de traktor!quote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Wifebeater het volgende:
Kenker, vandaag zo eigenwijs geweest in de middle of nowhere het modder/zand op te zoeken
Was niet 't initiële plan, maar het had niet veel gescheeld of ik stond er nu nog
Iemand offroad buddy worden?Wel zo handig als je vast staat
Mijn R6 zag er na 't laatste regenritje uit als een offroad-fietsquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Wifebeater het volgende:
Kenker, vandaag zo eigenwijs geweest in de middle of nowhere het modder/zand op te zoeken
Was niet 't initiële plan, maar het had niet veel gescheeld of ik stond er nu nog
Isdatzo is ook van de poob weggetjesquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Wifebeater het volgende:
Mijn motor heeft nog zand in de uitlaat opgepikt door Isdatzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Isdatzo is ook van de poob weggetjes
Dat was wel een flink stukje offroad jaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn motor heeft nog zand in de uitlaat opgepikt door Isdatzo.
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Dat was wel een flink stukje offroad ja.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.
Zegt ze ow waar is dat dan voor.![]()
Hoe lief.
Respect.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect.Oh, was 't een burka bandit? Staat je MIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.motor er nog?
Huilen dan.
duhhh. maar ben ook luiquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Jij bent toch van de muscles [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.
Zegt ze ow waar is dat dan voor.![]()
Hoe lief.
Nee, want die uitlaat komt op de standaard GS, voor de SF wil ik een andere demper regelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef bvvt het volgende:
Maak dan ook gelijk ff een lijntje door je uitlaat - als je dan toch overal lijntjes op trekt.....
Ik heb vanavond misschien wel een echt frame voor een SF te koopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, want die uitlaat komt op de standaard GS, voor de SF wil ik een andere demper regelenUitlaat moet idd wel gelijk met de blauwe lijn komen
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond misschien wel een echt frame voor een SF te koop
Motorrijden ipv steppen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?![]()
Beetje geluk zat net de bmw er voor anders word het een hele dure.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:08 schreef Den_Haag het volgende:
yep.
Morgen de motor verhuizen naar de andere stalling. nu alleen nog ff een chauff vinden. Naar Delft en terug lopen vind ik een beetje ver
boven die van mij?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Beetje geluk zat net de bmw er voor anders word het een hele dure.![]()
Wel boven de 100 waar 80 dus in de richting, maar die bmw staat er ook op, alleen net waar weet ik niet.quote:
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:58 schreef Geerd het volgende:
2 rijbanen voor het stoplicht en nog even 2 baans erna om weer in te voegen, pakt zoon container camera ook de linker invoeg strook?
1 teveel dusquote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.
Tja dat is balen dan als je op de 3de rijstrook rijdt ipv van de 4de.quote:
Weer een nieuwequote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Ergens heb ik gelezen volgens mij dat die Gatso die in die kliko zit maar 3 rijstroken pakt, kan het alleen niet zo snel meer terug vinden op FS.
Lees vaak mee, maar hou het meestal daar ook bij.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:58 schreef sander89 het volgende:
[..]
Lees vaak mee, maar hou het meestal daar ook bij.
Heb sinds zomer 2008 mijn A.![]()
Dag dag maar weer
teretoriaalquote:Op zondag 15 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:28 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Combobreakers![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt ook iemand het topic binnengekengedengd.
quote:
Snuiven, snuivenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef bvvt het volgende:
Maak dan ook gelijk ff een lijntje door je uitlaat - als je dan toch overal lijntjes op trekt.....
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:52 schreef Isdatzo het volgende:
Over een stukje van ~10km heb ik net 85km gedaan. Ik was verdwaald.
Zit je al op koers met de scheiding.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:57 schreef stinkie het volgende:
Zo, FZR binnen. Voorwiel in goede staat, band en zwevende schijven in praktisch nieuwstaat. Achterwiel idem. Reeds potentiele koper voor kuipdelen en achtebrug
Jij snapt em.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:09 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Blij dat je niet de enige bent die verdwaald
Past wel bij je!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort een nieuwe helm kopen.![]()
Wordt of de Shoei XR-1000 of deze:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zou een Airoh of een Nolan nemen.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:25 schreef BazzieK het volgende:
Binnenkort een nieuwe helm kopen.![]()
Wordt of de Shoei XR-1000 of deze:
[ afbeelding ]
![]()
Shoei zat wel heerlijk laatst.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou een Airoh of een Nolan nemen.
Vooral het N-com systeem is om van te watertanden.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Binnenkort weer eens stappen.Discotheek Skopje in Beilen, wie kent het niet.
datum & tijd. Misschien verveel ik me wel.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
Gaan we een act doen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:12 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nick ophalen is niet hetzelfde als stappen he.
Nouja...ik moet wat verzinnen om 2 minuten tijd wat leuks in motortrand te doen op het podium.quote:
2 jaar en 2 maanden van de 3 jaar gehad nu.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Zeg, hoever zit deze pliezieman in zijn studie? Al bijna klaar?![]()
quote:Wil je er ook mee verder?
quote:
Nice...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
2 jaar en 2 maanden van de 3 jaar gehad nu.
[..]
![]()
![]()
Niet met tegenzin maar wat ik na de opleiding wil....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nice...
Ow, niet dus..![]()
Volgt er nog meer of met tegenzin maar naar het werk?
Moeilijk, moeilijk hé...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet met tegenzin maar wat ik na de opleiding wil....
Ben je hier nou nog steeds?quote:
Beetje jammer dat de GS ridder eerder kan KDen dan ikquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:28 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag weer 80 km op de zwarte, en 40 km op de grijze gezetKneeslider is al aardig op weg
Wie zei dat ik aanwezig was?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de GS ridder eerder kan KDen dan ikWil er echt niet aan, ga zondag Cageon lastig vallen voor tips.
KDen is een middel, geen doel [/cliche]quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:33 schreef BazzieK het volgende:
Beetje jammer dat de GS ridder eerder kan KDen dan ikWil er echt niet aan, ga zondag Cageon lastig vallen voor tips.
Schaamrand achter is weg, daar doe je het maar mee.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:35 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wie zei dat ik aanwezig was?
Owja en voor je vragen mag stellen moet je eerst van je schaamrand af
Klopt, maar het middel zal absoluut nooit bereikt worden zonder het een doel te maken.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
KDen is een middel, geen doel [/cliche]
zow daar is je 1e tip
picsquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Schaamrand achter is weg, daar doe je het maar mee.En was jij niet de grootste schreeuwert over zondag?
Bochtenpiccies heb ik niet, wil wel een foto van mijn achterband maken als je daar vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
picsals dat zo is dan gaat je motor plat zat
beetje verzitten, uitsteken en tadaah
helemaal waar.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Hej
[..]
KDen is een middel, geen doel [/cliche]
zow daar is je 1e tip
Je kan met een niet zo sportieve achterband je schaamrand zo weg rijden en voor nog 2cm over hebben volgens mijquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
picsals dat zo is dan gaat je motor plat zat
beetje verzitten, uitsteken en tadaah
Geloof er niks van, prutser met je viercilinder.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Cageon het volgende:
[..]
Leg 'm is uit dat ik best vlot KB rond ging zonder KD.
pas 1x op gereden, maar wil je zondag wel laten zien hoe het moet met 2 cilinders.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geloof er niks van, prutser met je viercilinder.![]()
MPP + 2.9 achter, volgens mij niks raars aan qua bandjes.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:47 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je kan met een niet zo sportieve achterband je schaamrand zo weg rijden en voor nog 2cm over hebben volgens mij
+ een zachte bandenspanning kan daar ook aan bijdragen
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef Cageon het volgende:
[..]
pas 1x op gereden, maar wil je zondag wel laten zien hoe het moet met 2 cilinders.
Ok knal die 2.9 maar terug naar 2.7~ (Michelin raad 2.5 aan standaard, voor + achter)quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
MPP + 2.9 achter, volgens mij niks raars aan qua bandjes.
2.5quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ok knal die 2.9 maar terug naar 2.7~
en wat heb je er voor in?
voor laten staan (stuurt makkelijk) en achter wat omlaag. Zal wel wat anders gaan sturen, maar krijg je wel wat sneller meer warmte in je band + iets meer grip en denk ik ook vertrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:46 schreef Cageon het volgende:
Leg 'm is uit dat ik best vlot KB rond ging zonder KD.
Wat een teamwork he.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Cageon ging best vlot zonder KD![]()
Van pantalon naar KD held.quote:in onze hoogtijdagen sleten de sliders zo lomp dat we ze maar binnenboord hielden op KBen
en iddsoms wordt KDen wel weer een doel maar das weer een fase verder cq speelfase
je hoeft er ook niet zo naast te hangen..quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Bochtenpiccies heb ik niet, wil wel een foto van mijn achterband maken als je daar vrolijk van wordt.Zodra ik echter ga verzitten is de bochtensnelheid / lef / houding blijkbaar dusdanig weg dat ik em niet op de grond krijg.
Heb nog nooit echt gripgebrek gehad op de Triple so far. Vertrouwen is puur gebrek aan ballen en wennen aan de motor op dit moment.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
voor laten staan (stuurt makkelijk) en achter wat omlaag. Zal wel wat anders gaan sturen, maar krijg je wel wat sneller meer warmte in je band + iets meer grip en denk ik ook vertrouwen.
Lange-darmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet zo naast te hangen..
[ afbeelding ]
halve bil ernaast + lange-darm-benen moet voldoende zijn als je je schaamranden wegrijdt op MPP's
Ik reed met 2.7 ~ 2.8 voor en achter een tijdje, kreeg hem niet zo plat als op de foto in mijn ava, had geen vertrouwen voelde gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog nooit echt gripgebrek gehad op de Triple so far. Vertrouwen is puur gebrek aan ballen en wennen aan de motor op dit moment.
probeer de droogte te zienquote:
dat is heeel lang geleden jaquote:Van pantalon naar KD held.Veel veranderd sinds de laatste keer dat ik je zag rijden.
T sturen moet wel goed komen danquote:
Hoe ken je die Marien trouwens? Als er iemand de koning van de schaamrand en domme opmerkingen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Drie, drie, drie.
[
[img]http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C04%5C23%5Cbikepics-1263787-full.jpg]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe ken je die Marien trouwens? Als er iemand de koning van de schaamrand en domme opmerkingen is.
999squote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer de droogte te zien
[..]
dat is heeel lang geleden jaen KD held is ook al lang passé hoor
is al een tijd geen doel meer, 't kan nu praktisch bij elke bocht.
echt leuk is een dikke (Duc) supersport op zen staart blijven zitten
Zal het proberen, maar als ik er ook nog bij moet gaan bellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed met 2.7 ~ 2.8 voor en achter een tijdje, kreeg hem niet zo plat als op de foto in mijn ava, had geen vertrouwen voelde gewoon niet goed.
Het is niet alleen maar gebrek aan bellen en wennen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
999s![]()
Hij haakte wel vlot af daarna...![]()
![]()
Hands-free rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal het proberen, maar als ik er ook nog bij moet gaan bellen...![]()
Ging daar wel van uit ja.quote:
Toen was je al zo oud joh, dacht dat het nooit meer goed zou komen.quote:[..]
dat is heeel lang geleden ja![]()
quote:en KD held is ook al lang passé hooris al een tijd geen doel meer, 't kan nu praktisch bij elke bocht.
echt leuk is een dikke (Duc) supersport op zen staart blijven zitten
Heb ook nogal last van het gevoel dat ik als ik met de motor rechtop er naast hang al plat ga zegmaar en het absurd plat lijkt bij ook maar een beetje sturen. Oftewel ik ben een p00berd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk niet dat bandenspanning of bandbreedte zoveel zal uitmaken op de OBweg..ja of je moet 50km rondjes draaien op een KB![]()
zijn meer dingen die je later gaat merken, en ook op circuit enzo.
voornaamste is wennen dat je naast je motor hangt als een aap - voor je gevoel in het begin - en niet er recht op zit denk ik...
Ook wel waar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk niet dat bandenspanning of bandbreedte zoveel zal uitmaken op de OBweg..ja of je moet 50km rondjes draaien op een KB![]()
zijn meer dingen die je later gaat merken, en ook op circuit enzo.
voornaamste is wennen dat je naast je motor hangt als een aap - voor je gevoel in het begin - en niet er recht op zit denk ik...
't ging toen ook al wel redelijk, alhoewel dit een gat in mijn broek opleverdequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
Toen was je al zo oud joh, dacht dat het nooit meer goed zou komen.
so truquote:Gelukkig rijden er zoveel posers rond dat dat nu vaak al lukt.
Zou niet verwachten dat daar mensen in hun midlife crisis zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Wifebeater het volgende:
Je zou bijna denken dat dit een motorclub is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Wifebeater het volgende:
Je zou bijna denken dat dit een motorclub is
is ook zo maar dan nog kun je er aardig mee KDen, alhoewel je het niet 50km achter elkaar moet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:01 schreef Cageon het volgende:
Ook wel waar!
Maar 2.9 vind ik wel aan de hoge kant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |