Die Ajacieden mochten dat willenquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Kutwedstrijd, wel 3 punten
Volgende week zonder Zeeuw, Schaars of Mendes tegen Feyenoord. Daar gaat je middenveld. *bibber*
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 16:25 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik kom der zo brengen, ze is nog aan het werk voor me.
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.quote:
quote:
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:28 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik heb een SCC en zelfs extra kaarten voor vrienden, maar daar heb ik geen hol aan omdat ik al eind vorig jaar toen mijn vakantie geboekt heb.
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...quote:Op zondag 15 maart 2009 16:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ai dat is minder ja , ik zag het al wat langer aankomen en ik denk ook wel een aantal AZ-fans.
Dus zou me niets verbazen als het al uitverkocht is.
Bij Ajax - AZ ben je dan ook nog op vakantie ? anders kunnen ze daar ook wel kampioen worden ook al willen sommige spelers dat niet graag.
AZ kan in theorie trouwens al over 2 wedstrijden kampioen zijn, thuis tegen adoquote:Op zondag 15 maart 2009 16:34 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Nee, ik ben alleen dat weekend weg. De wedstrijd daarvoor uit bij NAC mag, de wedstrijd daarna tegen Ajax mag ook, maar dus niet thuis tegen Vitessse...
Ruzie ofzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 16:58 schreef Espabilado het volgende:![]()
El-Akchaoui
Het zit dus helemaal niet goed meer bij NEC... sfeer in de kleedkamer ook niet meer.
Er werd 'm gevraagd of ie dan niet wat zegt tegen de anderen na zo'n wedstrijd...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |