Het is dood en dat ligt mede aan jou.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is het live-stream-topic dood?
Wil je een stream danquote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:58 schreef TheYoung1 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is het live-stream-topic dood?
De VS had Frank Sinatra, en Nederland heeft Bob Bulleequote:
Dankjewelste, maar ik zit al via sopcast te kijken...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:03 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wil je een stream dan
http://www.justin.tv/rtistv
Scheids? Verkapte doodsverwensing?quote:
Nou, hoe gaat een topic dood?quote:
En ik vroeg alleen maar of het topic wat daar wel over gaat, gestorven is.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:10 schreef sjimz het volgende:
TheYoung1, ik heb al eerder tegen je gezegd dat dit niet het topic is om het over steams te hebben.
Ik heb je ook gewoon antwoord gegeven hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:13 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
En ik vroeg alleen maar of het topic wat daar wel over gaat, gestorven is.
Zal dus wel aan mij liggen dat ik het niet meer zie. En dat is niet dat ik zelf niets heb qua streams.
Jij als mod zal dus wel een antwoord op mn vraag hebben. Geef die dan ook gewoon.
Hij heeft de Fok award voor liefste user!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Damn anders neem je 'm even serieus en ben je even supersnel op je tenen getrapt
Inderdaadquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hij heeft de Fok award voor liefste user!![]()
Ja je hebt geen idee....quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb je ook gewoon antwoord gegeven hoor.
Boschker speelt dus nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Willem II: Aerts; Wau, Van Eijden, Biemans, Swinkels; Vorthoren, Kargbo, Messoudi, Reniers; Mourad, Muhamadu.
FC Twente: Mikhailov; Wellenberg, Wisgerhof, Douglas, Braafheid; Brama, Perez, Janssen; Arnautovic, Nkufo en Elia.
en Stam ook nietquote:
Valt wel tegen eigenlijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:17 schreef Espabilado het volgende:
24067 toeschouwers![]()
Was ik nou maar wel gegaan, eindelijk eens een beetje sfeer daar
Tegen? Vorige wedstrijd nog 16100 man. Dan 1.5 keer meer tegen Nac is toch redelijk geslaagd lijkt me.quote:
Ja, alleen bestaat een kwart van de vandaag aanwezigen uit kinderen van clubs uit de buurt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tegen? Vorige wedstrijd nog 16100 man. Dan 1.5 keer meer tegen Nac is toch redelijk geslaagd lijkt me.
Ik bedoel de sfeer valt tegen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:35 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tegen? Vorige wedstrijd nog 16100 man. Dan 1.5 keer meer tegen Nac is toch redelijk geslaagd lijkt me.
Ja en Nee.quote:
Dan heb je wel een slechte stream!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:51 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Ja en Nee.
Wisgerhof hield vast, maar de grens vlagde pas toen de bal bij N'Kufo kwam.
Dat Wisgerhof vast hield, pffff, echt nie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:54 schreef Madhouse11 het volgende:
Net kon je het nog eens duidelijk zien, jij bent zeker voor Twente ?
Feli, het is toch 0-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |