Ik zit nu op 1, er volgen er nog 3.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je vier kopjes koffie gedronken?
heb jij mijn vraag gelezen?quote:Op maandag 16 maart 2009 11:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heb je vier kopjes koffie gedronken?
33,75. Min een cd en een paar schoenenquote:
en wat is hier dan op Uw antwoord? vraag mij af hoe die bunker gaat werken qua interactiviteit.quote:
Hoeveel sta je in de min?quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Copycat het volgende:
33,75. Min een cd en een paar schoenen.
Zo'n 50 piek. Geloof ik.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
Hoeveel sta je in de min?
Leuk dat je "vriendin" het vogelhuisje kon waarderen.
ik overleg even met de achterban, of we dat al helemaal vrij willen geven.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en wat is hier dan op Uw antwoord? vraag mij af hoe die bunker gaat werken qua interactiviteit.
Oke, hoor het van je! Concept vind ik top maar moet niet teveel gaan kosten natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2009 12:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ik overleg even met de achterban, of we dat al helemaal vrij willen geven.
Mensen die wanhopig op de Bunker wachten.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:19 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oke, hoor het van je! Concept vind ik top maar moet niet teveel gaan kosten natuurlijk.
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
Eerst maar eens zien of ze het streaming gedeelte van de grond krijgen.
Als ik even google op peer to peer streaming kom ik hier op uit.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.
Het idee is wel goed, dat je als kijker de deelnemers volledig kan sturen.
Of zo volledig mogelijk.
Klopt.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens mij komt het alleen op internet, dus dan moet het wel met streams zijn.
Het idee is wel goed, dat je als kijker de deelnemers volledig kan sturen.
Of zo volledig mogelijk.
Ik zeg ik hou ervan en ja Peter, interaktieve tv/streams vind ik zeer zeker leuk!quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt.
Gaan we proberen. We willen het zo eerlijk mogelijk maken.
Heb even overlegd - we houden e.e.a. nog even achter de hand.
Don't worry, dit is wel de plek om als eerste nieuw nieuws neer te gooien
Ik ben erg benieuwd of je het voor elkaar krijgt om binnen vier weken de kosten eruit te krijgen. Ik vermoed dat je nogal wat nodig hebt, ook in de begeleiding van die gasten, voordat een instantie/overheid akkoord gaat met dit verhaal.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:35 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Klopt.
Gaan we proberen. We willen het zo eerlijk mogelijk maken.
Heb even overlegd - we houden e.e.a. nog even achter de hand.
Don't worry, dit is wel de plek om als eerste nieuw nieuws neer te gooien
Heb je Atsma al gebeld?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ben erg benieuwd of je het voor elkaar krijgt om binnen vier weken de kosten eruit te krijgen. Ik vermoed dat je nogal wat nodig hebt, ook in de begeleiding van die gasten, voordat een instantie/overheid akkoord gaat met dit verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |