quote:Op zondag 15 maart 2009 01:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Waar? Ik zie nergens een knopje?!1 HAHAAHAHAAHSA!!1!!!
En chickies hunten?quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg IQM, horen wij niet in de stad aan de zuip te zijn?
quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2009 01:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zeg IQM, horen wij niet in de stad aan de zuip te zijn?
Neh, heb me gisteren genoeg vermaakt.quote:
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:01 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Neh, heb me gisteren genoeg vermaakt.'Niks' doen is ook lekker zo op z'n tijd.
Als ik had geweten dat je in Metropole was, was ik even langsgekomenquote:Op zondag 15 maart 2009 02:09 schreef Adelante het volgende:
Ik zie alleaammaal tveel van die dingen, ga zo maar eens LZ:Z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mod off, voor je rare dingen gaat doen.quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Adelante het volgende:
Eht waar hee, ik moesf 500 meter lopen naar huis en heb daar ongeveert 30 minuten over gedaandO
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:13 schreef Marurk het volgende:
Ik ga eigenlijk nooit FOK!'en na het uitgaan.Dat redt ik niet meersz.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
quote:Op zondag 15 maart 2009 02:12 schreef Adelante het volgende:
Eht waar hee, ik moesf 500 meter lopen naar huis en heb daar ongeveert 30 minuten over gedaandO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |