Lange-darmquote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:52 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet zo naast te hangen..
[ afbeelding ]
halve bil ernaast + lange-darm-benen moet voldoende zijn als je je schaamranden wegrijdt op MPP's
Ik reed met 2.7 ~ 2.8 voor en achter een tijdje, kreeg hem niet zo plat als op de foto in mijn ava, had geen vertrouwen voelde gewoon niet goed.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb nog nooit echt gripgebrek gehad op de Triple so far. Vertrouwen is puur gebrek aan ballen en wennen aan de motor op dit moment.
probeer de droogte te zienquote:
dat is heeel lang geleden jaquote:Van pantalon naar KD held.Veel veranderd sinds de laatste keer dat ik je zag rijden.
T sturen moet wel goed komen danquote:
Hoe ken je die Marien trouwens? Als er iemand de koning van de schaamrand en domme opmerkingen is.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:54 schreef -XX- het volgende:
[ afbeelding ]
Drie, drie, drie.
[
[img]http://p1.bikepics.com/pics/2008%5C04%5C23%5Cbikepics-1263787-full.jpg]afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hoe ken je die Marien trouwens? Als er iemand de koning van de schaamrand en domme opmerkingen is.
999squote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
probeer de droogte te zien
[..]
dat is heeel lang geleden jaen KD held is ook al lang passé hoor
is al een tijd geen doel meer, 't kan nu praktisch bij elke bocht.
echt leuk is een dikke (Duc) supersport op zen staart blijven zitten
Zal het proberen, maar als ik er ook nog bij moet gaan bellen...quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:55 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik reed met 2.7 ~ 2.8 voor en achter een tijdje, kreeg hem niet zo plat als op de foto in mijn ava, had geen vertrouwen voelde gewoon niet goed.
Het is niet alleen maar gebrek aan bellen en wennen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:56 schreef Cageon het volgende:
[..]
999s![]()
Hij haakte wel vlot af daarna...![]()
![]()
Hands-free rijden.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zal het proberen, maar als ik er ook nog bij moet gaan bellen...![]()
Ging daar wel van uit ja.quote:
Toen was je al zo oud joh, dacht dat het nooit meer goed zou komen.quote:[..]
dat is heeel lang geleden ja![]()
quote:en KD held is ook al lang passé hooris al een tijd geen doel meer, 't kan nu praktisch bij elke bocht.
echt leuk is een dikke (Duc) supersport op zen staart blijven zitten
Heb ook nogal last van het gevoel dat ik als ik met de motor rechtop er naast hang al plat ga zegmaar en het absurd plat lijkt bij ook maar een beetje sturen. Oftewel ik ben een p00berd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk niet dat bandenspanning of bandbreedte zoveel zal uitmaken op de OBweg..ja of je moet 50km rondjes draaien op een KB![]()
zijn meer dingen die je later gaat merken, en ook op circuit enzo.
voornaamste is wennen dat je naast je motor hangt als een aap - voor je gevoel in het begin - en niet er recht op zit denk ik...
Ook wel waar!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
denk niet dat bandenspanning of bandbreedte zoveel zal uitmaken op de OBweg..ja of je moet 50km rondjes draaien op een KB![]()
zijn meer dingen die je later gaat merken, en ook op circuit enzo.
voornaamste is wennen dat je naast je motor hangt als een aap - voor je gevoel in het begin - en niet er recht op zit denk ik...
't ging toen ook al wel redelijk, alhoewel dit een gat in mijn broek opleverdequote:Op dinsdag 17 maart 2009 21:58 schreef BazzieK het volgende:
Toen was je al zo oud joh, dacht dat het nooit meer goed zou komen.
so truquote:Gelukkig rijden er zoveel posers rond dat dat nu vaak al lukt.
Zou niet verwachten dat daar mensen in hun midlife crisis zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Wifebeater het volgende:
Je zou bijna denken dat dit een motorclub is
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:04 schreef Wifebeater het volgende:
Je zou bijna denken dat dit een motorclub is
is ook zo maar dan nog kun je er aardig mee KDen, alhoewel je het niet 50km achter elkaar moet doenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 22:01 schreef Cageon het volgende:
Ook wel waar!
Maar 2.9 vind ik wel aan de hoge kant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |