truste fritseltje.......quote:Op maandag 16 maart 2009 00:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Slaapt iedereen al ofzo?![]()
Geen schaatsenkijkers of ander nachtelijk gespuisel?
Trustenquote:Op maandag 16 maart 2009 00:42 schreef FANN het volgende:
[..]
truste fritseltje.......![]()
schaatsen is niet zo mijn ding........
[ afbeelding ]
![]()
Zow, nu lees ik niet eens meer verder: was mis met AZ? Ik als Alkmaarder bereid mij voor op een topfeestje!quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goed![]()
Murning Bart, filmpje net gekeken over de Bunker! Lijkt mij super maar hoe zit het in elkaar, interactief en de kijker/streamer bepaald wat ze krijgen....hoe gaat dat in zn werk?quote:
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! hehe pufpuf, dan nu maar ff een bakkie leut!![]()
Ja denk het ook haast Deisyy.Ik hoor deze week wanneer die fuckerige opleiding van mijn ene werk begint, maar ik hoop heel erg dat mijn nieuwe sollicitatie wat gaat opleveren baantechnisch.
Ja, kan het niet makkelijk omschrijven, maar het is bij de overheid.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In wat voor branche ga je solliciteren? Dat scheelt nogal voor wat betreft de werkgelegenheid.
Ik hoorde dat de schoenmakers het heel goed doen nu, ideetje?
Nee dat hebben ze liever niet bij de inlichtingendienst.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:30 schreef Deisyy het volgende:
Dat klinkt wel heel mysterieus. Ik begrijp dat je er verder niet meer over mag zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |