Nee, dat commentaar is zo vet altijdquote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Fortuna - VVV op L1, wel even commentaar afzetten
Doet die blonde homo weer mee?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:34 schreef Dos37 het volgende:
Fortuna - VVV op L1, wel even commentaar afzetten
Hij is zelfs aanvoerderquote:
Dan zullen ze heel snel beter moeten gaan voetballen, want tot nu toe lijkt het nergens op.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:52 schreef fuckbuddy het volgende:
Maar dit zal in een winst voor H'veen eindigen denk ik zo.
Hij heeft alle potentie hoor. Goed overzicht, sterk aan de bal. Hij is nog lang niet ver genoeg, maar hij komt er wel hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat al die clubs achter De Jong aanzitten, of mis ik iets?
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef Blawh het volgende:
Verdomme, hij mag er echt wel een keer in.
Het is wel een aardig aanspeelpunt. Maar ik zie het uitzonderlijke talent ook nog niet zo.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik snap niet dat al die clubs achter De Jong aanzitten, of mis ik iets?
Ik vind zijn handelingssnelheid nog veel te laag, en hij lijdt imo veel teveel balverlies.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft alle potentie hoor. Goed overzicht, sterk aan de bal. Hij is nog lang niet ver genoeg, maar hij komt er wel hoor.
Twente kan zichzelf wel op plek 2 spelen, de Graafschap nog een keer verliezen mag nog wel een keertje.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:08 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
![]()
Heracles kan zich zelf wel veilig spelen.
Heerenveen puntverlies, dat mag wel een keertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |