Klopt, dat is wel een enorm keerpunt geweest.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
sinds het bekend is dat Been naar feyenoord gaat is het niks meer met NEC
AZ hoeft niet meer. DIe is zo goed als kampioen. Daarna zal het weer jaren het oude niveau worden dus geniet er maar van nu je nog kanquote:
Van Gaal moet die gasten snel weer terug op aarde brengen. Ze lopen zo ongelofelijk nonchalant te klooien steeds. Erger me er kapot aan.. en ze blijven er maar mee weg komen, waardoor Louis het ook wel allemaal goed vind, volgens mij.quote:
Waar slaat dat nou op?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:11 schreef Crane het volgende:
Waarom zou AZ goed moeten spelen? Om de Ajacieden tevreden te moeten stellen?
Uri Gellerquote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
Helaas gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.quote:
houd vol....quote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Paul het volgende:
TERINGZOOOOI Utreg scoor nou ff man gewoon ff cziommer zo hoppakeetje COME ON UTREG !!! JULLIE KUNNEN HET PAK DIE KAASKOPPUUUUH
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Wat een kut publiek heeft ajax, echt. 3-0 voor en ze gaan allemaal naar huis.
stelletje homos daar.
Waar loopt half Amsterdam dan te zeuren?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Crane het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |