quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Crane het volgende:
"Mickey rot op, Mickey Mickey Mickey rot op"
Heeft het ook nog niet echt gebracht dit seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:54 schreef Paul het volgende:
Cziommer erin bij UTreg
Meen je dat.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef ericajax het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 3-0
Heerlijke die bittere reactie. Gimme more, more, more!quote:Op zondag 15 maart 2009 15:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijft gewoon een zielige voetballer die Suarez. Irritant kut ventje
Nee dit zal zijn zelfvertrouwen goed doenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef finsdefis het volgende:
"Mickey rot op, Mickey rot op!"
Begrijpelijk dit.
quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef Crane het volgende:
Suarez.En maar janken als scheidsrechters hem niet meer geloven.
Hele competitie geen penalty meer geven.
Tegen NEC waren ze ook al ronduit dramatisch...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Wanneer scoort Utrecht de 1-1 ? AZ echt dramatisch. Tis dat die bal er met geluk invloog
Niet meer huilen dan als ie straks voor elke val geel krijgt.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heerlijke die bittere reactie. Gimme more, more, more!
Ik zeg ook niet dat ik het goedkeur. Ik begrijp het wel. Vooral aangezien de meeste supporters erg kortzichtig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dit zal zijn zelfvertrouwen goed doen
Misschien helpt het z'n zelfoverschatting...quote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee dit zal zijn zelfvertrouwen goed doen
Was een terechte strafschop.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:56 schreef Crane het volgende:
Suarez.En maar janken als scheidsrechters hem niet meer geloven.
Hele competitie geen penalty meer geven.
Moeten wij volgende week dan maar even hun een verlies bezorgenquote:Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tegen NEC waren ze ook al ronduit dramatisch...
Maja ze blijven winnen
Ik beoordeel de situatie dan wel.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:58 schreef Crane het volgende:
[..]
Niet meer huilen dan als ie straks voor elke val geel krijgt.
*schakelt overquote:Op zondag 15 maart 2009 16:02 schreef Paul het volgende:
Ik voel het ik voel het
Het gaat gewoon 1-1 worden bij Utreg
Cziommer gaat scoren
begrijpelijkquote:Op zondag 15 maart 2009 15:57 schreef finsdefis het volgende:
"Mickey rot op, Mickey rot op!"
Begrijpelijk dit.
sinds het bekend is dat Been naar feyenoord gaat is het niks meer met NECquote:Op zondag 15 maart 2009 16:07 schreef venomsnake het volgende:
ADO speelt ook gewoon prima. Werken enorm hard en spelen best verzorgd. NEC heeft haast geen kans gehad.
The Feyenoord-Effectquote:Op zondag 15 maart 2009 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
sinds het bekend is dat Been naar feyenoord gaat is het niks meer met NEC
Klopt, dat is wel een enorm keerpunt geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
sinds het bekend is dat Been naar feyenoord gaat is het niks meer met NEC
AZ hoeft niet meer. DIe is zo goed als kampioen. Daarna zal het weer jaren het oude niveau worden dus geniet er maar van nu je nog kanquote:
Van Gaal moet die gasten snel weer terug op aarde brengen. Ze lopen zo ongelofelijk nonchalant te klooien steeds. Erger me er kapot aan.. en ze blijven er maar mee weg komen, waardoor Louis het ook wel allemaal goed vind, volgens mij.quote:
Waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:11 schreef Crane het volgende:
Waarom zou AZ goed moeten spelen? Om de Ajacieden tevreden te moeten stellen?
Uri Gellerquote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
Helaas gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.quote:
houd vol....quote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Paul het volgende:
TERINGZOOOOI Utreg scoor nou ff man gewoon ff cziommer zo hoppakeetje COME ON UTREG !!! JULLIE KUNNEN HET PAK DIE KAASKOPPUUUUH
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Wat een kut publiek heeft ajax, echt. 3-0 voor en ze gaan allemaal naar huis.
stelletje homos daar.
Waar loopt half Amsterdam dan te zeuren?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Crane het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goedquote:
Die is toch naar een begrafenis?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Deze wedstrijd van AZ had net zo goed zonder spitsen gespeeld kunnen worden
Hadden we Pelle maar vandaag
Niet zo negatief hè; half vól.quote:
Gooh ook al terug uit de arena ofzo? Zeker bij de 2-0 naar huis gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
Wat een kneuzen hier.
90+2 he paulquote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goed
Wat een rendement.quote:
Dat krijg je als iedereen zich met elkaars club bemoeid.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:19 schreef zjroentje het volgende:
Wat zijn hier een hoop mensen frusti zeg.
Ook geen Schaars.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, geen De Zeeuw tegen Feyenoord. Jammer. Maar we hebben Luijckx
Ook geen Schaarsquote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, geen De Zeeuw tegen Feyenoord. Jammer. Maar we hebben Luijckx
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:21 schreef DeeBee het volgende:
Frustratie hier over een makkelijke overwinning voor Ajax zeg, damn...
zonder die 2 hebben we wel vaker gespeeld.quote:
Precies, niets aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
zonder die 2 hebben we wel vaker gespeeld.
individuele kwaliteit genoeg.. Pelle erbij
Nee, ze hebben zich het vuur uit de sloffen moeten lopen.quote:
Krijg ik nog een afscheidstopic met hoogte en dieptepunten van mijn fok carriere?quote:
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.quote:
Top! Kan na deze boutwedstrijd wel wat actie gebruikenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.
Mooi klote iddquote:Op zondag 15 maart 2009 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ kan zich gaan opmaken voor de kampioenswedstrijd 18/19 April tegen jawel hoor Vitesse.
We maken me toch een boel kampioensfeestjes meequote:Op zondag 15 maart 2009 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ kan zich gaan opmaken voor de kampioenswedstrijd 18/19 April tegen jawel hoor Vitesse.
Zeg dat wel jaquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
We maken me toch een boel kampioensfeestjes mee
Die Ajacieden mochten dat willenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Kutwedstrijd, wel 3 punten
Volgende week zonder Zeeuw, Schaars of Mendes tegen Feyenoord. Daar gaat je middenveld. *bibber*
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.quote:
quote:
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:28 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.
Dus zou me niets verbazen als het al uitverkocht is.
Bij Ajax - AZ ben je dan ook nog op vakantie ? anders kunnen ze daar ook wel kampioen worden ook al willen sommige spelers dat niet graag.
AZ kan in theorie trouwens al over 2 wedstrijden kampioen zijn, thuis tegen adoquote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...
Ruzie ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:![]()
El-Akchaoui
Het zit dus helemaal niet goed meer bij NEC... sfeer in de kleedkamer ook niet meer.
Er werd 'm gevraagd of ie dan niet wat zegt tegen de anderen na zo'n wedstrijd...quote:
Ga lekker blij wezen met Siem de Jongquote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over 5 jaar speelt ie wel bij Liverpool hoor! Zag je die sprint zojuist?! Wat een explosie, wat een gogme!
Daar ben ik nooit blij (alsof ik dat ook moet zijnquote:Op zondag 15 maart 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ga lekker blij wezen met Siem de Jong
Jullie grootste zelf opgeleide talent!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:10 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit blij (alsof ik dat ook moet zijn) mee geweest.
quote:
keuze is niet zo moeilijk lijkt mequote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:56 schreef Rots het volgende:
Waarom in godsnaam ADO om 12.30, dan moeten we kiezen tussen de leukste wedstrijden vant weekend.![]()
Als ik alles goed heb, post ik nooit meer op FOK.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vrijdag,20.45 uur:
De Graafschap - sc Heerenveen 1
Zaterdag,18.45 uur:
NEC - Willem II 1
19.45 uur:
PSV - Vitesse 2
20.45 uur:
Sparta R'dam - Heracles Almelo 1
Zondag,12.30 uur:
Roda JC - ADO Den Haag 3
14.30 uur:
NAC Breda - Ajax 2
FC Twente - FC Groningen 2
FC Volendam - FC Utrecht 1
AZ - Feyenoord 1
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 19:11 schreef Emimich het volgende:
[..]
Als ik alles goed heb, post ik nooit meer op FOK.
Ik hoop dat je alles goed hebt.quote:FC Twente - FC Groningen 2
quote:
Ik heb hem de laatste wedstrijden van De Graafschap bekeken, maar ik vind dat nog geen subtop materiaal persoonlijk.quote:
Topperrrr.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mag wel gescoord worden.
Niks niet bang.quote:
Nee, dat commentaar is zo vet altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Fortuna - VVV op L1, wel even commentaar afzetten
Doet die blonde homo weer mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Fortuna - VVV op L1, wel even commentaar afzetten
Hij is zelfs aanvoerderquote:
Dan zullen ze heel snel beter moeten gaan voetballen, want tot nu toe lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar dit zal in een winst voor H'veen eindigen denk ik zo.
Hij heeft alle potentie hoor. Goed overzicht, sterk aan de bal. Hij is nog lang niet ver genoeg, maar hij komt er wel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat al die clubs achter De Jong aanzitten, of mis ik iets?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
Verdomme, hij mag er echt wel een keer in.
Het is wel een aardig aanspeelpunt. Maar ik zie het uitzonderlijke talent ook nog niet zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat al die clubs achter De Jong aanzitten, of mis ik iets?
Ik vind zijn handelingssnelheid nog veel te laag, en hij lijdt imo veel teveel balverlies.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft alle potentie hoor. Goed overzicht, sterk aan de bal. Hij is nog lang niet ver genoeg, maar hij komt er wel hoor.
Twente kan zichzelf wel op plek 2 spelen, de Graafschap nog een keer verliezen mag nog wel een keertje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Heracles kan zich zelf wel veilig spelen.
Heerenveen puntverlies, dat mag wel een keertje
Laat Twente of Heerenveen maar voor De Jong gaan, doe mij Sahar maar.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Het is wel een aardig aanspeelpunt. Maar ik zie het uitzonderlijke talent ook nog niet zo.
evenals Smarassonquote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
Janmaat gaat erin komen bij SC Heerenveen
Misschoen heeft Sahar nog wat last van die blessure?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rare wissel. De Jong is doodop.
Sahar wordt eigenlijk echt altijd gewisseld of niet?
Koç is nog twee klassen beter...quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Laat Twente of Heerenveen maar voor De Jong gaan, doe mij Sahar maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |