Eerst leren, dan fokken!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Check.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
breathtaking had m zelf toch aangevraagdwil ze nog steeds niet meer terug...? k neem aan dat iemand dr wel op msn heeft
Ik eis moderators die wel normaal typen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Geeft wel weer aan hoe goed je Bt kent!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
zegt meer iets over jou dan over mij heb ik zo t ideequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eis moderators die wel normaal typen!
Ze hebben wel érg lage eisen tegenwoordig, als ze zelfs jou blauw verven
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Fappen!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef timmmmm het volgende:
Paaskonijn stuurt me ondeugende PM's. OW NOES, hoe ga ik daarmee om
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het was D_A die met al die combinatie kloons kwam! Ik wist niet dat Bt daar ook wachtwoorden van heeft.
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change gemist.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat was echt een rare irritante periode, daar snapte echt niemand iets meer van!!!
Dat was tof!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jammer dat je IQM's en Krentenbol.'s identity change hebt gemist.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negerenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Neen. Ik heb het alleen niet zo op die swarmahoer.
Ze was net weg toen ik binnen kwam, reetTaking had ik dan wel door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Ze hadden elkaars wachtwoord en aangezien D_A die kloons heeft aangemaakt en hetzelfde wachtwoord heeft ingesteld...
Maar dan nog, je ziet toch wel het verschil tussen Bt en D_A qua posten?![]()
Al lette je enkel op de inhoud.
Wanneer was het ook alweer.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat was tof!Ik herinner het me nog als de dag van gisteren!
quote:
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hoe dan? Je bent net 2 maanden weggeweest!
en waar precies ben je me tegengekomenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
Nee, jij voegt veel toe.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien heeft hij zijn postgedrag in 2 maanden enorm veranderd, dat zou kunnen, maar daarvoor vond ik het in één woord een kutuser. Paultjuhhh acht ik een waardevollere aanwinst voor FOK!
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en waar precies ben je me tegengekomen
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja, ik kan het niet iedereen naar de zin maken, maar no worries, je kan me negeren
Kanker op naar ONZ, kankeruser.quote:
ik heb je nog nergens op aangesproken tochquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, want ik word geacht naar je te luisteren, omdat ze je in de verf gedoopt hebben. Daarvoor was het nog wel mogelijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Niemand weet waar je het over hebt.
Ik zit daar iig niet triest te doen.quote:
[..]
Stuur je sollicitatie dan in IQM!
Ahh, Kali had het over jaloezie op blauwen, geen wonder dat jij dan langs komtquote:
Dat heb je zelf niet door.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik zit daar iig niet triest te doen.
quote:
Dat wil jij wel graag bepalen he?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ahh, Kali had het over jaloezie op blauwen, geen wonder dat jij dan langs komt
Er is weer een ONZmod weg, misschien, als je genoeg aarsjes likt, lachen ze je deze keer niet vierkant uit met je modambities
Ja, een baggersubje, een baggermodjequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IQM???? Nee, vind olep wel een goeie voor ONZ!!!
IQM is al mod geweest.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, een baggersubje, een baggermodje
IQM zou wel een goeie modheid zijn
Saai ding.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier een sudoku.
[ afbeelding ]
Neuh, eigenlijk laat het me behoorlijk koud. ONZ is allang mijn tijd niet meer waard. Al ga jij het samen met Paultjuhhh en porsche13 modden, erger kun je het toch nauwelijks maken.quote:
[..]
Stuur je sollicitatie dan in IQM!
I know. But that's never gonna happen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, een baggersubje, een baggermodje
IQM zou wel een goeie modheid zijn
Why? Nu heb ik het niet specifiek over ONz maar ook over bijvoorbeeld hier in KLB.quote:
Wat moet ik met KLB?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Why? Nu heb ik het niet specifiek over ONz maar ook over bijvoorbeeld hier in KLB.
Ja, ik heb net tegen een mod gezegd dat ik een hekel aan hem heb en hem niet capabel acht, en daarmee ook tegen de FA hier gezegd dat hij het slecht heeft gedaan, en dan ben ik van ons twee degene met de bruine ellebogenquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat moet ik met KLB?Allemaal mongloïde, onoriginele, elkaar napratende zeiksnorren.
Ik kom enkel naar KLB voor de SC...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, ik heb net tegen een mod gezegd dat ik een hekel aan hem heb en hem niet capabel acht, en daarmee ook tegen de FA hier gezegd dat hij het slecht heeft gedaan, en dan ben ik van ons twee degene met de bruine ellebogen
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat moet ik met KLB?Allemaal mongloïde, onoriginele, elkaar napratende zeiksnorren.
Ik kom enkel naar KLB voor de SC...
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]Ik heb zo'n schijthekel aan die megasmileysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Ik zeg OUD.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?
Indeed.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus jij zal nooit meer modheden, omdat je geen forum hebt wat je leuk genoeg vind om zoveel tijd in te steken?
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?quote:
Dan snap ik het, en ja, doe dat alsjeblieftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?
Neuh. Krentenbol. is lief.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap ik het, en ja, doe dat alsjeblieft
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Indeed.
[..]
Moet ik de quote uit US er weer bij halen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:46 schreef IQM het volgende:
Iemand die ooit Dr. Horrible's Sing-Along Blog heeft gezien?Zo nee, doen.
NPH!
Welterusten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval ga ik slapen. Trusten lieve mensen, en olep
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef timmmmm het volgende:
In dat geval ga ik slapen. Trusten lieve mensen, en olep
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hier een sudoku.
[ afbeelding ]
Hebben jullie niks beters te doen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lul! Je was me voor.
[ afbeelding ]
Kekekekeke.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Lul! Je was me voor.
[ afbeelding ]
Weinig momenteel.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen?
Ik niet, ik kijk Girls of the Playboy Mansion.
hihi dat keek ik ook.. hugh is zulks een grote eindbaas!quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hebben jullie niks beters te doen?
Ik niet, ik kijk Girls of the Playboy Mansion.
quote:
Damn, wat is zij toch lekker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |