Uri Gellerquote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
Helaas gaat dat niet gebeuren.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:12 schreef Paul het volgende:
Ik straal nu Cziommer in, hij gaat zo scoren
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.quote:
houd vol....quote:Op zondag 15 maart 2009 16:06 schreef Paul het volgende:
TERINGZOOOOI Utreg scoor nou ff man gewoon ff cziommer zo hoppakeetje COME ON UTREG !!! JULLIE KUNNEN HET PAK DIE KAASKOPPUUUUH
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:15 schreef DirkZz het volgende:
Wat een kut publiek heeft ajax, echt. 3-0 voor en ze gaan allemaal naar huis.
stelletje homos daar.
Waar loopt half Amsterdam dan te zeuren?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:14 schreef Crane het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar werd PSV jaar in jaar uit afgezeken omdat ze geen goed voetbal zouden spelen, nu loopt half Amsterdam weer op AZ te zeuren dat ze met matig spel winnen.
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goedquote:
Die is toch naar een begrafenis?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Deze wedstrijd van AZ had net zo goed zonder spitsen gespeeld kunnen worden
Hadden we Pelle maar vandaag
Niet zo negatief hè; half vól.quote:
Gooh ook al terug uit de arena ofzo? Zeker bij de 2-0 naar huis gegaan?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
Wat een kneuzen hier.
90+2 he paulquote:Op zondag 15 maart 2009 16:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel ik voel het ik voel het ik heb hem ingestraald komt goed
Wat een rendement.quote:
Dat krijg je als iedereen zich met elkaars club bemoeid.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:19 schreef zjroentje het volgende:
Wat zijn hier een hoop mensen frusti zeg.
Ook geen Schaars.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, geen De Zeeuw tegen Feyenoord. Jammer. Maar we hebben Luijckx
Ook geen Schaarsquote:Op zondag 15 maart 2009 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, geen De Zeeuw tegen Feyenoord. Jammer. Maar we hebben Luijckx
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:21 schreef DeeBee het volgende:
Frustratie hier over een makkelijke overwinning voor Ajax zeg, damn...
zonder die 2 hebben we wel vaker gespeeld.quote:
Precies, niets aan de hand.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:22 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
zonder die 2 hebben we wel vaker gespeeld.
individuele kwaliteit genoeg.. Pelle erbij
Nee, ze hebben zich het vuur uit de sloffen moeten lopen.quote:
Krijg ik nog een afscheidstopic met hoogte en dieptepunten van mijn fok carriere?quote:
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.quote:
Top! Kan na deze boutwedstrijd wel wat actie gebruikenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.
Mooi klote iddquote:Op zondag 15 maart 2009 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ kan zich gaan opmaken voor de kampioenswedstrijd 18/19 April tegen jawel hoor Vitesse.
We maken me toch een boel kampioensfeestjes meequote:Op zondag 15 maart 2009 16:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
AZ kan zich gaan opmaken voor de kampioenswedstrijd 18/19 April tegen jawel hoor Vitesse.
Zeg dat wel jaquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Espabilado het volgende:
[..]
We maken me toch een boel kampioensfeestjes mee
Die Ajacieden mochten dat willenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Kutwedstrijd, wel 3 punten
Volgende week zonder Zeeuw, Schaars of Mendes tegen Feyenoord. Daar gaat je middenveld. *bibber*
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.quote:
quote:
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:28 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.
Dus zou me niets verbazen als het al uitverkocht is.
Bij Ajax - AZ ben je dan ook nog op vakantie ? anders kunnen ze daar ook wel kampioen worden ook al willen sommige spelers dat niet graag.
AZ kan in theorie trouwens al over 2 wedstrijden kampioen zijn, thuis tegen adoquote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...
Ruzie ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:![]()
El-Akchaoui
Het zit dus helemaal niet goed meer bij NEC... sfeer in de kleedkamer ook niet meer.
Er werd 'm gevraagd of ie dan niet wat zegt tegen de anderen na zo'n wedstrijd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |