nee, zo'n knie is niet alles en gaat idd max. 12 jaar mee, geloof ik. er zijn nog wat opties, ga me daar nog (meer) in verdiepen en rondkieken. ik kan er waarschijnlijk nog wel ff mee doorlopen, maar wil iets meer dan wandelen alleen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeveel tijd geven ze je dat je nog met je knie kan doorlopen/sporten?
Want een kunstknie is nu ook niet alles, lijkt mij. Zeker niet als je je benen zeer actief nog gebruikt.
Een moeder van een ex-verloofde had ook een versleten knie, maar ze adviseerden haar er zo lang mogelijk mee door te lopen, omdat een kunstknie ook niet het eeuwige leven heeft.
hoiquote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:50 schreef Copycat het volgende:
wj! Lekkere mankepoot van me!
![]()
Kan je niet in die bunker gaan revalideren?
Wat maakt deze gast gave dingen:
Dat weet Bart en die laat niks los. De lul.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:53 schreef willem-jozef het volgende:
hoi![]()
als ie door m'n opa is gebouwd wel. waar staat dat ding?
ff kijkuh naar klib
haha, dat maakt het leuker. stel je voor dat ze na ieder concert denken "weer een zootje retards blij gemaakt met kannonschoten, teringherrie en gegil".quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, ze nemen zichzelf echt bloédserieus.
cheers!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:06 schreef beequeen het volgende:
Jemig wj, echt zwaar kut. Laat die condooms van Peter maar even zitten dan en die bunker van Bart ook. Daar is het een paar uur per dag pikdonker. Sterkte.![]()
Bedankt voor de reacties hondjes en MarrijeIk ben weer op weg naar het ziekenhuis. Jet moet idd nog een nacht blijven.
hoi loesje.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
WJ! Dat is kut! En dat hoorde je van de week pas, van die kunstknie, of wist je dat al wel een beetje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ja, maar jouw opmerking niet. Niet dat daar een edit voor nodig zou zijn maar heb dus nog wel ff kunnen zien waar je dood gewenst bentquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Live eredivisieverslagen #177: Green White Army!
Is al geëdit.
Ziet er leuk uit. Verrassend dat de 8 personen in de bunker volledig aangestuurd moeten worden door de streamers, dat ze van de streamers afhankelijk zijn wat betreft luxe, privacy en eten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef enjoybram het volgende:
nieuwe promo en teasers: www.thebunkeronline.tv
Doet me denken aan Tamagotchi of Second Life. Gaat het wel om echte mensen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef enjoybram het volgende:
Het concept schijnt niet al te nieuw te zijn. Ik benaderde iemand en die wist precies waar het om ging. En was jammer genoeg niet geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef enjoybram het volgende:
PM me zijn naam maar en ik zeg je of hij het is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:32 schreef enjoybram het volgende:
Het gekke is dat ik waarschijnlijk weet wie je hebt gesproken.... maar ik verdedig wat je zegt.. weet precies bij wie ik heb laten zien..
psssssst het is... ik houd ...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef enjoybram het volgende:
maak me gek..
ik vertrek...
ik hou verder mijn bek...
ferrie goed senk joe.quote:
Ja maar, ja maar, gaat het over RL mensen of SL poppetjes. Ik weet het niet hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef Deisyy het volgende:
Gave promo, ik heb er zin in![]()
En wij worden de baas over hullie
Hier hier, of bij jou hier?quote:
Wat nou wazig? We zijn hier hardstikke helder.quote:
Guten Abend Dit is wel een heel ouwe taart hoor Buufquote:
Aber bitte mit Sahne,quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Sporti het volgende:
[..]
Guten Abend Dit is wel een heel ouwe taart hoor Buuf
Real life-mensen of streamlock-poppetjesquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, gaat het over RL mensen of SL poppetjes. Ik weet het niet hoor.![]()
Buuv, dat nummer van Udo.Krijg er wel trek van trouwens.
Bram, volgens mij gaat het om IN.
check je PM eens.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:01 schreef enjoybram het volgende:
Ga volgende week dan maar alvast internet regelen voor in je nieuwe huisjequote:
Ik denk dat ze Second Life poppetjes bedoeltquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Real life-mensen of streamlock-poppetjes![]()
Ik dacht toch echt die eerste en dan zijn wij de streamlock-poppetjes, alleen doen we niets met die knop, want wij willen alles zien, toch?
ja mag ze wel mee opschieten!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga volgende week dan maar alvast internet regelen voor in je nieuwe huisje
Dus je had mijn vraag wel door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja mag ze wel mee opschieten!
ff voor de duidelijkheid: we zijn géén 1 aprilgrap aan het uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |