quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Willem II: Aerts; Wau, Van Eijden, Biemans, Swinkels; Vorthoren, Kargbo, Messoudi, Reniers; Mourad, Muhamadu.
FC Twente: Mikhailov; Wellenberg, Wisgerhof, Douglas, Braafheid; Brama, Perez, Janssen; Arnautovic, Nkufo en Elia.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:06 schreef venomsnake het volgende:
SC Heerenveen: Vandenbussche; Breuer, Bak-Nielsen, Dingsdag, Popov; Grindheim, Svec, Pranjic; Beerens, Elm en Paulo Henrique.
Sparta Rotterdam: Cássio; Vermes, Knol, Promes, Jaggy; Rutjes, Touzani, Slot, Strootman; Poepon en John.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 18:29 schreef venomsnake het volgende:
Vitesse: Velthuizen; Verhaegh, Sprockel, Drost, Van der Struijk; Claudemir, Sansoni, Hofs, Molhoek; Nilsson en Kolk.
NAC Breda: Ten Rouwelaar; Fehér, Loran, Zwaanswijk ,Gorter; Kolkka, Gilissen, Kwakman; Cairo, Lurling en Boukhari.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:13 schreef venomsnake het volgende:
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Boakye, Maertens,Wuytens, Looms; Quansah, Van den Bergh, Shayesteh; Douglas, Everton en Overtoom.
FC Volendam: Verhoeven; Maynard, Schilder, Bakens, Koning; De Lange, Hofstede, Boots; Van Dijk, Sheotahul en Van Zaanen.
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats gerakenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Idd belangrijke wedstrijd voor Heracles. Ze moeten gewoon 3 punten gaan pakken
Ze kunnen nog best een nederlaagje lijden hoor..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Idd belangrijke wedstrijd voor Heracles. Ze moeten gewoon 3 punten gaan pakken
Ik ook als het maar niet ten koste van de Graafschap is. Roda mag wel direct degraderenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats geraken
Eeeeeigenlijk wel ja... Wel een leuk clubje dat Volendamquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik gun het Volendam dat ze eindelijk eens van de laatste plaats geraken
Niks, gewoon winnen vanavondquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:19 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ze kunnen nog best een nederlaagje lijden hoor..
Eens, Roda mag lekkere fuseren in de eerste divisie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:19 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik ook als het maar niet ten koste van de Graafschap is. Roda mag wel direct degraderen
Sowwyquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef Adelante het volgende:
Molhoek en Hofs niet tegen PSV, dus deze TT kan volgende week hergebruikt worden.
Van intelligentie heb je die jongen nog nooit kunnen beschuldigen...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:25 schreef venomsnake het volgende:
Hofs pakt een oerdomme gele kaart waardoor hij de wedstrijd tegen PSV moet missen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:29 schreef fanneke het volgende:
Smerige overtreding van Swinkels en die blinde Vinkziet het weer niet.
quote:Wat doe jij woensdag? Ik fluit champions league
Hoeveel synoniemen voor slecht ken jij?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef Espabilado het volgende:
Commentator bij Vitesse valt ook vaak in herhaling zeg
Ik heb nog genoeg andere benaming voor die walgelijke vent, maar wil liever geen ban.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:32 schreef SCH het volgende:
Blinde Vink, wat origineel - die had ik echt nog nooit gehoord
Lekker bankzittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:36 schreef venomsnake het volgende:
Zometeen eens kijken wat Platje gaat doen.
Ja, Kufo had gewoon stil moeten blijven staan, maar 't is natuurlijk een reflex om achter die bal aan te hollen het doel in.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:38 schreef NoizEkick het volgende:
Hmm, 0-1 van Twente dus inderdaad terecht afgekeurd. Buitenspel van Kufo.
Wat gefrustreerd zeg. Prima scheids.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:34 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg andere benaming voor die walgelijke vent, maar wil liever geen ban.
Waardeloos, pover, matig, zwak, kansloos, niet om aan te zien, degradatievoetbal, uitzichtloos, ongeïnspireerd, schandalig, stuitend, afschuwelijk, dramatisch, futloos, verschrikkelijk, ongelofelijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hoeveel synoniemen voor slecht ken jij?
Ik vraag me af of die microfoon geheel in zijn mond past.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef DirkZz het volgende:
5 euro voor de gene die den ouden ze bek dicht laat houden.
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, Kufo had gewoon stil moeten blijven staan, maar 't is natuurlijk een reflex om achter die bal aan te hollen het doel in.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die microfoon geheel in zijn mond past.
Oh, in dat geval zat Den Ouden gewoon uit z'n nek te kletsenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.
Maar Wisgerhof stond niet buitenspel, dus onterecht afgekeurd.
Truequote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zat Den Ouden gewoon uit z'n nek mond te kletsen
Maar als er niet gevlagd was, dan stond Kufo alsnog buitenspel toch, door het aanraken van Wisgerhof?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Grensrechter vlagde al bij de actie van Wisgerhof, dus VOORDAT Kufo naar de bal ging.
Maar Wisgerhof stond niet buitenspel, dus onterecht afgekeurd.
Zitten de 2 terechte rode kaarten van vorige week je nog steeds dwars?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:42 schreef detulp050 het volgende:
Heerenveen heeft wederom niet echt te klagen over de arbitrage zeg
Wie is Damouge?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:46 schreef MarijeH het volgende:
Vorthoren eruit bij Willem 2 en Damouge komt voor hem in de plaats.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
Zitten de 2 terechte rode kaarten van vorige week je nog steeds dwars?
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.quote:Was ie nu wel onterecht dan?
Dan zit niet de arbitrage je mee maar de tegenstander die zo dom is over de schreef te gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.Zit geen onwaarheid bij.
Zou een leuke stap voor hem zijn, schitterende club.quote:
Ik zie je trouwens alleen maar feiten posten en nooit reageren op andere lui hier. Waarom post je hier eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:12 schreef leonnekes het volgende:
Wissel Twente
Perez eruit Hersi erin.
Hey negeerhoerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:19 schreef leonnekes het volgende:
Weer geen 1-1 voor Willem II
Sevilla had deze zomer geïnformeerd alleen de vraagprijs van 10 miljoen bleek toen te hoog.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:16 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel oké vinden
Staat ie er serieus in belangstelling?
Tjah als de tegenstander steeds rood krijgt is het ook niet zo lastig hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef Espabilado het volgende:
Heerenveen nu op doelsaldo van +13... poosje terug nog -1 ofzo
Twente speelt echt matigquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef toma het volgende:
Hopelijk kan WillemII de gelijkmaker er nog in prikken.
Hoe is die wedstrijd?
tja. Het gaat er niet om hoe er gespeeld wordt. Het gaat om het resultaat.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente speelt echt matigGelijkspel zou zeer terecht zijn, maar Twente zal wel weer winnen
![]()
![]()
0-2 hoe onterecht. Arnoutovicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente speelt echt matigGelijkspel zou zeer terecht zijn, maar Twente zal wel weer winnen
![]()
![]()
Ja, helaas heb je gelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:25 schreef toma het volgende:
[..]
tja. Het gaat er niet om hoe er gespeeld wordt. Het gaat om het resultaat.
Zijn directe tegenstander opzoeken en beetje uitlachenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:26 schreef toma het volgende:
wat deed ie?
Tja als je gewend raakt aan bedragen van 18 miljoen voor Alves meen ik en 16 miljoen voor Sulejmani...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef sezten het volgende:
[..]
Sevilla had deze zomer geïnformeerd alleen de vraagprijs van 10 miljoen bleek toen te hoog.
Was meer een trucje van Monchi, ons technisch directeur, om de vraagprijs te verlagen. Dat werkte alleen niet, Heereveen hield voet bij stuk.
Liever hem dan Kolk , en Molhoek ... wie is datquote:
Maar geen geel want hij hield z'n shirt erbij aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander opzoeken en beetje uitlachen
Hij deed wel zijn broek omlaag thoquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Maar geen geel want hij hield z'n shirt erbij aan?
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef DirkZz het volgende:Heerlijk kereltje die Arnautovic, dat die kargbo z`n been moge breken met zijn smerige acties de hele wedstrijd.
Wat klaag je dan nog?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hij deed wel zijn broek omlaag tho
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef DirkZz het volgende:Heerlijk kereltje die Arnautovic, dat die kargbo z`n been moge breken met zijn smerige acties de hele wedstrijd.
Zou wel grappig zijn als Kargbo die Arnoutovic even keihard neer tackeld en hem dan gaat uitlachenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:29 schreef DirkZz het volgende:
Heerlijk kereltje die Arnautovic, dat die kargbo z`n been moge breken met zijn smerige acties de hele wedstrijd.
Cvitanich, telt die ook?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic
Arnautovic
Kezmanovic ()
Echt, voetballers met een 'ic' er achterAllemaal kutvoetballers, stuk voor stuk
Nee, dat 'h-tje' doet het 'm hequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
Cvitanich, telt die ook?Klinkt wel hetzelfde
Pranjicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic
Arnautovic
Kezmanovic ()
Ibrahimovicquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:31 schreef Jojoortje het volgende:
Lazovic
Arnautovic
Kezmanovic ()
Ibracadabra had/heeft ook irritante trekjes. Ik weet het niet hoor... Maar het zijn echt van die wilde typetjes uit dat Serviegebiedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:33 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Pranjic
Stefanovic
Ibrahimovic
niks op tegen
Huntelaar (ajax) bij Donk (az) paar jaar geleden...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zijn directe tegenstander opzoeken en beetje uitlachen
Wist je nog die ene goal tegen NACquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was ook geen lieverdje. Maar hij kon wel voetballenIbracadabra.
En dat vind scheids Nijhuis genoeg.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Huntelaar (ajax) bij Donk (az) paar jaar geleden...![]()
![]()
![]()
Van Nistelrooij deed het ook eens en toen vond ik het wel goedquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
Van Nistelrooij tegen de centrale verdediger van Andorra (?)quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
![]()
![]()
toen ik als jochie van van ajax was irriteerde im me alleen dood aan zn belabberde balaannames 9 van de 10xquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef toma het volgende:
[..]
Dat was ook geen lieverdje. Maar hij kon wel voetballenIbracadabra.
Die dus, maar ja... Hij miste een enorme kans voor die goal werd gemaakt en toen kwam er een tegenstander op hem af om hem uit te lachen, dus dan denk ik: Wie de bal kaatst....quote:
Stoer kneusje is het..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef Palmboom313 het volgende:
Wat een kut pisventje die Arnoutovic
Kippenvel op m'n armen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wist je nog die ene goal tegen NAC
Die mag van mij ook wel een enkeltje Siberië.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n grafhekel aan die commentator.
Dat viel wel mee. Mooiste doelpunt van de afgelopen 10 jaar in Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:44 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou nou de verdedigers van NAC deden eigenlijk ook niets.
Stap terug? Hoe bedoel je? Bij Feyenoord liggen de salarissen hoger hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Waarom zou hij een gigantische stap terug zetten?Of droom je hard op?
Ach, die Kargbo zit de hele wedstrijd te provoceren, dan kun je er op wachten dat ie hem terug krijgt. Ik kan er wel om lachen, hij moet dat niet doen, maar die Kargbo vroeg er zelf om.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stoer kneusje is het..
Jammer dat Kargbo zijn tanden niet uit zijn bek sloeg.
Meen je dat ?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef toma het volgende:
[..]
Dat viel wel mee. Mooiste doelpunt van de afgelopen 10 jaar in Nederland.
Zou ik nog niet zo zeker van zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stap terug? Hoe bedoel je? Bij Feyenoord liggen de salarissen hoger hoor.
Waarschijnlijk omdat ze in oorlog zijn opgegroeid. Of iig iets met hun jeugd daar. Of het zit gewoon in het karakter van de oostblokkers uit die regioquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ibracadabra had/heeft ook irritante trekjes. Ik weet het niet hoor... Maar het zijn echt van die wilde typetjes uit dat Serviegebied(Niet allemaal nee)
Je laten kennen is dit:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe kunnen jullie dat een heldenactie vinden, tegen Andorra!!!!!, omg hoe Ruudje zich laat kennen
Feyenoord betaalt de hoogste salarissen van Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
volg je het feyenoord nieuws wel een beetje dan?
Nog wel ja, is volgend seizoen dus ook voorbij.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Feyenoord betaalt de hoogste salarissen van Nederland.
investeerders zien ze graag inleveren:quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja. Jij niet kennelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef DirkZz het volgende:
[..]
volg je het feyenoord nieuws wel een beetje dan?
Ja, omdat Twente ineens niet meer wilde verkopen nadat Feyenoord akkoord ging met de vraagprijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Nog wel ja, is volgend seizoen dus ook voorbij.
En ze hebben Arnautovic al eerder geprobeert te halen, is ze niet gelukt hé.
Aan spelers die bij Willem ll nog niet eens zouden spelenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Klopt, en nu?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef Espabilado het volgende:
[..]
investeerders zien ze graag inleveren:
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)SalarisInleveren.htm
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:49 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik denk trouwens dat Arnoutovic niet naar Feyenoord komt.
Mwoah, op Ajax na is Feyenoord nog steeds de club met het meeste aanzien in de Eredivsie (bron: VI). Halverwege dit seizoen uitgevoerdquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:50 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Aan spelers die bij Willem ll nog niet eens zouden spelen![]()
![]()
Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:45 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach, die Kargbo zit de hele wedstrijd te provoceren, dan kun je er op wachten dat ie hem terug krijgt. Ik kan er wel om lachen, hij moet dat niet doen, maar die Kargbo vroeg er zelf om.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, en nu?Dan nog liggen de salarissen hoger dan bij zo'n marginaal clubje als Twente.
Uhm, het is aan je voorbijgegaan dat Twente laatste tijd een weg is ingeslagen die ze niet echt tot een 'marginaal clubje' maakt?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Klopt, en nu?Dan nog liggen de salarissen hoger dan bij zo'n marginaal clubje als Twente.
Een Perez'jequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
You black nigger heeft ie gezegd tegen Kargbo..
Dat dus. Je tegenstander lekker venederen doort zelf te scoren is idd de beste oplossing.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..
Maar hij ging daarna ook nog het Willem II publiek lopen jennen. niet echt slim.
Zijn er ook witte negers?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:52 schreef venomsnake het volgende:
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Uhm, het is aan je voorbijgegaan dat Twente laatste tijd een weg is ingeslagen die ze niet echt tot een 'marginaal clubje' maakt?
Ja maar dat aanzien heeft niks te maken met de spelers van nu hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, op Ajax na is Feyenoord nog steeds de club met het meeste aanzien in de Eredivsie (bron: VI). Halverwege dit seizoen uitgevoerd.
Kan jij liplezen?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Na het doelpunt zei hij, "i'm gonna make love to your mother"
Hij zei het net op tvquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:53 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
van wie heb je dat nou gehoord? heb je Kargbo even gebeld?
Arnoutovic
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef venomsnake het volgende:
Na het doelpunt zei hij, "i'm gonna make love to your mother"
Organisatorisch gezien, simpelequote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.
Twente doet al seizoenen lang goed mee hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja. Willem II eindigde in '99 ook op de tweede plaats.
Ja, dat zeg ik, hij moet dat niet doen, maar ja ze solliciteerden er zelf naar, dan moet je achteraf ook niet gaan janken.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:51 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja ok, maar hij snoert Kargbo al de mond met dat doelpunt, daar moet hij het dan bij laten..
Maar hij ging daarna ook nog het Willem II publiek lopen jennen. niet echt slim.
Dus? Wat is nou je punt? Het gaat erom dat de meeste spelers nog steeds zonder twijfelen "ja" zouden zeggen als Feyenoord aanklopt. Daarnaast is de selectie van Feyenoord makkelijk top 5-materiaal, alleen dit seizoen lukt het niet (beetje het AZ-verhaal). Vorig jaar stond Feyenoord gedeeld eerste rond de winterstop, met een slechtere selectie.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:54 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja maar dat aanzien heeft niks te maken met de spelers van nu hoor
Omdat er een goed beleid is bij Twente is het ineens een topclub met landelijke uitstraling i.p.v. een provincieclub? Wat is precies je punt?quote:
Dat jij loopt stoer te doen, dat Feyenoord zo veel betaalt. Maar, wat nog erger is dat, ze dat betalen aan hele matige spelers. En dat is waar het om gaat, ook al heb je zo veel geld, maar als je er geen verstand van hebt en zo'n beleid voert, dan zul je geen topteam meer krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dus? Wat is nou je punt? Het gaat erom dat de meeste spelers nog steeds zonder twijfelen "ja" zouden zeggen als Feyenoord aanklopt. Daarnaast is de selectie van Feyenoord makkelijk top 5-materiaal, alleen dit seizoen lukt het niet (beetje het AZ-verhaal). Vorig jaar stond Feyenoord gedeeld eerste rond de winterstop, met een slechtere selectie.
Die van Cocu van eigen helft zowatquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:56 schreef toma het volgende:
[..]jep
Welke vind jij dan mooier? Van de doelpunten die in Nederland zijn gescoord?
Het ging over geld, maar ik heb geen zin in weer over en weer geblaat met jouquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat er een goed beleid is bij Twente is het ineens een topclub met landelijke uitstraling i.p.v. een provincieclub? Wat is precies je punt?
Omdat je weet dat ik gelijk heb denk ik.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Het ging over geld, maar ik heb geen zin in weer over en weer geblaat met jou
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat jij loopt stoer te doen, dat Feyenoord zo veel betaalt. Maar, wat nog erger is dat, ze dat betalen aan hele matige spelers. En dat is waar het om gaat, ook al heb je zo veel geld, maar als je er geen verstand van hebt en zo'n beleid voert, dan zul je geen topteam meer krijgen.
Omdat jij gewoon een 11 jarig kut blaagje bent met een grote bek, die om alle vragen heen draait met een vraag.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Omdat je weet dat ik gelijk heb denk ik.
Dat is natuurlijk onzin. Dan heb je niet de arbitrage mee maar de tegenstander en de situatie mee.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 20:53 schreef detulp050 het volgende:
Geen idee, ik kijk die wedstrijd niet. Heerenveen heeft echter wel de arbitrage mee als je in twee wedstrijden tegen een team moet spelen dat met minimaal een man minder speelt vanaf minuut 30 ongeveer.Zit geen onwaarheid bij.
Nee, doelpunten van Ajax zijn voor mij toch altijd iets mooierquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die van Cocu van eigen helft zowat
Die feyenoord tijden zijn voorbij, ze staan in het rood.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
Tja.. Niet echt slim inderdaad.quote:
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Die feyenoord tijden zijn voorbij, ze staan in het rood.
Zelfs feyenoord heeft geen geldprinter in de kelder staan.
Euhm, om welke vraag draai ik heen? Ik geef juist overal antwoord op en reageer bijna altijd inhoudelijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:01 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon een 11 jarig kut blaagje bent met een grote bek, die om alle vragen heen draait met een vraag.
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik loop niet stoer te doen dat Feyenoord veel betaalt, ik constateer enkel feiten. Geld is nog steeds de voornaamste drijfveer voor transfers, als iemand het dubbele kan gaan verdienen bij Feyenoord zal het die persoon weinig boeien dat Feyenoord een slecht seizoen heeft gedraaid. Ik geef alleen maar aan dat de selectie niet zo matig is als jij wilt doen voorkomen en dat er nog genoeg aantrekkingskracht is voor versterkingen en Feyenoord daarnaast nog steeds relatief goed betaalt. Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
En de huidige spelers moeten hun salaris inleveren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer.
Waar reageer je precies op? Volgens mij spui je loze kreten die niet direct ergens op in gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.
Werd er twee jaar terug, ofzoiets, ook niet 30 miljoen geinvesteerd? Noh, zijn jullie wel veel mee opgeschoten he? Succes er mee !quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er minstens ¤30 miljoen geïnvesteerd komende zomer. Feyenoord stond 18 jaar geleden ook diep in het rood, en in '92/'93 werden werden ze kampioen. Goede investeringen en een gezond beleid levert meer op dan goede financiële resultaten.
Ohquote:
Oké. En nu? Wat moet ik met deze informatie?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Met als resultaat dat ze nu geld moeten lenen om de salarissen te kunnen betalen en investeerders de spelers oproepen om salaris in te leveren. Niet echt puike lange termijn beleid daar.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhm, om welke vraag draai ik heen? Ik geef juist overal antwoord op en reageer bijna altijd inhoudelijk.
Twente stond in 01 t/m 03 toch ook rond positie plaats 11 en zijn toen opgeklomen. Dat kan Feyenoord toch ook gewoon.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geode investeringen, en heeft geen gezond beleid.
Leuk dat je dit aanhaalt trouwens, want clubs als FC Twente, Heerenveen en FC Groningen hebben dit wel.
Ach ja, die Marko, is wel wat gewend vanuit Wenen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja.. Niet echt slim inderdaad.
Dat soort dingen moet hij wel afleren.
Maar voetballen kan ie wel..
Nee, er is niets geïnvesteerd de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:05 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Werd er twee jaar terug, ofzoiets, ook niet 30 miljoen geinvesteerd? Noh, zijn jullie wel veel mee opgeschoten he? Succes er mee !
Vergeet AZ niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:04 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen geode investeringen, en heeft geen gezond beleid.
Leuk dat je dit aanhaalt trouwens, want clubs als FC Twente, Heerenveen en FC Groningen hebben dit wel.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic.
Serviërs.![]()
![]()
![]()
Altijd maar aan het misdragen in het voetbal, ongelofelijk.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:07 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Arnautovic.
Serviërs.![]()
![]()
![]()
Altijd maar aan het misdragen in het voetbal, ongelofelijk.
Wut lollerzquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, er is niets geïnvesteerd de afgelopen jaren.
Tuurlijk kan het, Graafschap kan volgend jaar ook kampioen worden van Nederland.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Twente stond in 01 t/m 03 toch ook rond positie plaats 11 en zijn toen opgeklomen. Dat kan Feyenoord toch ook gewoon.
Wie zegt dat je wat moet?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oké. En nu? Wat moet ik met deze informatie?
Moet ik nu gaan zeggen dat bijna alle hoofdverantwoordelijken voor het financiële beleid van de afgelopen jaren al weg zijn en er met Beenhakker en Been een nieuwe weg is ingeslagen? Dat er investeerders zijn die staan te popelen om Feyenoord weer naar de top te brengen? Of gaan we nog wat oude koeien uit de sloot halen?
quote:Overigens gelooft Perridon niet in het plan van voormalig commercieel directeur Chris Woerts, die twaalf investeerders vijf miljoen euro wilde laten inbrengen. 'Zestig miljoen is een waanzinbedrag. Dat gaan we echt niet uit de markt halen. Het is volstrekt kansloos. Ik ken werkelijk niemand die bereid is vijf miljoen euro in Feyenoord te stoppen. Met de helft van dat bedrag moet je al tevreden zijn.'
Niet door externe financiers, dwaasquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Wut lollerzHofland en al die prutsers dan? Die kwamen allemaal gratis ja?
Ach ja, wat jij wilt. Succes met dat zooitje ongeregeld. Je mag blij zijn als je de komende jaren nog eens Uefa-cup mag spelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:09 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet door externe financiers, dwaas. En die hebben geen ¤30 miljoen gekost.
Nee. Waarom doe je nou zo arrogantquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:08 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, Graafschap kan volgend jaar ook kampioen worden van Nederland.
Daar las ik gewoon overheen, je ziet toch dat ik op alle andere posts reageer.quote:
Als je een bewering doet mag je hem best onderbouwen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ach ja, wat jij wilt. Succes met dat zooitje ongeregeld. Je mag blij zijn als je de komende jaren nog eens Uefa-cup mag spelen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om te twijfelen aan de grootsheid van Feyenoord.
Hmm, wat zeggen die kakkerlakken altijd tegen de ajacieden?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee. Waarom doe je nou zo arrogant? Wat heeft Twente in godsnaam bereikt behalve een paar keer niet in het rechterrijtje eindigen de afgelopen jaren? Feyenoord heeft een grotere aanhang, rijkere geschiedenis en betere prestaties over pak 'm beet de afgelopen 10 jaar. Feyenoord is in alle opzichten samen met Ajax de grootste club van Nederland, waarom zou je dat willen vergelijken met De Graafschap?
Je las dus over twéé posts heen terwijl je idd verder op ALLES reageert...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daar las ik gewoon overheen, je ziet toch dat ik op alle andere posts reageer.
Maak hem nou niet wakker.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
Zo die moest ff. Blijf vooral geloven in een statische onaantastbaarheid van de grote 3. Zeggen clubs als Leeds Utd jou iets?
Ontopic: lekkere goal van Platje!
Klopt, maar we kunnen Been moeilijk gaan 'veroordelen' op basis van wat geruchten waar voornamelijk spelers met een NEC-verleden in figureren. Laten we gewoon rustig afwachten wat de komende transferzomer ons brengt.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:11 schreef Espabilado het volgende:
Overigens betalen de investeerders dan wel leuk geld voor Been... en hoewel ik respect heb voor Been en 'm een toffe vent vind.... zie ik 'm vooralsnog alleen (ex)NEC spelers linken aan feyenoord.
Leeds United was een leuke subtopper, beetje het Vitesse van Engeland. Niet te vergelijken met Feyenoord. Ik geloof niet in de onaantastbaarheid van Feyenoord, alleen jullie hier hebben het doodvonnis van Feyenoord praktisch al getekend omdat ze in een periode van mindere sportieve prestaties zittenquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
![]()
Zo die moest ff. Blijf vooral geloven in een statische onaantastbaarheid van de grote 3. Zeggen clubs als Leeds Utd jou iets?
Ontopic: lekkere goal van Platje!
Ok, bedankt. Ik gebruik alleen nergens resultaten uit het verleden om aan te tonen dat Feyenoord om de toekomst te garanderen, maar goed. Het zal wel aan mij liggen dat ik de relevantie hiervan niet begrijp.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:13 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Hmm, wat zeggen die kakkerlakken altijd tegen de ajacieden?
Oohja; In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!
Kom eraanquote:
Ben overigens geen Twente fan hoor, of per se anti-feyenoord...quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Robinhoo het volgende:
ga hier eens ontopic
ook al ben ik het met de (meeste) twente fans eens.
de Graafschap.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Maar wie moet er dan degraderen?
Roda idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef Beachboy_45 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, kies ik voor Roda
RODAquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:16 schreef SCH het volgende:
Maar wie moet er dan degraderen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |