Eerst leren, dan fokken!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Check.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Ik eis moderators die wel normaal typen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoe goed je Bt kent!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
zegt meer iets over jou dan over mij heb ik zo t ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Fappen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change gemist.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!
Dat was tof!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change hebt gemist.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
Ze was net weg toen ik binnen kwam, reetTaking had ik dan wel door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...
Maar dan nog, je ziet toch wel het verschil tussen Bt en D_A qua posten?![]()
Al lette je enkel op de inhoud.
Wanneer was het ook alweer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was tof!Ik herinner het me nog als de dag van gisteren!
quote:
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je bent net 2 maanden weggeweest!
en waar precies ben je me tegengekomenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
Nee, jij voegt veel toe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en waar precies ben je me tegengekomen
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negeren
Kanker op naar ONZ, kankeruser.quote:
ik heb je nog nergens op aangesproken tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt.
Ik zit daar iig niet triest te doen.quote:
[..]
Stuur je sollicitatie dan in IQM!
Ahh, Kali had het over jaloezie op blauwen, geen wonder dat jij dan langs komtquote:
Dat heb je zelf niet door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zit daar iig niet triest te doen.
quote:
Dat wil jij wel graag bepalen he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ahh, Kali had het over jaloezie op blauwen, geen wonder dat jij dan langs komt
Er is weer een ONZmod weg, misschien, als je genoeg aarsjes likt, lachen ze je deze keer niet vierkant uit met je modambities
Ja, een baggersubje, een baggermodjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IQM???? Nee, vind olep wel een goeie voor ONZ!!!
IQM is al mod geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, een baggersubje, een baggermodje
IQM zou wel een goeie modheid zijn
Saai ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier een sudoku.
[ afbeelding ]
Neuh, eigenlijk laat het me behoorlijk koud. ONZ is allang mijn tijd niet meer waard. Al ga jij het samen met Paultjuhhh en porsche13 modden, erger kun je het toch nauwelijks maken.quote:
[..]
Stuur je sollicitatie dan in IQM!
I know. But that's never gonna happen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, een baggersubje, een baggermodje
IQM zou wel een goeie modheid zijn
Why? Nu heb ik het niet specifiek over ONz maar ook over bijvoorbeeld hier in KLB.quote:
Wat moet ik met KLB?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Why? Nu heb ik het niet specifiek over ONz maar ook over bijvoorbeeld hier in KLB.
Ja, ik heb net tegen een mod gezegd dat ik een hekel aan hem heb en hem niet capabel acht, en daarmee ook tegen de FA hier gezegd dat hij het slecht heeft gedaan, en dan ben ik van ons twee degene met de bruine ellebogenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat moet ik met KLB?Allemaal mongloïde, onoriginele, elkaar napratende zeiksnorren.
Ik kom enkel naar KLB voor de SC...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik heb net tegen een mod gezegd dat ik een hekel aan hem heb en hem niet capabel acht, en daarmee ook tegen de FA hier gezegd dat hij het slecht heeft gedaan, en dan ben ik van ons twee degene met de bruine ellebogen
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat moet ik met KLB?Allemaal mongloïde, onoriginele, elkaar napratende zeiksnorren.
Ik kom enkel naar KLB voor de SC...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik heb zo'n schijthekel aan die megasmileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Ik zeg OUD.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?
Indeed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?quote:
Dan snap ik het, en ja, doe dat alsjeblieftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?
Neuh. Krentenbol. is lief.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap ik het, en ja, doe dat alsjeblieft
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
Iemand die ooit Dr. Horrible's Sing-Along Blog heeft gezien?Zo nee, doen.
NPH!
Welterusten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval ga ik slapen. Trusten lieve mensen, en olep
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval ga ik slapen. Trusten lieve mensen, en olep
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier een sudoku.
[ afbeelding ]
Hebben jullie niks beters te doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lul! Je was me voor.
[ afbeelding ]
Kekekekeke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lul! Je was me voor.
[ afbeelding ]
Weinig momenteel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen?
Ik niet, ik kijk Girls of the Playboy Mansion.
hihi dat keek ik ook.. hugh is zulks een grote eindbaas!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen?
Ik niet, ik kijk Girls of the Playboy Mansion.
quote:
Damn, wat is zij toch lekker.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:14 schreef gers het volgende:
en met een beetje geluk volendam - CSKA Moskou
is wel humor degraderen en toch europees spelenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerste niet gezien. Dus doe maar The Shawshank Redemption!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Nijs? Air Tahiti, inchecken bij terminal A!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:18 schreef dagdag het volgende:
Ole hier nog vliegtickets gevonden voor papeete bora
liefquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een roosje voor jou, IQM.
Que?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef gers het volgende:
[..]
is wel humor degraderen en toch europees spelen
300 nog wat euro maar kon al 3 dagen niks vinden, aangezien je vanuit amsterdam alleen naar tahiti kan vliegenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nijs? Air Tahiti, inchecken bij terminal A!
Voor hoeveel?
Bottom dus.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Eerste niet gezien. Dus doe maar The Shawshank Redemption!
Volendam staat in de halve finale van de amstelcupquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Que?
Ik volg het niet want ben een beetje verstoken van voetbal nieuws laatste tijd...sorry gersie-boy!
Sommige zijn leuk:
Thanks, Allure/Adriana.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:17 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een roosje voor jou, IQM.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:24 schreef dagdag het volgende:
[..]
300 nog wat euro maar kon al 3 dagen niks vinden, aangezien je vanuit amsterdam alleen naar tahiti kan vliegen
Eerst in mei naar miami nassau
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik dacht bij bottom aan guesthouse paradiso, maar dat is het vast niet...dan idd maar the Shawshank
Welke poster? Link?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://flights.airlinecod(...)-Bora-Bora--PPT-BOB/
Bottom niet kennen.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Bedoel je deze?
http://flights.airlinecod(...)-Bora-Bora--PPT-BOB/
Ja, ik kan 'm dus niet ont-rarren he. Dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef IQM het volgende:
[..]
http://student.cmi.hro.nl/0808110/meet.rar
Ma dagdag, parli italiano?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
http://web200.terminala.com/webpages/frame.aspx?pageName=faq.htm&culture=nl-NL
Hier heb ik de vlucht geboekt en het hotel op expedia
Daar ben je vrouw voor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan 'm dus niet ont-ratten he. Dat snap ik niet.
Ja nee dus. Maar ik ben nou niet nuchter genoeg om dat op te zoeken. Ik kijk morgen el of er schandelijke foto's bijzitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Daar ben je vrouw voor.
Je hebt toch wel een programma als WinZip, WinRAR of 7zip op je computer staan?
Gewoon Winrar even downloaden, installeren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, ik kan 'm dus niet ont-rarren he. Dat snap ik niet.
redelijk, en mij pizza brand aan in de oven omdat iedereen tegen me praatquote:
Goed beginquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:05 schreef IQM het volgende:
Goed begin van pagina drie, IQM.
INTER MERDAquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
[..]
redelijk, en mij pizza brand aan in de oven omdat iedereen tegen me praat
Flikker zelf op, emoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed beginFlikker toch op man, kankerplaatjes
Mweh, beetje gezapige boel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja nee dus. Maar ik ben nou niet nuchter genoeg om dat op te zoeken. Ik kijk morgen el of er schandelijke foto's bijzitten.
Boehoehoehoehoehoehoe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed beginFlikker toch op man, kankerplaatjes
BITCH-FIGHT@!~2112@!!@!@2112@!quote:
Ik zou haar zo keihard doenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou haar zo keihard doen. Maar na de weekendbreak van 8the hills twijfel ik toch wel een beetje. Ik ben ook verliefd op LC.
Let aub op je spellingquote:
quote:
Povero!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:40 schreef dagdag het volgende:
[..]
redelijk, en mij pizza brand aan in de oven omdat iedereen tegen me praat
quote:
Wij waren de besten.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:17 schreef gers het volgende:
weet iemand trouwens nog een leuk voetbalboek
http://www.bol.com/nl/p/b(...)004718951/index.htmlquote:Op zondag 15 maart 2009 00:17 schreef gers het volgende:
Voetbal in een vuile oorlog.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:17 schreef gers het volgende:
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij kon lezen.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:29 schreef gers het volgende:
dankje voor de tipseen seizoen met hellas verona heb ik bijna uit
jezus!!! nu pas!!!!! schaam je!!!!! diep!!!!!quote:Op zondag 15 maart 2009 00:29 schreef gers het volgende:
dankje voor de tipseen seizoen met hellas verona heb ik bijna uit
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij kon lezen.
sorryquote:Op zondag 15 maart 2009 00:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jezus!!! nu pas!!!!! schaam je!!!!! diep!!!!!
[..]
[..]
Oh sollyquote:Op zondag 15 maart 2009 00:40 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
LEKKER DAN!!! IK HARD LACHEN, KAT VLIEGT WEG!!! JE WORDT BEDANKT!!!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op zondag 15 maart 2009 00:47 schreef KingOfPop het volgende:
Shay Laren ?Random .gif found on the internet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Ik heb dan ook altijd gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 00:44 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, jij zei dat ie kankerdom was. 1 + 1 = 2
quote:
Boeiend, heb de film al zeven keer gezien ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet je nog maar hopen dat je het eind te zien krijgt
Lurker.quote:Op zondag 15 maart 2009 01:17 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik best een epilepsie-aanval voor over.
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar? Ik zie nergens een knopje?!1 HAHAAHAHAAHSA!!1!!!
En chickies hunten?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg IQM, horen wij niet in de stad aan de zuip te zijn?
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg IQM, horen wij niet in de stad aan de zuip te zijn?
Neh, heb me gisteren genoeg vermaakt.quote:
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Neh, heb me gisteren genoeg vermaakt.'Niks' doen is ook lekker zo op z'n tijd.
Als ik had geweten dat je in Metropole was, was ik even langsgekomenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:09 schreef Adelante het volgende:
Ik zie alleaammaal tveel van die dingen, ga zo maar eens LZ:Z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mod off, voor je rare dingen gaat doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Adelante het volgende:
Eht waar hee, ik moesf 500 meter lopen naar huis en heb daar ongeveert 30 minuten over gedaandO
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef Marurk het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit FOK!'en na het uitgaan.Dat redt ik niet meersz.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Adelante het volgende:
Eht waar hee, ik moesf 500 meter lopen naar huis en heb daar ongeveert 30 minuten over gedaandO
Drink even een halve liter water ofzo (doe ik altijd), dat scheelt al heel wat morgen.quote:
Mar da;s de verkmeeerde wijmk in!quote:
Ga nou slapuhh!quote:Op zondag 15 maart 2009 02:31 schreef Adelante het volgende:
Weegvjec dag jou nixk
me altijd doeg denken. aban ma Tufk
Omdat het nogal lastig is om in de SC iets te typen als je op dat moment nog aan het slapen bent...quote:
Veuls te jongquote:Op zondag 15 maart 2009 02:46 schreef IQM het volgende:
Remlof wil in Kb.'s broekje kruipen!
Of hij wil Kb. mod maken (zodat hij alsnog in haar broekje kan kruipen!)
Als ik mod word, krijg jij een note van me. En remlof ook.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:46 schreef IQM het volgende:
Remlof wil in Kb.'s broekje kruipen!
Of hij wil Kb. mod maken (zodat hij alsnog in haar broekje kan kruipen!)
Alsof jij daar als puntje bij paaltje komt problemen mee hebt.quote:
En ik praat je dan weer een zwart kleurtje aan.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:50 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als ik mod word, krijg jij een note van me. En remlof ook.
Rood?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef IQM het volgende:
En ik praat je dan weer een zwart kleurtje aan.Omdat je beter verdient dan blauw.
Ooooow, danquote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof jij daar als puntje bij paaltje komt problemen mee hebt.Kb. is legaal, hoor.
quote:
Houd je je grappig bedoelde grapjes wel een beetje relevant, bol?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:52 schreef IQM het volgende:
En ik praat je dan weer een zwart kleurtje aan.
Moet dat?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Houd je je grappig bedoelde grapjes wel een beetje relevant, bol?
Nee echt nietquote:Op zondag 15 maart 2009 02:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Like you didn't know that, vuige smeerpijp!
Je hebt een PM.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik dacht eerst ook dat Breathtaking een vuige pedo was
En nu hebben jullie geile gesprekken op msn?quote:Op zondag 15 maart 2009 02:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee echt niet
Ik dacht eerst ook dat Breathtaking een vuige pedo was
Ja, Kb. Dat moet.quote:
Whe, wat? Waarom zeg je dat nu pas?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:10 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM, droog je kin even af, Alizee geiler!
Nostalgeil?quote:Op zondag 15 maart 2009 03:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Whe, wat? Waarom zeg je dat nu pas?En zo hard geil ik niet op Alizée.
Like I said tegen Fas. Zij is gewoon 'nostalgeil'.
Met weemoed terugblikken op personen/dingen die vroeger geil bevonden werden. Zoals daar zijn: Alizée, Franka (van de strips) en Isabella A (kennen jullie waarschijnlijk nietquote:
Oude mannenpraat.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Met weemoed terugblikken op personen/dingen die vroeger geil bevonden werden. Zoals daar zijn: Alizée, Franka (van de strips) en Isabella A (kennen jullie waarschijnlijk niet)
Ik had hier elders al geTVP't!quote:
En dan heb je ook nog nostalgay: met enige positieve gevoelens terugdenken aan zaken die vroeger wellicht hoppening* waren, maar die nu eerder als gay bestempeld zouden worden. Zoals de meeste boybands en touwtjespringen.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 03:21 schreef LudoSanders het volgende:
Ik vond het zusje van Alizée geiler eigenlijk.
Domme kut-Duitsers.quote:I Dont understand any word, but its sounds great.
Regards from Germany to our neighbour France!
*fap* *fap*quote:Op zondag 15 maart 2009 03:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Domme kut-Duitsers.
Voor Ludo:
[ afbeelding ]
'Moi Lolita' = ' Mwoa, 'n liter'quote:Op zondag 15 maart 2009 03:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Domme kut-Duitsers.
Voor Ludo:
[ afbeelding ]
IQM vindt van niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Hij is eigenlijk wel charmant.
Oh ja.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik reageerde op http://i269.photobucket.c(...)coJune2008Award1.jpg
Hij vindt hem lelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 03:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niet? Normaal is hij ook niet zo kieskeurig wat mannen betreft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |