Dat was tof!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change hebt gemist.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
Ze was net weg toen ik binnen kwam, reetTaking had ik dan wel door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...
Maar dan nog, je ziet toch wel het verschil tussen Bt en D_A qua posten?![]()
Al lette je enkel op de inhoud.
Wanneer was het ook alweer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was tof!Ik herinner het me nog als de dag van gisteren!
quote:
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je bent net 2 maanden weggeweest!
en waar precies ben je me tegengekomenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
Nee, jij voegt veel toe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en waar precies ben je me tegengekomen
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negeren
Kanker op naar ONZ, kankeruser.quote:
ik heb je nog nergens op aangesproken tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |