Naturellementquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:12 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Second Life poppetjes bedoelt![]()
En wat mij betreft gaan die camera's helemaal niet uit!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Deisyy het volgende:
Ik was niet achterdochtig, totdat hij er zelf mee kwam![]()
Ze weten dat wij hier desperaat aan het wachten zijn op een nieuw iets met streams, dus Bart haalt zijn vriendje Bram erbij, flansen een filmpje in elkaar en lachen ons nu uit
Kutjochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Ja, wij moeten onszelf toch ook een beetje vermaken aan het begin van de lente
Rotmeisjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutjoch![]()
Ga lekker jij eens lekker een stuk fietsen
Ik ookquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:45 schreef hondjes het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem, dat het wel doorgaat.
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat moeten we zeggen waar Bart bij is![]()
Deze is zo leuk!!! Wilde ik even met jullie delen![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.quote:
Sigur Ros, vorig jaar november nog live gezien in de HMH.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wie zijn dat Peter? Voor nu vind ik het echt te zacht, maar ik zou het af en toe best luisteren.
En wat een vage clip!
Ok, laat ik je voor nu maar even gelovenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat mag je best zeggen en ik hoop het ook!![]()
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
Bart, je draait eromheen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:50 schreef dieenebart het volgende:
Zou zo'n ontzettend gaaf project zijn!
De screening regel ik achter de schermen. Echte mensen dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bart, je draait eromheen.
Is het met echte mensen (en waar kunnen die zich dan opgeven), of met streamlockpoppetjes?
Ik lees niet goed geloof ik, maar zijn er alleen overdag streams dan?quote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef hondjes het volgende:
En de streams zijn van 8.00 tot 00.00 uur, waarom niet s nachts.
de Mol zei altijd, hij was er 8 jaar mee bezig., voor ze het op t.v en streams uitbrachten
Hoe lang hebben jullie al die plannen¿
Hoe kom je aan die info hondjes? Ik kan er niets over vindenquote:Op zondag 15 maart 2009 00:02 schreef hondjes het volgende:
En de streams zijn van 8.00 tot 00.00 uur, waarom niet s nachts.
de Mol zei altijd, hij was er 8 jaar mee bezig., voor ze het op t.v en streams uitbrachten
Hoe lang hebben jullie al die plannen¿
Die promo wel, maar die uitleg niet, tenminste die had ik nog niet gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die info hondjes? Ik kan er niets over vinden![]()
Die promo die Bram vananvond postte was hier donderdag trouwens ook al gepost.
Leuk ja!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Maar dat moeten we zeggen waar Bart bij is![]()
Deze is zo leuk!!! Wilde ik even met jullie delen![]()
[paint] Muzieknummers iets te letterlijk nemen #2
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:50 schreef FANN het volgende:
toch even volgen dit........
is zeker het vervolg van deze?
Feliciteer hier BrandX en Het_hupt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:55 schreef FANN het volgende:
deze was leuker maar hij is alweer dicht,,,,,,
Feliciteer hier de Crew-neukertjes Pt. II
[..]
jammer .........
Neuh. Ik weet wel dat een mooie italiaanse vanavond ¤20.000 te danken had aan drie biggetjesquote:Op zondag 15 maart 2009 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Het is maar stil op fok.![]()
Weet iemand welke band vroeger een clip had over de drie biggetjes?
Gefeliciteerd dan maar Ruud!quote:Op zondag 15 maart 2009 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh. Ik weet wel dat een mooie italiaanse vanavond ¤20.000 te danken had aan drie biggetjesEn de schat ging naar huis met ¤45.000
![]()
Graziequote:
Dat is helemaal niet aardig.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
''Well, I'll huff and I'll puff and I'll blow your house in. Huff and puff and blow your house in.
Huff and puff and blow your house in. Huffin' and a-puffin' and I'll blow your house in!''
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
http://www.fencingcuptorino.com/
Kan er niet naar toe.![]()
Heb op die dag werk voor twee bazen
![]()
Als iemand daar in de buurt is dat weekend, foto's worden op prijs gesteld
Oeps, zat al afscheid te nemen, dacht dat er niemand meer wakker wasquote:Op zondag 15 maart 2009 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Sorry Ruud, ik denk niet dat ik daar dan in de buurt ben.
Ik zit ondertussen een beetje schaatsen te kijken, en er werd net iemand omver gereden. Dat is ook zuur, sta je klaar om te starten, schaatst er iemand in je rug.
Maar goed, ze is nu aan het rijden, en van mij mag ze winnen
Ik ben er wel, maar kijk ondertussen tvquote:Op zondag 15 maart 2009 01:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, zat al afscheid te nemen, dacht dat er niemand meer wakker was![]()
Op welke zender schaatsen, ik zie niks anders als blote tieten op de Nederlandse zenders.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar kijk ondertussen tv
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.quote:
Ned 3quote:Op zondag 15 maart 2009 01:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op welke zender schaatsen, ik zie niks anders als blote tieten op de Nederlandse zenders.
Heb wat gemist geloof ik.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.![]()
Waar kom jij opeens vandaan trouwens?
Heheh...quote:Op zondag 15 maart 2009 02:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kut! En ik gebruik hem al bijna niet meer, maar dacht, kan wel weer een keertje.![]()
Waar kom jij opeens vandaan trouwens?
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:07 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat je je grens aangeeft, Jacob.
Daar zit duidelijk een stukje vooruitgang in.
Ohwja everest zat je he?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:08 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Heheh...
Was nog aan het pokeren, vandaar
quote:
Me suck big time tooquote:Op zondag 15 maart 2009 02:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja everest zat je he?
Ik op pokerstars en ik verlies altijd.
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Me suck big time too![]()
Ik moet echt mensen tegenover me hebben aan een tafel, dan kan ik tenminste mijn Jedi-mindtricks toepassen![]()
Truste en later, de wodka kickt in
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Me suck big time too![]()
Ik moet echt mensen tegenover me hebben aan een tafel, dan kan ik tenminste mijn Jedi-mindtricks toepassen![]()
Truste en later, de wodka kickt in
Valt niet mee hè, om die kompjoeter uit te zettenquote:
Dat weet ik niet, ik heb daar nooit last van.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Valt niet mee hè, om die kompjoeter uit te zetten![]()
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Chica is de boel aan het verkennen, schitterend om te zien.
Ze heft ook al kennis gemaakt met Chico en gaat perfect.
Dus Chica gaat nie naar asiel nie, blijf lekker hier.
Tja, Chico is nog geen 2 en Chica is 5 en dat gaat binnen een paar uur ook perfect.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tof!
Ik wil straks misschien een kitten erbij. Voor de gezelligheid.
Ik denk dat mijn kat een kitten makkelijker zal accepteren dan een oudere kat, en ik wilde altijd al zo graag een rode kitten.
(Ja ik weet dat een kitten een volwassen kat word)
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is disana?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:00 schreef Peter6000 het volgende:
Maar goed dat Disana niet meer kan posten, nu.
Wie is Peter?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Heb je honger?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs!![]()
Zij was veel bij Peters radio enzo toch?
Peter Prietpraatshow.quote:
Ja!quote:
1500 RPM damesdildo?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb al schaatsen gekeken, en nu kijk ik op tvwest naar de Cpc.
Straks ga ik nog zelf sporten!
Heb eigenlijk gemist of ze nog gewonnen had.quote:Op zondag 15 maart 2009 04:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja de botsing! Zonder erg zoals de Belgen zeggen.![]()
Mijn moeder niet, Ludo's moeder.
Fritzl enzo?quote:Op zondag 15 maart 2009 04:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ja ze heeft nog gewonnen.![]()
Waarom is een kelder iets voor mij?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |