Naturellementquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Second Life poppetjes bedoelt![]()
En wat mij betreft gaan die camera's helemaal niet uit!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik was niet achterdochtig, totdat hij er zelf mee kwam![]()
Ze weten dat wij hier desperaat aan het wachten zijn op een nieuw iets met streams, dus Bart haalt zijn vriendje Bram erbij, flansen een filmpje in elkaar en lachen ons nu uit
Kutjochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Ja, wij moeten onszelf toch ook een beetje vermaken aan het begin van de lente
Rotmeisjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutjoch![]()
Ga lekker jij eens lekker een stuk fietsen
Ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem, dat het wel doorgaat.
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat moeten we zeggen waar Bart bij is![]()
Deze is zo leuk!!! Wilde ik even met jullie delen![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.quote:
Sigur Ros, vorig jaar november nog live gezien in de HMH.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.
En wat een vage clip!
Ok, laat ik je voor nu maar even gelovenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!![]()
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
Bart, je draait eromheen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
De screening regel ik achter de schermen. Echte mensen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart, je draait eromheen.
Is het met echte mensen (en waar kunnen die zich dan opgeven), of met streamlockpoppetjes?
Ik lees niet goed geloof ik, maar zijn er alleen overdag streams dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef hondjes het volgende:
En de streams zijn van 8.00 tot 00.00 uur, waarom niet s nachts.
de Mol zei altijd, hij was er 8 jaar mee bezig., voor ze het op t.v en streams uitbrachten
Hoe lang hebben jullie al die plannen¿
Hoe kom je aan die info hondjes? Ik kan er niets over vindenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef hondjes het volgende:
En de streams zijn van 8.00 tot 00.00 uur, waarom niet s nachts.
de Mol zei altijd, hij was er 8 jaar mee bezig., voor ze het op t.v en streams uitbrachten
Hoe lang hebben jullie al die plannen¿
Die promo wel, maar die uitleg niet, tenminste die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info hondjes? Ik kan er niets over vinden![]()
Die promo die Bram vananvond postte was hier donderdag trouwens ook al gepost.
Leuk ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat moeten we zeggen waar Bart bij is![]()
Deze is zo leuk!!! Wilde ik even met jullie delen![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:50 schreef FANN het volgende:
toch even volgen dit........
is zeker het vervolg van deze?
Feliciteer hier BrandX en Het_hupt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:55 schreef FANN het volgende:
deze was leuker maar hij is alweer dicht,,,,,,
Feliciteer hier de Crew-neukertjes Pt. II
[..]
jammer .........
Neuh. Ik weet wel dat een mooie italiaanse vanavond ¤20.000 te danken had aan drie biggetjesquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar stil op fok.![]()
Weet iemand welke band vroeger een clip had over de drie biggetjes?
Gefeliciteerd dan maar Ruud!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet wel dat een mooie italiaanse vanavond ¤20.000 te danken had aan drie biggetjesEn de schat ging naar huis met ¤45.000
![]()
Graziequote:
Dat is helemaal niet aardig.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
''Well, I'll huff and I'll puff and I'll blow your house in. Huff and puff and blow your house in.
Huff and puff and blow your house in. Huffin' and a-puffin' and I'll blow your house in!''
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://www.fencingcuptorino.com/
Kan er niet naar toe.![]()
Heb op die dag werk voor twee bazen
![]()
Als iemand daar in de buurt is dat weekend, foto's worden op prijs gesteld
Oeps, zat al afscheid te nemen, dacht dat er niemand meer wakker wasquote:Op zondag 15 maart 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry Ruud, ik denk niet dat ik daar dan in de buurt ben.
Ik zit ondertussen een beetje schaatsen te kijken, en er werd net iemand omver gereden. Dat is ook zuur, sta je klaar om te starten, schaatst er iemand in je rug.
Maar goed, ze is nu aan het rijden, en van mij mag ze winnen
Ik ben er wel, maar kijk ondertussen tvquote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, zat al afscheid te nemen, dacht dat er niemand meer wakker was![]()
Op welke zender schaatsen, ik zie niks anders als blote tieten op de Nederlandse zenders.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar kijk ondertussen tv
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.quote:
Ned 3quote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op welke zender schaatsen, ik zie niks anders als blote tieten op de Nederlandse zenders.
Heb wat gemist geloof ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.![]()
Waar kom jij opeens vandaan trouwens?
Heheh...quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.![]()
Waar kom jij opeens vandaan trouwens?
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je je grens aangeeft, Jacob.
Daar zit duidelijk een stukje vooruitgang in.
Ohwja everest zat je he?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heheh...
Was nog aan het pokeren, vandaar
quote:
Me suck big time tooquote:Op zondag 15 maart 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja everest zat je he?
Ik op pokerstars en ik verlies altijd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Me suck big time too![]()
Ik moet echt mensen tegenover me hebben aan een tafel, dan kan ik tenminste mijn Jedi-mindtricks toepassen![]()
Truste en later, de wodka kickt in
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Me suck big time too![]()
Ik moet echt mensen tegenover me hebben aan een tafel, dan kan ik tenminste mijn Jedi-mindtricks toepassen![]()
Truste en later, de wodka kickt in
Valt niet mee hè, om die kompjoeter uit te zettenquote:
Dat weet ik niet, ik heb daar nooit last van.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet mee hè, om die kompjoeter uit te zetten![]()
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Tja, Chico is nog geen 2 en Chica is 5 en dat gaat binnen een paar uur ook perfect.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil straks misschien een kitten erbij. Voor de gezelligheid.
Ik denk dat mijn kat een kitten makkelijker zal accepteren dan een oudere kat, en ik wilde altijd al zo graag een rode kitten.
(Ja ik weet dat een kitten een volwassen kat word)
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is disana?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is Peter?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Heb je honger?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs!![]()
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Peter Prietpraatshow.quote:
Ja!quote:
1500 RPM damesdildo?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al schaatsen gekeken, en nu kijk ik op tvwest naar de Cpc.
Straks ga ik nog zelf sporten!
Heb eigenlijk gemist of ze nog gewonnen had.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja de botsing! Zonder erg zoals de Belgen zeggen.![]()
Mijn moeder niet, Ludo's moeder.
Fritzl enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja ze heeft nog gewonnen.![]()
Waarom is een kelder iets voor mij?![]()
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!quote:Op zondag 15 maart 2009 04:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik die ruimte onderverhuurd hebben van je en er een vrieskast inzetten?![]()
Een vrijgezel heeft geen rommel in huis.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
Ik las dat helemaal verkeerdquote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Welke zon?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef Deisyy het volgende:
De zon schijnt, wat een heerlijk weertje!!!![]()
Tijd dus voor een wandeling langs zee![]()
Beequeen, hoe is het je dochter, mag ze vandaag naar huis?
Dan kan ze net zo goed met een doos pijnstillers naar huis, nog even wachten op de arts dusquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ben net terug van een wandeling Deisyy, inmiddels is het hier helemaal bewolkt.
Wrs mag ze vandaag naar huis, redelijk goede nacht gehad en de pijn is te doen. De beslissing hangt af van de zaalarts. Daar is het wachten even op.
Mooi dat het goed gaat met Dagobert Donald.![]()
Cc, je bent te goed voor deze wereld.
Deze zon in mijn tuinquote:
Ik weet.quote:
Ja, maar ze/we staan wel met 1-0 achterquote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Manu, doet PSV het nog een beetje leuk, vanmiddag?
Spelen ze thuis?quote:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spelen ze thuis?
En zo ja, tot hoe laat?
Ivm fiets of autokeuze.
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.quote:
Ja en de Abo'squote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
'Zou je misschien toch heel even naar deze tekst kunnen kijken?' 'En een introotje kunnen schrijven voor die tekst? Je bent een schat!'
En daar zit ik dan, op mijn zondagmiddag. Wanneer leer ik nou eens 'NEE' zeggen? Of 'Ja, maar dat kost je zoveel!' ?
Nu afgelopen? Dan is er over een uurtje wel een parkeerplaatsje voor de deur vanquote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.
Ze spelen in Eindhoven, dus ga maar fietsen.
Ik had het al een week voor me uitgeschovenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef Marrije het volgende:
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!
Die nummers staan daar toch al heel lang?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Rotjong!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.
Is mij nooit opgevallen, maar er is iig wel een nieuwe baggerlayout.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die nummers staan daar toch al heel lang?
quote:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel lachen, dat je nu kan zien wat voor soort abo iemand heeft.
Sommigen hadden dat volgens mij liever niet gehad.
Bij mij doet FOK! ook heel lastig.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn pc loopt nu de hele tijd vast.
Maar ik heb nog geen andere users kunnen vinden die dat ook hebben, dus ligt denk ik aan mij.
Voorheen ging dat met een tagje. Kon je wel of niet laten staan. Mij maakt het niet veel uit of je kunt zien of ik een abo heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Maar dat kon je ook verbergen, wat zo te zien de meesten (op dementor na) ook deden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sommigen hadden dat volgens mij liever niet gehad.
Je kan bij opties gelukkig een hoop dingen laten verbergen.quote:
Ik heb veel moeite weer te beginnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:59 schreef Sporti het volgende:
Net terug van fietstochtje 40 km. heb jij je fiets verkocht Peter?
Oja herkenbaar, ik moest vanmiddag ook eerst mijn smoesjes repertoire aan de kant zetten, maar als ik dan eenmaal op de fiets zit ben ik alle startproblemen weer snel vergeten, gewoon gaan dusquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite weer te beginnen.![]()
Ik weet dat als ik eenmaal bezig ben, het wel weer gaat.
Okay, maar dan is mijn status nog steeds zichtbaar voor anderen. Nou ja, whatever. Wakker lig ik er nu ook weer niet van. Hoop ikquote:Op zondag 15 maart 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
Wat Peter zegt Cc, in opties/weergave dus. Have fun, ik weet zeker dat je neefje weg is van zijn kadootje.![]()
Wat?! Heb je geen pimp-abo??quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dan is mijn status nog steeds zichtbaar voor anderen. Nou ja, whatever. Wakker lig ik er nu ook weer niet van. Hoop ik.
quote:Man klimt naakt op catwalk
LUIK - Een 34-jarige man heeft een schandaal veroorzaakt door tijdens een lingeriemodeshow naakt op de catwalk te klimmen. De 34-jarige man uit Luik maakte op de catwalk van zaal Country Hall in Angleur obscene bewegingen met een champagnefles. De politie heeft de man opgepakt. Toen hem om uitleg werd gevraagd, zei de man dat hij 'de ster wilde uithangen', meldt De Standaard.
quote:
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goedquote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feyenoord - PSV en dan krijgen we eerst de sufkutwedstrijden van AZ en Ajax.
Ik mis Jan van Halst met z'n magic screen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goed![]()
Hij is gewoon op EL te bewonderenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik mis Jan van Halst met z'n magic screen.
Naast een ander cadeautje, wat niet veel hoeft te kosten maar waar ie wél actief mee kan spelen ipv alleen maar naar kijken, is het niet onaardig.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk dat mijn neefje het een heel stom cadeau had gevonden. Vriendin was er gelukkig wel helemaal weg van.
Je kent overduidelijk mijn neefjes niet. Die kijken me nooit meer aan als ik met zo'n cadeautje aan kom zetten. En verbranden het cadeautje ritueel. Of mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
Naast een ander cadeautje, wat niet veel hoeft te kosten maar waar ie wél actief mee kan spelen ipv alleen maar naar kijken, is het niet onaardig.
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.quote:
Dat is inderdaad niet hendigquote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.![]()
Je kunt het niet in een nieuw tabblad openen, en minimaliseren en toch doorluisteren heb ik ook nog niet gevonden.
Dubbelklikken op het YTscherm.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.![]()
Je kunt het niet in een nieuw tabblad openen, en minimaliseren en toch doorluisteren heb ik ook nog niet gevonden.
Wel hinderlijk, het is toch een extra handeling.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel hinderlijk, het is toch een extra handeling.
En daarna moet je ook nog het oorspronkelijke Youtube-scherm afsluiten.
Dus nog een extra handeling.
En L-L-COOL-J klonk dusdanig storend, dat ik op mute heb moeten slaan (extra handeling).
En zometeen nog een keer, om het geluid weer aan te krijgen (weer een extra handeling).
Kijk, das tenminste een oplossing.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Copycat het volgende:
Als je op artiest en titel onder in het YTscherm drukt,
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?quote:
ja kreeg ik ook, maar na nog een paar keer klikken kwam er weer beweging inquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?WTF is that?
Die kreet kreeg ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?WTF is that?
Ja, dat dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoeft alleen op de titel-artiest te klikken, ipv op het schermpje zelf.
Dat is alles.
daar gaat mijn Theorie.quote:
Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
ik open gewoon geen tjoepjes meer, dat gepruts
O. Gelukkigquote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.
Ah nu vat ik 'm pas. Ik dacht ná het openen (dat schermpje dus).quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.
Ja, van die súperhandige verbeteringen, en wij weten er niet mee om te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zijn we ook een stel bejaarden hèAl die nieuwerwetse fratsen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Zitten we hier maar te klagen als een stel ome Cees-en is het gewoon heel simpel![]()
Gelukkig, dan bespaar ik jullie mijn gezang
Nou, zo een zwart scherm vind ik heul niet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, van die súperhandige verbeteringen, en wij weten er niet mee om te gaan.
Mijn ome Cees is eigenlijk mijn zwager, maar dus de ome Cees van mijn kinderen en een echte schatquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn ome Cees was anders heel lief hoor.
Geruite colbert aan.
moge hij rusten in vrede.
That's my point. Niks bejaard, het is gewoon niet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zo een zwart scherm vind ik heul niet handig.Ik kom hier om te forummen, niet om tjoepjes te kijken.
Ik vond het wel grappig anders. Hoe werkt het kiftkiftkift moet ik vaker klikken kiftkiftkift ik krijg een foutmelding kiftkiftkiftquote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
That's my point. Niks bejaard, het is gewoon niet handig.
Of wij zién de handigheid niet, bejaard als we zijn.
Ik vind het wel mooi als je op het kruisje rechtsonder duwt, en de tjoeptjoep verkleint weer tot in de forumpagina.quote:
Te laat.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:49 schreef Smash-it het volgende:
Is er ergens nog een mooie zondagavond rel aan de gang? Nog eventjes voordat ik m'n bed in kruip? Ah toe?!
Vorige week was ook wel even live jackpot. Het kan niet altijd feest zijn!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Te laat.![]()
Waarom is dit topic verdwenen
Je kan er altijd een veroorzaken natuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Vorige week was ook wel even live jackpot. Het kan niet altijd feest zijn!
Mensen, slaap lekker!
truste fritseltje.......quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Slaapt iedereen al ofzo?![]()
Geen schaatsenkijkers of ander nachtelijk gespuisel?
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
truste fritseltje.......![]()
schaatsen is niet zo mijn ding........
[ afbeelding ]
![]()
Zow, nu lees ik niet eens meer verder: was mis met AZ? Ik als Alkmaarder bereid mij voor op een topfeestje!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goed![]()
Murning Bart, filmpje net gekeken over de Bunker! Lijkt mij super maar hoe zit het in elkaar, interactief en de kijker/streamer bepaald wat ze krijgen....hoe gaat dat in zn werk?quote:
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! hehe pufpuf, dan nu maar ff een bakkie leut!![]()
Ja denk het ook haast Deisyy.Ik hoor deze week wanneer die fuckerige opleiding van mijn ene werk begint, maar ik hoop heel erg dat mijn nieuwe sollicitatie wat gaat opleveren baantechnisch.
Ja, kan het niet makkelijk omschrijven, maar het is bij de overheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.
Ik hoorde dat de schoenmakers het heel goed doen nu, ideetje?
Nee dat hebben ze liever niet bij de inlichtingendienst.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt wel heel mysterieus. Ik begrijp dat je er verder niet meer over mag zeggen
Ik zit nu op 1, er volgen er nog 3.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je vier kopjes koffie gedronken?
heb jij mijn vraag gelezen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je vier kopjes koffie gedronken?
33,75. Min een cd en een paar schoenenquote:
en wat is hier dan op Uw antwoord? vraag mij af hoe die bunker gaat werken qua interactiviteit.quote:
Hoeveel sta je in de min?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
33,75. Min een cd en een paar schoenen.
Zo'n 50 piek. Geloof ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
Hoeveel sta je in de min?
Leuk dat je "vriendin" het vogelhuisje kon waarderen.
ik overleg even met de achterban, of we dat al helemaal vrij willen geven.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat is hier dan op Uw antwoord? vraag mij af hoe die bunker gaat werken qua interactiviteit.
Oke, hoor het van je! Concept vind ik top maar moet niet teveel gaan kosten natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik overleg even met de achterban, of we dat al helemaal vrij willen geven.
Mensen die wanhopig op de Bunker wachten.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, hoor het van je! Concept vind ik top maar moet niet teveel gaan kosten natuurlijk.
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
Eerst maar eens zien of ze het streaming gedeelte van de grond krijgen.
Als ik even google op peer to peer streaming kom ik hier op uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.
Het idee is wel goed, dat je als kijker de deelnemers volledig kan sturen.
Of zo volledig mogelijk.
Klopt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.
Het idee is wel goed, dat je als kijker de deelnemers volledig kan sturen.
Of zo volledig mogelijk.
Ik zeg ik hou ervan en ja Peter, interaktieve tv/streams vind ik zeer zeker leuk!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt.
Gaan we proberen. We willen het zo eerlijk mogelijk maken.
Heb even overlegd - we houden e.e.a. nog even achter de hand.
Don't worry, dit is wel de plek om als eerste nieuw nieuws neer te gooien
Ik ben erg benieuwd of je het voor elkaar krijgt om binnen vier weken de kosten eruit te krijgen. Ik vermoed dat je nogal wat nodig hebt, ook in de begeleiding van die gasten, voordat een instantie/overheid akkoord gaat met dit verhaal.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt.
Gaan we proberen. We willen het zo eerlijk mogelijk maken.
Heb even overlegd - we houden e.e.a. nog even achter de hand.
Don't worry, dit is wel de plek om als eerste nieuw nieuws neer te gooien
Heb je Atsma al gebeld?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben erg benieuwd of je het voor elkaar krijgt om binnen vier weken de kosten eruit te krijgen. Ik vermoed dat je nogal wat nodig hebt, ook in de begeleiding van die gasten, voordat een instantie/overheid akkoord gaat met dit verhaal.
Oh god die Atsma, krijg acuut koude rillingen! Wat was dat geniaal, krijgen we straks weer de hele CU over ons heen.quote:
Je weet niet wat je mistquote:Op maandag 16 maart 2009 13:53 schreef Dementor het volgende:
Ik hoef die dvd van Single echt niet, nu niet, nooit niet.
quote:
Misschien kan jij de PR dan beter doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ook dat komt er nog eens bij, de politiek!
![]()
Misschien moet jij de PR voor Bart maar gaan doen. Bij P&W een Bart die stoned zit te lurken aan een joint lijkt mij ook niet wenselijk.
quote:Op maandag 16 maart 2009 13:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oh god die Atsma, krijg acuut koude rillingen! Wat was dat geniaal, krijgen we straks weer de hele CU over ons heen.
quote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien kan jij de PR dan beter doen?
Dat is onzin en nee!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:07 schreef CarOnline het volgende:
Ach, nog 1 dagje en dan ben je er weer even vanaf![]()
Ik ga ook eens boodschappenbrieven maken enzo.
En een lijstje met wat ik inmiddels al wél heb ingeslagen.
Maar ik heb totaal geen zin om ook maar íets te doen. Hoewel het best lekker weer is, je ruikt het voorjaar![]()
Hoewel iemand op school zei dat het weer ging sneeuwen
Gert prikt ook een vorkje mee, 't zal dus vast leuk zijn, maar het ontgaat mij evenquote:Op maandag 16 maart 2009 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Misschien kan jij de PR dan beter doen?
Als je kijkt naar het dikgedrukte en de pi zal het je duidelijk zijn. Niet gelijk gaan hippen met zere tenen, ik heb er niet op gestaan.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert prikt ook een vorkje mee, 't zal dus vast leuk zijn, maar het ontgaat mij even
Ja, tis ook veel te spannend!quote:Op maandag 16 maart 2009 16:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is onzin en nee!![]()
Ja, irritant is het al met al. En dan moet ik ook nog een kinderfeestje natuurlijk. En Bram is echt niet te harden zal ik je vertellen.Gezellig hier joh!
![]()
Maar hij is wél bijna 5, dat dan weer wel.
Ja, van de My Little Porny'squote:Op maandag 16 maart 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Oranje kruippony?![]()
Dat bestaat niet in mijn jongenswereld.
Niet gelijk gaan invullen over "hippen en zere tenen" (had de pi wel gezien), maar het ontgaat mij dus echtquote:Op maandag 16 maart 2009 16:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het dikgedrukte en de pi zal het je duidelijk zijn. Niet gelijk gaan hippen met zere tenen, ik heb er niet op gestaan.
Als jij vind dat het niet wenselijk is, dan kan jij toch beter de PR doen?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet gelijk gaan invullen over "hippen en zere tenen" (had de pi wel gezien), maar het ontgaat mij dus echt
Ja ga je nog verdedigen ook zeg. Of vul ik nu iets in?quote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij vind dat het niet wenselijk is, dan kan jij toch beter de PR doen?
Jij zei 'volgens mij' en dat heeft de buuf dus vet gemaakt en gezegd dan kun jij misschien de pr gaan doen. Aangezien je al een mening had.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet gelijk gaan invullen over "hippen en zere tenen" (had de pi wel gezien), maar het ontgaat mij dus echt
Ja duh, ik kan toch slechts namens mijzelf sprekenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Als jij vind dat het niet wenselijk is, dan kan jij toch beter de PR doen?
Het lijkt mij inderdaad beter dat jij dat doet voor d'rquote:Op maandag 16 maart 2009 16:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ga je nog verdedigen ook zeg. Of vul ik nu iets in?
Schaapjes van dezelfde kudde hè.quote:Op maandag 16 maart 2009 16:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad beter dat jij dat doet voor d'r
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |