Mijn R6 zag er na 't laatste regenritje uit als een offroad-fietsquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Wifebeater het volgende:
Kenker, vandaag zo eigenwijs geweest in de middle of nowhere het modder/zand op te zoeken
Was niet 't initiële plan, maar het had niet veel gescheeld of ik stond er nu nog
Iemand offroad buddy worden?Wel zo handig als je vast staat
Isdatzo is ook van de poob weggetjesquote:Op maandag 16 maart 2009 21:33 schreef Wifebeater het volgende:
Kenker, vandaag zo eigenwijs geweest in de middle of nowhere het modder/zand op te zoeken
Was niet 't initiële plan, maar het had niet veel gescheeld of ik stond er nu nog
Iemand offroad buddy worden?Wel zo handig als je vast staat
Mijn motor heeft nog zand in de uitlaat opgepikt door Isdatzo.quote:Op maandag 16 maart 2009 21:53 schreef koffiekoekje het volgende:
Isdatzo is ook van de poob weggetjes
Dat was wel een flink stukje offroad jaquote:Op maandag 16 maart 2009 22:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn motor heeft nog zand in de uitlaat opgepikt door Isdatzo.
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Dat was wel een flink stukje offroad ja.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.
Zegt ze ow waar is dat dan voor.![]()
Hoe lief.
Respect.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Respect.Oh, was 't een burka bandit? Staat je MIJNSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.motor er nog?
Huilen dan.
duhhh. maar ben ook luiquote:Op maandag 16 maart 2009 21:37 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Jij bent toch van de muscles [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 maart 2009 22:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik wees er gisteren op voorafgaand aan het proefritje.
Zegt ze ow waar is dat dan voor.![]()
Hoe lief.
Nee, want die uitlaat komt op de standaard GS, voor de SF wil ik een andere demper regelenquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:33 schreef bvvt het volgende:
Maak dan ook gelijk ff een lijntje door je uitlaat - als je dan toch overal lijntjes op trekt.....
Ik heb vanavond misschien wel een echt frame voor een SF te koopquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nee, want die uitlaat komt op de standaard GS, voor de SF wil ik een andere demper regelenUitlaat moet idd wel gelijk met de blauwe lijn komen
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:56 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik heb vanavond misschien wel een echt frame voor een SF te koop
Motorrijden ipv steppen?quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?![]()
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Wat mot ik met zo'n 4 cilinder tosti-ijzer?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |