Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:12 schreef Marrije het volgende:
ik open gewoon geen tjoepjes meer, dat gepruts
O. Gelukkigquote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.
Ah nu vat ik 'm pas. Ik dacht ná het openen (dat schermpje dus).quote:Op zondag 15 maart 2009 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als je gewoon op de artiest/ titel klikt, gaat alles net als vroeger.
Ja, van die súperhandige verbeteringen, en wij weten er niet mee om te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat zijn we ook een stel bejaarden hèAl die nieuwerwetse fratsen.
quote:Op zondag 15 maart 2009 22:25 schreef Deisyy het volgende:
Zitten we hier maar te klagen als een stel ome Cees-en is het gewoon heel simpel![]()
Gelukkig, dan bespaar ik jullie mijn gezang
Nou, zo een zwart scherm vind ik heul niet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, van die súperhandige verbeteringen, en wij weten er niet mee om te gaan.
Mijn ome Cees is eigenlijk mijn zwager, maar dus de ome Cees van mijn kinderen en een echte schatquote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn ome Cees was anders heel lief hoor.
Geruite colbert aan.
moge hij rusten in vrede.
That's my point. Niks bejaard, het is gewoon niet handig.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, zo een zwart scherm vind ik heul niet handig.Ik kom hier om te forummen, niet om tjoepjes te kijken.
Ik vond het wel grappig anders. Hoe werkt het kiftkiftkift moet ik vaker klikken kiftkiftkift ik krijg een foutmelding kiftkiftkiftquote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
That's my point. Niks bejaard, het is gewoon niet handig.
Of wij zién de handigheid niet, bejaard als we zijn.
Ik vind het wel mooi als je op het kruisje rechtsonder duwt, en de tjoeptjoep verkleint weer tot in de forumpagina.quote:
Te laat.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:49 schreef Smash-it het volgende:
Is er ergens nog een mooie zondagavond rel aan de gang? Nog eventjes voordat ik m'n bed in kruip? Ah toe?!
Vorige week was ook wel even live jackpot. Het kan niet altijd feest zijn!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
Te laat.![]()
Waarom is dit topic verdwenen
Je kan er altijd een veroorzaken natuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:56 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Vorige week was ook wel even live jackpot. Het kan niet altijd feest zijn!
Mensen, slaap lekker!
truste fritseltje.......quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Slaapt iedereen al ofzo?![]()
Geen schaatsenkijkers of ander nachtelijk gespuisel?
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
truste fritseltje.......![]()
schaatsen is niet zo mijn ding........
[ afbeelding ]
![]()
Zow, nu lees ik niet eens meer verder: was mis met AZ? Ik als Alkmaarder bereid mij voor op een topfeestje!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goed![]()
Murning Bart, filmpje net gekeken over de Bunker! Lijkt mij super maar hoe zit het in elkaar, interactief en de kijker/streamer bepaald wat ze krijgen....hoe gaat dat in zn werk?quote:
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! hehe pufpuf, dan nu maar ff een bakkie leut!![]()
Ja denk het ook haast Deisyy.Ik hoor deze week wanneer die fuckerige opleiding van mijn ene werk begint, maar ik hoop heel erg dat mijn nieuwe sollicitatie wat gaat opleveren baantechnisch.
Ja, kan het niet makkelijk omschrijven, maar het is bij de overheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.
Ik hoorde dat de schoenmakers het heel goed doen nu, ideetje?
Nee dat hebben ze liever niet bij de inlichtingendienst.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt wel heel mysterieus. Ik begrijp dat je er verder niet meer over mag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |