Dat was niet helemaal letterlijk, slaat mijn vriendin mij aan goortquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef swarmahoer het volgende:
das een duidelijkere op![]()
hoofd kaal zodat je niet op m lijkt dus...
post de voor en na pics ff
quote:
Ik hoop het nietquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef J.Herrer het volgende:
Er is al iemand die op Beckham lijkt: Ik lijk op David Beckham
Jij lijkt dus op Villa...
What's next? Iemand die op Ribery lijkt?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:08 schreef PhifeDawg het volgende:
Herkenbaar![]()
Ik wilde een keer een stijlvolle Zidane-actie maken () maar toen tikte ik met mijn voet het scheenbeen van mijn trainer aan. Hij had geen beschermers aan wat resulteerde in een bloeduitstorting. En echt elke training zeiken: 'doe je wel een beetje rustig aan!, haha', 'ja die lange benen van jou daar moet je mee oppassen', 'zozo, ik ga niet weer bij jou in de buurt staan, hahaha', 'ja haha, ik heb vandaag mijn scheenbeschermers aangetrokken'. Toen ben ik maar van de voetbal afgegaan.
Nee, meer zoietsquote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:15 schreef J.Herrer het volgende:
Je wilde iemand koppen en dan raak je het scheenbeen van je trainer
wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 23:17 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Heet je serieus stefano? Woon je ook in een caravan?
Dus je kunt niet spellen én niet voetballen. Is er iets dat je wél kan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef dagdag het volgende:
Aangezien het elke zaterdag voetbal dag is voor mij, ging ik vandaag weer.
En de trainer heeft elke week weer het leuke grapje, omdat ik volgens vele op villa van valencia lijk
'stefano je tweelingbroer scoort ze wel' Dit begon al de dag dat ik daar kwam.
tot nu 37 wedstrijden later
En aangezien ik elke week wel een kans verkut, of tegen de paal schiet
Ga denk ik mij hoofd straks kaalscherendan is dat in ieder geval anders
We wonnen wel met 7-1![]()
klacht trainer die irritant doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |