Een vrijgezel heeft geen rommel in huis.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
Ik las dat helemaal verkeerdquote:Op zondag 15 maart 2009 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik ga die ruimte vol proppen met rommel!
quote:
Goedemorgen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Welke zon?quote:Op zondag 15 maart 2009 12:27 schreef Deisyy het volgende:
De zon schijnt, wat een heerlijk weertje!!!![]()
Tijd dus voor een wandeling langs zee![]()
Beequeen, hoe is het je dochter, mag ze vandaag naar huis?
Dan kan ze net zo goed met een doos pijnstillers naar huis, nog even wachten op de arts dusquote:Op zondag 15 maart 2009 12:56 schreef beequeen het volgende:
Ik ben net terug van een wandeling Deisyy, inmiddels is het hier helemaal bewolkt.
Wrs mag ze vandaag naar huis, redelijk goede nacht gehad en de pijn is te doen. De beslissing hangt af van de zaalarts. Daar is het wachten even op.
Mooi dat het goed gaat met Dagobert Donald.![]()
Cc, je bent te goed voor deze wereld.
Deze zon in mijn tuinquote:
Ik weet.quote:
Ja, maar ze/we staan wel met 1-0 achterquote:Op zondag 15 maart 2009 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Manu, doet PSV het nog een beetje leuk, vanmiddag?
Spelen ze thuis?quote:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Spelen ze thuis?
En zo ja, tot hoe laat?
Ivm fiets of autokeuze.
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.quote:
Ja en de Abo'squote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!quote:Op zondag 15 maart 2009 12:41 schreef Copycat het volgende:
'Zou je misschien toch heel even naar deze tekst kunnen kijken?' 'En een introotje kunnen schrijven voor die tekst? Je bent een schat!'
En daar zit ik dan, op mijn zondagmiddag. Wanneer leer ik nou eens 'NEE' zeggen? Of 'Ja, maar dat kost je zoveel!' ?
Nu afgelopen? Dan is er over een uurtje wel een parkeerplaatsje voor de deur vanquote:Op zondag 15 maart 2009 14:26 schreef Peter6000 het volgende:
Het is spannend nu, bijna afgelopen.
Ze spelen in Eindhoven, dus ga maar fietsen.
Ik had het al een week voor me uitgeschovenquote:Op zondag 15 maart 2009 14:34 schreef Marrije het volgende:
Dan doe je het half, ja hoor, ik kijk wel even naar die tekst, maar dat introotje schrijven gaat me deze week niet lukken, sorry lieverd!
Die nummers staan daar toch al heel lang?quote:Op zondag 15 maart 2009 14:25 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, de nummertjes staan bij de posten.
Das handig, verkomt wellicht verwarring bij het openen van een nieuwe SC.
Rotjong!quote:Op zondag 15 maart 2009 14:32 schreef Peter6000 het volgende:
Weet ik, maar het leek me wel een grappig idee dat CC op basis van foute informatie zou gaan fietsen, ipv autorijden.
Is mij nooit opgevallen, maar er is iig wel een nieuwe baggerlayout.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die nummers staan daar toch al heel lang?
quote:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel lachen, dat je nu kan zien wat voor soort abo iemand heeft.
Sommigen hadden dat volgens mij liever niet gehad.
Bij mij doet FOK! ook heel lastig.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:42 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn pc loopt nu de hele tijd vast.
Maar ik heb nog geen andere users kunnen vinden die dat ook hebben, dus ligt denk ik aan mij.
Voorheen ging dat met een tagje. Kon je wel of niet laten staan. Mij maakt het niet veel uit of je kunt zien of ik een abo heb.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Maar dat kon je ook verbergen, wat zo te zien de meesten (op dementor na) ook deden.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat konden we voorheen toch óók al zien of word ik nou gek.
Precies.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sommigen hadden dat volgens mij liever niet gehad.
Je kan bij opties gelukkig een hoop dingen laten verbergen.quote:
Ik heb veel moeite weer te beginnen.quote:Op zondag 15 maart 2009 15:59 schreef Sporti het volgende:
Net terug van fietstochtje 40 km. heb jij je fiets verkocht Peter?
Oja herkenbaar, ik moest vanmiddag ook eerst mijn smoesjes repertoire aan de kant zetten, maar als ik dan eenmaal op de fiets zit ben ik alle startproblemen weer snel vergeten, gewoon gaan dusquote:Op zondag 15 maart 2009 16:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb veel moeite weer te beginnen.![]()
Ik weet dat als ik eenmaal bezig ben, het wel weer gaat.
Okay, maar dan is mijn status nog steeds zichtbaar voor anderen. Nou ja, whatever. Wakker lig ik er nu ook weer niet van. Hoop ikquote:Op zondag 15 maart 2009 15:18 schreef beequeen het volgende:
Wat Peter zegt Cc, in opties/weergave dus. Have fun, ik weet zeker dat je neefje weg is van zijn kadootje.![]()
Wat?! Heb je geen pimp-abo??quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay, maar dan is mijn status nog steeds zichtbaar voor anderen. Nou ja, whatever. Wakker lig ik er nu ook weer niet van. Hoop ik.
quote:Man klimt naakt op catwalk
LUIK - Een 34-jarige man heeft een schandaal veroorzaakt door tijdens een lingeriemodeshow naakt op de catwalk te klimmen. De 34-jarige man uit Luik maakte op de catwalk van zaal Country Hall in Angleur obscene bewegingen met een champagnefles. De politie heeft de man opgepakt. Toen hem om uitleg werd gevraagd, zei de man dat hij 'de ster wilde uithangen', meldt De Standaard.
quote:
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goedquote:Op zondag 15 maart 2009 19:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
Feyenoord - PSV en dan krijgen we eerst de sufkutwedstrijden van AZ en Ajax.
Ik mis Jan van Halst met z'n magic screen.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De eikels. Toen voetbal bij Talpa was, was het pas goed![]()
Hij is gewoon op EL te bewonderenquote:Op zondag 15 maart 2009 19:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik mis Jan van Halst met z'n magic screen.
Naast een ander cadeautje, wat niet veel hoeft te kosten maar waar ie wél actief mee kan spelen ipv alleen maar naar kijken, is het niet onaardig.quote:Op zondag 15 maart 2009 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik denk dat mijn neefje het een heel stom cadeau had gevonden. Vriendin was er gelukkig wel helemaal weg van.
Je kent overduidelijk mijn neefjes niet. Die kijken me nooit meer aan als ik met zo'n cadeautje aan kom zetten. En verbranden het cadeautje ritueel. Of mij.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:45 schreef Marrije het volgende:
Naast een ander cadeautje, wat niet veel hoeft te kosten maar waar ie wél actief mee kan spelen ipv alleen maar naar kijken, is het niet onaardig.
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.quote:
Dat is inderdaad niet hendigquote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.![]()
Je kunt het niet in een nieuw tabblad openen, en minimaliseren en toch doorluisteren heb ik ook nog niet gevonden.
Dubbelklikken op het YTscherm.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het ziet er mooi uit, maar sommige dingen eraan irriteren me nu al.![]()
Je kunt het niet in een nieuw tabblad openen, en minimaliseren en toch doorluisteren heb ik ook nog niet gevonden.
Wel hinderlijk, het is toch een extra handeling.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wel hinderlijk, het is toch een extra handeling.
En daarna moet je ook nog het oorspronkelijke Youtube-scherm afsluiten.
Dus nog een extra handeling.
En L-L-COOL-J klonk dusdanig storend, dat ik op mute heb moeten slaan (extra handeling).
En zometeen nog een keer, om het geluid weer aan te krijgen (weer een extra handeling).
Kijk, das tenminste een oplossing.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:48 schreef Copycat het volgende:
Als je op artiest en titel onder in het YTscherm drukt,
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?quote:
ja kreeg ik ook, maar na nog een paar keer klikken kwam er weer beweging inquote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?WTF is that?
Die kreet kreeg ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik krijg de melding: insluiten op verzoek uitgesloten?WTF is that?
Ja, dat dus.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
Je hoeft alleen op de titel-artiest te klikken, ipv op het schermpje zelf.
Dat is alles.
daar gaat mijn Theorie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |