Helaas gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.quote:
houd vol....quote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Paul het volgende:
TERINGZOOOOI Utreg scoor nou ff man gewoon ff cziommer zo hoppakeetje COME ON UTREG !!! JULLIE KUNNEN HET PAK DIE KAASKOPPUUUUH
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Wat een kut publiek heeft ajax, echt. 3-0 voor en ze gaan allemaal naar huis.
stelletje homos daar.
Waar loopt half Amsterdam dan te zeuren?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Crane het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goedquote:
Die is toch naar een begrafenis?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Deze wedstrijd van AZ had net zo goed zonder spitsen gespeeld kunnen worden
Hadden we Pelle maar vandaag
Niet zo negatief hč; half vķl.quote:
Gooh ook al terug uit de arena ofzo? Zeker bij de 2-0 naar huis gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
Wat een kneuzen hier.
90+2 he paulquote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goed
Wat een rendement.quote:
Dat krijg je als iedereen zich met elkaars club bemoeid.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:19 schreef zjroentje het volgende:
Wat zijn hier een hoop mensen frusti zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |