t' is jammer dat je een voorbeeld functie hebt anders zou je m ff kunnen toppenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:39 schreef BazzieK het volgende:
Zeuw, weer 100+ maandagmiddag kilometers er op zitten. Zit nu op 1200km, dealer moet toch maar eens open zijn voor de 1000 beurt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 17:32 schreef ikookhier het volgende:
[..]
t' is jammer dat je een voorbeeld functie hebt anders zou je m ff kunnen toppen![]()
vast wel. wat heb je nodig?quote:Op maandag 16 maart 2009 17:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
past een deel toch ook op een YZF750?
Wat dacht jequote:Op zondag 15 maart 2009 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo goed?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beugel op de tank is er ondertussen (al een hele tijd) af.
Bij de J gaat t al foutquote:Op maandag 16 maart 2009 15:18 schreef bvvt het volgende:
Ehh, nee niet echt tijd overs. kwam ik tegen en was toepasselijk.....
K*T J2RE installers - daar zit ik mee te worstelen
1600quote:Op maandag 16 maart 2009 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet inrijden tot 1600km
Mag nu maar tot 7k. Heb em wel eens ietsje verder doorgetrokken
Voorwiel wil redelijk omhoog voor een 600
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
1600het is deze week goed weer dus dat gaat lukken
ben benieuwdquote:Op maandag 16 maart 2009 18:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nu bijna 1200km, donderdag vrij dus als het dan mooi weer is lekker rijden. Moet komende zondag wel mee kunnen natuurlijk
Is geen poob maar 'casual' modder.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Wat dacht jeIk laat iedereen ff zien dat ik liever door de poob rij met mijn (on)verkapte "ik ben op de nordschleife geweest" fiets?
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 18:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.Blijkbaar ga ik zo recht als een plank de bocht in
had je met ons meegereden gisteren was je er nu al ruim overheenquote:Op maandag 16 maart 2009 17:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Moet inrijden tot 1600km
Mag nu maar tot 7k. Heb em wel eens ietsje verder doorgetrokken
Voorwiel wil redelijk omhoog voor een 600
Wat zei je, wat lach je nou rukker, je kan je gas niet eens vinden.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Overigens vandaag een klasgenootje dat net rijdt 20x weggereden. Komen we weer samen begint ie te lachen over mijn houding.Blijkbaar ga ik zo recht als een plank de bocht in
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
had je met ons meegereden gisteren was je er nu al ruim overheen
Wilde wel maar de jongen komt ook uit Tilburg, je weet nooit wat voor connecties hij daar heeft met plaatsvervangend El P.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef Cageon het volgende:
[..]
Wat zei je, wat lach je nou rukker, je kan je gas niet eens vinden.
boeienquote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
boeien![]()
ik kan geen betere reden bedenken om niet in je eigen buurt rond te tuffen
Je bent ook niet bepaald actief hier dan...quote:Op maandag 16 maart 2009 19:13 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik heb alle uitnodigingsmailtjes zeker gemist dan
![]()
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
Je bent ook niet bepaald actief hier dan...
Ben je dan nog wel FOK!MC lid waardig?
dudequote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.[/oude man]
![]()
Dat Geerd, OPM en jij een incestueuze relatie hebben die zich afspeelt rond de 'dome betekent niet dat je meteen zo'n grote bakkes open mag trekken.![]()
![]()
![]()
Vertraging.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Komt ook iemand het topic binnengekengedengd.
veel te hard voor mij, ik moet met m'n voeten remmenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mocht gisteren in het begin nog niet harder dan 115, hadden jullie denk ik minder grappig gevonden.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jongentje, ik was al aan het meeten toen jij nog SMtjes aanbad.[/oude man]
![]()
Dat Geerd, OPM en jij een incestueuze relatie hebben die zich afspeelt rond de 'dome betekent niet dat je meteen zo'n grote bakkes open mag trekken.![]()
![]()
![]()
Zoietsquote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Cageon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft -XX- je liefdesverklaring afgewezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bazzies verklaring:quote:Op maandag 16 maart 2009 19:26 schreef Cageon het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft -XX- je liefdesverklaring afgewezen?
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets
Kan hem nog harder inkoppen zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dat doe ik niet
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Bazzies verklaring: [ afbeelding ][ afbeelding ]
.....en dat werkte niet Bazzie![]()
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zoiets
Neem mijne maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga ervoor.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Cageon het volgende:
[..]
Kan hem nog harder inkoppen zo..![]()
Maar dat doe ik niet
Tsjah,,,,, 't gaat om updating van 1.4.2 naar 6.0.11 naar 6.0.12. - van die 11 naar 12 hangt ie tijdens het bijwerken. erg irritantquote:
Toch wel schattig hoor, hoe jullie voor elkaar op komen.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jij doet al flink je bestis meer dan genoeg denk ik.
Daarom zit ik ook te expirimeneren waarom het fout gaatquote:Op maandag 16 maart 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
Koop een stagiair voor zoiets.
160 systemen handmatig gaan updaten, die's gek.
quote:Op maandag 16 maart 2009 20:01 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Toch wel schattig hoor, hoe jullie voor elkaar op komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |