Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Tja, Chico is nog geen 2 en Chica is 5 en dat gaat binnen een paar uur ook perfect.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil straks misschien een kitten erbij. Voor de gezelligheid.
Ik denk dat mijn kat een kitten makkelijker zal accepteren dan een oudere kat, en ik wilde altijd al zo graag een rode kitten.
(Ja ik weet dat een kitten een volwassen kat word)
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is disana?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is Peter?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Heb je honger?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs!![]()
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Peter Prietpraatshow.quote:
Ja!quote:
1500 RPM damesdildo?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al schaatsen gekeken, en nu kijk ik op tvwest naar de Cpc.
Straks ga ik nog zelf sporten!
Heb eigenlijk gemist of ze nog gewonnen had.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja de botsing! Zonder erg zoals de Belgen zeggen.![]()
Mijn moeder niet, Ludo's moeder.
Fritzl enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja ze heeft nog gewonnen.![]()
Waarom is een kelder iets voor mij?![]()
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!quote:Op zondag 15 maart 2009 04:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mag ik die ruimte onderverhuurd hebben van je en er een vrieskast inzetten?![]()
Een vrijgezel heeft geen rommel in huis.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
Ik las dat helemaal verkeerdquote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Welke zon?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef Deisyy het volgende:
De zon schijnt, wat een heerlijk weertje!!!![]()
Tijd dus voor een wandeling langs zee![]()
Beequeen, hoe is het je dochter, mag ze vandaag naar huis?
Dan kan ze net zo goed met een doos pijnstillers naar huis, nog even wachten op de arts dusquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ben net terug van een wandeling Deisyy, inmiddels is het hier helemaal bewolkt.
Wrs mag ze vandaag naar huis, redelijk goede nacht gehad en de pijn is te doen. De beslissing hangt af van de zaalarts. Daar is het wachten even op.
Mooi dat het goed gaat met Dagobert Donald.![]()
Cc, je bent te goed voor deze wereld.
Deze zon in mijn tuinquote:
Ik weet.quote:
Ja, maar ze/we staan wel met 1-0 achterquote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Manu, doet PSV het nog een beetje leuk, vanmiddag?
Spelen ze thuis?quote:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spelen ze thuis?
En zo ja, tot hoe laat?
Ivm fiets of autokeuze.
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.quote:
Ja en de Abo'squote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
'Zou je misschien toch heel even naar deze tekst kunnen kijken?' 'En een introotje kunnen schrijven voor die tekst? Je bent een schat!'
En daar zit ik dan, op mijn zondagmiddag. Wanneer leer ik nou eens 'NEE' zeggen? Of 'Ja, maar dat kost je zoveel!' ?
Nu afgelopen? Dan is er over een uurtje wel een parkeerplaatsje voor de deur vanquote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.
Ze spelen in Eindhoven, dus ga maar fietsen.
Ik had het al een week voor me uitgeschovenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef Marrije het volgende:
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!
Die nummers staan daar toch al heel lang?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Rotjong!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.
Is mij nooit opgevallen, maar er is iig wel een nieuwe baggerlayout.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die nummers staan daar toch al heel lang?
quote:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel lachen, dat je nu kan zien wat voor soort abo iemand heeft.
Sommigen hadden dat volgens mij liever niet gehad.
Bij mij doet FOK! ook heel lastig.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn pc loopt nu de hele tijd vast.
Maar ik heb nog geen andere users kunnen vinden die dat ook hebben, dus ligt denk ik aan mij.
Voorheen ging dat met een tagje. Kon je wel of niet laten staan. Mij maakt het niet veel uit of je kunt zien of ik een abo heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Maar dat kon je ook verbergen, wat zo te zien de meesten (op dementor na) ook deden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |